Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

soryton Creative Commons License 2013.01.20 0 0 217

...milyen szekér ez ...  milyen motor...?

Előzmény: pityu009 (216)
pityu009 Creative Commons License 2013.01.19 0 0 216

Köszönöm a válaszokat, de az akksi saruit megnéztem, csiszoltam illetve azt a piros gombot is megnyomtam remélve a késő este ellenére, hogy még ma egyszerűen megoldódik a probléma, de továbbra sincs semmi. Viszont a neten keresgélve + már tegnap is ajánlották átnézni a gyújtást és az üzemanyagellátást. Kérdésem: merre van az üzemanyagszűrő?

soryton Creative Commons License 2013.01.19 0 0 215

...igaz ez a baloldalt van de ilyen ...   :-)) 

Előzmény: Józsi73 (214)
Józsi73 Creative Commons License 2013.01.19 0 0 214

Jogos!  :)

 

javítok:  a jobb oldali kerékdobon  :)

Előzmény: soryton (213)
soryton Creative Commons License 2013.01.19 0 0 213

...várjunk ..ha szemből nézzük balra   menetirány szerint jobbra ...  :-))

Előzmény: Józsi73 (212)
Józsi73 Creative Commons License 2013.01.19 0 0 212

A motor mögött, a jobb oldalon a kerékdobon. Egy kerek piros gomb.

Előzmény: pityu009 (211)
pityu009 Creative Commons License 2013.01.19 0 0 211

Köszönöm az eddigi segítséget soryton és Józsi73.Holnap nekiesünk a faterral a járgánynak.Ja és merre keressem azt a bizonyos gombot (gondolom az magától - az ütközést leszámítva - nem tud kikapcsolodni)?

Józsi73 Creative Commons License 2013.01.19 0 0 210

A cseréhez nem annyira.................., csak az összerakáshoz. A kuplungharangot fent hagytuk a motoron, levettük a váltót, de visszarakni sehogyan sem tudtuk, nem ment össze a kulissza. Szét kellett szedni a teljesen, és tengelyenként visszarakni, rátenni a házat, felrakni az 5.-et, dekli vissza............

Előzmény: soryton (208)
soryton Creative Commons License 2013.01.19 0 0 209

...úgy látszik nem egyformán érzékeny ...én egyszer megfogtam egy kátyút úgy 120-al .. na az nagyot szólt de nem tört semmi ..  de azóta sem volt rá példa hogy letiltott volna ...

Előzmény: Józsi73 (207)
soryton Creative Commons License 2013.01.19 0 0 208

....örülök....  hogy ha keveset is de segíthettem ...    a csapágy cseréhez nagyon szét kellett szedni ...?

Előzmény: Józsi73 (206)
Józsi73 Creative Commons License 2013.01.19 0 0 207

Nem kell nagy ütés, legalábbis az enyémnek nem kellett. Egyszer a kutyát ijesztegettem, és nem alapjáraton, hanem kicsit megzúgatva állítottam le a motort, már azután is kellett a gombot benyomni. Vagy akkor is, amikor a toronyrugó eltört, és az is kicsit koppant a lemezen.

 

Előzmény: soryton (205)
Józsi73 Creative Commons License 2013.01.19 0 0 206

Nyelestengely kúpgörgős csapágy, meg az 5. fokozat kapcsolójánál van egy tárcsa, az is csörgött.

Előzmény: soryton (204)
soryton Creative Commons License 2013.01.19 0 0 205

...lehet akár Józsinak is igaza ..de az a kapcsoló komolyabb  ütésre aktiválódik ...  de meg kell próbálni ...  ami még lehet rosz a kontakt az akksinál ..tehát minden sarut és csatlakozót megcsiszolni .. továbbá az összes test csatlakozást is ... ettől függetlenül lehet más is de ez az első...

Előzmény: pityu009 (201)
soryton Creative Commons License 2013.01.19 0 0 204

..végül is mi volt a gond ...?

Előzmény: Józsi73 (202)
Józsi73 Creative Commons License 2013.01.19 0 0 203

Én egyszer jártam így vele, kb 25-ször indítottam, de semmi. A motortérben van egy nyomógomb, ami az üzemanyagellátást szakítja meg valamilyen módon. Én ezt nyomtam be végső kisérletként, és azután indult a motor.

De ettől függetlenül bármi lehet, ez csak tipp.

Előzmény: pityu009 (201)
Józsi73 Creative Commons License 2013.01.19 0 0 202

Üdv.!

 

Köszönöm a segítséget, sikerült rendberaknunk. Azóta szépen megy, hang nélkül.

Előzmény: soryton (199)
pityu009 Creative Commons License 2013.01.19 0 0 201

Üdv mindenkinek

 

 

Van egy Citroen Berlingonk 2007-es.Egyik reggel miután közel 20 km-t mentem vele leállítottam 10 percre, majd amikor újra beindítanám egyszerűen nem akart bepöccenni.Az akksi pörgette rendesen, avval nem volt gond.Az apám azóta 4-5-ször próbálta beindítani az elmúlt 2 napban, de továbbra sem megy, ellenben az akksi valószínűleg gyengül, mert már nehezebben pörgeti.Azóta újabb tünet, hogy a városi/tompított világítás (a parkir és a fénykürt megy), az ablaktörlővel és a rádióval egyetemben nem megy (az első napon nálam még mentek ezek) (lehet, hogy kiment a bizti, még nem volt időnk megnézni).Kérdés: szerintetek mik lehetnek a feltételezhető bajok? Az autóban közel 70ezer km van.Válaszotokat előre is köszönöm.

soryton Creative Commons License 2013.01.11 0 0 199

mail ment..

Előzmény: Józsi73 (198)
Józsi73 Creative Commons License 2013.01.11 0 0 198

Még egy gyors észrevétel: az utolsó képen az adatoknál a felsorolásban a sebváltó (jellemző) BE3L jelölés van, viszont nekem a váltóházon a BE4 szám van. Itt mi a különbség ( már ha van különbség)?

Előzmény: soryton (196)
Józsi73 Creative Commons License 2013.01.11 0 0 197

Megnéztem,  nagyon szépen köszönöm!!

Előzmény: soryton (196)
soryton Creative Commons License 2013.01.11 0 0 196

...dobtam egy mail-t....

Előzmény: Józsi73 (194)
soryton Creative Commons License 2013.01.11 0 0 195

...közben rá jöttem a hibára és most már elfogadja ...  de nem tudok képet levenni az oldalról ....  az alapján amit írtál valószinű a diferenciálműből jön a hang ...  lehet az egyik bolygó kerék adta meg magát  és nem rúgta ki a váltó oldalát szerencsédre....  nem úgy mint nálam   ....

Előzmény: Józsi73 (194)
Józsi73 Creative Commons License 2013.01.11 0 0 194

Előkerestem az adásvételit, és szerintem megtaláltam a hibát: az eleje nem WF7, hanem VF7. 

Előzmény: soryton (190)
Józsi73 Creative Commons License 2013.01.11 0 0 193

Kuplung még nem volt cserélve (legalábbis nálam még nem), de az elvileg jól működik, szépen veszi a sebességeket, nem rángat, nem csúszik, megy.

 

Levettük a váltót,  a külső dekli alatti részben van egy tárcsa a kapcsolórész mellett, abból jön csörgés. Csak valamiért nem akar visszamenni a helyére, mert összerakva nem mozdul a váltókar. Meg egy műanyag "vályú" van benne, ami nem áll a helyén, van annak valami fontos szerepe, vagy kihagyható?

Előzmény: soryton (192)
soryton Creative Commons License 2013.01.11 0 0 192

..a vázszámot megsem ismeri fel ... a váltókód stimmelhet ---mielőtt vennél másik váltót vegyétek le mert lehet még sincs akkora baj, esetleg a kinyomó csapágy ment szét    ...volt már kuplug szett cserélve..? 

Előzmény: Józsi73 (191)
Józsi73 Creative Commons License 2013.01.11 0 0 191

Ez a szám van a forgalmiban, a váltókód meg a váltóház tetején lévő szám.

Előzmény: soryton (190)
soryton Creative Commons License 2013.01.11 0 0 190

,,,biztos jól adtad meg a vázszámot mert  nem ismeri fel a program .....   a  váltókódot a váltórol .olvastad le ...? 

Előzmény: Józsi73 (188)
krisztian98 Creative Commons License 2013.01.11 0 0 189

Sziasztok,

 

Nem értem miért van ez a topik?

Az eredeti topik itt van:

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9015726

 

Üdv.:

K

Józsi73 Creative Commons License 2013.01.11 0 0 188

158120km-rel vettem 2007 februárban, akkor kellett cserélni magasnyomású üza. szivattyút ( az előző gazdája hibájának tudom be ma is), vezérműszettet, azóta megy szinte naponta. Gumikat cseréltem, elől féket másfél éve, gömbfejeket, meg a kipufogó megy szét, halad előlről hátra a rozsda. Meg egy toronyrugó törésem volt, és most ez a rejtvény. Fogyasztás? Az nagyon emberfüggő szerintem, meg közlekedésfüggő is. Én ugyan még nem mértem pontosan, azt sem tudom biztosra, hogy a tank hány literes,  de amikor még tele volt tankolva mindig, akkor egy tankolással 1000-1100 km között ment el, városban 50-60-as, városon kívül 90-es tempóval.

Előzmény: csucsumate (186)
Józsi73 Creative Commons License 2013.01.11 0 0 187

Üdv.!

 

Ment a mail.

Előzmény: soryton (182)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!