Itt nem tudsz egyszerre a szívedre és az eszedre is hallgatni, egy biztos ha megveszed a rabja leszel soha nem fogod jól érezni magad egy középkategóriás autóban, de tényleg nem olcsó mulatság. A számok túloznak egy kicsit komplett lengőkar szettet be lehet szerezni 50000 alatt is, féktárcsát is betétekkel /csak az elsőről van szó/, a váltót is rendbe lehet tetetni 250- 350 között, az adagolója egy időzített bomba, bármikor feladhatja a harcot ha nyugodt akarsz lenni felőle kezzd rögtön felujítással, németországi BOSCH szervízben 160 000 garanciával, a vezérlést is meg tudod úszni 150 alatt is, de nem tudom tudod-e hogy ezek a vezérműtengelyt is eszik ám rendesen na az himbákkal mindennel 2x még 150, ha most még nincs hangja úgy tudsz vigyázzni rá, hogy szigorúan cseréled 10000-enként az olajat szóval ha van időd szétnézni és nem mindent megvenni az első boltban akkor bő 30-40%-ot spórolhatsz, de ez is nagyon sok és a fogyasztásról nem beszéltünk, nem tudom mit igértek, de 10 liter alatt nem fog menni csak hosszútávon! Gondold meg, soha nem örültél még semminek annyira mint ennek fogsz, és ha beleülsz minden gondod elfelejted ,de ha nem 10-20ezres kiadásokra hónapokig gyűjtesz még nem a te autód! Ja , ... és ahogy néznek! Jó választást!
igazából nekem már van egy peugeot 407 2.0 hdi-m és azzal nagyon meg vagyok elégedve.
azért szerteném ezt az audit megvenni mert szerintem nagyon olcsón hozzájuthatok (2.1M)
mivel hogy még csak 20 éves vagyok nem nagyon van anniy pénzem hogy az említett autókre még csak rá is nézzek. :))
nekem azt tanácsolták ,hogy járjáak németorszgába a 407el és az audiba tegyek bele max évi 10.000 kmt a városba vagy max ki a tescoig és akkor talán nem lesz olyan komoly baja 5-6 évig.
sajnos én nem vagyok gazdag nagyon nagyon szerelmes lettem ebbe az allroadba és eddig akivel beszéltem mind lebeszéltek róla :(
Ha évi 80-90000Km-t mész nem túl jó választás egy 300000km-t futott autó. "Igáslónak" befogni túl drága a fenntarása akkor is, ha a hivatalos márkaszervizeket messzire elkerülöd. A márkaszervizeket pedig kerüld, mert bármelyik Po-Hu-ban úgy megkopasztanak a semmiért, hogy örökre elmegy minden Auditól a kedved egy életre. Hiába a vezetett szervízkönyv, 300000-nél már bármi komoly dolog is előfordulhat. Ha évi 90000Km-t mész, és mindenképpan Audiban gondolkodsz, jóval többet kell rászánnod mint egy 2003-as A6 ára... Magyarul: Ez az autó már túl sokat futott ahhoz, hogy Te éveken keresztül még "gazadaságosan" használhasd. Ha ennyit szeretnél menni, nagyjából évente cserélhetsz vezérlést (230000FT) féktárcsákat betétekkel (80-100000Ft) és akkor még nem romlott ám el semmi! "Közel 7 év alatt 1db légrugót kellett cserélni" !!!Legalábbis a márkaszervízben!!! Hihetetlen hogy 300000Km alatt nem kellett lengőkarokat, stb,stb,stb... cserélni. Nyílván a javításokat nem a rablókkal csináltatták, így a javítások nem is kerültek bele a szervíztörténetbe. Nem ismerem az anyagi lehetősgeidet, de ha évi 90000-et szertnél menni akkor inkább a !max! 1-3éves 2.7TDI vagy 3.0TDI-k között kellene keresgélned, de ott kijjebb kell nyitni a pénztárcát is. Szóval: Én nem tenném, ha mégis beleszállsz nagyot fogsz bukni. Én szóltam...:-)
De ugye nem kell tippet adnom, hogy hogyan lehet alváz/motorszám alapján "hivatalosan" 300, valójában meg több....:-)
Ha ennyit mész miért nem veszel újabb, kevesebbet futott autót?
Én is korábban ekörül mentem és mindig új autót vettem..
Amúgy, ha nincs semmi baja és netalántán otthon szervizeled, akkor kb. annyit mint bármelyik más autóra... (természetesen figyelembe véve, hogy több olaj kell bele és drágábbak hozzá a kopócuccok, mint egy normál középkategóriás kocsihoz...)
a 300.000km szerintem valós mert ma lekérdeztem az audiban motorszám alapján hogy mi újság a kocsival.azt mondták hogy 2009 nov. volt nagyszervíz és akkor volt benne 290000km.most meg van 297000.állítolag a közel 7 év alatt 1 db légrugót kellett cserélni.
Én igazából az automatav áltotól félek mert ha az tönkremegy akkor minimum 500k állítólag.
meg ugye a szervíz...én kb 80-90000kmt megyek évente és nem biztos ,hogy jó buli lenne másfél évente fél milliót csak szervízre (kötelező szervízre) költeni.
nem tudjátok véletelenül megmondani ha nincs semmi baja a kocsinak akkor menniyt kell rá költeni az üzemanyagot leszámítva?
Szerintem nem is a kényelmen van a hangsúly az nem gáz, nekem 17-es kerekeken még defekttűrő gumikkal sem volt kifogásom ellene, de a parkolás az száz halál, földút kizárva, ha nem figyelsz rögtön leér az alja és szétszaggatod a koptatót, de nagyon szép és ha kanyarodik kárpótol pláne ha még quattro is!
Maga a motor az adott évjáratban már az elmegy kategóriába tartozik (adagoló a gyenge pont)..
Viszont a bevallottan 300000 km-t, azt én sokallom. Nem feltétlenül magát a 300000-et, hanem azt, hogy ha ennyit bevallanak, akkor mennyi lehet benn valójában...
Na de tételezzük fel, hogy valós 300000: ha nagyon nagy szerencséd van, akkor már sok dolgot kicseréltek nem gagyi alkatrészekre és még bőven tudod használni. Ha viszont nincs szerencséd (én ennek látom a nagyobb esélyét), akkor simán lehet egy pénztemető az autó... Sajna a tapasztalat inkább ezt mutatja.....
Sorolom: motor, automataváltó, klíma, komplett futómű, kipufogórendszer, fékrendszer, kormánymű, elektronika.... Ezek mindegyike simán felemészthet egy vagyont.....
2003 12.hó majdnem 300Ekm van benne. túl sok extra nincs benne.szinte semmi tolatóradar tempomat ..talán ennyi ami extrának számít.
csak aARRA lennék kíváncsi hogy gyakran romolnak -e el benne a dolgok és mik a típushíbák és hogy drágák e az alkatrészek.gondolom nem suzukiárban vannak...
Sziasztok! 2001.10.havi A6-om műszerfalának LCD kijelzőjét szeretném kicserélni, úgy tudom gyárilag elcseszett a dolog, tehát inkább újra cserélném mint csak egy kicsit jobb bontottra.Esetleg ha valaki tud valami megoldást elfogadható áron, azt megköszönném!
Audi A6 2.5 TDI 132 KW (tiptronic) elsőkerekes 2004.04 évjárathoz kellene nekem ültetőrugó garnitúra. Csak szolid ültetést szeretnék... Érdemes-e használt szettet venni? Honnan érdemes ilyet venni, ahol értenek is hozzá és olyat adnak amire nekem valóban szükségem van?
Inkább az elsőnek. Én áprilisban cseréltem anyagár + szerelés 230 ezer. Ja és úgy, hogy az alkatrészeket kedvezményesen szereztem. Nem occsó mulattság egy V6.
A lényeg, hogy gyári, vagy ahhoz a legközelebb álló alkatrészeket tegyél bele. Ezen nem szabad spórolni, mert csúgyán (és főleg drágán) megjárhatod.