véletlenül benéztem ide is, de inkább ott nézz körül van külön x20dth (2.0 dti 101 ló, 230 nm, ami írtál) topic. röviden annyit, hogy nekem is ilyen van, nem egy rakéta, de nem fogyaszt sokat... inkább ott nézz szét, és ha lesz kérdés kérdezz!
Sziasztok!
Szeretnénk mostani autónkat egy kicsit nagyobb autóra cserélni, így jutottam el az Opel Vectra B Caravanhoz, ennek is a - ha jól tudom - Irmscher tuning változatához. Több ilyet is árulnak használtan, általában 2001-es évjárattal, full extrával, 17-es felnivel stb. Egyet ki is próbáltam és tényleg szimpatikus egy autó. Nem túl feltünö, de azért van benne elég sportosság, a csomagtartó elég nagy, a sportülések nagyon kényelmesek (föleg a deréktámasz tetszik). Ha jobban belegondolok a tetöablakon és a menetstabilizátoron kívül minden értelmes létezö extra benne van. Mondjuk a belseje már nem nevezhetö a legmodernebbnek, de annyi baj legyen.
Na, ennyi bevezetö után lenne egy pár kérdésem. A kipróbált autóban 2.0 dTi motor volt, ahol a - ha jól tudom - 230Nm nyomaték jól hangzik, viszont ennek ellenére elég vérszegénynek tünt. Vezettem már a VW 1.9TD motorját, szerettem volna, hogy vmi hasonló gyorsulást produkáljon, de a végén már odáig jutottam, hogy legalább vmi minimális gyorsulást érezzek. Ami a legjobban zavart, hogy általában 1-2 másodperc "gondokodás" után kezdett vmi minimális, gyorsulásnak nevezhetö dologba. Ez vajon a turbó miatt van, vagy a hideg motor miatt, vagy én csináltam vmit rosszul? Nem vagyok különösebben sportos vezetö, most egy 136LE-s benzines van, az teljesen megfelelö. Vajon a 2.2dTi motor jobb ebböl a szempontból?
A másik, inkább általános kérdés, hogy a 125e km mennyire számít soknak egy ilyen autónál? Eddigi autóimat általában 20-30e km körül vettem és 100e fölött adtam el. Nem éreztem, hogy vmi gondjuk lenne, de azért 100e fölött már inkább szabadultam volna tölük.
Még egy általános kérdés, hogy mennyire megbízhatóak ezek az autók? Már elegem van az állandó szervízbe járásból (PUG).
Azért a motor ellenére jó benyomást tett rám az autó, csak azon nem tudok túllépni, hogy hogyan fogok elözni országúton IFA-t, ha mindig ennyit gondolkodik a gyorsulás elött?
Elöre is köszönöm a segítséget.
ELADÓ NAGYON SZÉP nagy peremes 16-os alufelni 5X110-es osztókörrel. 2 db pirelli p6-os 215 / 55 R 16 [ 35-40%-os ] /jók/ 2 db kléber 215 / 55 R 16 [ 20-30% -os ] / kicsit kopottak de még jók/ Pl: opel omega, zafira, opc,vectra, asztra, saab9.3, saab9.5, stb....... 20db kerékcsavarral ----ZALA megye---------------
Köszi, mondjuk megbízhatósággal még nem volt gondom, de ez is olyan esetleges, szvsz szerencse dolga. 1.6-ost, 2.0-est még nem vezettem nincs összehasonlítási alap.
Nekem azt mondták, hogy sem az 1.6 (mint alacsonyabb fogyi), sem a 2.0 (mint megfeleő erő) előnyeit nem mutatja.
Nem egy kiforrott motor, sok vele a gond. Állítólag az 1.6-os blokk van nagyobbra fúrva.
Ezt írták: "X18XE és X18XE1-es 1.8asokat kerüld, a Z18XE (2000 nyarától) már megbízhatóbb. Az 1.8-asokkal nekem viszonyt fenntartásaim vannak. Vagy 1.6, vagy 2.0, de 1.8-ból csak a Z szériás. "
Tud valaki egy körülbelüli árat mondani, hogy mennyiért cserélnek vezérműszíjat, feszítőgörgőket,vízpumpát (állítólag ezeket egyszerre szokták cserélni)
egy Opel Vectra B típoson!
És ha bárki tud ezen típushoz könyöktámaszt, akkor az is érdekel! gyári új, bontott,stb
Volna egy kérdésem, Németországbol szeretnék behozni 1.6-tos vectrát 2000-2001-gyes kiadásút,namost ezeknek a környezetvédelmi besorolásával nem vagyok tisztában.
Eladó 4 db eredeti Opel Vectra B ill. Astra G alufelni (GM Intra 6Jx15 ET49 5x110) 20 db kerékcsavarral, Firestone FW 930 205/60 R15 (profil kb. 5mm) téligumikkal.
Van Vectra B ködlámpás első lökösöm eladó! Picit sérült, a rács hiányzik, de ha v.kinek kell akkor +csinálom, ha kell színre is fújom és olcsó pénzért elvihető. Műanyagjavítással foglalkozom, így nem összegányolom hanem szépen +csinálom.
B-s Vectrámban szeretném lecserélni a gyári rádiós magnót nem gyári CD-s rádióra. A kérdésem az lenne, hogy mi lesz a műszerfali kijelzővel, illetve azzal a részével, ahol eddig a rádió RDS adatait jelenítette meg?
Elötte C20NE (115 LE) A Vectra-m volt. Különbség kettő között, hogy ezt pörgetni kell, mert alacsony fordulaton nem túl fürge, de pörgetve már jól megy.
Fogyasztása megfeleő. pl: Bp-Keszthely-Bp 400 km, ebből kb. 280 autópálya, 140-150 tempóban (egyszer végsebesség teszt, ami 205 volt), országút 90-110 átlag 6,8 l/100km, kevés klímával (a klíma 0,3-0,5 emelés az eddigi tapasztalat alapján). Városban 7,5-8 l/100km.
Amúgy ezt a motort szerelik a legújabb Opelekbe is. Ez a legújabb fejlesztésű 1.8 motoruk.
Keresgéltem 1,8 XE (125 LE) motorról véleményeket a tpicoc között, de nem találtam semmit (lehet, hogy csak béna vagyok).
Vectra B kombit keresek, és felkínáltak egy ilyet. Sajnos nem ismerem ezt a motort (jelenleg egy Astra F-em van C14SE motorral), valakinek van tapasztalata vele? Menetdinamika, fogyasztás, problémák (a motorral, és az autóval is)...
5 évesnél fiatalabb használtautó után érdeklődök, így többek között szóba került a B Vectra is ezért kérnék némi segítséget, illetve tanácsot tőletek.
Mik a tapasztalatok a típussal? Mennyire megbízható, szervizigényes autó? Mennyire költséges fenntartani? Esetleg mire kell nagyon odafigyelni, ha egy szinpatikus példányt megnézek?
avtóváltási okok miatt eladó ez a vectra gép...2.2 benya, kb. 115K km, tök rendben van csak kinőttük és kellett egy nagyobb vas...erősen fixes irányár 2,350K HUF. ha komolyan érdekel vkit, akkor a héten boltolható és vihető vagy azután aug végétől [nyaralás után - nyaralás közben az avto garázsban relaxál...;-)))]
név&cím szerkben vagy kérésre küldöm további külső&belső képekkel