Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Tapasztalatok, hibák, vélemény ezekről a gázriasztókról
Kedves Fórumozó, olvasó! Kérjük, hogy személyes adataid védelme érdekében emailcímedet ne hozd nyilvánosságra a fórum topikokban. Címedet nyilvánossá teheted adatlapodon, ahol azok érik el, akiket érdekel. Kéréseiddel mindkettőtök érdekében lehetőleg közvetlen emailben fordulj beszélgetőtársadhoz. Szakmai társak és rajtuk keresztül kiegészítők keresése lehetséges. Kérjük, tartózkodjatok ebben a topicban a kettős felhasználású eszközök átadásának nyilvános közlésétől. Köszönjük!
Nézd, a mekkmester is csak akkor érezte jól magát, ha fúrhatott-faraghatott. Lassan a GRP lesz a magyar a Colt 1911. Nagyon jó pisztoly (már amikor működik), és mindenki kizárólag azért reszeli, hogy még jobb legyen. :-))
Mi a bánatos problémát okoz az aretálórugó furatába alulról egy másfeles furat ? Hogy segít a szerelés idejére összenyomva tartani a rugót, és könnyebben boldogulok ? Semmifajta erőhatás útjában nem áll. Vagy csak zsigerből jajgatsz minden átalakítás ellen ?
Miafrancot akartok ti furkalni a GRP szanjan? Ugyanugy osszerakod, ahogy szetszedted (huvelyvono, az ezt tamoszto pocok meg a rugo a kivetonyilas felol mehet be) SEMMIFELE segedfuratot meg furatfelbovitest nem ajanlok ezkozolni!!!
A kromozas meg minden bizonnyal matt lesz, feluletkezeles utan nem fogok nekiallni polirozgatni, az tutibiztos. Ha nagyon fosul nez ki, akkor max. "brushed chrome" ig megyek el, de ne nem tukorfenyes polirozasig. Ugyanez a CZ-re is igaz. Bar a CZ fullra kromozasat meg meggondolom, mintha kis bibi lenne szegenyke csovevel belulrol, meg kellene kateterezni... az atmeneti kup utan van egy kis beragodas rajta, hja, az ido vasfoga, meg a sok kilometer... Lehet elobb egy csocsere jatszik be.
Lehet, hogy nem szerelőfuratot fogok a rugófészekhez fúrni, hanem csinálok egy egyszerű célszerszámot, ami a hüvelykivetőnyílás túlsó végéhez támaszkodva menetes szárral nyomja a helyére a vonókörmöt. Hétszentség, hogy a FÉG-ben is valami célszerszámmal rakják be.
Lehet, hogy nem szerelőfuratot fogok a rugófészekhez fúrni, hanem csinálok egy egyszerű célszerszámot, ami a hüvelykivetőnyílás túlsó végéhez támaszkodva menetes szárral nyomja a helyére a vonókörmöt. Hétszentség, hogy a FÉG-ben is valami célszerszámmal rakják be.
Hülye vagyok, ne törődj vele. A golyót a biztosítókar felől kell betenni, vissza a biztosítót, és UTÁNA A RUGÓT a vonóköröm felől. Lehet, hogy én is így csináltam, csak összekevertem. Bocs. Ha nem nyomja a golyót a rugó, könnyen szerelhető.
Akkor nézd meg, hol a kimunkálatlan , vagy sorjás rész. A kar felőli oldal teljesen szabályos, átmenő, kör alakú furat, a másik oldal szemből nézve szabályos kör alakú zsákfurat. A hornyoknak csak a golyóval kapcsolatban szabad funkcionálniuk. A későbbi puha biztosítókarműködéshez egyébként is nem csak a fémpormaszatot, a karmolódó, sorjás részeket is meg kell szüntetni.