ELADÓ NAGYON SZÉP nagy peremes 16-os alufelni 5X110-es osztókörrel. 2 db pirelli p6-os 215 / 55 R 16 [ 35-40%-os ] /jók/ 2 db kléber 215 / 55 R 16 [ 20-30% -os ] / kicsit kopottak de még jók/ Pl: opel omega, zafira, opc,vectra, asztra, saab9.3, saab9.5, stb....... 20db kerékcsavarral ----ZALA megye---------------
Köszi, mondjuk megbízhatósággal még nem volt gondom, de ez is olyan esetleges, szvsz szerencse dolga. 1.6-ost, 2.0-est még nem vezettem nincs összehasonlítási alap.
Nekem azt mondták, hogy sem az 1.6 (mint alacsonyabb fogyi), sem a 2.0 (mint megfeleő erő) előnyeit nem mutatja.
Nem egy kiforrott motor, sok vele a gond. Állítólag az 1.6-os blokk van nagyobbra fúrva.
Ezt írták: "X18XE és X18XE1-es 1.8asokat kerüld, a Z18XE (2000 nyarától) már megbízhatóbb. Az 1.8-asokkal nekem viszonyt fenntartásaim vannak. Vagy 1.6, vagy 2.0, de 1.8-ból csak a Z szériás. "
Tud valaki egy körülbelüli árat mondani, hogy mennyiért cserélnek vezérműszíjat, feszítőgörgőket,vízpumpát (állítólag ezeket egyszerre szokták cserélni)
egy Opel Vectra B típoson!
És ha bárki tud ezen típushoz könyöktámaszt, akkor az is érdekel! gyári új, bontott,stb
Volna egy kérdésem, Németországbol szeretnék behozni 1.6-tos vectrát 2000-2001-gyes kiadásút,namost ezeknek a környezetvédelmi besorolásával nem vagyok tisztában.
Eladó 4 db eredeti Opel Vectra B ill. Astra G alufelni (GM Intra 6Jx15 ET49 5x110) 20 db kerékcsavarral, Firestone FW 930 205/60 R15 (profil kb. 5mm) téligumikkal.
Van Vectra B ködlámpás első lökösöm eladó! Picit sérült, a rács hiányzik, de ha v.kinek kell akkor +csinálom, ha kell színre is fújom és olcsó pénzért elvihető. Műanyagjavítással foglalkozom, így nem összegányolom hanem szépen +csinálom.
B-s Vectrámban szeretném lecserélni a gyári rádiós magnót nem gyári CD-s rádióra. A kérdésem az lenne, hogy mi lesz a műszerfali kijelzővel, illetve azzal a részével, ahol eddig a rádió RDS adatait jelenítette meg?
Elötte C20NE (115 LE) A Vectra-m volt. Különbség kettő között, hogy ezt pörgetni kell, mert alacsony fordulaton nem túl fürge, de pörgetve már jól megy.
Fogyasztása megfeleő. pl: Bp-Keszthely-Bp 400 km, ebből kb. 280 autópálya, 140-150 tempóban (egyszer végsebesség teszt, ami 205 volt), országút 90-110 átlag 6,8 l/100km, kevés klímával (a klíma 0,3-0,5 emelés az eddigi tapasztalat alapján). Városban 7,5-8 l/100km.
Amúgy ezt a motort szerelik a legújabb Opelekbe is. Ez a legújabb fejlesztésű 1.8 motoruk.
Keresgéltem 1,8 XE (125 LE) motorról véleményeket a tpicoc között, de nem találtam semmit (lehet, hogy csak béna vagyok).
Vectra B kombit keresek, és felkínáltak egy ilyet. Sajnos nem ismerem ezt a motort (jelenleg egy Astra F-em van C14SE motorral), valakinek van tapasztalata vele? Menetdinamika, fogyasztás, problémák (a motorral, és az autóval is)...
5 évesnél fiatalabb használtautó után érdeklődök, így többek között szóba került a B Vectra is ezért kérnék némi segítséget, illetve tanácsot tőletek.
Mik a tapasztalatok a típussal? Mennyire megbízható, szervizigényes autó? Mennyire költséges fenntartani? Esetleg mire kell nagyon odafigyelni, ha egy szinpatikus példányt megnézek?
avtóváltási okok miatt eladó ez a vectra gép...2.2 benya, kb. 115K km, tök rendben van csak kinőttük és kellett egy nagyobb vas...erősen fixes irányár 2,350K HUF. ha komolyan érdekel vkit, akkor a héten boltolható és vihető vagy azután aug végétől [nyaralás után - nyaralás közben az avto garázsban relaxál...;-)))]
név&cím szerkben vagy kérésre küldöm további külső&belső képekkel
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy le lehet-e tölteni valahonnan a frissített Vectra B kézikönyvét (2.0 DTI motoros) Vagy ha nem, akkor hogyan lehet legegyszerübben hozzájutni egyhez.
Köszi előre is!
Igen, a motorkód stimmel, s viszont a dolog úgy működik nálam, hogy ha tartósan 100 felett megyek (autópálya), akkor utána egy ideig nincs a rakoncátlankodás, mintha tisztulna valami, aztán városon belül egy idő után visszaáll. De a váltás mindig indításkor érzékelhető, tehát ha "húzósan" indul akkor leállításig jól húz.
Az ismerős azt mondta, hogy tisztítani elég lesz majd.
Hello!
Most épp blkhfc-nek, de általában is!
Ha az a 96-os, 2 literes autó X20XEV motorkódú, akkor abban az AGR szelep nem elektromos, hanem vákuumos mechanikus felépítésű. /ezért nincs hibakód/ de ezért könnyen javítható is, azaz elsőre /meg másodikra se/ nem szabad engedni, hogy cseréljék! Előbb a végsőkig tisztítani, nézegetni, és a vákuumcsövet is megvizsgálni és csak utána csere. /lehetőleg akkor is csak próbára és ha jó akkor végleg.
Ezek az elmisztifikált alkatrészek eszményi eszközei a lehúzásnak.
üdv. rbsat
Az alapjárati problémákat és a motor gyengeségét az AGR (kipufogógáz visszavezető) szelep okozza általában. Ilyenkor nincs hibakód sem! Ha indokolatlanul nyitva marad, ilyen dolgokat produkál. Úgyhogy ezt kellene átvizsglatni, aki ilyen problémákkal küzd.