Köszönöm válaszod a ropsulyház felvan ferodolozva a sulyon meg van gumigyürü és igy nem tud bele érni, meg amugy is alacsonyabra van esztergálva. valami más lehet a gond hogy a szélénél nem szoritsa oda a ropsulyházat ugy mint beljebb.
El lehetnek kopva a röpsúlyházak. A röpsúlyok bele érhetnek a harangba. Próbáld meg flexszel egy kicsit elköszörülni a röpsúlyok szélét, miután kivetted őket a házból, egy helyen a szélénél. De én inkább kicserélném a három házat.
Sziasztok! Már régen foltam itt de most segítséget szeretnék kérni olyan problémám van hogy nyomom a gázt megyek olyan 40-50 között és elkezd csiszolo hangot adni mintha kétfém surlodna nem persely. nem csapágy. ezek jók! az első variátornál halatszik, én arra tippelek hogy a harang szélén már nem tapad annyira a ropsulyház és megcsúszik, mert a harang belsejében háromnegyed részig sima de a széle az olyan fényes durva mint a csiszolo papir, {Ha ez a baja mit lehet tenni?}
Beraktam a Nissan Leaf cellákat a Ligierbe, az ólom akkuk helyére. 28 modul fért el az ülések alatt, de a motortérbe is férne még 14, és a plató alatt is van még hely bőven. Holnap megpróbálom legyártani a cella összekötő lemezeket, utána lehetne tesztelni a hatótávot, de a francia rendszámmal nem nagyon merek kimenni a faluból.
Ja, egy érdekesség a BeSun-nál, ebben műanyag fékcsövek vannak. Remélem a műszaki vizsgán nem kötnek bele.
Aixam 400-hoz két db. első teleszkópja van valakinek eladó?
Esetleg olyan képet tudna felrakni valaki, ahol látszik, hogy milyen sorrendben vannak a teleszkóp végén a rugón az alátétek és gumibakok?
Próbálom visszafűzni a régi kopott telót, de folyton összecsúszik és így nem tudom rákapatni az anyát.
A teleszkópot melyik lyukba érdemes tenni felül? Van kettő is. Ha a külsőbe teszem, kicsit összetart felül a kerék. Ha a belsőbe, akkor meg kicsit széttart.
Köszönöm a segítséget minden kedves fórumtársnak. Üdv. Z
Unalom.. :) Ahogy mondod! Egy ilyen férfi játékszer mellett kizárt. Bevallom nem régóta vagyok a Nagyon boldog tulaja a 400-asomnak de a szabadság mellett boldogsággal is megajándékoz. Kétüléses ... :) Csajozós autók a kétülésesek! El lehet hordani a pénzt italmérésbe ( Látok eleget ilyet,nem tetszik) Szerencse játékon is el lehet herdálni ( Kinek bejön kinek nem ) Fej alá is el lehet rakni. És Bankba börtönbe is lehet járni a pénz miatt,ki köcs....ek ki csics...nak ! ÉS szerintem van ez az ember fajta aki játékszerekre költi mint mi. Nem AKAROK megválni én se tőle. Szerinted kibír még 20 évet ? 65 éves leszek. Vén sziv..r.
Vagyon bele még négy új gumi is, de ha veszel bele két új telót, akkor az is el fog tartani még húsz évet.
Akkor lesz a kocsid, úgy negyven. Közben megtudod hegeszteni a kipufogót. Ez itt a probléma sajnos, de tudod már énhozzám is, hozzám nőtt. Nem is adnám semmi pénzért.
Jelenleg ép a variátor átalakítása zajlik. Hatalmas kisvárosunkba egy csapágyat kaptam a fórumtárs által publikált átalakításhoz. Pár nap és meglesz mindkettő. Váltócsere. Nyár végére készülök komplett kipufogó cserére. Méretazonosság csak hosszra. Átmérőt szeretnék növelni. Az emberem szerint C1-es diesel lenne ideál. Ígérem képpel együtt publikálom. Csak azok a k....a lengéscsillapítók. Használtan venni már nem első szaromat vettem. Újonnan meg vagyon.
Engem az épp nem nagyon zavarna, ha elől nem égetne meg semmit. De a motorokhoz ennyire nem értek. Így olyan hangja van, mint egy choppernek. Jobban is megy. A szomszédok meg hagy szokják. Nagymenők, ők se kímélnek engem. Ilyen világ lett...
Azért, megírhatnád majd, hogy a Citroenhez mit "szól" .
Azért nem hívtalak vissza, mert megnéztem a képeket amiket küldtél. És mivel nem olyan volt az a bovden mint az enyém. Ezért arra koncentráltam, hogy hogy vegyem ki a régit és az újat hogy fűzzem be. Mikor végeztem vele, akkor meg annyira megvolt gyötörve mindenem áttol a mindenféle, ilyen-olyan testhelyzettől, hogy örültem, hogy élek.
Ilyen lesz a Ligier Be Sun, a felépítmény vázszerkezete elkészült, de addig nem tudom összeépíteni, amíg nincs üzembehelyezve. Ahhoz képest, hogy földbe állt az autópiac, még így is 1 hónapra adnak vizsga időpontot.
Nem hívtál vissza a megbeszéltek szerint , pedig előástam egy gyári gázhuzalt , annak mindkét vége olyan volt mint a tied . Utána a képeimet végignézve nagyjából összeállt , hogy miképp fűztem be én annak idején az enyémbe .
Tegnap egy, kis feladatnak tűnő munkának kellett hozzáfognom, ami nem is volt olyan kis feladat. Legalább is nekem nagy feladat volt. Aixam 500.4 Minivan, gázbovden csere. A gázpedálról le és felszerelés, ami feladta a leckét. Egyszerűen, nem tudtam hozzáférni 2 kézzel, hogy kiszedjem a csavart. Végül az ülést kivettem és a lábaimat a csomagtérbe nyújtva nagynehezen hozzáfértem. De még így is problémás volt a kétkézzel való hozzáférés. És ezt hogy így tekeredjek. Meg úgy hajtogassam be maga a szűk helyre. Az elöregedett reumás derekam nem viselte valami jól. Még most is úgy érzem magam, mint akin az úthenger ment keresztül.
Ami még problémát okozott, hogy a bovdennek mindkét végén lemezből ráhajtott kengyel volt és gyárilag kialakított bovdenvéggel. Nem tudtam másképp kivenni, csak ha elvágom a bovdent. Telefonon felhívtam Bakancs4 fórumtársat, szakmai tanácsért. Aki ellátott tanáccsal és még képeket is küldött e-mailben. De sajnos, az nem sokat segített, mert nálam másképp volt.
Szerettem volna felrakni képet is róla, de a rendszer fórumhibára hivatkozva nem fogadja el a képet.
A lényeg, hogy amit Péter küldött képeket, azon egy műanyagba van beakasztva a a gázpedál felőli bovdenvég. Nekem pedig ott is lemezkengyel van amit csak akkor lehet levenni, ha a bovdenvég elvan távolítva. Elvágtam a bovdent és így kitudtam húzni. Péter a gyári bovdenvég helyett, javasolta a villanyszerelők által használt sorkapcsot (köznyelven csokinak nevezzük). De ez a kiszerelt bovden már nem eredeti volt és ott az adagoló felüli végére egy bicikli küllő anya volt rácinezve. Ezt a módszert alkalmaztam én is. A gázpedál felüli végére előre rácineztem. Az adagoló felüli végére, meg mikor már be volt fűzve a helyére.
Így sikerült megcsinálni. De nem is volt olyan egyszerű feladat, mint ahogy először gondoltam.
Végül: MINDEN FÓRUMTÁRSNAK, KELLEMES HÚSVÉTI ÜNNEPEKET KÍVÁNOK.
Nekem csinált régebben egy srác gólyalábakat valamilyen kis autó patronjaiból, talán még jobban is bírta mint a gyári. A dugattyú rúd átmérője 22-es volt, meg a rugó megtámasztása volt más, mint az eredetinek.
Ismerősömnek vannak tapasztalatai a felújított lengéscsillapítóval kapcsolatban! Fél év garanciát kapott majd a kilencedik hónapra tönkre ment a lengéscsillapító. Így vett bele új eredetit! Vagy a technológia nincs ott hogy megfelelő módon megcsinálják vagy az anyag minőség nem megfelelő! Mindenki maga tudja mibe fog bele!