Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2010.12.11 0 0 1814

Itt nem magával a típussal van a baj, hanem Téged palira vettek és eladtak egy bontóba való mocskot ~1 millió kilométerrel..

A leírtak alapján nem érdemes elkezdeni költögetni a kocsira, mert több millióból sem fog megállni, mire valamennyire jó lesz, de akkor is bent lesz, hogy nem megbízható és állandóan csak szopsz vele! (több ilyen autó van az ismerősi körömben: S Klass, A8 stb..)

 

Ezt igaz látatlanban írom, de az esély nagy.... Tipikus ~10 éves luxusautó szindróma... Érdemesebb leadni a bontóba őket, vagy kiárulni alkatrésznek, mert nem érdemes költeni rá....

 

 

Amit leírtam nem bántásnak szántam, csak a "megérzésemet" osztottam meg Veled....

 

Előzmény: perász (1813)
perász Creative Commons License 2010.12.11 0 0 1813

sziasztok! nem tudom hogy az a6-os nál üzemanyag jelzö müszer teli tanknál sem mutat semmit, világitásom nagyon gyenge, amugy full de nem nagyon müködik benne semmi,most vettem 1m-ért /99-es,2.5tdi qu avant full/ 3-évet állt az autó 176 ezer van benne de nem gyorsul. karter gáz nincs de kékesen füstöl és max 3,5 ezer a fordulat de gyorsitásnál nagyon rossz hangja van a motornak. aki tud valami tanácsot adni irjon. villamoságilag egy 0 ez a auto,vagy ez tipus hiba, szerelök szerint 1millát kellene költeni rá! IGAZI BUKÁS!!!!!

Törölt nick Creative Commons License 2010.12.11 0 0 1812

Kár volt megvenni. :(

Előzmény: perász (1811)
perász Creative Commons License 2010.12.11 0 0 1811

sziasztok! tudnátok nekem tanácsot adni,mert nemrég vetem egy a6-ost 99-évj 2,5tdi! automata AZ a probléma hogy ugy megy mint 2 golf,pedig légtömegmérő cserélve lett,nehezen indul és hidegen egyátalán nem gyorsul,és nagyon kopog a motor és kéken füstöl és ha lekopolom nem gyorsul csak sziszeg, ha tudtok adjatok tanácsot köszi,

Gregoryt Creative Commons License 2010.12.11 0 0 1809

Valós km szerintem felejtős. A 2.7-eset szerintem csak németből valóban találsz. Aki behozta, tuti, hogy legalább 1, de lehet, hogy 2 szervíz ciklust tekert vissza (30-60e km).

Ezt megállapítani nagyon nehéz.

2.7-esre hallottam panaszt, miszerint a hegerfeje gyengélkedhet.

Inkább 3.0-t javaslom! Nekem az van, imádom! Persze a 3.0-hoz hozzá tartozik a jóval nagyobb teljesítmény, quatro és több fogyasztás, de ekkora autónál szerintem kell is csúszós úton.

Előzmény: tibcsiauto (1805)
LangsamV6 Creative Commons License 2010.12.10 0 0 1808

Sziasztok.

Hol lehet fellelni 2005-ös benzines A6-osba való puhább, komfortosabb gyári rugó-szettet ?

Állítólag tucatnyi rugót kínálnak gyárilag is, de nem tudják megmondani melyik a puhább, mert a rugóspirál átmérőjük állítólag egyforma.

A jelenlegi rugókon most 3 sárga és egy zöld csík található.

Köszönöm.

Üdv.

esa366 Creative Commons License 2010.12.10 0 0 1807

Az AUDI-nak van csak Európa színtű szervíz hálozata !Bárhonnan jött  és ha  hivatalossan  szervizelték  ,akkor azt bár hol meg is tudják mondani .

Az általad nézet autó LEHET HOGY MÁR NINCS MEG !!!!/NEM TALÁLJA  AKERESŐ !

 

Előzmény: tibcsiauto (1805)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.10 0 0 1806

Alvázszám alapján utána lehet nézni, illetve a szervízkönyvébe pecsételő kereskedéssel kell felvenni a kapcsolatot.

Előzmény: tibcsiauto (1805)
tibcsiauto Creative Commons License 2010.12.10 0 0 1805

Sziasztok!

 

Segítségetek szeretném kérni! Kocsivásárlás előtt vagyok már pár hónapja, eddig BMW-ket néztem, de egyre inkább Audi párti lettem, azon belül is az A6 tetszik legjobban. Azonban abszolút nem értek a használt Audikhoz.

 

Mennyire lehet őket leinformálni? Km-t mennyire lehet biztosra megállapítani? Mennyire vannak vele jelentős (drága) szervíz problémák az átlaghoz képest?

 

Én pl. most ezt nézem: http://www.hasznaltauto.hu/auto/audi/a6/audi_a6_2.7_tdi_s-line_48000kmmagyarorszagi-4313846

 

Ha valós a km, milyennek találjátok?

 

Nagyon köszönöm a segítségetek!

 

Üdv,

tibcsi

Donibcsi Creative Commons License 2010.12.09 0 0 1802

Aévázszám kell a pontos erősítő meghatározáshoz. Újban 137000-262000-ig van az ára.

Előzmény: székelymihály (1800)
Donibcsi Creative Commons License 2010.12.09 0 0 1801

Tegnap volt nálam ugyanezzel a hibával egy A6, de ott az MMI is leállt. Bontottat fog kapni.......bele lehet tenni, de csak "tsizta" autóból lehet!

Előzmény: székelymihály (1800)
székelymihály Creative Commons License 2010.12.09 0 0 1800

Megtalálták a lennt említett A6 Avant 4F akkumulátor merülésének okát.

Nem az akkuval volt gond és nem is a kódolással. Eltörött a műanyag ablakmosócső a BOSE erősítő felett. Az erősítő tönkrement és rövidzárat okozott (1A fogyasztást produkált alvó állapotban).

Van valakinek ötlete az erősítőcserére?

Az Audiban "csupán" 265-305 000 Ft között rendelhető.

Állítólag használtat nem lehet beletenni, mert nem fogadja el a rendszer.

 

Jellemző, hogy a márkaszervizben 2 napig vizsgálták és a független riasztóra fogták.

peri77 Creative Commons License 2010.12.08 0 0 1798

Nekem a 18-al is "szokni kellett" rendesen az s-line futóművet (szerencsére már megbarátkoztam vele, sőt meg is szerettem, a normál futóművű autókat már dülöngélő szekereknek érzem :)

Előzmény: Törölt nick (1797)
peri77 Creative Commons License 2010.12.08 0 0 1796

Hát ha nem 0 km-es korától a tiéd volt az autó, akkor sajnos nem lehet tudni mit variáltak vele. De jól néz ki szerintem a standard lökössel is. Egy szép 18-as felni az többet számít szerintem : )

Előzmény: Törölt nick (1795)
peri77 Creative Commons License 2010.12.08 0 0 1794

Úgy, hogy az enyémen van külső gyári s-line csomag. Ilyenkor az első lökhárító más kicsit "sportosabb". A különbséget úgy lehet észrevenni, hogy a ködlámpa körüli fekete légbeömlő betét széle nálam lefele görbül. A tiéden viszon felfele "mosolyog" na az a standard verzió. Meg még talán a két kipufogó közötti "diffúzor" rész színre fújt, nem fekete műanyag. A használtautó hirdetésekben gyakran "full s-line"-nak mondják azokat a példányokat is amiken nincs külső s-line csomag.

Előzmény: Törölt nick (1793)
peri77 Creative Commons License 2010.12.08 0 0 1792

Nem akarok okoskodni mindenáron, de ezt nézd meg : www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_323.pdf egyébként itt van még tök sok érdekes olvasmány kedvenc autónkról. Akkor már én sem maradhatok ki, igaz ez elég béna kép : )

 

Előzmény: esa366 (1777)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.08 0 0 1790

Az bizony,alu............;!!:)

Előzmény: peri77 (1774)
peri77 Creative Commons License 2010.12.08 0 0 1789

Köszi a választ. Az enyém 2006 év végi, már a 230 valahány lóerős változat. Donibcsi szerint is lyukas EGR hűtő lesz. Na majd kiderül megyek a szervízbe : (

Előzmény: schumi1974 (1782)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.08 0 0 1788

Koszonom,csak èpp akkor hagytam el a led alatti diszràcsot......

Igen,jol làtod,h nem làtod:))))))

Keveset vok Mo.-on,kulfoldon meg ha megbuksz vele nagyon megutod a bokàd!!

Előzmény: esa366 (1787)
esa366 Creative Commons License 2010.12.08 0 0 1787

Nem látok rajta blokkolót !Hogy lehet ezt kordába tartani ????

Előzmény: Törölt nick (1784)
esa366 Creative Commons License 2010.12.08 0 0 1786

GYÖNYÖRŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.BRUTÁL. AZ ELEJE !

Előzmény: Törölt nick (1784)
andi0422 Creative Commons License 2010.12.08 0 0 1785

Sziasztok!

 

Nemrég vettünk 1 audi a6-ost! Csinálgatunk kisebb-nagyobb dolgokat rajta! Van egy olyan problémánk, hogy ha este megyünk vele alig lehet látni valamit, mert nagyon rosszul világít a lámpája! A reflektor nem olyan rossz, de a tompított nagyon! Most cseréltük ki az összes izzót (H7 55W és H1 55W) és még mindig alig világít! Mielőtt új fényszóró vételén gondolkoznánk szeretnélek megkérdezni titeket, hogy volt-e már valakinek hasonló problémája!? Vagy szeretnék tanácsot kérni, hogy mit kezdjünk vele! Nagyon fontos lenne, mert alig merünk vele menni este!

 

Válaszaitokat előre is köszönöm!

Törölt nick Creative Commons License 2010.12.08 0 0 1784

A6 àradat van....:)))),èn is csatlakozom!

schumi1974 Creative Commons License 2010.12.08 0 0 1783

Mármint a részecske szűrőt :-)

Előzmény: schumi1974 (1782)
schumi1974 Creative Commons License 2010.12.08 0 0 1782

Ha kifelé nem folyik (vizpumpa) akkor szívás van mert vagy hengerfejes (2004-2005-ös évjáratban volt ilyen hiba) vagy a kipuffogógáz hűtő szépen ereszti be a vízet! Ha eszi a vizet és részecske szűrős motor  akkor annak is kaput!

Előzmény: peri77 (1771)
Gregoryt Creative Commons License 2010.12.08 0 0 1781

Hú, de jól néz ki!!!

 

Egyszerűen imádom az a6 4f-et! Annyira el van találva!!! Gyönyörű, akárhonnan nézem!

Minden nap megcsodálom, pedig már április óta megvan. IMÁDOM!!!

Most fékbetéteket kellene cserélnem, ami miatt szívom a fogam, de számomra ez az autó a tökéletesség mintaképe, vagyis mintagépe! :)

Nagy, nagyon masszív, a 3.0 TDI brutális is tud lenni, de finoma, öregurasan 2000 környéki fordulattal a világból is kivisz...

Felniből nálunk inkább a 16-ost ajánlom. Nekem csak a téli kerekek vannak 16-on, de sokkal finomabban megy, mint a nyári a 17-el. Sajna a magyar, főleg fővárosi utakat nagyon megérzi. A légrugó binztos jobb lehet.

Előzmény: esa366 (1780)
esa366 Creative Commons License 2010.12.08 0 0 1780

 

Találtam egy régebbit  a kicsikéröl !

Tip. és ccm  felírat nélküli ugy hogy sokan csalódnak !!!!

esa366 Creative Commons License 2010.12.08 0 0 1779

BABA gépek ( az ezüstöt jól kiemeli a felni ! )

De én ugy vagyok vele ,hogy mindegyiket csodálatosnak látom !!!!!!!!!!!!!!

-( nem is tudnak nagyon változtatni rajta ,annyira jók !!!!)

Majd nyomok egyet én is ha tiszta lesz !!!!

Előzmény: Gregoryt (1775)
esa366 Creative Commons License 2010.12.08 0 0 1778

 az alap ált. 225/55 R16

Gondolom az már 17-18 -as felnin van   ?

 -azon  már mutat !

DE azért a Pesti vagy a jó vidéki utakon megérzi a magyar aszfaltot  a (45 )  méret az alun.

-

A szélesség: (225 )  onnan kezdödik  a mutatós

Előzmény: Törölt nick (1769)
esa366 Creative Commons License 2010.12.08 0 0 1777

Na azért NÉZ utána ,vagy esetleg kérdez rá !!!!!!!

Előzmény: peri77 (1774)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!