A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Adott egy Navigator V és egy 2014-es GS. Használtam vásároltam a Navigatort és az előző motor adatait látom. Hogy tudom összehangolni az én motorommal?
Kérdésedre válaszolva: Nem is tudom, talán az, aki nincs a szájáig pénzzel, de szeretne egy hasznos kiegészítőt a hosszú évek alatt összespórolt és megvásárolt álom motorjára, vagy csak nincs kedve kifizetni egy újra ennek a kétszeresét .🤗
Fogból jó esetben is csak 32 van, ami ugye fogy ahogy öregszik az ember, szóval könnyebb a fogaid megszámolni, mint az éveid számát.. :D , pláne ha a fogaidon akarod megszámlálni, ki tudja hány kört kell már menj :D
Láttam olyat, aki belerakott egy biztosítótűt. Így ne nem tud beesni, csak ki. A szerelő egyébként azt mondta, ha beesik véletlenül, akkor legfeljebb ledarálja a tengely.
A régebbi 1,2-eseknél , a 2007-előtti váltók hosszabb áttételűek , vagyis más a váltó . Hogy ez mennyit befolyásol , azt nem tudom , viszont nekem a régebbi RT-m volt , és teljesen meg voltam elégedve a váltójával .
Azoknál más a motor vezérlése, az RT meg az ST erősebb is. Ugyanakkor hogy csak a finomabb járás miatt vált-e finomabban, vagy valójában más-e a váltó is, nem tudnám megmondani. Papíron a váltó ugyanaz. Volt az a legenda, hogy az ST-be válogatott cuccok mentek, ami szerintem egy marhaság az ipart ismerve, ugyanakkor a hajtást nézve meg egy tényleg sokkal jobb motor. Abba most nem vágnék bele, hogy átszerelek egy GS váltót egy ST-be, vagy fordítva, mert annyi időm nincs.:)
Akinek beépítettek már a lengőkarjába ilyen gumi szellőzőt, azoktól kérdezném, hogy fixen áll benne, nincs vele probléma?
Sok külföldi panasz van rá, hogy beesik a lengőkarba, mert nem túl szoros az illesztés, illetve a gumin csak belül van perem, ezért be tud csúszni a lyukon.
dobozok elkeltek, maradt még néhány eladó dolog 1200 LC-re:
- Adv. sötétített plexi 35e patika állapotú
- Ülések 110e
- Carbon oldalidomok és alsó idomok a combnál 1200 LC 2013-16-ig gyári ár feléért, hibátlan, karcmentes, Nem matrica, anyagában Carbon, TÜV bizonylattal.
- BMW Adv. Titán lábtartók, ha felállsz besüllyed a gumibak 50e
Érdekes ez a váltó kérdés lc-n. Nekem tanulságos, ezért is jó ez a fórum.
Ha egyszer cserélem a mostanit legalább tudom mire számíthatok. Nekem a d.o.h.c váltója pihe puha, de ezt is eltudom ba.ni néha mert annyira finomkodni akarok vele.
Azt meg nem értem az rt, mitől lehet jobb ( mármint váltó)
Nem is lett baja. De azért az egykerekezésben mindig benne van az, hogy valami nem úgy sikerül, aztán elesik. Én meg utána ott vagyok a törött motorral, amit lehet meg lehet csináltatni, de már sosem lesz sérülés mentes. A hab a tortán, hogy külön el szoktam mondani, hogy nincs casco-m, egy ilyen eset zsebbe nyúlós. Hiába ígérik meg, hogy persze, mindent fizetek, de ha mégsem, akkor nekem marad egy polgári per a haverral szemben?! Vagy ő úgy gondolja, hogy fizet mindent, de nem a Wallis árait, hanem valamelyik motorbontóét, ahol éppen a 2 évvel fiatalabb/idősebb idomot is rá lehet csavarozni, ami fele árban van..
Nekem jó lecke volt, hogy miért NEM adok kölcsön motort, ennek ellenére most itt a váltó probléma annyira foglalkoztat, hogy mégis bele mennék (kölcsönösségi alapon). Kíváncsi vagyok egy "szar" váltóra, ami lehet jobb mint az enyém, ami -majdnem- tökéletes. :)
Ez szerintem , amolyan lélektani dolog . Egyszer én is kölcsön adtam egyik motoromat egyik havernak... Szintén az említett jelenség :( A szomszéd utcából hallatszott hogyan üvölt a motor ! :( Mivel én igen kíméletesen használom a járgányaimat , ezért ezt elvárom másoktól is . Aztán én is csak annyit mondtam a srácnak , mikor vissza hozta , hogy ez volt az utolsó , hogy az én motorommal mentél !
Meg amúgy is ! A más holmijára , jobban vigyázunk mint a sajátunkra ! Ez alap kéne legyen...
Az is fura, hogy próbaúton nem jön ki annyia. Valószínűleg, mert hideg motorral jobb és kevesebbet váltogatuk alacsony fokozatokban, plusz sok mindenre ell figyelni. Az első LC-m meg volt 1-2 hete, a környéken mentem vele délutánonként. Éreztem, hogy a váltó nem az igazi, próbáltam megszokni, kiismerni, stb. Azután amikor először kellett átmennem utassal nagyvároson, éreztem, hogy húú, ez nagyon szar. Három napos déltirol túrán nem zavart annyira, pl. Azt mástól is hallottam, hogy az RT váltója és gyorsváltója sokkal jobb, ami csak növeli a rejtélyek számát. :)