Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2012.06.17 0 0 379

Sziasztok!

 

Ma először vettem észre hogy az Audi A4. 1.8T (2005. áprilisi) hideg a motor indításakor beindul a hűtőventilátor plusz nem történik meg a megszokott idítási, magasabb fordulat, ami kb 1 perc után 1e fordulat alá megy .

 

-Miért indulhat be hideg motorra a hűtőventilátor?

-Miért van a hideg motor indításakor a megszokott magasabb alapgáz fordulat helyett 7/8 száz fordulatszám amikor még hideg a motor?

 

A műszerfal nem mutat semmilyen híbát.

 

Kíváncsian várom a véleményket.

 

üdv

Endre

 

Atesz86 Creative Commons License 2012.06.16 0 0 378

Sziasztok!

2002-es 2.5 TDi Quattroba milyen olajat ajánlotok? 258e km van benne. Az előző tulaj Castrol LongLife-al etette... maradjon vagy tudtok jobbat ajánlani?

Köszi előre is.

Ati

bzsoolt87 Creative Commons License 2012.06.15 0 0 377

Sziasztok! Van esetleg aki 1.8T -be szerelt / szereltetett blow off szelepet? ECU nem szarakszik, ha nincs visszavezetés? Milyen szelepet szereltél bele? Ilyesmi kérdéseim lennének.. Köszi

les.lee Creative Commons License 2012.06.13 0 0 376

Megtaláltam a megoldást...

 

display gomb hosszan....bazz

 

Már csak korrekt lemez kell.

Előzmény: les.lee (375)
les.lee Creative Commons License 2012.06.12 0 0 375

Hello!

 

Ma vettem meg első A4-esemet és lenne egy kérdésem egyből.

 

Az Navigation plus lemezegységébe nem tudok navi lemezt tenni (mert nem megy bele csak 1/3-ig) és nem hiszem, hogy lenne benne, de ezt hogy tudom ellenőrizni?

 

Nem találok ugyanis lemez kiadó gombot vagy hasonlót.

 

előre is köszi.

laci_85 Creative Commons License 2012.06.12 0 0 374

Szaiasztok!

Akinek quattroja van ment már tönkre féltengelycsukló vagy kormányösszekötő axiális csukló?

Mert az a jelenség hogy ha álló helyzetben is tekerem a kormány valami eszméletlen ropogást hallani de menet közben is ha kanyarodom ropog ha durván ha szépen. Lengőkarok jók de 8,5X18-as felnivel járok egy 2003-es a4-en. Kormánymozgatással csak a kormányösszekötő gömbcsuklót tudom megnézni az axiálishoz nem férek hozzá...

Köszi előre is....

Atesz86 Creative Commons License 2012.06.10 0 0 373

Hello mindenki!

Ma lefoglalóztam és jövőhéten megyek egy 2002-es 2.5 V6 Tdi Quattro A4-esért.
Angliában élek, itt vettem az autót magánszemélytől.
1 pár technikai hibája van, erre keresek vmi megoldást. Már most leszögezném ,h nem értek az autókhoz és amennyire tudom megpróbálom megfogalmazni és legjobban körül írni a hibákat.

1. AirBag lámpa világít, duda nem működik. A srác elvitte vmi szerelőhöz még régebben de nem igazán értett hozzá a tag így abba maradt.
    Vmi ötlet hogy mi lehet a gond? Aug elején lejár róla a műszaki és addigra szeretném ha rendben lenne

2. A csomgatartó ajtó nem nyílik bicskakulcsról gombnyomásra csak kulcsal vagy ha hejzetjelzőre rakod a világítást az utastérben :S Ennek nem érte az összefüggését de...biztosan.

 

Igazából ez a két hibája van az autónak amiről tudok és észrevettük.
Ami érdekelne még hogy pl. bal hátsó féklámpa kiégett könnyű hozzá férni?
Ill milyen olajat ajánlotok mert ugye használt autó vásárlás után szokásos szűrők,olaj stb csere lesz majd rajta. Az autóban 258e km van.

 

Ha még valami észrevétel,hiba előjön írok hátha van valakinek valamilyen tapasztalat felőle.

Előre is köszönöm a válaszokat.

Üdv.

Attila

laci_85 Creative Commons License 2012.06.10 0 0 372

Igen hőgomba. De érdemes szerintem kicserélni a termosztátot is nem sok de akkor biztos megjavul.

Ha rosszak a vákumcsöveid nagyon lecsökkenhet a teljesítményed mivel a vákummal vezérli a turbódat az N75.

Hát a pd-boxokkal az a baj azok csak a kaját állítják, egy rendes chipp meg az előtöltés turbónyomást egy sokkal jobban használható autót kapsz...

De először szerintem a leírt problémákat rakasd rendbe  aztán ha már ott vagy nézesd át a kocsit, hogy "hardveresen" minden legyen rajta rendben és mehet a tuning.

Előzmény: susuti (371)
susuti Creative Commons License 2012.06.10 0 0 371

Köszi a választ... a jeladó alatt a hőgombát érted? (zöld színű) Másik apró de zavaró jelenség...megfigyelésem szerint 10 fok alatt reggel az ESP visszajelzője nem alszik el, hiába nyomkodom a gombját. Délután amikor már melegebb volt nem volt ez. Lehet valami összefüggés a hűvösebb idő és a jelenség között? Meg mostanában az airbag is világítva marad....biztosítékot nem találtam a táblában, mi lehet a baja? Van még egy, ez egy 100 lovas 74 kw-os pd, de olyan lomha mint öreganyám. az összes vákumcső (textilfonat bevonatú) le van ronygyolódva, és a turbóra rámenő fekete gumi vastag cső is a bilincs mellett ki van repedve.. Lehet ez az oka hogy ilyen lomha, tehát farslevegőre visszavezethető okok? 

Meg...van valakinek infója, tanácsa a pipa alakú pd-box nevű cuccról? Állítólag olcsó és jó dolog.

Köszi a válaszokat.

Előzmény: laci_85 (370)
laci_85 Creative Commons License 2012.06.10 0 0 370

Nekem a hőfokmérő csak 70 fokig ment fel ha terheltem kicseréltem a jeladót és a termosztátot és jó lett...

Ha tuning akkor tudom javasolni 1,9 130 pd-re: GTB2260VK + AL vagy nagyobb csúcs. Persze a hozzá kapcsolódó többi apróság átalakításával(cooler, kipuff, levegőszűrő ház stb...)

Ezek után még egy quattroban is érezni lehet a kraftot és fent sem fogy el 200 felett...

Előzmény: susuti (369)
susuti Creative Commons License 2012.06.09 0 0 369

Nos biztosan meg lesz csippelve az enyém, mert ez így nagyon ergya!!! 

A hőfok mérőm random elindul megáll... szóval néha mér néha nem, tud ilyet a hőgomba? Mert ha nem tud akkor nem cserélem, hanem mondjuk kontakthibát keresek. :-) A másik újabb kérdés: 2001-es 1.9 pdtdi a vas...és néha nem alszik ki az ESP visszajelzője a műszerfalon, a gombját nyomkodva sem. Az elmúlt pár napban reggelente 10 fok alatt volt a kinti hőmérséklet...van összefüggés? Ez természetes? Ha valaki tud valamit erről segítsen..köszi.

Gerillabro Creative Commons License 2012.06.08 0 0 368
Engem egy A4 B6 ablaktörlő motor érdekelne ha van esetleg valakinek occsón. (2004 1.9 pdtdi)
Előzmény: kerkyra (367)
kerkyra Creative Commons License 2012.06.08 0 0 367

utángyártottban

 

Homlokfal 18500

lökvas fém 9500

ventillátor 22000

klímahütő 18000

ködlámpa olcsó 6800 , bosch 11600

 ha esetleg érdekel.... 

Előzmény: mgabsi (366)
mgabsi Creative Commons License 2012.06.07 0 0 366

Sziasztok,

Kellene pár dolog, hátha tudtok segíteni..........

2003. A4 1.8T

homlokfal

lökhárító vas

ventillátor

Klímahűtő

bal első ködlámpa

napfénytetős világos tetőkárpit

Előre is köszönöm

Gabesz

30 526 3314

A4S4 Creative Commons License 2012.06.04 0 0 365

Ha jó, megbízható csipest kerestek:

06-30-68-67-68-8

A nick nevemre hivatkozz ;)

Bp és Győr  között "rendel"!

Üdv

kerkyra Creative Commons License 2012.06.04 0 0 364

20-25%-ot lehet normálisan húzni rajta szerintem. 

Előzmény: susuti (363)
susuti Creative Commons License 2012.06.02 0 0 363

Szerintetek a legalapabb 74 kw-os 100 lovacskás 1.9-es pdtdi- vel is meg lehet csinálni a 130-ra csippelést?

 

kerkyra Creative Commons License 2012.06.02 0 0 362

Ha csak a 150 le a cél akkor egy jó és elismert chippes , és már vigyor is az arcon.... :)

Előzmény: di30 (360)
susuti Creative Commons License 2012.06.02 0 0 361

Hellótok, na a hőfokmérőm megint nem mér, biztos kontaktos, meg egyenlőre meg sem találtam. A kérdésem a következő lenne, hol tudnék én letölteni service manualt az A4 B6-hoz? Jó lenne magyar, de angol is jó.

Segítséget előre is köszi.

di30 Creative Commons License 2012.06.01 0 0 360

Kedves Márkatársak!

 

 

2002-es 1.9 PDTDI Quattro -hoz  gondolkodom egy kis LE növekedésben, tud valaki valamilyen tanácsot adni, milyet technikával érdemes tuningolni, hogyan hat az autóra? 150 Le körülire gondoltam növelni a teljesítményt.

Chippes motortuningra 50-60.000 ft körüli árat kaptam.

Hasznos infónak, tapasztalatnak örülnék! Köszönöm!

Atesz86 Creative Commons License 2012.05.30 0 0 359

Köszi! Ott "találkozunk" :)

Előzmény: A4S4 (357)
susuti Creative Commons License 2012.05.30 0 0 358

Helló, Ez durva!!!!! Tegnap estefelé alaposan kikormoltam a kicsikét, és lehet hogy már tegnap, de csak ma vettem észre, hogy mér a hőfokmérőm. A hétvégén akartam csak pedig szétszedni, de úgy látszik beijedt a műtéttől és most szépen mutogatja a fokot.

Megdöbbentő!

Klíma viszont még így sem hűt, lehet nincs is benne gáz :-)

Hamarosan megnézetem. Üdv

Előzmény: A4S4 (354)
A4S4 Creative Commons License 2012.05.30 0 0 357

Gyere át ide, hamarabb kapsz választ:

 http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9007536

Előzmény: Atesz86 (356)
Atesz86 Creative Commons License 2012.05.29 0 0 356

Sziasztok!

Külföldön élő fiatal magyar srác vagyok. Már évek óta a második generációs Audi A4 nálam az etalon, eddig sajnos nem tehettem meg (anyagiak miatt),hogy legyen egy ilyen autóm de most kipróbálnám. Kérdésem az lenne, hogy a 3 kiválasztott közül melyikről tudtok pozitívat és negatívat felállítani:
- 1.8T 163LE
- 2.0 Fsi 150LE

- 2.0 Se 130LE

 

mind 2002-es, 160-180e km közöttiek. Milyen széria hibákkal találkozhatok, mi az amit csípőből tudnom kell ha oda állok elé. Ugyanis félek, hogy mivel régi álmom egy ilyen autó eltereli a figyelmem a hibákról a szépsége... nem szeretnék ilyen malőrt elkövetni.

Leginkább helyben, munkába járásra, kirándulásra és haza utazásra használnánk párommal.

Dízel autóm volt otthon, előtte benzines is. Mindegyikkel óvatosan közlekedtem (üzemanyag spórolósan), de a mostani helyzetem megengedi, hogy most az egyszer ne fukarkodjak magammal és az autóval szemben és igenis ne csak tojással a gázpedál alatt közlekedhessek :) Ugye értitek mire gondolok... azért is soroltam csak benzineseket fel és nem meglepő módon a turbóssal kezdtem. Vele szemezek a leginkább de kérlek titeket, amit tudtok, akármit, írjátok meg nagyon szívesen olvasom!

Előre is köszönöm szépen minden kedves/volt és leednő Audi tulajtól!

Üdv.

Atesz

susuti Creative Commons License 2012.05.29 0 0 355

Köszönöm a választ, így fogom kezdeni a javítást. Eredményről meg majd beszámolok. Üdv.

Előzmény: A4S4 (354)
A4S4 Creative Commons License 2012.05.29 0 0 354

Pd-t még nem javítottam, de a hengerfejből a hűtőbe menő csőben van elvileg egy 4 csatlakozós vízhőfok jeladó.

Innen kapja a jelet a komputer és a műszerfal.

Ha ez meghibásodott akkor fals adatot küld a komputernek (ECU) és valszeg azért nem kapcsol a klíma sem, mert  ilyenkor "hideg" jelet ad.

A klima 5 fok alatt nem kapcsol...

Hőgomba csere aztán teszt :)

Ugyanolyan színű gombát rakj bele, mint ami benne van.

Nem tom fejből vagy kék vagy zöld.

Bontóban 2 rugó

Előzmény: susuti (353)
susuti Creative Commons License 2012.05.29 0 0 353

Sziasztok, nemrég vettem egy bizonytalan előéletű 1.9 pdtdi-t. Csak 74kw/102 Le. Ez érezhető is rajta, nem kormol nem füstöl, turbója fütyög. Elsőre rendben van, olaj szép benne. Két baj van, klímája nem hűt, illetve a hűtővízhőfok mérője meg sem mozdul.

Tisztelettel kérdezném a hozzáértőket, hogy mihez illik először nyúlni illetve mit kellene csarélni hogy lássam végre hány fokos a vizem, illetve hogy van-e összefüggés avval hogy a klíma nem hűt.

A válaszokat előre is köszönöm.

Callmachine Creative Commons License 2012.05.23 0 0 352

Kedves Mindenki! 2003-as, 1.6 benzines A4-gyel kapcsolatban lenne kérdésem. Az autó egy ideje csak második indításra indul, elsőre sosem, másodikra mindig. Először benzin pumpára gyanakodtak - ki is cserélték, de a probléma azóta sem javult - a sok indítózás miatt egyszer már önindítót is kellett cserélni. Nem tudja valaki, hogy mi lehet a probléma. AC mint említettem cserélve lett - asszem bontott alkatrésszel - elviekben ott már nem lehet baj. Vélemény? Előre is köszönöm!

esztelencsiga Creative Commons License 2012.05.21 0 0 351

Sziasztok,

 

'96-os A4-hez keresek vezető oldali visszapillantót, elektromosan behajlós típust! Mindegy milyen színű, mert tükörházam van hozzá, és a tükörlap sem kell. Kivéve persze, ha valakinek van egy komplett fekete visszapillantója, akkor az úgy kell egyben.

Nem tudtok esetleg ajánlani valakit vagy egy bontót, ahol lehet, esetleg nincsen valakinek elfekvőben?

 

Köszi

 

üdv.

retro25 Creative Commons License 2012.05.18 0 0 350

Sziasztok!

Már nállam van a kocsi annyit vettem észre hogy reggel mikor begyújtom (9fok van kint)kicsit füstöl de mikor rágázolok mégjobban ,de csak hidegen sosem volt még dieseles kocsim ez mit jelent szar a motorja eszi az olajat ?kérlek irjatok tippeket!

köszönöm!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!