1., Mennyi olajat eszik? Ismerek olyan 6 éves gépet, ami az 5 litert beeszi 10e km alatt. És ez sajnos "normális".
2., 100e km környékén a váltó elkezd hangoskodni, ajánlott foglalkozni vele.
3., Ahogy Ugri is mondta, az 1.6 nem egy versenyló. Megpakolva egyes emelkedők gondot jelentenek neki.
Amúgy szép, nagy, meg amit akarsz. :) Én tuti nem vennék 1.6ost, csakis 1.8 és felette. De ez az én magán véleményem. :)
Masterboy :
Szerintem az 1.6-os 16V Vectra nem megy jól, nekem volt kettő, gyengék voltak. (pedig volt köztük Irscher-tuningos is 115 lóval)
A Vectra-A sokkal jobban megy a mezei 8 szelepes 2literesével.
Most vettünk egy b vectrat,1.8-as automata...
Minden ok csak néha kicsit nyikorog a vezetőülés..De amúgy teljesen egyben van 53ezer km...
Nincs vmi tippetek rá?
üdv Papa
1 órája vettem egy Opel Vectra 2.0 DTI - t.
Most már ne szóljátok le mert nem tudom visszacsinálni :o)
Ami konkrétan érdekelne,szeretnék bele venni kormányról vezérelhető CD-s rádiót.Most ilyen van benne gyári csak nem CD-s hanem kazettás.
Tudtok segíteni?
Off:
Blaupunkt, látod nem Passat lett, ebben talán neked is részed volt :o)
DarkAngel69
Gondolom bisztos a tecskóból internetezel mobilon, mert most veszed a söröt nekünk, azért irol olyan összveviszva ... :-)))
blaupunkt :
A motor a szivárgásmérésen megbukott,(25-30%), motor ismét szétugrik, gyűrűk + spec. dugattyú csere, erősített főtengelycsapágy alá Risse Motorsport. Utána grammozás, hajtókat polírozás-áramvonalasítás.
Az eredmény nem is egy C20NE, hanem C20SEH lesz.
Már unom...
Ennyi pénzbűl egy V6 turbót is építhettem volna :-((
Omegatádé:
Szombaton gyüssz ? (adok a sörömből, ha DA69 hoz)
Mihaszna Zullott Naplopo:
Ezt a történelmi fordulópontnak is tekinthető pont 1 éves Darkangel-Neutron vitára értetted, vagy a jelen topic indulását megkoronázó Omegatádé-Weiertibi pengeváltásra ???
:-)))
Mihaszna+Blaupunkt:
Holnap akko' sörözünk a sörbűl amit kapunk a Zelnökúrtó' ?
tegnap járt náluk a BSA és elvitték az egész cuccukat, mert kiderült, hogy nem volt rendben az OEM szerződésük.
most egy darabig csak a postai utánvétel van, mert egy nagyon jó hírű svájci autóbontóval vannak kapcsolatban.
Kedveseim. Elhelyezek itt egy kis beirást, amit praktikusan tudtok felhasználni majd egyéb fórumokban, kis pezsgést okozva:
Te nekem ne irogass, te szemét, aljas kétszinű (normál+metál) cserépedény, mert megverlek, mint szódás a lovát, és nekem ne szólogass be kis végbélnyílásban elhelyezhető zárókupak, mert nagyon mélyen a koponyádat kettéosztom egy a baltám élével kijelölt sík mellett, és kaszrtállak is, hogy megmentsem az utókort báminemű további pusztításodtól ezen a földgolyón ....
u.i.
Ugyanitt vectra B ablakletekerő kurblikar eladó (gyári) !
nem akarok kötkedni veletek de baromira le vagytok maradva a az adatkommunikácó terén!!
szóval TELEPORTRÓL még senki sem hallott???
nem kell tech1-ezni, meg várni a kezelő jelentjezésére, megaztán gyakran csak 1400bps a sebesség, és akkor még nem beszéltünk a hitelesítési protokolok inkompatibilitásáról.
Szóval netről v. wapról letöltöd a Teleport Slave 1.0 progit. Lemented bármilyen adathordozóra vagy eccerűen a mobilodra. Kinyitod a motorháztetőt vagy ahol az aktuális megoldásra váró probléma van és a hibás vagy cserélni kívánt alkatrészre jó erősen oda pálmatexezed. (Esetleg ragasztószalagozhatod is, de csak a vékonyabb fajtával, mert a vastag nagyon árnyékol). Mivel ez egy ultra inteligens program azonnal észleli, hogy problémás alkatrész került a közelébe és elkezdi kereseni a Teleport Master 1.0-ás verzóját a hyper térben. Miután összekapcsolódott a legközelebbi Teleport Master kiszolgálóval azonnal megkezdi az adott alkatrész cseréjét! Villámgyors! Például 10mp egy főtengely csere!
A Teleport Slave 1.0 esetében sajnos még nincsenek paraméterezési lehetőségek, de már fejlesztik az 1.2-es verziót ami állítólag majd újra is tudja fényezni a teljes autót, magától elviszi az autót mosóba ill. megegyezik helyetted az útszéli ribanccal. Bár szerintem ez már elég hihetetlennek tűnik.
A Teleport Master 1.0-hoz most adták ki a service pack 1a-t mert állítólag néha előfordult, hogy pl. ablakmosó víz helyett fékolajat teleportált a kliens oldalra, ill. összecserélte a c20let turbóját a DTI-s moci turbójával. Szóval bug-os a cucc de már dolgoznak a megoldáson.
Egyébként ha valakit érdekel részletesebben a dolog, a zsombi autósboltban az alekó turbófeltöltők és zsírleszívók mellett a polcon vannak az autós újságok azok közül valamelyikben olvastam én is.
Ne haragudj de szerintem nem néztél rendesen körbe. Az OB rövidítés OPEL BEIERN (benzinszűrő), ez nem hologramos termék mert akkor még (79 elött) nem tettek bele ilyet, de miután feláztattad mert ugye benzinszűrő a belsejében meg fogod találni a GM rendelési kódot.
A minősége gyári, -10% fogyásztást okoz.
Nincs értelme tuningolni mert túl sokba kerül, Van egy OB+ változata az már hologramos és csavart mintázatú ezáltal gyorsabb az elvezetése.
Az kb -20% fogyasztási eredményt okoz.
Ha a kettőt együtt alkalmazod nem adódik össze a fogyasztás csökkenés hanem teljesítmény növekedést fogsz kapni.
blaupunkt
A barátnőm ma reggel vett ilyen kis betéteket. Ezekre nincs ráirva, hogy Opel hanem csak az, hogy OB. Kerestem rajta az GM-es hologrammot, az sincs rajta. Akkor ez ugye utángyártott? De azért az OB jó minőségú? Befolyásolja ez a kopást, illetve jót tesz a motornak ?