MoD! erre ijesztget bennünket Barta cartárs a BVecis fórumban, neki azt mondták a szerelők, hogy elkopott a kompresszor, eltömődött valami és ezért fogja meg a motort...
De észrevehető aha bekapcsolod/elindul a kompresszort.
Én két hete vettem egy 1996-os 2 literes 16 szelepes automata B Vectrát, s a klímánál én is tapasztaltam a motor gyengülését alacsony fordulaton.
Mondjuk itt Bp-en nem is pörgetem nagyon, de azért zavaró kicsit, hogy ha full közelében megy a klíma, akkor ha 5-en ülünk benne kicsit nehezebben indul meg.. Klíma nélkül prímán megy... Amúgy tetszik a kocsi :)
Igen, klimával meghal szerencsétlen, Iszonyúan észreveszi a kompresszor terhelését. Masterboy, milyen a motorkódod, és milyen olajból mennyit eszik? Nekem is ette, de már nem eszi, illetve rettentően keveset.
Eladó 4 db könnyűfém felni, gumikkal együtt. Részletek: - 7,5"x16" ET 49, 5 csavaros Aluett ötküllős felnik. - 205/55x16 Pirelli P7 gumik, V sebességindex, peremvédős kivitel, min. 90%-os állapotban. 1 nyarat töltöttek együtt egy Vectra-B alatt. A garnitúra ára: 130 ezer Ft
Sziasztok Keresek Vectra B-hez 1.8-as,esetleg 2.0-es motort. Hengerfej is nagyon érdekelne! Tudja valaki,hogy a 2.0-es és az1.8-as hengerfej ugyanaz- e? imicsaba@freemail.hu
Sziasztok! Ha esetleg valakinek van scannelt kezelesi konyve a Vectra B-hez, megkoszonnem, ha megosztana velem. Lehet, hogy az egesz nem is kellene. Bovebbet emailben (feltolteshez FTP-t tudok adni)! Koszi elore is!
Hát igen nehéz dolgot kívánsz azzal, hogy építő jellegű hozzászólást vársz!
Először is, a múlt rendszer jut eszembe, ahol ezen kifejezés alatt a mellébeszélést és a valóság mindenáron való pozitív beállítását értették.
Másodszor is, te magad megadod a választ, a Kadettod minden előzetes huhogás ellenére jó vétel lett. Miért ne lenne ilyen a következő is? /50 %/
Egyébként van kb. 2340 ok arra, hogy valaki szidjon egy márkát/típust és ugyanennyi, hogy dícsérje. Az emberek, ha szidják az autójukat, sosem mondják mellé, hogy az ő balf...ságuk miatt állt elő a probléma. Azzal sem dicsekednek, hogy annyira pékek az autóhoz, hogy borzalmasan átverik őket a szervizben. /kb. két éve írt ide egy krampusz, akinek fékbetét cserénél bedumálták, hogy akkor mindig kerékcsapágy csere is kell/. Azután itt a fogyasztás lehazudása, ami lelki kompenzációs igényre vall, vagy a fordítottja, amikor 2+ literes motortól városban 7 liter benzint várnak.
Szóval kinek a pozitív tapasztalata fog téged meggyőzni? Ha megnézed a Totalcar lapján a Népítélet rovatot, az újonnan vett autókat legalább úgy szidják, mint a használtakat. Egy szó mint száz, ne hamarkodd el, vigyél a vásárláshoz egy szakembert, vizsgáltasd meg és vágj bele. Az egész egy lutri, de lesz egy szép Vectrád. Nem ezt akarod?
Ahogy olvasgatom a fórumot, látom, hogy sok régi kadettos próbál a márkánál maradni. Én is kadettos vagyok (még egy darabig), és kb. 2 éven belül szintén vectra b-re szeretnék átállni, de minél több fórumot, hozzászólást olvasok, annál jobbat kezdek elbizonytalanodni.
Tudom (vagy legalábbis sejtem), hogy a 15 éves kadetthoz képest óriási ugrás lesz egy 4-5 éves autó, de ahogy nézem a problémáim is nőni fognak vele együtt...
Számomra az derült ki az eddig elhangzottakból, hogy a szokásos betegségek (opel átok) itt is megtalálhatók; ráadásul a szervízek se állnak a helyzet magaslatán...
Tud-e valaki olyan megnyugtató dolgot mondani, ami miatt mindenképpen a vectránál maradjak és ne, mondjuk egy mondeo ambientnél?
Azt mindenesetre megmondhatom: venni gyakorlatilag teljesen mindegy, hol és kitől veszi az ember. Amikor a kadettot vettem, pestről, azt mondták, húúú, azt ne, az szét lesz hajtva minden szempontból, de szerencsém volt, kiváló vétel lett belőle.
Mindenképpen meg kell nézetni szerelővel, bár azt nem igazán tudom, hogyan lehet elvinni megnézetni egy kocsit. Gondolom szép szóra nem adják :)
Nekem (nagyon) tetszik, jelenleg a kinézettek közül ez a legszimpatikusabb. S leginkább hasonló a mostani kocsimhoz :) (Az amerikai Ford Escort, de erősen "hajaz" a kettő alakja egymáshoz.)
mindenképp kellene egy állapotfelmérés! ez a kopogás sok minden lehet, szánj rá időt,ha nagyon megszeretted, nézni kéne egy emisszót is, hogy hányadán állsz a kipuff oldali elemekkel. Az autó mostanság jöhetett be, azért kíváncsi lennék, hogy a 9 év alatt a szervizkönyv szerint milyen ütemben ment be a 144 ekm. Kicsit kevés egy 2 literes motornak. /kivétel, ha a kereskedő szerint idős hölgy vezette, a kereskedő mindig igazat mond.../ Sérülés??? gumik évjárata? és állapota? Mert ugye ha mondjuk van rajta egy 2002-es gumi és mondjuk 60%-ra kopott, akkor szorzás-osztás és valami hibádzik. Pótkerék gumija, mérete, az első féktárcsa vállas-e? Ennél a motornál szeret a kipuff oldali leömlő csonk tömítése elégni, kifújási nyom van? Na nem hergellek, én nagyon szeretem, nekem marhára mákom volt a vétellel /olasz, szintén öreg hölgy vezette és csak a sarki közértbe ment vele nyáron/ sok szerencsét!!!!!
üdv rbsat
ui: a kereskedő alapban nem ért az autóhoz és hazudik, de hát istenem ez a szakma alapja.
A motor hangja kicsit "kopogós", nem értek annyira hozzá, de gondolom a szelepek, vagy hasonló miatt lehet.
Inditás után kicsit hangos, de kb. 20-30 másodperc után visszaáll elég halkra, a kopogás nem marad abba. A kereskedő erre azt mondta, hogy "kiszívta a levegőt".
Szerintetek mi lehet a kopogás oka?
S mennyire reális ez az ár egy lassan 9 éves kocsiért?
Hát én is ezt tervezem, csak az a helyzet, hogy a kifizetett pénzt vissza akarom szerezni, hiszen az autó ugyanúgy üzemképtelen mint októberben, tehát nem csináltak semmit a pénzemért és már utálom hogy hülyének néznek.Azért köszi.
Hát én sajna nem sokat értek hozzá, de ez a 3 hónap azért meredek. Azt mondanám, hogy vidd el másik szerelőhöz, kérdezz körbe munkatársak, ismerősök, rokonok körében, hogy tud-e ajánlani vki olyat, akiben tuti megbízik és inkább oda vidd, ne az eddigiekhez.
Tanácsokat szeretnék kérni Tőletek, mivel az adott helyzetben már nem tudom mi tévő legyek.
2004. májusában vettem egy 1999-es 2.0 DTH kombi b vectrát.Persze apróbb problémák rögtön voltak vele.Aztán októberben egy reggel nem indult be, elvittem egy ismerős szerelőhöz, aki nem tudott vele mit kezdeni. / ált. benzines autókat javít /, így Ő elvitte az autót Budapest egyik legjobb adagolószervízébe / ez volt a gyanúja /, ahol computerre tették és kiderült : ADAGOLÓS az autó, hát felújított adagolót szereztünk hozzá, de így is 400.000.- volt mindennel együtt. Nagy örömmel hazamentem vele, majd láss csodát másnap reggel NEM INDULT. Trailer, vissza a híres BOSH adagolószervízbe, kiderült valami kábelköteget nem rendesen tettek vissza a helyére, ami menet közben szépen elégett. / jó hogy nem égett rám az autó /Megcsinálták, elhoztam, ez már december vége felé volt. Nem vicc, másnap NEM INDULT!Trailer, újra vissza a szervízbe, most március vége van, 1 hete hoztam el megint, mert állítólag nem tudták mi a baja, azért tartott 3 hónapig, már szinte mindent kicseréltek rajta, és ma reggel NEM INDULT! Kezdek egy kicsit anyagilag is meg idegileg is padlón lenni.... Hozzáteszem, ha valamit értelmetlenül írtam volna, az csak abból eredhet, mert egy szőke nővel álltok szemben..:))
F astra volt mindkettő, de arról közbe lebeszéltek, merthogy azér már nem szabad pénzt adni. elavult stb. Hát persze elavult, ha lenne több lóvém én se 7-8 éves autókat nézegetnék, de nekem már ez is egy nagy ugrás lesz a 85-ös kadett után:) Holnap egy G astra kombit megyek megnézni 98-as, 1.4 -es, 75 ezer km, 1,6 ért hirdetik. Főleg azért, hogy lássak ilyet közelről is, még nem ültem ilyenbe soha, legyen valami összehasonlítási alapom a vectrához képest.
Nem szeretnék felesleges tanácsot adni, de szvsz azér' egy 1.4--es astra klímával meglehetősen vérszegény dolog, és kissé drága is ebben a konstellációban /egyáltalán G astra?/
A Vectra esetén, ha kombit akarsz klímával, az 1,6-os cipőkanállal elég ide. Az árakban osztom az előttem szólót, 1,6-ért dunát lehet velük rekeszteni.
Ha még megjegyezhetem, az olasznő, keveset ment stb. az egy nagy hazugság, az autók azon része, amelyiket kintről hoztak, lehet, hogy szép, de biztos, hogy mentek vele és vissza van tekerve, az meg halálbiztos, hogy törött volt.
A hazai első forgalombahelyezésűt legalább némi furfanggal leellenőrizheted átvágni át fognak, csak máképp. De őszintén!- hát nem ez a szép az egészben?
Helló ! Ugyan nem apróhirdetés rovat, de itt viszonylag nagy számban vannak ilyen motorok. Szóval van egy eladó X20XEV motorhoz bontott, de optikailag jó állapotban lévő főtengely.