Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2005.03.27 0 0 6268

Inkább azt kérdezd Tőle: mihez nem ért! Úgy rövidebb:-)))))

 

 

traficc :

 

mihez nem ?

- kémia,

- biológia,

- elektronika,

- informatika,

- kéz ügyességek,

- ész ügyeskedések,

- nyelvek,

- nyelvtan,

- művészetek,

- agrárium,

- kereskedelem,

- nők,

- és még sok-sok minden más.........

 

Előzmény: sínbohóc (6266)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.27 0 0 6267

Még nem vagyok civil.

 

mdbz meg már megírta:..............:-)))

 

Higgy Neki.

 

Ő már ismer.

 

Bár erre nem biztos, hogy büszke.

 

mdbz második megállapításnak megvalósításához már a tapasztalati szakaszban vagyok.............:-)))

Előzmény: Törölt nick (6264)
sínbohóc Creative Commons License 2005.03.27 0 0 6266
Inkább azt kérdezd Tőle: mihez nem ért! Úgy rövidebb:-)))))
Előzmény: Törölt nick (6264)
mdbz Creative Commons License 2005.03.27 0 0 6265

"Mi a civil foglakozásod?"

 

Kazánkovács és nőgyógyász!:-)))

Előzmény: Törölt nick (6264)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.27 0 0 6264
Mi a civil foglakozásod?
Előzmény: Törölt nick (6263)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.27 0 0 6263
Nem.
Előzmény: Törölt nick (6262)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.27 0 0 6262
Máv dolgozó vagy?- kérdeztem már egyszer, érdekel!
Előzmény: Törölt nick (6261)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.27 0 0 6261

mert a pályafenntartásra fordítható pénz véges.

 

akinek ez a dolga, az súlyoz.

 

és a legkevesebb utast szállító vonalakra jut a legkevesebb pénz.

 

 

Előzmény: Törölt nick (6260)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.27 0 0 6260
Miért kell 20 km óránkénti sebességgel döcögni egyes szakaszokon amiket felsoroltam?
Előzmény: Törölt nick (6259)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.27 0 0 6259

Mi a kérdés ?

Szívesen válaszolok csak írd le a kérdésed.

Többen is segítünk itt.

Kérdezz !

Előzmény: Törölt nick (6258)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.27 0 0 6258
Ez csak a mellékvonali rész és a gépelési stb hibákat próbáltam javítani nem a felvetésre a mellékvonali 1435 mm en a 20 km/h ra válaszoltál! Erre várom a választ.
Előzmény: Törölt nick (6257)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.27 0 0 6257

Te most mindegik hozzászólásodat beírod az anya  topicba meg a vicinálisba is ?

 

Úgy gondolod, hogy azonos kérdéseidre, felvetéseidre, előbb-utóbb különböző választ fogsz kapni, itt meg ott ?

Előzmény: Törölt nick (6256)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.27 0 0 6256

Másik kérdés a nagy felújjítások során keletkező sinanyagok a Kohóba menjenek -e?

 

 /jeneleg átépítés alatt vannak voltak  a : 100,120,25,1/

 

Ezen vonalak/felujjított fővonal/  anyagait korábban mellékvonalak kapták meg igy a sín nem került pénzbe.

Így ujjult meg 1985 -90 között Sellye-Szentlőrinc Sellye-Drávafok Sellye-Vajszló Kovácshida-Harkány állomásközök.

A többi szakaszon /Középrigóc-Drávafok, Kovácshida Vajszló/ most 20 km/h a felújjított részeken 60 km/h a sebesség.

 

Tehát a átépítésből származó sinanyag jórészét megkaphatnák a mellékvonalak. Nem kacsingatna rájuk a kohó.

Ezek szerint a Délszláv háború  /89-94/ miatt talán egyes részeket honvédelmi alapon felújjítottak lásd előbb egyes részeket meg nem.

 

Romhány Diósjenő Királd Putnok nem érdemel 20 km/h közlekedést például szeintem.

 

ez nem 35 millárba kerül nem tudom a 86-88 között a Pápa Kisbér szakasz /60km/h -ra/ felujjítása pl mennyi volt akkor?

 

Másik kérdés a üzemekhez iskolához kell igazitani a menetrendet  60 as pályákon a szerelvények pörögnak több vonat lehetne stb... 

 

 

Carpy Creative Commons License 2005.03.27 0 0 6255
"volánnál 100km-ig 5 km-enként megy az övezetváltás, ellentétben a vasút 10 km-es lépcsőjével."

Sot, 100 km felett a vasut 20, a Volan 10 kilometerenkent valt. 300 felett a vasut mar 50, a Volan meg mindig 10.

"amennyivel olcsóbban KELL adnia a MÁV-nak a jegyet, annyivel legalább több "termelői" árkiegészítést kap."

Bizony, legalabb, sot: Kb 15%-kal olcsobb a vasuti jegy, mint a buszjegy, ugyanakkor az allamtol kapott termelesi artamogatas annyi, hogy gyakorlatilag megketszerezi a szemelyszallitasi dijbevetelt. (A fogyasztoi arkiegeszitessel felszorzottat!) Tehat a vasuti jegy tulajdonkeppen a buszjegy aranak joval tobb mint masfelszeresebe kerul. (115% versus 200%)
Előzmény: István Gyuri (6254)
István Gyuri Creative Commons License 2005.03.27 0 0 6254

Kedves eger26!

Vedd figyelembe azt is, hogy a volánnál 100km-ig 5 km-enként megy az övezetváltás, ellentétben a vasút 10 km-es lépcsőjével.

És továbbra se feledd, hogy amennyivel olcsóbban KELL adnia a MÁV-nak a jegyet, annyivel legalább több "termelői" árkiegészítést kap.

De előbb nézzél utána a tényeknek, olvass vissza sokat, próbálj meg nagyjából értelmes magyar mondatokban fogalmazni, mert egyébként nem sok mindenkitől fogsz válasz kapni a felvetéseidre. (Tőlem sem)

Előzmény: Törölt nick (6252)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.27 0 0 6253

CTRL V CRTL C nem, működik mert a táblázat bemásolása igy sikerült.

Bocs

Előzmény: Törölt nick (6251)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.27 0 0 6252

Kimásoltam a dijszabást nos VONATNÁL:10 km 97 Ft 9,7 FT/km 

20 km re 170 Ft ami 8,5 Ft /km

50km nél 404 Ft ami 8,05 Ft kilométernként.

100 km 946 ami 9,46 kilométerenként

 

a Volánnal 10 km nél 133 Ft ami 13,3 FT/km

100 km nél 1210 Ft ami 12,1 Ft per kilométer

50 km is 12,1 hiszen 605 Ft opsztva 50 kilométrrel=12,1

Igy adódik hogy nem egyenletesen változik a dijszabás kivéve a Volánt láttuk előbb 50 és 100 is fajlagosan egyforma mig a Máv nál ez dráguló .

Elővárosi közl kapcsolódik ugyanis bagóért vuiszi a zsufolt vonatokat a Pest környékére a MÁV miközben a Volán többet kaszál a távolságnak megfelelő egyentetes dijszabás és az átjárhatóság KÖZÖS BÉRLET előfeltétele a HIVATÁSFORGALOMBAN a egyenlő pénzbe kerülő bérlet.

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (6250)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.27 0 0 6251

Jaj Istenem !

 

Olyan szépen kértelek már, hogy írj olvashatóan, KÖZérthetően. !

 

No gyorsan szerkeszd át, írd be ide újra, hogy melyik számmal mit akarsz mondani. ??

 

 

Előzmény: Törölt nick (6250)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.27 0 0 6250
Teljesárú menetdíjak   VOLÁN menetdij Egy útra   Km Bármely vonat

 FT/km,

fajlagosan

    Km    . 2.  FT/km fajlagos Ft/km mutató kocsiosztályban      FT /km            10  92  8,2 FT/km      10 133  13,3    20  170 8,5 Ft/km       20  241  12,05    30  248  8,3      30  363  12,1    40  326  8,6      40  484      50  404  8,01      50  605 12,1    60  512  10,2      60 725    70  620        70 846    80  730      80 968    90  838      90 1090    100  946 9,46      100 1210 12,1    120 1 142      120 1450  140 1 338      140 1690  160 1 534    160 1930  180 1 730    180 2170  200 1 926      200 2410  220 2 076    220 2660  240 2 226    240 2910  260 2 376    260 3150  280 2 526    280 3390  300 2 676
Előzmény: Törölt nick (6249)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.27 0 0 6249

........eger26..:

tulajdonképp azt nem értem hogyha a vasut 9,30 vagy 8 Ft viszi az utast a MÁV a volán meg 12 ért kilométerenként akkor Miért kell ezt a MÁV nak lenyelni?

 

 

traficc :

 

Aki a fenti mondat értelmét megfejti, kap egy hangszórót .

 

1./

Most akkor a MÁV hol 9,30-ért hol 8,00 Ft-ért viszi az utasait ?

 

2,,/

Ha szőke hölgy akkor 9,30 Ft.-/km,  ha mélymagyar barna + kajla bajszú akkor meg 8 Ft.-/km ?????,

 

3./

Mit nyel le a MÁV ?

 

4./

Miért baj egy szolgáltatónak, ha konkurens szolgáltató drágábban szolgáltat ?

 

5./

mi köze a MÁV-nak a Volán tarifáihoz ?

Előzmény: Törölt nick (6246)
István Gyuri Creative Commons License 2005.03.27 0 0 6248

OFF

Kedves eger26!

Komolyan gondolkozok azon, hogy nyitok egy-két új vasúti topikot:

-- egyet afféle "vasutas bilitopik"-ot, ahová a kétvágányúsítási, villamosítsunk mindent, mindehová Desiirót, meg 160-osítsunk, ezt-meg-azt kössük össze stb.stb ötletek számára (a "bilitopik" kifejezés közismert, és nem sértő a közlekedési topikok látogatói között:a Városi és Elővárosi Közlekedés topikból nőtt ki, hogy ne zavarja az ötletelést az ott folyó beszélgetést)

-- egy másikat pedig azoknak a vasútbarátoknak, akik csetelésre, magánbeszélgetésre használják a nagytopikot, ugyanis már olvasni sem lehet a sok hülyeség miatt.

Nézzél utána, hogy a MÁV mennyi "termelői" és "fogyasztói" árkiegészítést kap, illetve még ezek után is mennyi adósságát írta le az állam az elmúlt 10 évben.

ON

Ezzel együtt azt szoktam mondani, hogy nagyon sok (mellék)vonalon lehetne jobb menetrendet csinálni, de ezt erősen korlátozza az ún. MÁV-Állam szerződés is.

De csodákat nem kell remélni.

Előzmény: Törölt nick (6246)
M40 120 Creative Commons License 2005.03.27 0 0 6247

tulajdonképp azt nem értem hogyha a vasut 9,30 vagy 8 Ft viszi az utast a MÁV a volán meg 12 ért kilométerenként akkor Miért kell ezt a MÁV nak lenyelni?

Vgay a VOLÁN kapjon kevesebb árkiegészítést távolság alapján annyit mit a MÁv vagy a vasuti kedvezményes 5tarifáknál 67,5 90 50 stb kapja meg azt a pénz amiert a VOLÁN kap állambá tól

ez így lenne ferr!

 

Volán 90 67.,5 fajlagosan többet kap mint a MÁV!

Ez valahol a MÁV veszteségeként könyvelődik le.

Arra kényszerizteném a Volánt hogy pl a 118 Ft fehérvári buszjegyhez ne kapjon extra kb 240 árkieget hanem érje be a MÁv kb 160 árkiegjével majd akkor is bőszen furikázna vagy fizettesse meg az utassal! ne 118 hanem 198 legyen és akkor is tolongjon a sok egymászt taposó uats a VOLÁN pályaudvarokn és embertene körülnmények között szálljon fel le.

 

Ez szinte egészében szamárság. Nem ártana utánanézni mielőtt ilyet leírunk. 

Előzmény: Törölt nick (6246)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.27 0 0 6246

1. a vasutmegszüntetés a 60 a években a belső szálítási vasutak ill keskenyomtávúak megszüntetésével kezdődött.

2. autóforgalom túl nagy kényszerrel lehetne csak visszaterelni az embereket. Pl egy autóban két embernek kell ülnie Németo ban különben extraadó!

2. Kamionforgalom tönkreteszi az utakat összetörik a meggyürődik a burkolat.

ezt is kifizteti valaki 1 kátyúzás 2. tönkrement autó megcsinálása.

 

3.Fővonalra csak tranzit avgy terminálos forgalom kerülne ha nem lennének alsóbbrendü vonalak.

 

Az hogy az őrségi vonal 31Mdr én 17 et olvastam! ráadásul 2 km völgyhid +200 es ill lét alagút nem két fillér!

ezt is kalkuláld be.

4., Gond az EU csak a IV V korridorra ad lovét mert kereskedelempolitikát ez segíti.

 

Mór nos 6 db vonat jár egyet megszüntettek 2004 dec 12 én ugyhogy az nem sok.

Oroszlányi vonal is kihasználatlan ezért mivel van Pusztavámig pálya ezért klehett volna összeépíteni Pusztavámot Oroszlánnyal.

Zsákvonalnak sok esélyíe nincs sajna.

5 Elővárosi:

tulajdonképp azt nem értem hogyha a vasut 9,30 vagy 8 Ft viszi az utast a MÁV a volán meg 12 ért kilométerenként akkor Miért kell ezt a MÁV nak lenyelni?

Vgay a VOLÁN kapjon kevesebb árkiegészítést távolság alapján annyit mit a MÁv vagy a vasuti kedvezményes 5tarifáknál 67,5 90 50 stb kapja meg azt a pénz amiert a VOLÁN kap állambá tól

ez így lenne ferr!

 

Volán 90 67.,5 fajlagosan többet kap mint a MÁV!

Ez valahol a MÁV veszteségeként könyvelődik le.

Arra kényszerizteném a Volánt hogy pl a 118 Ft fehérvári buszjegyhez ne kapjon extra kb 240 árkieget hanem érje be a MÁv kb 160 árkiegjével majd akkor is bőszen furikázna vagy fizettesse meg az utassal! ne 118 hanem 198 legyen és akkor is tolongjon a sok egymászt taposó uats a VOLÁN pályaudvarokn és embertene körülnmények között szálljon fel le.

 

NBos egyeélőre ennyit.

Előzmény: Törölt nick (6224)
M40 120 Creative Commons License 2005.03.27 0 0 6245

...mert Fehérvár és Mór között ma is van bőven vonat, az utasok mégsem ezt választják, hanem szavaiddal élve inkább tolonganak a buszokon.

 

6 pár vonat, ez szvsz komolytalan, busz viszont kb. 45 pár van, így nem is fognak soha a vonathoz tolongani.

 

A többi az eléggé igaz.

Előzmény: Törölt nick (6224)
v_peti Creative Commons License 2005.03.26 0 0 6244

Volt már ilyen : bp-Dorog-Komárom-Komárno-Dunaszerdahely-Pozsony

 

Emlékszem rá, de ez sima nemzetközi vonat volt, és nem folyosóvonat jellegű. Jelenleg meg személyvonat sem megy át Komáromnál. :( Pedig a sör is olcsóbb odaát. :)

 

 

Előzmény: Törölt nick (6240)
v_peti Creative Commons License 2005.03.26 0 0 6243

Amúgy szerintem inkább mozdonyos vonat megy, mint Bz.

Mármint ha ez az új menetrendtől tényleg megvalósul.

 

Előzmény: v_peti (6237)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.26 0 0 6242

ezt ha megcsinálják, akkor NEM vasúti, NEM utas okból, hanem színtisztán POLITIKAI okból kell felfogni.

Mint az őrségi vasutat.

 

Akkor meg hagy menjen.

 

keríteni rá egy-egy szerelvényt Hatvanban meg Miskolcon és mindegyik pördüljön kettőt naponta.

Előzmény: gw (6241)
gw Creative Commons License 2005.03.26 0 0 6241

A dolognak forgalmi értéke vjmi csekély.

 

Ebben sajna egyetértünk.

 

Hatvanból így is úgy is felesz a fene pár vonatot Fülekig , vagy Losoncig.

Esetleg ma még csak somoskőig, hát akkor menjen az a három-négy Bhv fülekig a csörgővel

 

Ma éppen nem, de volt már, hogy Fülekig járt Csörgős személy. Most egy Bz (810) viszi az utasait - de leginkább ezen is van elég üres hely...

Előzmény: Törölt nick (6240)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.26 0 0 6240

A dolognak forgalmi értéke vjmi csekély.

 

ez gesztus.

 

Ha pedig nem kerül túl sokba, miért ne tegyük meg ?

 

Hatvanból így is úgy is felesz a fene pár vonatot Fülekig , vagy Losoncig.

Esetleg ma még csak somoskőig, hát akkor menjen az a három-négy Bhv fülekig a csörgővel. Ott a másik végére ráakad egy búvár és elviszi Bánrévéig. ott ismét csörgő és be vele Miskolcra.

 

De lehet ez végig búvár is.

mindegy.

 

Akik arra laknak ezután két külön belföldi vonatknt fogják használni, de évente pár fő átmegy majd, és PR oldalon viszont nagyon jól eladható a dolog.

 

Volt már ilyen : bp-Dorog-Komárom-Komárno-Dunaszerdahely-Pozsony

Előzmény: v_peti (6238)
gw Creative Commons License 2005.03.26 0 0 6239

a Bratislava - Kosice gyorsok mesze északra Zsolnán át közlekednek.

 

Itt a déli végeken nem hiszem, hogy végig kanyarogna egy ilyen hosszú útvonalú gyors.

Bár ??????

 

Hát lehet, hogy ezt Brüsszelben így gondolják, de attól még nem igaz.

Bizony végigkanyarog, sőt nem is egy gyorsvonatpár jár!

Sőt, távolságban még rövidebb is: 442 km 6:48, míg a fővonalon:461 km 6:24, ami ha belevesszük, hogy még gépcsere is van, szerintem egyáltalán nem rossz menetidő.

 

István Gyuri

A gyorsvonat (Bratislava-Kosice) gondolom mozdony vontatta, a helyi személyek inkább Bz-k. A gyorsvonati menetidőt gondolom a Bz nem tudná tartani,

 

Pontosan. A gyorsvonatit tényleg nem, a leggyorsabb személyvonat 1:01 alatt megy el Lénártfalváig, a gyorsnak erre 45 perc kell.

 

 

Előzmény: Törölt nick (6234)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!