Kedveseim. Elhelyezek itt egy kis beirást, amit praktikusan tudtok felhasználni majd egyéb fórumokban, kis pezsgést okozva:
Te nekem ne irogass, te szemét, aljas kétszinű (normál+metál) cserépedény, mert megverlek, mint szódás a lovát, és nekem ne szólogass be kis végbélnyílásban elhelyezhető zárókupak, mert nagyon mélyen a koponyádat kettéosztom egy a baltám élével kijelölt sík mellett, és kaszrtállak is, hogy megmentsem az utókort báminemű további pusztításodtól ezen a földgolyón ....
u.i.
Ugyanitt vectra B ablakletekerő kurblikar eladó (gyári) !
nem akarok kötkedni veletek de baromira le vagytok maradva a az adatkommunikácó terén!!
szóval TELEPORTRÓL még senki sem hallott???
nem kell tech1-ezni, meg várni a kezelő jelentjezésére, megaztán gyakran csak 1400bps a sebesség, és akkor még nem beszéltünk a hitelesítési protokolok inkompatibilitásáról.
Szóval netről v. wapról letöltöd a Teleport Slave 1.0 progit. Lemented bármilyen adathordozóra vagy eccerűen a mobilodra. Kinyitod a motorháztetőt vagy ahol az aktuális megoldásra váró probléma van és a hibás vagy cserélni kívánt alkatrészre jó erősen oda pálmatexezed. (Esetleg ragasztószalagozhatod is, de csak a vékonyabb fajtával, mert a vastag nagyon árnyékol). Mivel ez egy ultra inteligens program azonnal észleli, hogy problémás alkatrész került a közelébe és elkezdi kereseni a Teleport Master 1.0-ás verzóját a hyper térben. Miután összekapcsolódott a legközelebbi Teleport Master kiszolgálóval azonnal megkezdi az adott alkatrész cseréjét! Villámgyors! Például 10mp egy főtengely csere!
A Teleport Slave 1.0 esetében sajnos még nincsenek paraméterezési lehetőségek, de már fejlesztik az 1.2-es verziót ami állítólag majd újra is tudja fényezni a teljes autót, magától elviszi az autót mosóba ill. megegyezik helyetted az útszéli ribanccal. Bár szerintem ez már elég hihetetlennek tűnik.
A Teleport Master 1.0-hoz most adták ki a service pack 1a-t mert állítólag néha előfordult, hogy pl. ablakmosó víz helyett fékolajat teleportált a kliens oldalra, ill. összecserélte a c20let turbóját a DTI-s moci turbójával. Szóval bug-os a cucc de már dolgoznak a megoldáson.
Egyébként ha valakit érdekel részletesebben a dolog, a zsombi autósboltban az alekó turbófeltöltők és zsírleszívók mellett a polcon vannak az autós újságok azok közül valamelyikben olvastam én is.
Ne haragudj de szerintem nem néztél rendesen körbe. Az OB rövidítés OPEL BEIERN (benzinszűrő), ez nem hologramos termék mert akkor még (79 elött) nem tettek bele ilyet, de miután feláztattad mert ugye benzinszűrő a belsejében meg fogod találni a GM rendelési kódot.
A minősége gyári, -10% fogyásztást okoz.
Nincs értelme tuningolni mert túl sokba kerül, Van egy OB+ változata az már hologramos és csavart mintázatú ezáltal gyorsabb az elvezetése.
Az kb -20% fogyasztási eredményt okoz.
Ha a kettőt együtt alkalmazod nem adódik össze a fogyasztás csökkenés hanem teljesítmény növekedést fogsz kapni.
blaupunkt
A barátnőm ma reggel vett ilyen kis betéteket. Ezekre nincs ráirva, hogy Opel hanem csak az, hogy OB. Kerestem rajta az GM-es hologrammot, az sincs rajta. Akkor ez ugye utángyártott? De azért az OB jó minőségú? Befolyásolja ez a kopást, illetve jót tesz a motornak ?
Lehet rendelni SMSben és el is faxolom ha kéred.
3 fajta van
Eredeti szívósorral
Utángyártott kis betétekkel
Aleko gyártmány ami live garantis mindenki erre esküszi.
SAjnos még az internetes küldés nem működik de küldök hozzá egy kábelt amit WAP-on át tudsz küldeni. Vigyázni kell mert csak Tech2-vel és nem lehet messzebb 1,5 m-nél.
engem a 2. fázis érdekel, ahol 800 fordulattal hamarabb jön a kánaán. Ez ugye azt jelenti, hogy alapjáraton (900 fordulat) már nagyon húz a gép ? Hadd sírjanak a gumik már üresben is !!! :)
Turbófeltöltőt lehet sms-ben kapni? Rákötném a telót a TECH1 kábelre és gondolom pár perc alatt beletöltődik a motortérbe, mert ISDN-em van !
E30M40 :
Konkrétan engem érdekel a cabrio Vectra B eredeti levágott teteje ! Külön csak az mennyibe kerül ? (A hétvégi házamhoz kell, mert a szerszámoskamrára csak és kizárólag a Vectra B tető megy fel)
DarkAngel69
Meggyőztél, engem akkor érdekelne a chip tuning a Calibrámhoz !!!
Légy szives ilyen chipet küldjél emailben:
25%LE, nyomaték 1000 fordulattal előbb jön, fogyasztás -10% és dizellel is menjen meg benzinnel is (beépitek egy kis kapcsolót, amivel át lehet majd kapcsolni, mint a gáz-benzin üzemnél, attól függően mit tankolok).
Légy szives az alapjáratot állítsd be 800 helyett 830-ra, mert akkor szebben fog állni a fordulatszám mutatóm.
Továbbá azt is ird át a programon, hogy a motor hamarabb bemelegedjen hideginditásnál, mert reggel nagyon szokott fázni a lában télen.
A veszetségméréshez egy okleveles közgazdász kell!
Vagy ha ilyen nincs, akkor egy közgáz szakközepes végzettségű + egy pénzügyi szakértő, de így nem annyira hiteles.
Szóval felhívsz egy ilyen fószert, és elmondod neki, hogy mennyi az a veszteség, amit az asszony még nem vesz észre a konyhapénznél. A veszteségre szánt összeget leöntöd benzinnel (mégiscsak autóvásárlásról van szó!).. Ja! ...inkább olajjal! ...és meggyújtod. NA! A veszteség már kész is, csak mérni kell:
Az elégetett pénz értékéből kivonod a hamuért várhatóan kapható felvásrási árat (nem túl sok, de mégiscsak megtérülés) hozzáadod a környezetvédelmi adót (elcsalni nem ér!)
Hát kb. ennyi a veszteség. + az idő, amit ennek az értelmes topicnak, és a társalgás eme szórakoztató és kulturált formájának a létrehozására áldoztál.
Na most, hogy leírtam, már nem is kell az a közgazda. Így megspóroltad a tiszteletdíját. Ezzel tulajdonképpen a hatásfok csökkent, hiszen a tiszteletdíj növelhette volna a veszteséget...
:)
a tréfát félretéve, vidd el az autót valami jó dízeles szakemberhez, és csináljon rajta egy veszteségmérést (vagy hogy a francba híjják, nem kenyerem a dízel). Ha az eladó ebbe nem akar belemenni, akkor valami gáz van. Ha meg belemegy, jó közelítéssel pontos képet kapsz a motor állapotáról. Mellékesen egy teljes állapotfelmérést is csinálhatnak közben, hogy teljes képet kapj arról, hogy mire számíthatsz.(fékbetétek, gumiharangok, gumibakok, lengéscsillapítok stb)
Beírod a motor kódját, majd a kiválasztod az öt féle tuning típus egyikét, ezt elküldöd SMS ben egy 90-es számra (SMS díja 240+áfa), majd visszaküldik a cuccot, amit a bömbis (E30M40 a nickje) olcsón beéget EPROMBA
az 5 tunimg típusai:
1. +20%LE magas fordulaton, fogyasztás 10%-ot csökken
2. +25%LE, nyomaték 800 fordulattal előbb jön, fogyasztás nem változik.
3. +30%LE, +20%nyomaték fogyasztás marad, élettartam 20%-al nő.
4. +40%LE, +30%nyomaték, fogyasztás marad, 5000 km-vel ritkábban kell olajat cserélni.
5. (csak versenygépekre javasolt) +50%LE, +50%nyomaték, 10% fogyasztáscsökkenés, élettertam 30%-al nő
Mivel ez itt nem a reklám helye, az SMS telszámot csak mailben küldöm el.
DarkAngel69 :
Már erre sem emlékszel ??? Konkrétan ezt a turbófeltöltőt a te régi dizel Alekódból szedtük ki, mielőtt azt visszaalkítottuk szivódizellé mert már annyira alacsony volt a kompressziója és utána eladtuk egy bolgárnak a szabadkai piacon ! Utána találtad ki, hogy tegyük bele ebbe a Vectrába, ne posodojon.
(Tudod, akkor vettük meg a montenegrói bandától a lefűrészelt hátulját, mert akkor pont egy Vectra B elejét Asconástassal kaptátok egy tartozás fejében. Forgalmit meg az a rendőr haverod fénymásolta, akit most tettek ki az inpol oldalára, Bin Laden mellé, mint második legkeresetteb személyt!)
Igy már beugrik , melyik kocsiról van szó ?
:-)))
Komolyra fordítva a szót: apropó, tényleg tudsz chip tuningot ehhez a kocsihoz küldeni SMS-ben ???
A turbo feltöltő addig megy el, amig le nem áll. Ez kb 100 km és 300 000 km közé tehető bagy valószínűséggel. Ugyanis az élettartam, a karbantartás-igénybevétel első, idő szerinti deriváltja.
:DDDDDDDD, de azért még az is fontos lehet, hogy a benzintankból ki kéne már szedni a kokaint,amit tavaly hoztál a románoktól, nehogy véletlenűl azt higgye, hogy a benzinkutas ad neki kevesebb benzint, pedig nem...vagy nehogy a vámosnak ne teccen a feje és szétpakkkolja:DD