Keresés

Részletes keresés

MIHI Creative Commons License 2002.12.07 0 0 184
a plüssfogas nagyon jól megy és kényelmes
az 54-64 megpurcanva állt Városmajor peron után, emiatt majdnem lekéstük a Mikulásvonatot, kárpótlásul láttunk egy próbavonatot is, ahol az tetszett, hogy hihetetlen csendessé válik, amikor bemegy az aluszóba, ahol nincsenek fogak
Előzmény: HáBé (183)
HáBé Creative Commons License 2002.12.06 0 0 183
Pálinkás jóestét!

Ma, azaz 2002. december 6-án forgalomba állt az unformeres plüssmaci, az 55-65-ös szerelvény.
Kiváncsi leszek majd az üzemi tapasztalatokra.
Kellemes 7végét: HB

HáBé Creative Commons License 2002.12.06 0 0 182
Jelentem alássan, megtettem. Mész holnap Kemencére, Hajtányos kolléga?
Előzmény: Hajtanyos (181)
Hajtanyos Creative Commons License 2002.12.05 0 0 181
OFF

HáBének: kérlek tedd a linkjeid közé:
kep.tar.hu/g_rp (Hajtányos képei címmel).

Üdv: Hajtányos

Kiárly a honlapod, Bálint!

ON

rezgaras Creative Commons License 2002.12.05 0 0 180
HáBé írta

> emélem, most már jó...

Nagyon jó. Igen szép naptár. Köszönjük szépen! Kinyomtatom és kiteszem a falra.

(OpenOffice-ban is tökéletesen bejön)

Előzmény: HáBé (179)
HáBé Creative Commons License 2002.12.04 0 0 179
remélem, most már jó...
Előzmény: division by zero (178)
division by zero Creative Commons License 2002.12.03 0 0 178
"HTTP Error 404

404 Not Found

The Web server cannot find the file or script you asked for. Please check the URL to ensure that the path is correct.

Please contact the server's administrator if this problem persists." :-(((

Előzmény: HáBé (177)
HáBé Creative Commons License 2002.12.03 0 0 177
Pálinkásat!

Készitettem egy kis Fogas-falinaptárat excellel, töltsétek le, használjátok egészséggel ... jövőre! :-)

Vigyázz! 2,8 Mb!!!

HáBé Creative Commons License 2002.11.27 0 0 176
Pálinkásat!
Elképzelhető, hogy 1-2 hét múlva forgalomba áll a Fogas első "plüssmacija", az 55-65-ös szerelvény. (egy néhány képpel kiegészitettem a múltkori galériát)

HB
Albertus Creative Commons License 2002.11.13 0 0 175
Jók azok a hegesztős képek!

A fogason a váltót hogyan szögelik ki? Emlékszem, hogy amikor a Gyermekvasúton megboldogult gyerekkoromban télen hétköznap bezárták Hárs-hegyet, vasárnap este az állomásfőnökkel egy darab akármit vittünk ki a váltóba, ami egy kétszer derékszögben meghajlított vasdarab volt. Az egyik vége felfeküdt az egyik sínszékre, és így támasztotta a simuló csúcssínt, a másik része a két sínszál között a talpfára simult. (Akkor még 33-as sínek voltak, nem 48-asok, és volt hozzá hely a sínszékek között.) Aztán két-két csavart kellett belehúzni ebbe a vasdarabba egy T kulccsal. Nagy kaland volt, főleg női dolgozóknak. (János-hegyen volt még ilyen rendszer. A többi állomáson mindennap volt szolgálat.)

Előzmény: HáBé (174)
HáBé Creative Commons License 2002.11.12 0 0 174
Köszönöm, hogy szóltál,
a link helyesen
Előzmény: Albertus (173)
Albertus Creative Commons License 2002.11.12 0 0 173
Bocsi, a hivatkozás nem jó. A te géped E: lemezére szól.
Előzmény: HáBé (172)
HáBé Creative Commons License 2002.11.12 0 0 172
ziu-682 Creative Commons License 2002.11.11 0 0 171
Hátja.
Amúgy amikor a kézivisszatekerős géppel csinálom sosinc ilyen gond, de ez az automata gép volt.
Előzmény: HáBé (170)
HáBé Creative Commons License 2002.11.11 0 0 170
ajjajjj...
Eddig 878 tekercs filmem közül csak egyszer fordult velem elő ilyen, még az elején, asszem 90-ben.
Jótanács:
1. Visszatekercselésnél a "használt" film farkincáját is tekerd bele a kazettába. Kósza és rémhir az, amely szerint előhivás előtt fényben szétbontják a kazettát, hogy kihúzzhassák a filmet belőle. Mindezt sötétben teszik.

Pontosabban: nagylabor setétben szétfesziti a kazettát, és úgy emeli ki belőle a filmet, minilabornál pedig van egy kis szerkentyű, mellyel benyúlnak a "szőrös nyilásba :-)", és kihúzzák fele a film farkincáját, és utána ragasztják a munkalapra a filmet.

2. Ha ránézel egy kazettára, és kilóg a farkinca, még egy avatatlan szem is láthatja, hogy meg van-e gyűrögetve, hajtogatva a farkinca, vagy még érintetlen.

Szumma: javaslom, a jövendőben légy körültekintőbb! Bár valószinű, hogy ilyen hibát mégegyszer nem követsz el.

Előzmény: ziu-682 (169)
ziu-682 Creative Commons License 2002.11.11 0 0 169
Na.
Csináltam gyönyörű szép őszi, sárga faleveles fogasos képeket, majdnem egy egész filmet ellőttem, és az előhíváskor derült ki, hogy valahogy sikerült azt a filmet befűzni, amit anyám lőtt el olaszoban (szintén gyönyörű képek!), meg én csináltam rá 69-téwés képeket. És most baszhatom a gyönyörű képeket!!!!
És bszhatom a leendő fogasos oldalamat, aMire ezek a képek kerültek volna!!!!!!!!!!!

Hú, de felidegesedtem!

HáBé Creative Commons License 2002.11.06 0 0 168
... és valószinűleg nem boldogultak, mert egész nap ki volt szögelve egyenes állásba az a váltó. Csak hogy tudjátok: Orgonás felső talán a legproblémásabb váltó az egész vonalon.
Előzmény: HáBé (167)
HáBé Creative Commons License 2002.11.06 0 0 167
helyesbítés: a gyök repedt meg, és azt "rakják fel" (ezzel utaltam a technológiára)
Előzmény: HáBé (166)
HáBé Creative Commons License 2002.11.06 0 0 166
Pálinkás jóéjszakát!

Sajna egyelőre csak segédüzemi átalkitást eszközöltek, de a műszaki vezető sokatmondóan "talán"-t válaszolt arra a kérdésemre, hogy tervbe van-e véve rekuperáió a mai motorkocsikra. Majd meglássuk...

Más:
Ezekben a percekben Orgonás felső váltójánál hegesztik a több helyütt is repedt csúcssint.
Az 54-es szamár tolta fel a 72-es lórét, rajt egy pályás mikrobusszal, amely egy aggregátort rejtett a hegesztés elősegitése végett.
Szép kis látvány volt szállingózó hópihék közt, de sajnos képekkel csak később szolgálhatok, mert a digi gépem épp kölcsön vagyon adva. Úgyhogy türelem!

Jóéjt, pacsi: HB

Előzmény: rezgaras (165)
rezgaras Creative Commons License 2002.11.05 0 0 165
HáBé írta:

> Az 55-ös segédüzeme unformereket kap

Csak a segédüzeme? Szvsz. annak lenne értelme, hogy az egész fogas inverterrel járjon, akkor lejtmenetben nem fűtené el az egész energiát a tetôn... Annyira lehetetlen?

Előzmény: HáBé (160)
HáBé Creative Commons License 2002.11.04 0 0 164
Az.

Na, hol?

Előzmény: ziu-682 (163)
ziu-682 Creative Commons License 2002.11.04 0 0 163
És az a zöld nyári kocsi?
Vagy már montad?

Képzeljétek hogy jártam!

Előzmény: HáBé (162)
HáBé Creative Commons License 2002.11.01 0 0 162
Pálinkásat!

Múzeumban... sajnos idehaza nincs. Tudomásom szerint eredeti állapotára visszaépitve csak a Fogas kocsiszinjében őrzött, és néha közlekedő 2-es pályaszámú személykocsi van, és múzeális célokra őrizgetik a 30-40-es pályaszmmú villamos mozdonyt és egytengelyű rowan-pótkocsit. Talán még megérem, hopgy őket is felújitsák.
Állitólag e árgákból két szerelvényt egy osztrák múzeum vásárolt meg, de erről bővebbet nem tudok.
Továbbá az egyik gőzmozdonyt (1874-től 1929-ig közlekedett) megkapta anno a Közlekdési Múzeum, de raktárában sinylődve állitólag a második világháborúban megsemmisült.

HB

Előzmény: TOPMAN (161)
TOPMAN Creative Commons License 2002.10.31 0 0 161
Van valahol öreg fogaskerekű kiállítva valamelyik múzeumban? Megmaradt egyáltalán hírmondónak a régi szerelvények közül?
HáBé Creative Commons License 2002.10.31 0 0 160
Albertus: ott még nem tartok.
-------------------------------
Mindenki:

Fantasztikus hireim vannak. Év végére (remélhetőleg) talpra áll az 52-62 és az 55-65-ös szerelvény.
Az 52-es 1999-ben közlekedett gakorlatilag utoljára, az 55-ös pedig 2000-ben. Az 55-ös segédüzeme unformereket kap, a belső tere pedig plüss-üléseket. Célszerűnek látom esti órákban forgalomba nem adni.
Javaslom számára a plüssmaci becenevet, aképp, mint az 51-est többedmagammal nemes egyszerűséggel sz*rosnak becézzük (a körös-körül barna csik miatt).

Ha elkezdik felépiteni a plüssmaci belső terét, természetesen fényképes tájékoztatásban részesitelek Benneteket.

Kellemes és meghitt 7végét: HB

Előzmény: Albertus (159)
Albertus Creative Commons License 2002.10.29 0 0 159
Megtaláltad az OVSZ-ben a fényjelzőkre vanatkozó részt?
Előzmény: HáBé (158)
HáBé Creative Commons License 2002.10.26 0 0 158
Pálinkásat!

Valóban. Anno elkezdtem webesiteni, de valahol félúton abbamaradt. Folytatnom kéne...

HB

Előzmény: FOMA (156)
ziu-682 Creative Commons License 2002.10.25 0 0 157
"Albertus válasz erre | adatok | e-mail 2002-10-02 09:47:35 (134)

Rá. De matrica nélkül is ráférne, nem?
[előzmény : (133) ziu-682, 2002.10.02 08:55] "

A BKVből mostanában minden kitelik:
Megjöttek az új trolik a 70-esre, és ők máris +osítani akarnak.

FOMA Creative Commons License 2002.10.24 0 0 156
Ha jól emléxem, tavaly elküldtem Neked az OVSZ-t két vagy három file-ra bontva, megtalálod benne.
Előzmény: HáBé (153)
division by zero Creative Commons License 2002.10.24 0 0 155
Előzmény: HáBé (154)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!