Csurom jó:új bmw 650gs 10kg-val nehezebb, mint az új tiger 800 :DDD A teljesítményt meg hagyjuk, a magas laszti lecsapása után, az már csak a laszti kilyukasztásával érne fel :D
Most hajlok az Öhlins- felé, mert beszéltem egy versenyző ismerősömmel, aki azt mondta, hogy lesz aki beállítsa. A Wilbersben az lenne a szimpatikusabb, hogy beállítva szállítják le. De most elég hülye akció van az X-bike-nál. Talán majd a karácsonyi. Viszont az Öhlins nyilván még jobb. De beállítani úgysem tudom rendesen.
WP-t X-Bikenál vette a K. Zsolti, ezzel együtemben újította fel a hátsó lengéscsillapítómat is. Atom lett. (Isten se tudja mikor voltak utoljára rendberakva, nagyon gáz volt már...)
Az adót már befizettem erre az évre teljesen. Akkor visszadják időarányosan? Vagy inkább jóváírják, mert gondolom, hogy vissza nem adnak semmit. Biztosító ugyanígy?
Hali! Nekem elől wilbers van hátul wp, idén lettek kicserélve. Hát akinek van pénze cserére, csak bíztatni tudom!Ezenkívül az első fogaskerekem is két foggal kevesebb lett, így nem tudom egyszerűen nem leforgatásig húzni neki :) Azért sajnálom is egy picit a dolgot mert, h. a gumijaim dupla olyan gyorsan fognak kopni az tuti, de megéri :D Ellenben, én nem teszem le a verdát még most sem, viszont a reggeli indulásokkal baj van... :S Nem indul már két napja :( Mit lehet ienkor csinálni? Ha elindul és bemelegszik nincs semmi baj, addig elég gyengusz...Nekem aki festette az alkatrészeim annak meg tudom adni a számát, most beszéltem vele, normál festést használnak, amit matt lakkal fújnak le, ha az jó.
Tényleg jó ha teletankkal teszed el a gépet, kivéve ha műenyag tankos a gép, mint az rs...akkor mindegy
A versenylábtartó gondolom állítható, emiatt biztos jobb, személyre tudod állítani a távolságokat. Meg tényleg eléggé jól néz ki.
Ideiglenes kivonás úgy működik, hogy bemész az okmányirodába, és mondod, hogy szeretnéd ideiglenesen kivonatni forgalomból a motorod. Kapsz egy csekket 2300Ft-ról, befizeted visszaviszed és megkérdezik, hogy meddig szeretnéd kivonatni, maximum 6hónapig lehet kivonatni. Én általában márc. 31ig szoktam. Beírnak egy dátumot a forgalmidba, és amikor az letelik, a motorod automatikusan visszahelyeződik forgalomba, tehát nem kell sehova menned.
Előny h. a kivonás idején nincs:
- kötelező biztosítás
-teljesítményadó
-illetve, ha januárban kisüt a nap nem viszed ki a -3 fokos aszfaltra a gépet:D
számomra mivel fiatal vagyok és A0-ban is vagyok kb. 30-at spórolok
hátrány:
-a forgalmid kb. 4-6 év alatt betelik és újat kell majd csináltatni
-mivel a tárgyévben nem lesz meg a 9 hónap biztosításod nem fog a bónuszod növekedni vagy ha már 10ben vagy akkor csökkenni fog...
Hát számolgatni kell kicsit, ha már valaki bónusz 10ben van nem biztos, hogy megéri.
hát a fórum nagyjából meghalt. Én is álandóan rohanok, nincs most idő semmire. Én már letettem a motort, teletankoltam (állítólag így kell télire letenni), de lemosni még nem volt kedvem/időm. Majd az aksit is kiveszem belőle. Talán most hétvégén meg is csinálom ezeket.
A Wilbers itthoni forgalmazójánál nagy kedvezményeket lehet elérni, úgyhogy megyek is hamarosan megrendelem a hátsó rugóstagot. Már sikerült téli áron egy új csizmát vennem, szegény régi már nagyon leharcolt volt (volt benne vagy 3-4 esés).
A versenylábtartóknak azon túl, hogy jól néznek ki van valami praktikus hasznuk is szerinted?
Hát úgy látom nem nagyon jönnek a telefonszámok, a matt festéshez tényleg valami profi kell.
Nem igazán vannak már jó idők, még a hétvégén megyek egy két kört, de jövőhéten ideiglenesen kivonom a gépezetet. Sajnos nem fordult át 72-re az óra...de majd jövőre.
Veletek mi a helyzet!? Rohanunk a télbe, bár ennek is van előnye:D nemsokára itt a tavasz:D
Tudna valaki ajánlani egy fényezőt, aki képes matt színt megfelelő minőségben csinálni? Mennyibe kerülhet vajon egy komplett fényezés az enyémre: első sárvédő, tank, flyscreen, üléstakaró elem, két hátsó oldala, hátsó sárvédő?
Éppen tegnap este szedtem le a csizmavédőt, meg azt a valamit, ami vízhűtő oldalán van. Ha jól emlékszem a tieden is ki van csrélve karbonra, tehát bírja a hőt. Vagy? És azt meg tudod majd oldani, hogy ne legyen rajta lyuk az indexnek? Tudod az enyémen nincs ilyesmi
Igen a finom jobb, mint a harsány. Annak idején, amikor életet leheltünk ebbe a fórumba már elmeséltem, hogy mi volt az elképzelésem: egy modern café racert építeni. Valami olyasmit akartam, mint az új Mini, vagy Challanger. Hogy emlkeztessen az ősökre, de legyen ugyanakkor modern is. Adta magát a Triumph, de azért kipróbáltam majdnem mindent, ami szóba jöhetett. Végül a Speed Triple mellett döntöttem.
De még nincs kész. Nekem a 2007-es modell van, annak a legrondább része a hátulja. Ezt egy LSL lámpa + rendszámtartó szett és egy Remus kipufogó orvosolta. Szintén fontos volt a csutka kormány, de ezt idénre leszedtem róla, mert kissé kényelmetlenebb, mint a gyári. Ha tényleg folytatom az építést és kiviszem Neukirchenbe a találkozóra, akkor azért vissza teszem rá, mert érdekesebb lesz tőle. Van még pár optikai elem, amit már kicseréltem (tükör, láncvédő, fékolajtartály) és még van egy-kettő, amit csrélni kellene (fék/kuplung karok, lábtartó, csizmavédő).
A blokkjához nem nyúltam és nem is akarok. Kapott egy sport légszűrőt, meg a Remus és az egész padon össze lett lőve egy Power Commanderrel. Így kb most nyitva 144, csukva 142 lóerős. Igazából az lenne a jó, ha tovább lehetne forgatni, de azért jó ez így is.
A Speed Triple leggyengébb része a viszonylag nagy súly és a gyenge futómű együttese. Ezen már próbáltam segíteni, hiszen gayakorlatilag minden jóval könnyebb rajta, ami utólag került rá + kapott először egy LSL kormány lengéscsillapítót illetve előre Wilbers rugókat.
Akarok még rá egy Wilbers hátsó rugóstagot meg új felniket. Ez utóbbi a legdrágább. Teljesen ki vagyok tőle, hogy milyen rohadt drága hozzá két felni. De ez van.
Egy barátom hétfőre igérte a felniket különböző színekben fotoshoppal megcsinálva, majd meglátjuk, hogy melyik a nyerő.
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni, van 1 Daytona 955i 2003-as mocim, és tönkre ment a főtengely. Ha valaki tudna hozzá alkatrészt, főtengelyt vagy pedig blokkot, az legyen szíves üzenjen Email-ben. Emil: pruntyis@gmail.com Előre is köszi! üdv mindenkinek
A diszkrét, visszafogott, szofisztikált tuning híve vagyok, az eddigi arany-fekete, bronz-hupililás fanatikusok ellenpólusa lehetnék. :-)))) A német tuningot nem kedvelem, az amerikait pedig néha ki nem állhatom, de remélem a magyar be fog jönni! Én kíváncsi vagyok mit szeretnél kihozni a gépedből.
Rám számíthatsz... de segítségre arra ne számíts... :-)
Én mindazt felajánlhatom ami egy túlszofisztikált Bonneville tulajdonos véleményéből kitellik, csak hogy még árnyaltabb legyen a kép. A motorépítő bajnokságon nagy sikere szokott lenni az old scool képviselőinek (lásd time machine). Én a polírozott bronz-fekete kombinációt csípnám a mocidon :-)