Onnan tudom hogy ezken a részeken már túl vagyunk! Amúgy a fékpedál kapcsoló egyszerű 2 polusú szétszedhető kapcsoló.Ha azzal gond van sem féklámpa ill sebbeségbe sem lehet tenni az autót.Itt kicsit mélyebb a gond. Azért irtam ide hátha valaki már találkozott ilyen hibával mert azt akarom elkerülni amit már többen is irtak,hogy elkezdődik az alkatrész cserélgetés és egyszer jó lesz :)) Csak ez több száz ezer forint is lehet a vége.
S honnan tudod, h tökéletes??? Onnan h világít a féklámpád? Az elég kevés, mivel a kapcsoló összeköttetésben van még tempomattal abs-el stb, és lehet, h azok a kapcsolatok nem stimmelnek. Én lehet kicserélném próbára, nem egy nagy összeg...
Következő dologban kérnék segitséget. Az autó a gyújtás ráadásakor a következő üzenetet írja: "EINLEGEN EINER FAHRSTUFE IM WIHNE FUSSBREMSE BETATIGEN" Piros felkijátó jel egyfolytában villog az ABS sárgán villágit. A fékbetétek elől szinte ujak,hátul kicsit használtabbak. A diagnostikai szoftverek féklámpa kapcsoló hibát jeleznek,de azt néztem tökéletes. Estleg tud ebben nekem valaki segiteni mi lehet a hibás?
140ezer km-t egy majdnem 6,5 éves dízel utazó limuzinnál én már nem hiszek el, de lehet hogy csak bizalmatlan vagyok, amennyi autót megnéztem a kereséseimkor. Hiszen az 1.800 km havonta, de ha nézünk rendszeres évi nyaralásokat, hosszabb utakat, akkor még annál is jóval kevesebb, tehát számomra aggályos. Ettől függetlenül kívánom Neked, hogy megtaláljad azt, amennyiben tényleg annyi van, tehát például pont ezt. Ha élőben megnéztétek, akkor semmi gond természetesen, én például afgánoktól még nem vettem autót, de szerintem kevesen közülünk, ez is egy kuriózum. :) Remélem beválik, sok sikert hozzá. Üdv.
schmekker: Ne szívd mellre a kétkedést! Mindannyian átestünk a vásárlás előtti keresgélésen és a nagyon nehéz elhinni az általad is említett előzményeket.
6 éves dízel A6-os 140ezer km-rel... És milyen vezetékek futnak az utasoldali lábtérben... Plusz még a képek bizonyos elemei önmagukért beszélnek. Hát röviden ennyi. Üdv.
Azt nem néztem milyen gyártmányu alkatrészeket raktak be,de elötte azt mondták hogy ha a long szervízt akarom akkor inkább azt ajánlják.A másikal sem lehet probléma,de azt inkább a rövidre kellene tenni.
Végül is 30.000 km.!
- Mondjuk elötte is gyári volt benne . Győriek rakták bele a pollent és rosszul rakták össze ,és már jol tele volt. Szóval JÓL ELB.!
-Kínai dologgal még nem találkoztam az autóba.De multkor leszedtem a motor fedelet és ROMÁN !, Spanyol, Francia,Német ,Oszták felségjelzéseket láttam.
Én is csináltam 180-as szervízt,és nekem se volt sokkal több a szervízdíj !És ÁFÁS-AN !
-A munkadíjat egységenként számolják,mindegy hogy mennyi időt vesz igénybe, konkrét összeg van számolva.
Nekem a munkadíj :28-ezer volt .
Én is lecseréltettem a fékolajat, teljes klima takarítás volt ,futóművet leellenörizték akumlátor és töltés ell.és még más dolgokat is megnézettem .
Próbáltam kérni online boltokba anyag árakat,de végén rájöttem hogy max.10-12 ezret spórolok meg és csak gyári minöséghez HASONLÓ alkatrészeket adnak.
-Tehát nem az eredeti, a garanciához szükségeseket * (majd a végén még írom hogy miért fontos).*
-AZ olajat azért megvettem neten mert azt a szervíz 1 L. áráért megkaptam. De ezt elöre mondták hogy hozhatom . /16 000 Ft.- 8 l. Castrol EDGE 5-30 LONGL.
Az autóval folyamatos foglalkozott 1 ember,és 4 órát bent volt ./Én is végig bentlehettem a mühelybe.
-92.000 volt az össz. költség./+ olaj
*A gyári alkatrész meg azért volt fontos mert kaptam Mobilitási gar. mindössze 3100 ft. -ért, ami a LOng olaj miatt 2 évre szol.
Ha nem kell ,akkor nem sok mindent ér,de azért sokszor hasznos lehet. -PL 50 KM.beszállitás 70.000 FT.Nem vihetem be minden sarki szerelő muhelybe.
Én teljessen megvoltam elégedve mindennel .
Egy jobb szerelő is elkér 5000/ óránként,és ők nem minden nap szerelnek A6.
Ahol én voltam, ott ugy vettem észre hogy értenek hozzá.De persze megvan a srácok tel. száma maszekba ,ha valami gondom vam .
Az én autómon (A6 (4F) 3.0 TDI Quattro S-Line kívül-belül, sportfutóművel) gyárilag 245/40-es 18 collos kerekek vannak 5 ágú könnyűfém felnivel. A pótkerék is ugyan ilyen, és befér a csomi tartóba.
a munkadíj volt 20 pénz amiben még benne volt a fékfolyadék csere is (1 liter)
Tehát összesen : 75.000 Ft.
Szerintem abban a 150ben ez nincs mind benne. Én soha többet nem megyek hivatalos audit szervízbe, az A4-emmel nagyon keményen levettek (azon még volt gari) ráadásul nem is értenek ahhoz amit csinálnak.
Ma voltam A6 C6-os szerelmemmel a helyi audi szervizben, mert 1-2 hete furcsa hangok jöttek egy bizonyos fordulatszám tartományban a motortérből, engem az őrületbe kergetve. Leírom, hátha másnál is előfordul:
Amikor bemelegedett a motor (érdekes módon a külső melegnél még inkább), olyan 1200-1700-as fordulatszám között finom gázadásnál, haladásnál változó, közepesen halk morgó hang hallatszott, leginkább a bal oldalról, a motortérből. A kormányon és a pedálokon is érezhető volt a rezonancia.
Természetesen a szerelővel futott próbaúton nem sikerült előidézni, pedig napok óta bosszantott. (Mondjuk ma csak 22-23 fok volt délelőtt) Egyedül egy kattanó hang hallatszott, mikor irányt váltottam, pl körforgalomból ki-be. Visszaérve felemelte az autót csáposon és levette az alsó motorvédő borítást. Kiesett egy tojás!!!! :D De a lényeg, a "futóművet tartó bölcső" (ő mondta így), bal oldali rögzítő csavarjai lazák voltak!!! 1 nagyon, lötyögött, másik 2 pedig csak laza! Egy 2,5 éves autónál hogy fordul elő ilyen??? Meghúzta őket nyomatékkulccsal és tökéletes!
Röviden ennyi. Pedig már meg ijedtem, hogy váltó vagy difi lesz...
Szóval minden jó, ha a vége jó! :)
Apropó! Kaptam ajánlatot ebben a szakszervizben a 85e-s szervizre! Dobtam egy hátast!!! 151e a Longlife szerviz! :o Ebből a motorolaj 75e!
Sziasztok! Az Audimon 18-as Ramses felnik vannak (gyáriak), de az első kettő elég csúnya már. Van rajta néhány padkázási nyom. Ez polírozott alumínium. Hogyan lehet javítani? Tud valaki valami jó műhelyt?