"A 127-est elég régen csinálták meg de csak azért mert annó összetört a 256-os,meg volt hozzá ott kapacitás,meg kellett a gép"
A sztori nem egészen ez:)) A 127-et a 256-tól függetlenül kezdték felújítani, mert az állam Korának szánta, de közben történt egy kis koccanás és így Hatvanban kiharcolták, hogy a 110-est vigyék ki a 127 meg itt maradjon.
Szerintem a 265-öst elég befejezni és fölösleges a 104-est erőltetni.
Kellene alá fv.,feszkamrába cuccok(kicsit megégett),a motor meg van bontva kiemeléshez stb...
Május elején érkezik(előrejelzés szerint)2db remot gép,tehát máris van tartalék mozdony..
A 127-est elég régen csinálták meg de csak azért mert annó összetört a 256-os,meg volt hozzá ott kapacitás,meg kellett a gép..
Fc-ben viszont híjján vannak a munkaerőnek..
Reszortossal beszélgetve mondta,ha jönne(lehetne felvenni)4db lakatos mester akkor kb.1-1,5 évig volna munkája a sok lyukat megcsinálni a gépeken(az összesen),mivel az idén semmi gép nem megy Fm-be javításra csak fv.cserére..
Nem vagyok sértődős fajta csak leírtam a véleményem,már ez is baj?
Valóban nem én döntöm el Fradiban hogy melyik gép hová menjen de ha ilyen pozícióban ülnék én biza ki nem engedném a 104-et max remotként ujjászületve.
A stílusodon viszont faraghatnál nem is kicsit.......
Mivel nem te vagy a ferencvárosi th fönöke, ezért nem is te döntöd el, melyik gép épül fel és melyik nem. A kaszniról annyit, hogy volt már ettöl rosszabb is Szergelyen! M62 127 (1997)
Azt Hatvanban megcsinálták. Ezt is megfogják csinálni, nem nagy meló.
Mellesleg villanygépek is (nem is egy!!!) jár lyukas vagy szétrohadt kasznival: V43 1157, 1347. V63 032, 034, 035 és anno V46 002. Csak ennyi!
Ha megsértödsz, az a te bajod, de azzal elismered, hogy igazam van: nem a kaszni milyensége viszi a gépet!
Jó hír, hogy a 034-es Gigant csipkerózsika álmából elkezd felébredni. Kb a jövöhéten lesz kész a V2-ese és a baleseti helyreállitása.
A 154-e gigant leállt V3-as vizsgálatra. Közben fvcs miatt garanciazáró vizsgálat is, mely egybekötve tengely vizsgálat is a kísérleti marokcsapágyak miatt.