Itt nem SZF (személy) és BJT (személy) választási kapcsolatáról van szó.
Ja: a Kárpát-medencei érdek fontos. Történelmileg. De ez mindenkit érint, aki itt lakik. A rend nem az, hogy kiemeljük a többséget:) Egyszerű is volna.
Bíber József Tibor életrajzából nem derül kis semmi égbekiáltó szélsőségesség, még egyet is lehet érteni azzal a törekvéssel, hogy hogy a magyarság ne kerülhessen hátrányba saját hazáján, a Kárpát-medencén belül.
1961. február 26-án születtem Budapesten, jelenleg Szolnokon élek. Szüleim nyugdíjas pedagógusok, egy 14 éves leányom van. Magyar-történelem szakos tanár vagyok, diplomáimat az egri főiskolán, majd történelemből a debreceni Kossuth Lajos Tudományegyetemen szereztem.
Politikai pályafutásomat a MIÉP-ben kezdtem, ahol féléves tagság után (2001-ben) előbb a párt Szolnok városi, majd rövidesen Jász-Nagykun-Szolnok megyei elnöke lettem. A párt országgyűlési, majd önkormányzati képviselőjelöltjeként, s - nem mellékesen - szolnoki polgármesterjelöltjeként indultam a 2002-es választásokon.
Belülről tapasztalva a MIÉP-ben uralkodó állapotokat, valamint Csurka István dilettáns pártvezetését - jobbító szándékkal - az elnök leváltására szerveződött csoportosulás egyik vezető személyisége lettem. Hamis vádak alapján, megrágalmazva (MSZP-ügynöknek bélyegezve) 2003 februárjában kizártak a pártból.
Mivel meggyőződésem, hogy a nemzeti radikalizmus ügyét minden körülmények között képviselni kell, 2003 júliusában csatlakoztam a Jobbik Magyarországért Mozgalomhoz, amelynek Szolnok városi, majd Jász-Nagykun-Szolnok megyei elnöke lettem. 2004 februárjától a Jobbik országos választmányi alelnökeként a párt megerősítésén fáradozom.