Én most cseréltem 2 hónapja ilyen autóba .Az tény hogy át kell programozni !
Szerintem csak a MMI-be nem, elég.Nekem külső gépröl ütötték be .Kb 10 perc az egész.Hogy mit csinálnak azt nem tudom de minden rendbe van most az aku körül.
>Megjegyzésként megemlítem hogy amit az AUDI árúl Vartát 110-ben 65.000Ft.-ért ,azt sikerült a beszálitójátol megvennem 35.000 Ft.-ért./ Pécsen /
-Ja és a szervizes emberük meg berakta meg beprogramozta +2500-ért
sziasztok, nemrég sikerült akkumulátort cserélnem az autómban (Audi A6 Avant 3.0 TDI / 2006 évj). Az eredeti aksi (110Ah Audi-Varta) 4 évet bírt. Helyette vettem egy ugyanolyan Varta akkumulátort. Bár az akku teljesen fel van töltve, az mmi reggelente 60%-os töltöttséet mutat és bizonyos fogyasztókat lekapcsol, azaz védelmi üzemmódba kapcsol (belső világítás, kihangosító stb). A német fórumokon olvastam, hogy a computerrel tudatni kell, hogy új akkumulátor került az autóba és az új Audi (!) akkumulátor szériszámát és gyártási számát be kell programozni, mivel ennélkül a régi akkumulátorként kezeli az inteligens energia menedzsment az újat. Az Audi szervíz szerint csak eredeti akkumulátort lehet belerakni,mivel annak a kódját kell bevinniük az a6 számitógépébe a csere után. Ez az amit nem tudok elhinni. Van valakinek tapasztalat eseteleg? Megoldás?
Miböl gondolod hogy akkora külömbség van a fogyasztásba ?
Ha akarok finomkodni és max 110-120,akkor az enyem is kijön 6.5-böl.Ha meg gyilok,akkor max.9 l.De akkor verseny van !!!
Pályán 180-200 tempónál utánfutóval ,esőbe 10-10.5
Sokan azt hiszik hogy ha 3.0 ,akkor az zabál.Az biztos hogy 120-ig leverik a kissebbek,de gyilokba leveri a 2.0 pdtdi. -150 felett érzi jol magát!
-Más-
Biztos van ár/minőség összefüggés a hóláncok között,de sokszor a név is sokba kerül.Vannak akik ugyan azért 50% többet kérnek.
Szerintem 6-10 körüli megfelelő vastagságu lánc ugyan úgy megteszi. Olyan sokat ugyse használja az ember.És ha kell akkor meg max 40-50 tempó! ,de az is csak ha hóvan .
Én már másik autónál probáltam a Metrós ,Tescos láncot 3000.ft.-ért .Amig megvolt az auto (3-4 év) addig kibírta azt az 1-2 hét síelős utat .
-Lehet hogy hülyeség ,de meg kell probálni oda ahol érintkezik a felnivel,valamilyen zsugorcsövet ráhuzni a láncra,és az talán megvédi.
Az lenne a kérdésem, hogy tud-e valaki infot adni nekem EURO besorolásban vagy hol tudnám megnézni, hogy EURO 3 vagy EURO 4 az autó? Egy 2000.09. havi A6-ról van szó. 2.4 quattro, manuális 5-ös váltóval. APS a motorkód, ha kell.
Találkozott már valaki hasonlóval? A6 4f 3.0Tdi 2004-es. Menet közben néha elkezd villogni szép nagy pirosan a fék probléma piktogram (körben felkiáltójel)a középső LCD panelen és a fordulatszámmérő órán. Villog párat, sípol, majd elalszik középen. Ezután villog még párat sípolás nélkül a ford.szám. mérőn, majd kialszik. Aztán semmi megint egy darabig. De ezt minden úton megcsinálja 1-2x. Ha kopott lenne a fékbetét, akkor nem ez lenne a visszajelzés, ugye?