Keresés

Részletes keresés

gaborab Creative Commons License 2010.10.29 0 0 2510
Csurom jó:új bmw 650gs 10kg-val nehezebb, mint az új tiger 800 :DDD A teljesítményt meg hagyjuk, a magas laszti lecsapása után, az már csak a laszti kilyukasztásával érne fel :D
Attis_ST Creative Commons License 2010.10.29 0 0 2509

OK, kösz....

Közbe ha érdekel: www.kutya.freesite.hu

Előzmény: csibu955 (2508)
csibu955 Creative Commons License 2010.10.29 0 0 2508

Szia! Tegnap feladtam! Holnap ott kellene, h legyen.

Előzmény: Attis_ST (2505)
CaféTriple Creative Commons License 2010.10.27 0 0 2507
Most hajlok az Öhlins- felé, mert beszéltem egy versenyző ismerősömmel, aki azt mondta, hogy lesz aki beállítsa. A Wilbersben az lenne a szimpatikusabb, hogy beállítva szállítják le. De most elég hülye akció van az X-bike-nál. Talán majd a karácsonyi. Viszont az Öhlins nyilván még jobb. De beállítani úgysem tudom rendesen.
Előzmény: gaborab (2506)
gaborab Creative Commons License 2010.10.27 0 0 2506
WP-t X-Bikenál vette a K. Zsolti, ezzel együtemben újította fel a hátsó lengéscsillapítómat is. Atom lett. (Isten se tudja mikor voltak utoljára rendberakva, nagyon gáz volt már...)
Attis_ST Creative Commons License 2010.10.25 0 0 2505
Persze, köszi....
Előzmény: csibu955 (2504)
csibu955 Creative Commons License 2010.10.25 0 0 2504
Szia, már itt van az asztalamon. A héten feladom. Sima postával jó lesz amúgy?
Előzmény: Attis_ST (2503)
Attis_ST Creative Commons License 2010.10.24 0 0 2503
Csibu, bocs a zaklatásért, a cumót sikerült elüldened?
Előzmény: csibu955 (2500)
Pató Pali Creative Commons License 2010.10.23 0 0 2502
Sziasztok! Még egy - valószinüleg - utolsót gurult a két fehérvári Triumph, hátra van még egy olajcsere...aztán majd jövőre, újra...errefelé ennyi kb.
CaféTriple Creative Commons License 2010.10.23 0 0 2501
Elől már nekem is Wilbers van, de nem vettem észre semmi érdemi javulást. Ezért is akarom a hátulját építeni tovább.

Nem ismerem a festési technológiákat. Esetleg egy olyan fényezésen gondolkozom, amilyen a Street R-ken van, persze más színben.

De még nem döntöttem el, hogy mire fordítom a keretet. Szóval még csak tervezgetek. Szerencsére vannak akciók, így lehet keresgélni.

Hol vettél WP-t?
Előzmény: gaborab (2498)
csibu955 Creative Commons License 2010.10.23 0 0 2500

Persze, csak jóváírják, de ha jövő évben más biztosítóhoz mész akkor kipostázzák.

Előzmény: CaféTriple (2499)
CaféTriple Creative Commons License 2010.10.23 0 0 2499

Köszi.

 

Az adót már befizettem erre az évre teljesen. Akkor visszadják időarányosan? Vagy inkább jóváírják, mert gondolom, hogy vissza nem adnak semmit. Biztosító ugyanígy?

Előzmény: csibu955 (2497)
gaborab Creative Commons License 2010.10.23 0 0 2498
Hali!
Nekem elől wilbers van hátul wp, idén lettek kicserélve. Hát akinek van pénze cserére, csak bíztatni tudom!Ezenkívül az első fogaskerekem is két foggal kevesebb lett, így nem tudom egyszerűen nem leforgatásig húzni neki :) Azért sajnálom is egy picit a dolgot mert, h. a gumijaim dupla olyan gyorsan fognak kopni az tuti, de megéri :D Ellenben, én nem teszem le a verdát még most sem, viszont a reggeli indulásokkal baj van... :S Nem indul már két napja :( Mit lehet ienkor csinálni? Ha elindul és bemelegszik nincs semmi baj, addig elég gyengusz...Nekem aki festette az alkatrészeim annak meg tudom adni a számát, most beszéltem vele, normál festést használnak, amit matt lakkal fújnak le, ha az jó.
csibu955 Creative Commons License 2010.10.23 0 0 2497

Tényleg jó ha teletankkal teszed el a gépet, kivéve ha műenyag tankos a gép, mint az rs...akkor mindegy

 

A versenylábtartó gondolom állítható, emiatt biztos jobb, személyre tudod állítani a távolságokat. Meg tényleg eléggé jól néz ki.

 

Ideiglenes kivonás úgy működik, hogy bemész az okmányirodába, és mondod, hogy szeretnéd ideiglenesen kivonatni forgalomból a motorod. Kapsz egy csekket 2300Ft-ról, befizeted visszaviszed és megkérdezik, hogy meddig szeretnéd kivonatni, maximum 6hónapig lehet kivonatni. Én általában márc. 31ig szoktam. Beírnak egy dátumot a forgalmidba, és amikor az letelik, a motorod automatikusan visszahelyeződik forgalomba, tehát nem kell sehova menned.

 

Előny h. a kivonás idején nincs:

- kötelező biztosítás

-teljesítményadó

-illetve, ha januárban kisüt a nap nem viszed ki a -3 fokos aszfaltra a gépet:D

számomra mivel fiatal vagyok és A0-ban is vagyok kb. 30-at spórolok

 

hátrány:

-a forgalmid kb. 4-6 év alatt betelik és újat kell majd csináltatni

-mivel a tárgyévben nem lesz meg a 9 hónap biztosításod nem fog a bónuszod növekedni vagy ha már 10ben vagy akkor csökkenni fog...

 

Hát számolgatni kell kicsit, ha már valaki bónusz 10ben van nem biztos, hogy megéri.

Előzmény: CaféTriple (2495)
CaféTriple Creative Commons License 2010.10.23 0 0 2496
Bocs Géza, de nem volt időm a héten. Talán majd most :)
Előzmény: streettriple (2492)
CaféTriple Creative Commons License 2010.10.23 0 0 2495

Hello,

 

hát a fórum nagyjából meghalt. Én is álandóan rohanok, nincs most idő semmire. Én már letettem a motort, teletankoltam (állítólag így kell télire letenni), de lemosni még nem volt kedvem/időm. Majd az aksit is kiveszem belőle. Talán most hétvégén meg is csinálom ezeket.

 

A Wilbers itthoni forgalmazójánál nagy kedvezményeket lehet elérni, úgyhogy megyek is hamarosan megrendelem a hátsó rugóstagot. Már sikerült téli áron egy új csizmát vennem, szegény régi már nagyon leharcolt volt (volt benne vagy 3-4 esés).

 

A versenylábtartóknak azon túl, hogy jól néznek ki van valami praktikus hasznuk is szerinted?

 

Hogy működik ez a forgalomból való  kivonás dolog?

Előzmény: csibu955 (2494)
csibu955 Creative Commons License 2010.10.22 0 0 2494

Hát úgy látom nem nagyon jönnek a telefonszámok, a matt festéshez tényleg valami profi kell.

 

Nem igazán vannak már jó idők, még a hétvégén megyek egy két kört, de jövőhéten ideiglenesen kivonom a gépezetet. Sajnos nem fordult át 72-re az óra...de majd jövőre.

 

Veletek mi a helyzet!? Rohanunk a télbe, bár ennek is van előnye:D nemsokára itt a tavasz:D

Előzmény: CaféTriple (2493)
CaféTriple Creative Commons License 2010.10.20 0 0 2493
Tudna valaki ajánlani egy fényezőt, aki képes matt színt megfelelő minőségben csinálni? Mennyibe kerülhet vajon egy komplett fényezés az enyémre: első sárvédő, tank, flyscreen, üléstakaró elem, két hátsó oldala, hátsó sárvédő?
streettriple Creative Commons License 2010.10.16 0 0 2492
0670-549-4488
Előzmény: CaféTriple (2491)
CaféTriple Creative Commons License 2010.10.16 0 0 2491
Zsír. Jövő héten kereslek. Megadtad a számod, amikor a lábtartót feldobtad ugye?
Előzmény: streettriple (2490)
streettriple Creative Commons License 2010.10.16 0 0 2490

Az enyém üvegszálasra van cserélve, de a karbon még jobban birja a hőt.

A lyukat meg betömjük, semmi nem is fog látszani.

Előzmény: CaféTriple (2489)
CaféTriple Creative Commons License 2010.10.16 0 0 2489

Éppen tegnap este szedtem le a csizmavédőt, meg azt a valamit, ami vízhűtő oldalán van. Ha jól emlékszem a tieden is ki van csrélve karbonra, tehát bírja a hőt. Vagy? És azt meg tudod majd oldani, hogy ne legyen rajta lyuk az indexnek? Tudod az enyémen nincs ilyesmi

Előzmény: streettriple (2486)
streettriple Creative Commons License 2010.10.15 0 0 2488
:))
Előzmény: BlackTriple (2487)
BlackTriple Creative Commons License 2010.10.15 0 0 2487
én ismerek egyet! ha kell segítek közvetíteni :-)
Előzmény: streettriple (2486)
streettriple Creative Commons License 2010.10.15 0 0 2486
Én minden műanyag idomot legyártatnék karbonból, valami király karbonos csávóval :)):
Előzmény: CaféTriple (2485)
CaféTriple Creative Commons License 2010.10.15 0 0 2485

Igen a finom jobb, mint a harsány. Annak idején, amikor életet leheltünk ebbe a fórumba már elmeséltem, hogy mi volt az elképzelésem: egy modern café racert építeni. Valami olyasmit akartam, mint az új Mini, vagy Challanger. Hogy emlkeztessen az ősökre, de legyen ugyanakkor modern is. Adta magát a Triumph, de azért kipróbáltam majdnem mindent, ami szóba jöhetett. Végül a Speed Triple mellett döntöttem.

 

De még nincs kész. Nekem a 2007-es modell van, annak a legrondább része a hátulja. Ezt egy LSL lámpa + rendszámtartó szett és egy Remus kipufogó orvosolta. Szintén fontos volt a csutka kormány, de ezt idénre leszedtem róla, mert kissé kényelmetlenebb, mint a gyári. Ha tényleg folytatom az építést és kiviszem Neukirchenbe a találkozóra, akkor azért vissza teszem rá, mert érdekesebb lesz tőle. Van még pár optikai elem, amit már kicseréltem (tükör, láncvédő, fékolajtartály) és még van egy-kettő, amit csrélni kellene (fék/kuplung karok, lábtartó, csizmavédő).

 

A blokkjához nem nyúltam és nem is akarok. Kapott egy sport légszűrőt, meg a Remus és az egész padon össze lett lőve egy Power Commanderrel. Így kb most nyitva 144, csukva 142 lóerős. Igazából az lenne a jó, ha tovább lehetne forgatni, de azért jó ez így is.

 

A Speed Triple leggyengébb része a viszonylag nagy súly és a gyenge futómű együttese. Ezen már próbáltam segíteni, hiszen gayakorlatilag minden jóval könnyebb rajta, ami utólag került rá + kapott először egy LSL kormány lengéscsillapítót illetve előre Wilbers rugókat.

 

Akarok még rá egy Wilbers hátsó rugóstagot meg új felniket. Ez utóbbi a legdrágább. Teljesen ki vagyok tőle, hogy milyen rohadt drága hozzá két felni. De ez van.

 

Egy barátom hétfőre igérte a felniket különböző színekben fotoshoppal megcsinálva, majd meglátjuk, hogy melyik a nyerő.

Előzmény: Ratesz (2483)
pruntyis Creative Commons License 2010.10.15 0 0 2484
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni, van 1 Daytona 955i 2003-as mocim, és tönkre ment a főtengely. Ha valaki tudna hozzá alkatrészt, főtengelyt vagy pedig blokkot, az legyen szíves üzenjen Email-ben.
Emil: pruntyis@gmail.com
Előre is köszi!
üdv mindenkinek
Ratesz Creative Commons License 2010.10.14 0 0 2483
A diszkrét, visszafogott, szofisztikált tuning híve vagyok, az eddigi arany-fekete, bronz-hupililás fanatikusok ellenpólusa lehetnék. :-)))) A német tuningot nem kedvelem, az amerikait pedig néha ki nem állhatom, de remélem a magyar be fog jönni! Én kíváncsi vagyok mit szeretnél kihozni a gépedből.
Előzmény: CaféTriple (2472)
BonneeM Creative Commons License 2010.10.14 0 0 2482

Rám számíthatsz... de segítségre arra ne számíts... :-)

Én mindazt felajánlhatom ami egy túlszofisztikált Bonneville tulajdonos véleményéből kitellik, csak hogy még árnyaltabb legyen a kép. A motorépítő bajnokságon nagy sikere szokott lenni az old scool képviselőinek (lásd time machine). Én a polírozott bronz-fekete kombinációt csípnám a mocidon :-)

Előzmény: CaféTriple (2472)
CaféTriple Creative Commons License 2010.10.14 0 0 2481
Akárhogy is nézzük október 15 a hivatalos fűtési szezon kezdete. Én már letettem az enyémet, de majd még le kell mosnom sajnos.
Előzmény: BlackTriple (2480)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!