A szélvédő jobb alsó sarka alatt kb ahol a jobbos lapát van.
Ha rajta van a nagy takaró akkor azt le kell szedni (ami eltakarja pl az aksit is)
Nah konkrétan....
http://m.youtube.com/watch?v=09cnRtz8Trc
Egy infóra lenne szükségem mégpedig, hogy a légtömegmérő házán és magán az érzékelőn elvileg ugyan az a számsor van?
A lényeg, hogy magán az érzékelőn lévő szám kellene nekem ami jó a paripámhoz mert így hozzák nekem.
A4 1.8T Q AEB '96
Most kell először cserélnem tutijót akarok bele, nem tudom van e hatásfok beli különbség.
Végeredmény, a lejobb száma kellene ami belevaló.
Mégegy kérdés a trafóknak van hatásfoka vagy csak jó v. nem.
Tudna abban segíteni nekem valaki, hogy van egy 2002 1,9pdtdi A4 -em és nem tudta se a tempomatot se a boardot. A kormány elektronikát kicseréltem tempomatosra meg tudja a boardot is, és ha kicserélem az ablaktörlő kart boardosra akkor az KMórám meg tudja jeleníteni az adatokat, vagy órát is kellene cserélni?
Nagyon faszák nekem egyre jobban tetszik az a4 2.0 CR tdi 170 lovas. egy normális turbóval kegyetlen jól megy is én 6.0-8.1 között fogyaszt.
Ha megtehetném szívesen vennék ilyen CR dízelt mondjuk nem tudni mennyire tartós de ha bírják akkor nagyon jók...
Ha meg a4 3.0 tdi-t vezsel azt meg nem kell részletezni egy fínom chippel akár 309 ló is és borzasztó jó a futómű pedig nem is S-line volt, meg az egész autó úgy ahogy van.
Köszönöm meg lett a ropogás. A bal oldali stabrúd összekötő pálcám(kutyacsont) szilentje és nem viccelek az ropogott.
Azért osztom meg másokkal is lehet néha csak 1 kis apróság a gond.
Én kicseréltem a két kormányösszekötő gömbfejet az axiális csuklókkal rázatópadon megnéztük a lengőkarokat és mind jó volt. Már elkezdtük leszedni a kormányművet amikor egy véletlen folytán meglett a hiba a kutyacsont......
Amúgy már én is a féltengelyre gondoltam... a gt2260vk miatt meg a 2,5 baros nyomással max kajával 1-2-3 ban azért marha nagy gyepálást kap...
Még1 gondolat, mivel olyan ügyesen van ez is megoldva, hogy ott elől lent van lefújó és ha kicseréli az ember egy jobb hatásfokura, szabadba engedőre tehát nyitottra az szépen kapja a koszt és működés közben magába golgozza ill. a rendszerbe is beengedheti azt a mindenhová bejutó finom port.
Erre a javaslatom ami szerintem az 1etlen megoldás, hogy amejyik cső megy a folytószelep házra abba kellene valahogy betenni ez is sajna azt jelentheti, hogy cső csere olyanra ami eleve úgy van kialakítva.
Egyik tuning okozza a másikat......
Hali!
Forge FMDV-004-et ajànlom ezt kifejezetten 1.8T-hez gyártottàk úgy, hogy hibakódot se dobjon be az agynak de ha ki google-zod úgy is meglátod a leírását.
Mivel csak 2-csaklakozása (szabadba engedi) van mivel ugye itt nem történik meg a nyomás visszavezetés ezt a csövet vagy valamivel ledugózod (eredeti új szett tartalmazza) vagy benne hagyod pl a gyári lefújó ezen végét, elfér ha nem zavar.
Hali!
Nekem is ekkora méretü papucsok vannak fennt hát ez sajnos eléggé cibálja a futóművet ami amúgy is érzékeny a magyar utakra.
Nagy valószínűséggel 99% féltengely cseréd lesz a leírtak alapján.
Ha recseg ropog akkor álltalában féltengely ha kopog akkor a 26000 lengőkar :-) valamelyik gömbfeje esetleg toronycsapágy.
Nekem még a Quantum LongLife III-at is ajánlották habár az fel ennyibe kerül. Jah és mennyit kell vegyek hozzá, mert 5 litert ajánlottak de a kézi könyvében 5.7 liter van...
Ma először vettem észre hogy az Audi A4. 1.8T (2005. áprilisi) hideg a motor indításakor beindul a hűtőventilátor plusz nem történik meg a megszokott idítási, magasabb fordulat, ami kb 1 perc után 1e fordulat alá megy .
-Miért indulhat be hideg motorra a hűtőventilátor?
-Miért van a hideg motor indításakor a megszokott magasabb alapgáz fordulat helyett 7/8 száz fordulatszám amikor még hideg a motor?
2002-es 2.5 TDi Quattroba milyen olajat ajánlotok? 258e km van benne. Az előző tulaj Castrol LongLife-al etette... maradjon vagy tudtok jobbat ajánlani?
Sziasztok! Van esetleg aki 1.8T -be szerelt / szereltetett blow off szelepet? ECU nem szarakszik, ha nincs visszavezetés? Milyen szelepet szereltél bele? Ilyesmi kérdéseim lennének.. Köszi
Ma vettem meg első A4-esemet és lenne egy kérdésem egyből.
Az Navigation plus lemezegységébe nem tudok navi lemezt tenni (mert nem megy bele csak 1/3-ig) és nem hiszem, hogy lenne benne, de ezt hogy tudom ellenőrizni?
Nem találok ugyanis lemez kiadó gombot vagy hasonlót.
Akinek quattroja van ment már tönkre féltengelycsukló vagy kormányösszekötő axiális csukló?
Mert az a jelenség hogy ha álló helyzetben is tekerem a kormány valami eszméletlen ropogást hallani de menet közben is ha kanyarodom ropog ha durván ha szépen. Lengőkarok jók de 8,5X18-as felnivel járok egy 2003-es a4-en. Kormánymozgatással csak a kormányösszekötő gömbcsuklót tudom megnézni az axiálishoz nem férek hozzá...
Ma lefoglalóztam és jövőhéten megyek egy 2002-es 2.5 V6 Tdi Quattro A4-esért. Angliában élek, itt vettem az autót magánszemélytől. 1 pár technikai hibája van, erre keresek vmi megoldást. Már most leszögezném ,h nem értek az autókhoz és amennyire tudom megpróbálom megfogalmazni és legjobban körül írni a hibákat.
1. AirBag lámpa világít, duda nem működik. A srác elvitte vmi szerelőhöz még régebben de nem igazán értett hozzá a tag így abba maradt. Vmi ötlet hogy mi lehet a gond? Aug elején lejár róla a műszaki és addigra szeretném ha rendben lenne
2. A csomgatartó ajtó nem nyílik bicskakulcsról gombnyomásra csak kulcsal vagy ha hejzetjelzőre rakod a világítást az utastérben :S Ennek nem érte az összefüggését de...biztosan.
Igazából ez a két hibája van az autónak amiről tudok és észrevettük. Ami érdekelne még hogy pl. bal hátsó féklámpa kiégett könnyű hozzá férni? Ill milyen olajat ajánlotok mert ugye használt autó vásárlás után szokásos szűrők,olaj stb csere lesz majd rajta. Az autóban 258e km van.
Ha még valami észrevétel,hiba előjön írok hátha van valakinek valamilyen tapasztalat felőle.
Igen hőgomba. De érdemes szerintem kicserélni a termosztátot is nem sok de akkor biztos megjavul.
Ha rosszak a vákumcsöveid nagyon lecsökkenhet a teljesítményed mivel a vákummal vezérli a turbódat az N75.
Hát a pd-boxokkal az a baj azok csak a kaját állítják, egy rendes chipp meg az előtöltés turbónyomást egy sokkal jobban használható autót kapsz...
De először szerintem a leírt problémákat rakasd rendbe aztán ha már ott vagy nézesd át a kocsit, hogy "hardveresen" minden legyen rajta rendben és mehet a tuning.
Köszi a választ... a jeladó alatt a hőgombát érted? (zöld színű) Másik apró de zavaró jelenség...megfigyelésem szerint 10 fok alatt reggel az ESP visszajelzője nem alszik el, hiába nyomkodom a gombját. Délután amikor már melegebb volt nem volt ez. Lehet valami összefüggés a hűvösebb idő és a jelenség között? Meg mostanában az airbag is világítva marad....biztosítékot nem találtam a táblában, mi lehet a baja? Van még egy, ez egy 100 lovas 74 kw-os pd, de olyan lomha mint öreganyám. az összes vákumcső (textilfonat bevonatú) le van ronygyolódva, és a turbóra rámenő fekete gumi vastag cső is a bilincs mellett ki van repedve.. Lehet ez az oka hogy ilyen lomha, tehát farslevegőre visszavezethető okok?
Meg...van valakinek infója, tanácsa a pipa alakú pd-box nevű cuccról? Állítólag olcsó és jó dolog.
Nekem a hőfokmérő csak 70 fokig ment fel ha terheltem kicseréltem a jeladót és a termosztátot és jó lett...
Ha tuning akkor tudom javasolni 1,9 130 pd-re: GTB2260VK + AL vagy nagyobb csúcs. Persze a hozzá kapcsolódó többi apróság átalakításával(cooler, kipuff, levegőszűrő ház stb...)
Ezek után még egy quattroban is érezni lehet a kraftot és fent sem fogy el 200 felett...
Nos biztosan meg lesz csippelve az enyém, mert ez így nagyon ergya!!!
A hőfok mérőm random elindul megáll... szóval néha mér néha nem, tud ilyet a hőgomba? Mert ha nem tud akkor nem cserélem, hanem mondjuk kontakthibát keresek. :-) A másik újabb kérdés: 2001-es 1.9 pdtdi a vas...és néha nem alszik ki az ESP visszajelzője a műszerfalon, a gombját nyomkodva sem. Az elmúlt pár napban reggelente 10 fok alatt volt a kinti hőmérséklet...van összefüggés? Ez természetes? Ha valaki tud valamit erről segítsen..köszi.