Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sgabo Creative Commons License 2009.10.06 0 0 7246

Na! Akkor halad az a projekt is? :)

 

A hétvégén kilomoltuk a műhelyt és mozgatni kellett a Klattyogót, természetesen egyszer még beindult, mikor a dombról kellett lemenni, aztán mikor vissza, akkor már nem akarta az igazat. Sőt, a 100-as akksit, amit anno a kópéba vettem hirtelen felindulásból, úgy lemerítette, hogy meg se nyekkent már a végén. Aztán átraktam a kópéba, az meg vígan indult még a lomi akksival is. :) A vége az lett, hogy hárman toltuk vissza a helyére, az udvar végébe.

 

Közben elkezdtem nézegetni a dolgokat, szereztem hozzá a vdh-tól EPC-t, meg vettem egy szerelési könyvet. Ha a kópé elkerül a garázsból, akkor neki is ugrok szépen kicsontozgatni a kasztnit, hogy a télen meglehessen a lakatosmunka, sőt ha egy picit még belehúzunk, akkor tavaszra talán meglehet akár a fényezés is.

 

G.

Előzmény: 250ce (7245)
250ce Creative Commons License 2009.10.05 0 0 7245
Szerintem ha a költségvetés megengedi nyugodtan tehetsz 100-ast is, nekem is az van, méretre ugyanaz mint a 88-as. A moci szépen ketyeg, bár nekem kicsit nagynak tünik az előtöltés. Amugy én meg a héten akarom vinni a karosszériáshoz a 23-asomat (a klimás 240D)
Előzmény: sgabo (7241)
mercedes13 Creative Commons License 2009.10.05 0 0 7244

Szevasztok!

 

Tudtok valahol "olcsó" torony merevítőket előre, esetleg doblemezzel együtt?

Jó állapotú használt is érdekel!

Köszi.

 

Üdv. mercedes13

 

sgabo Creative Commons License 2009.10.03 0 0 7243

Tegnap hazaértünk. :))))

Ma műhelytakarítás lesz, mert nem fér be a kópé mellé a sok cucc. :))

Pár video, ha érdekel valakit:

 

http://www.youtube.com/watch?v=fQrEC0YUmAg

 

http://www.youtube.com/watch?v=Lf-n2313sh4

 

andrisbá Creative Commons License 2009.10.02 0 0 7242
Sziasztok!

Működik a "kedves", köszönöm a segítségeket. A karburátorral volt a baj, ott is a szívató részénél, de be lettek állítva a szelephézagok és minden ami eddig kimaradt.

Köszi Karcsi a karburátoros címét, igazi profi az öreg!!
sgabo Creative Commons License 2009.10.01 0 0 7241

Szia!

Akkor szerintem veszek egy 88-ast. Remélem passzolni fog méretileg is.

Igen, a 123 clubot két sráccal hoztam létre, de nem nyugszok a seggemen, mert ez az állólámpa nagyon izgatta mindig is a fantáziámat. :))))) A kis kópét nem fogja megkergetni, de családi kirándulásoknál végre nem kell új kísérőautó, hanem lesz Ő. Így akár hatan is tudunk menni hosszabb túrákra. :))

Eddig még gyors felújításon gondolkodtam, de már lefoglaltam a homokfújósokat, megy ez a kasztni is teljes repair-re. Talán még így is belefér a jövő nyárra való elkészülés, mert a motorral és a belsővel nem kell küzdeni és az összerakása is sokkal egyszerűbb, mint a kópé volt.

Holnap jön a tréler érte és visszük haza. Motor ki, futómű ki, aztán már megy is homokozni.

Remélem nem fogok senkit sem őrületbe kergetni a talán már ezerszer feltett kérdéseimmel... majd próbálok figyelmes lenni. :)))) Addig is klattyklattyklatty!

Előzmény: 250ce (7240)
250ce Creative Commons License 2009.10.01 0 0 7240
Szia! Üdv a klubban!
Gyárilag 66Ah-st irnak hozza de szerintem nem árt egy 88-as, lazán befér az is.
Amugy ismerős vagy a 123-as forumrol, ott amint látom oszlopos tag vagy.
Szerintem nagyon meg fogod szeretni az állólánykát, lehet hogy jobban mint a 23-ast

sgabo Creative Commons License 2009.09.30 0 0 7239
Mekkora akkumulátor kell a 200D-hez a gyári papírok szerint?
te_o Creative Commons License 2009.09.30 0 0 7238
Linkek:

Strichachtklub
VDH

Szerintem ezekhez még nem volt WIS, vannak viszont szerelési könyvek.
Előzmény: sgabo (7235)
sgabo Creative Commons License 2009.09.30 0 0 7237

Köszi szépen. Látom van vagy ezer féle fehér szín... Majd megnézem gyárilag mik voltunk. :)

A kárpit igazából adott, mert van egy makulátlan kék belsőm, úgyhogy azon módosítani nem nagyon kell szerencsére.

A hétvégén már ha minden jól megy a garázsban fog csücsülni az autó. :)

Előzmény: engé68 (7236)
engé68 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 7236
Gyári színek itt vannak, kárpittal én még nem találkoztam, de ez nem jelenti azt, hogy nincsen :-)
Előzmény: sgabo (7235)
sgabo Creative Commons License 2009.09.29 0 0 7235

Üdv mindenkinek!

 

A héten szert tettem első állólámpás Mercedesemre. Az autó igazából egy, de van hozzá még 2 készlet alkatrész a karosszéria elemektől a  mtoroig minden. Szerintem első körben hibátlannak tekintem, de majd a részletes restaurálás eldönti, mi is a valóság. :)))) Egy kicsit azért jobban indul a dolog, mint a W123 kópénál. 

Ha nem probléma, akkor lenne majd pár kérdésem, főle ha elindulunk a rögös úton. Íme előzetesben:

- Létezik az autóhoz WIS? Olyan, mint a 123-as szériához van, elektromos verzióban. A So wird könyvsorozat nagy segítség volt a 123-nál, de ahogy láttam, 114/115-höz nincsen sajnos.

- Van olyasmi oldal a w114/115-höz, mint a 123-nál az astralsilber.de, ahol meg lehet nézni a lehetséges gyári színeket, beltereket, egyéb adatokat?

 

Bocsánat, ha nagyon bugyuta kérdéseim vannak, de tényleg "brand new" vagyok a témában.

 

Előre is köszönöm a segítségeteket.

 

Üdvözlettel:

SGabo

andrisbá Creative Commons License 2009.09.26 0 0 7234
Olaj van, membrán jó, azt nem tudom hogy valaki tekergette valaha! Én nem!De állítási lehetőséget sem találtam eddig.
Előzmény: bakonyigg (7233)
bakonyigg Creative Commons License 2009.09.26 0 0 7233

Szegeny Stromberg... Pedig olyan jo kis szerkentyu.

Mindenki ot bantja, ha nem jol megy a verda. Pedig altalaban nem o a hibas.

Illetve jol eltekergetik, aztan mar tenyleg szar lesz. Szerintem eloszor

nezd meg , van e benne olaj. Meg a membran jo-e.

A szetkapom es megpucolom akciok csak rontanak, ha nem tudod, mi micsoda, es milyen sorrendben kell a beallitast elvegezni. Ha tudod, akkor persze okes.

b_bokonon Creative Commons License 2009.09.25 0 0 7232

Eladóvá váltak az alábbi alkatrészek, első szériás állólámpásra:

 

[b] karosszéria, belső [/b]

-hátsó lökháritó szép krómmal

-hütőrács (krómkeret + müanyag grill)

-belső müanyag szürke küszöbborítás

-csomagtartóba gyári új baloldali oldalburkolat

-kivehető csillag talppal

-pergamen szinü oldalkárpitok, szépek, mind a 4 ajtóra

-pergamen szinü könyöklők, hozzávaló kis krómok

-pergamen szinü ülésgarnitúra, tisztitandó de nem lepusztult

-ablakemelő karok

-hamutartók

 

[b] 230.6 motoralkatrészek [/url]

-dupla solex porlasztó

-gyujtáselosztó, fedél

-hengerfej

-vezérmütengely

-főtengely

-dugattyúk

-hajtókarok

-légszürőház

 

etc

 

Vegyétek, vigyétek, e-mailen elértek.

andrisbá Creative Commons License 2009.09.25 0 0 7231
Hali!

Na az már tuti hogy a karburátornál nem jó valami, szikra van gyújtás jó helyen. De kormol és biztosan nem kap elég üzemanyagot.

Stronberg karburátor van rajta, holnap rongyá szedem és kitisztítom.
Meg hát megnézem a szelepeket és kompressziót is mérek.

Aztán majd kiderül estére hogy sikerült vagy nem :-))
Előzmény: te_o (7230)
te_o Creative Commons License 2009.09.21 0 0 7230
Porlasztó környékén is körül lehet nézni, ezen Solex van, vagy mi? Túlfolyó tűszelep is tud például ilyeneket csinálni.
Előzmény: andrisbá (7228)
sysque Creative Commons License 2009.09.20 0 0 7229
S.O.S segítséget szeretnék kérni. Van egy dízelesített 24-es volgánk. Ha jól tudom Mercedes w115-ös 2000 cm-is dízelmotor van benne. Hengerfej tömítést akartunk benne cserélni. Minden csavart ki is sikerült nagyobb gond nélkül csavarni, és a hengerfej emelhető, de nem bírjuk leszedni, mert a vezérműlánc feszítő felső része visszahajlik a hengerfejbe és bele van úgy akasztva hogy a hengerfejet nem tudjuk leemelni. Ez az a rész ahol a láncfeszítőnek van a rugós támasztója. Van egy újabb gyártású ilyen dízel motorunk amiben ezt már úgy oldották meg hogy a láncfeszítő felső része nem hajlik vissza csak egy kis pöcök áll ki amibe a feszítő rugója támaszkodik.
Kérdésem, hogy hogyan lehet kiszedni vagy meglazítani a láncfeszítőt ahhoz hogy le bírjam szedni a hengerfejet.
Előre is kösz.
andrisbá Creative Commons License 2009.09.20 0 0 7228
Köszi!
A szelephézagokat még nem néztük, lehet hogy élni fogok a lehetőséggel. Én Fóton lakom úgy hogy nem lakunk egymástól túl messze! De azért még megnézem a szelephézagokat is, már Én is gondoltam rá. Mivel az is lehet hogy a kipufogó szelep nem zár rendesen, jön a korom és utána a durrogás. Így lehetséges?


A jövőhéten vidéken leszek végig de utána akkor lehet hogy kereslek.

Előre is köszi, üdv: András
Előzmény: bakonyigg (7227)
bakonyigg Creative Commons License 2009.09.20 0 0 7227

Nekem van stroboszkopom, gy.szog merom, egyszer, ha zuglo  nincs messze, ramerhetunk a gyujtasra. Fekete gyertya altalaban dus keverek, vagy rossz gyujtas.

Durrogas viszont egyertelmuen gyujtas. Vagy szegeny a keverek, de akkor feher a gyertya. Vagy a elogyujtasszabalyozo ropsuly nem koser az elosztoban. Keine Panik! 303190932

Szelephezagok jok?

udv

Előzmény: andrisbá (7226)
andrisbá Creative Commons License 2009.09.19 0 0 7226
Sziasztok!


Kicseréltem a gyertyákat, be van állítva megszakító hézag, újak a gyertya kábelek és nem jó. Nem húz át, jó helyen van minden, egyszerűen már nem tudom hogy hol és mit is keressek.

Szépen megy és gondol egyet elkezd durrogni , utána kormosak a gyertyák. Egy kis gyorsítás után csinálja, egyszerűen nem értem?

Légyszíves segítsetek mert már a piros pöttyös napozóm tele van vele:-))

Üdv!
te_o Creative Commons License 2009.09.18 0 0 7225
Gyertya: ha "normál" kábeled van, azaz zavarszűrős, akkor normál gyertya, ha zavarszűrő nélküli, akkor kell az "R" -es gyertya (BPR az NGK -nál). Megszakítós gyújtásnál a kettő keverése gyengíti a szikrát, ami főleg alapjáraton lesz "látványos". (Tranzisztorosnál viszont tipikusan a gyertyában szokták az ellenállást elhelyezni, főleg USA kivitelek).
A másik: a gyár viszonylag magas hőértékű gyertyákat adott meg anno, egyrészt mivel az akkori gyertyák valamivel szűkebb tartományban üzemeltek, másrészt ugye a korlátozás nélküli autobahnokon sem szabadott becsörögnie a gépnek. Magyarul, a maiakból, normál viszonyokhoz, már nem új motorokhoz általában jobb eggyel "melegebb" gyertyát használni.
Előzmény: andrisbá (7223)
bakonyigg Creative Commons License 2009.09.17 0 0 7224
előgyújtás...40 fok 4500-as fordulaton a 230.4 motornál.
alapjáraton épp nincs előttem. De beállítani nagy fordulaton kell.
Frenetikus élmény a fülnek. :-)
Előzmény: andrisbá (7223)
andrisbá Creative Commons License 2009.09.17 0 0 7223
Az addig sikerült az autóboltosnak hogy , NKG csak nagy hőértékűt adott. Már mi volt a számozása nem tudom, de amit még produkál hogy gondol egyet és kormólja a gyertyákat.

Előgyújtást szoktak adni? vagy nem kell?

Sógorom elég nagy mágus az öreg benzines autóknál és Ő kérdezte.

Ami most benne van azok öreg gyertyák és NKG BP6ES, na meg ott van az "R" is:-)
Előzmény: bakonyigg (7219)
te_o Creative Commons License 2009.09.17 0 0 7222
Igen, arról beszélek.
Előzmény: paranoid250 (7221)
paranoid250 Creative Commons License 2009.09.15 0 0 7221

 

a BPR-ben az R csak a zavarszűrőt jelenti...

te_o Creative Commons License 2009.09.15 0 0 7220
Nem lehet, hogy R-es gyertyákat adott? Eléggé sokszor azokat ajánlja a gép, pedig az EU modelleknél nem azokat használta a gyár... (gyújtástól is függ)
Előzmény: andrisbá (7218)
bakonyigg Creative Commons License 2009.09.15 0 0 7219
Csakis NGK ( V-line 4, vagy sima BP6ES). Ez japán minőség. :-)
A többi Bosch, Beru, Sampinyon már rég kínában meg brazíliában gyártatja a régi típusokhoz a gyertyát, olyan is. Felejtős.
Előzmény: andrisbá (7218)
andrisbá Creative Commons License 2009.09.14 0 0 7218
Szia!

Na szóval szépen duruzsol az autó, kicseréltem a kábeleket és a megszakító hézag is be lett állítva. De a fő probléma az volt hogy az autóboltos szerintem nem jó gyertyákat adott hozzá(számítógépes segítség), amikor bemelegedett akkor kezdett el durrogni.

Az ezeréves használt kis hőértékű gyertyákkal már szépen járt a motor.


Üdv
Előzmény: bakonyigg (7216)
Állólányka Creative Commons License 2009.09.13 0 0 7217

Állólámpás 220-as Dízel Merci motor

Eladó W115 Állólámpás Mercedes 220 Dízel komplett jó állapotú motor és váltó paírjaival, azonnal beépíthetően. Ezenkívűl van 200, 220 Dízel és 230-as benzines motorokhoz rengeteg mindenféle alkatrész !

200 Dízel motor bontott állapotú 220 Dízel, 200Dízel blokkok Szervo szivatyú szíjtárcsájával + tartóbak hozzá. Vezérmű tengelyek, bakok, láncok, láncfeszítők, megvezetők, csapszegek hajtókarhoz használt hüvely és dugó, gyűrű garnitúrák, főtengelyek (köszörült is), 220-as is. Hajtókarok és jó állapotú csapágygarnitúrák (újcsapágyak is vannak) adagolók, önindítók, generátorok.

Új csapszeg persely, váltó + harangház, szervo fék dob (tartály) Porlasztók házzal és külön is, izzító gyertyák külön is + összekötő drótok is. Difik + féltengelyek.

Első és Hátsó rugók, kardántengely nagy + kicsi, első és hátsó lökhárító, fék, motorháztető bovdenek, termosztátok, hengerfejtömítések, főtengely szimeringek, burmanok, lökésgátlók, olaj és vákuum pumpák, olajteknők, (karter) hengerfejfedél, lenkerekek, kuplung szerkezetek + kuplungtárcsák, kinyomó csapágyak hátsó szélvédő (gumikerettel együtt) Elektromos kábelkötegek, kapcsolók, relék,

Üzemanyag tank + tank műszer. Feszültség szabályzók generátorhoz, kilincsek, ajtó és csomagtér zárak Komplett fűtőradiátorok + ventilátor, 3 db kormányoszlop, 1 db szivacsos puha kormánykerék, gyújtáskapcsolókkal vagy nélküle.

Műszerfalak, vízpumpák, ventillátor, kipufogó és kipufogó + levegő csonkok. Ablaktörlő motorok, meghajtó szárak, levegő és olajszűrő házak, első, hátsó kerékagyak, csapágyak, bordás szép szinte új lámpabúra, gumi bakok 2 db első ülés. 3 db csomagtartó tető, Féktárcsák, fékbetétek (kézifék betét is) Díszlécek, szivacsos szőnyegek, belső burkolatok W115-öshöz 3 db vas felni, 2 db Új 205-ös 14-es téli gumi. Fékbetét fék nyergek, féktuskók fék munkahengerek Kerékagy csapágyak, komplett kerékagyak, Kormányművek + kormány lökésgátlók, gömbcsuklók

És még sok-sok kisebb-nagyobb motor és karosszéria alkatrész !

Tel.: 30/321-2917,  30/587-5347 Ugyanitt autó visszapillantó tükör javítása Web: www.uvegestukor.gportal.hu

E-mail: electrikbox@gmail.com

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!