Ma először vettem észre hogy az Audi A4. 1.8T (2005. áprilisi) hideg a motor indításakor beindul a hűtőventilátor plusz nem történik meg a megszokott idítási, magasabb fordulat, ami kb 1 perc után 1e fordulat alá megy .
-Miért indulhat be hideg motorra a hűtőventilátor?
-Miért van a hideg motor indításakor a megszokott magasabb alapgáz fordulat helyett 7/8 száz fordulatszám amikor még hideg a motor?
2002-es 2.5 TDi Quattroba milyen olajat ajánlotok? 258e km van benne. Az előző tulaj Castrol LongLife-al etette... maradjon vagy tudtok jobbat ajánlani?
Sziasztok! Van esetleg aki 1.8T -be szerelt / szereltetett blow off szelepet? ECU nem szarakszik, ha nincs visszavezetés? Milyen szelepet szereltél bele? Ilyesmi kérdéseim lennének.. Köszi
Ma vettem meg első A4-esemet és lenne egy kérdésem egyből.
Az Navigation plus lemezegységébe nem tudok navi lemezt tenni (mert nem megy bele csak 1/3-ig) és nem hiszem, hogy lenne benne, de ezt hogy tudom ellenőrizni?
Nem találok ugyanis lemez kiadó gombot vagy hasonlót.
Akinek quattroja van ment már tönkre féltengelycsukló vagy kormányösszekötő axiális csukló?
Mert az a jelenség hogy ha álló helyzetben is tekerem a kormány valami eszméletlen ropogást hallani de menet közben is ha kanyarodom ropog ha durván ha szépen. Lengőkarok jók de 8,5X18-as felnivel járok egy 2003-es a4-en. Kormánymozgatással csak a kormányösszekötő gömbcsuklót tudom megnézni az axiálishoz nem férek hozzá...
Ma lefoglalóztam és jövőhéten megyek egy 2002-es 2.5 V6 Tdi Quattro A4-esért. Angliában élek, itt vettem az autót magánszemélytől. 1 pár technikai hibája van, erre keresek vmi megoldást. Már most leszögezném ,h nem értek az autókhoz és amennyire tudom megpróbálom megfogalmazni és legjobban körül írni a hibákat.
1. AirBag lámpa világít, duda nem működik. A srác elvitte vmi szerelőhöz még régebben de nem igazán értett hozzá a tag így abba maradt. Vmi ötlet hogy mi lehet a gond? Aug elején lejár róla a műszaki és addigra szeretném ha rendben lenne
2. A csomgatartó ajtó nem nyílik bicskakulcsról gombnyomásra csak kulcsal vagy ha hejzetjelzőre rakod a világítást az utastérben :S Ennek nem érte az összefüggését de...biztosan.
Igazából ez a két hibája van az autónak amiről tudok és észrevettük. Ami érdekelne még hogy pl. bal hátsó féklámpa kiégett könnyű hozzá férni? Ill milyen olajat ajánlotok mert ugye használt autó vásárlás után szokásos szűrők,olaj stb csere lesz majd rajta. Az autóban 258e km van.
Ha még valami észrevétel,hiba előjön írok hátha van valakinek valamilyen tapasztalat felőle.
Igen hőgomba. De érdemes szerintem kicserélni a termosztátot is nem sok de akkor biztos megjavul.
Ha rosszak a vákumcsöveid nagyon lecsökkenhet a teljesítményed mivel a vákummal vezérli a turbódat az N75.
Hát a pd-boxokkal az a baj azok csak a kaját állítják, egy rendes chipp meg az előtöltés turbónyomást egy sokkal jobban használható autót kapsz...
De először szerintem a leírt problémákat rakasd rendbe aztán ha már ott vagy nézesd át a kocsit, hogy "hardveresen" minden legyen rajta rendben és mehet a tuning.
Köszi a választ... a jeladó alatt a hőgombát érted? (zöld színű) Másik apró de zavaró jelenség...megfigyelésem szerint 10 fok alatt reggel az ESP visszajelzője nem alszik el, hiába nyomkodom a gombját. Délután amikor már melegebb volt nem volt ez. Lehet valami összefüggés a hűvösebb idő és a jelenség között? Meg mostanában az airbag is világítva marad....biztosítékot nem találtam a táblában, mi lehet a baja? Van még egy, ez egy 100 lovas 74 kw-os pd, de olyan lomha mint öreganyám. az összes vákumcső (textilfonat bevonatú) le van ronygyolódva, és a turbóra rámenő fekete gumi vastag cső is a bilincs mellett ki van repedve.. Lehet ez az oka hogy ilyen lomha, tehát farslevegőre visszavezethető okok?
Meg...van valakinek infója, tanácsa a pipa alakú pd-box nevű cuccról? Állítólag olcsó és jó dolog.
Nekem a hőfokmérő csak 70 fokig ment fel ha terheltem kicseréltem a jeladót és a termosztátot és jó lett...
Ha tuning akkor tudom javasolni 1,9 130 pd-re: GTB2260VK + AL vagy nagyobb csúcs. Persze a hozzá kapcsolódó többi apróság átalakításával(cooler, kipuff, levegőszűrő ház stb...)
Ezek után még egy quattroban is érezni lehet a kraftot és fent sem fogy el 200 felett...
Nos biztosan meg lesz csippelve az enyém, mert ez így nagyon ergya!!!
A hőfok mérőm random elindul megáll... szóval néha mér néha nem, tud ilyet a hőgomba? Mert ha nem tud akkor nem cserélem, hanem mondjuk kontakthibát keresek. :-) A másik újabb kérdés: 2001-es 1.9 pdtdi a vas...és néha nem alszik ki az ESP visszajelzője a műszerfalon, a gombját nyomkodva sem. Az elmúlt pár napban reggelente 10 fok alatt volt a kinti hőmérséklet...van összefüggés? Ez természetes? Ha valaki tud valamit erről segítsen..köszi.
Hellótok, na a hőfokmérőm megint nem mér, biztos kontaktos, meg egyenlőre meg sem találtam. A kérdésem a következő lenne, hol tudnék én letölteni service manualt az A4 B6-hoz? Jó lenne magyar, de angol is jó.
2002-es 1.9 PDTDI Quattro -hoz gondolkodom egy kis LE növekedésben, tud valaki valamilyen tanácsot adni, milyet technikával érdemes tuningolni, hogyan hat az autóra? 150 Le körülire gondoltam növelni a teljesítményt.
Chippes motortuningra 50-60.000 ft körüli árat kaptam.
Helló, Ez durva!!!!! Tegnap estefelé alaposan kikormoltam a kicsikét, és lehet hogy már tegnap, de csak ma vettem észre, hogy mér a hőfokmérőm. A hétvégén akartam csak pedig szétszedni, de úgy látszik beijedt a műtéttől és most szépen mutogatja a fokot.
Megdöbbentő!
Klíma viszont még így sem hűt, lehet nincs is benne gáz :-)
Külföldön élő fiatal magyar srác vagyok. Már évek óta a második generációs Audi A4 nálam az etalon, eddig sajnos nem tehettem meg (anyagiak miatt),hogy legyen egy ilyen autóm de most kipróbálnám. Kérdésem az lenne, hogy a 3 kiválasztott közül melyikről tudtok pozitívat és negatívat felállítani: - 1.8T 163LE - 2.0 Fsi 150LE
- 2.0 Se 130LE
mind 2002-es, 160-180e km közöttiek. Milyen széria hibákkal találkozhatok, mi az amit csípőből tudnom kell ha oda állok elé. Ugyanis félek, hogy mivel régi álmom egy ilyen autó eltereli a figyelmem a hibákról a szépsége... nem szeretnék ilyen malőrt elkövetni.
Leginkább helyben, munkába járásra, kirándulásra és haza utazásra használnánk párommal.
Dízel autóm volt otthon, előtte benzines is. Mindegyikkel óvatosan közlekedtem (üzemanyag spórolósan), de a mostani helyzetem megengedi, hogy most az egyszer ne fukarkodjak magammal és az autóval szemben és igenis ne csak tojással a gázpedál alatt közlekedhessek :) Ugye értitek mire gondolok... azért is soroltam csak benzineseket fel és nem meglepő módon a turbóssal kezdtem. Vele szemezek a leginkább de kérlek titeket, amit tudtok, akármit, írjátok meg nagyon szívesen olvasom!
Előre is köszönöm szépen minden kedves/volt és leednő Audi tulajtól!
Sziasztok, nemrég vettem egy bizonytalan előéletű 1.9 pdtdi-t. Csak 74kw/102 Le. Ez érezhető is rajta, nem kormol nem füstöl, turbója fütyög. Elsőre rendben van, olaj szép benne. Két baj van, klímája nem hűt, illetve a hűtővízhőfok mérője meg sem mozdul.
Tisztelettel kérdezném a hozzáértőket, hogy mihez illik először nyúlni illetve mit kellene csarélni hogy lássam végre hány fokos a vizem, illetve hogy van-e összefüggés avval hogy a klíma nem hűt.
Kedves Mindenki! 2003-as, 1.6 benzines A4-gyel kapcsolatban lenne kérdésem. Az autó egy ideje csak második indításra indul, elsőre sosem, másodikra mindig. Először benzin pumpára gyanakodtak - ki is cserélték, de a probléma azóta sem javult - a sok indítózás miatt egyszer már önindítót is kellett cserélni. Nem tudja valaki, hogy mi lehet a probléma. AC mint említettem cserélve lett - asszem bontott alkatrésszel - elviekben ott már nem lehet baj. Vélemény? Előre is köszönöm!
'96-os A4-hez keresek vezető oldali visszapillantót, elektromosan behajlós típust! Mindegy milyen színű, mert tükörházam van hozzá, és a tükörlap sem kell. Kivéve persze, ha valakinek van egy komplett fekete visszapillantója, akkor az úgy kell egyben.
Nem tudtok esetleg ajánlani valakit vagy egy bontót, ahol lehet, esetleg nincsen valakinek elfekvőben?
Már nállam van a kocsi annyit vettem észre hogy reggel mikor begyújtom (9fok van kint)kicsit füstöl de mikor rágázolok mégjobban ,de csak hidegen sosem volt még dieseles kocsim ez mit jelent szar a motorja eszi az olajat ?kérlek irjatok tippeket!