Itt nem magával a típussal van a baj, hanem Téged palira vettek és eladtak egy bontóba való mocskot ~1 millió kilométerrel..
A leírtak alapján nem érdemes elkezdeni költögetni a kocsira, mert több millióból sem fog megállni, mire valamennyire jó lesz, de akkor is bent lesz, hogy nem megbízható és állandóan csak szopsz vele! (több ilyen autó van az ismerősi körömben: S Klass, A8 stb..)
Ezt igaz látatlanban írom, de az esély nagy.... Tipikus ~10 éves luxusautó szindróma... Érdemesebb leadni a bontóba őket, vagy kiárulni alkatrésznek, mert nem érdemes költeni rá....
Amit leírtam nem bántásnak szántam, csak a "megérzésemet" osztottam meg Veled....
sziasztok! nem tudom hogy az a6-os nál üzemanyag jelzö müszer teli tanknál sem mutat semmit, világitásom nagyon gyenge, amugy full de nem nagyon müködik benne semmi,most vettem 1m-ért /99-es,2.5tdi qu avant full/ 3-évet állt az autó 176 ezer van benne de nem gyorsul. karter gáz nincs de kékesen füstöl és max 3,5 ezer a fordulat de gyorsitásnál nagyon rossz hangja van a motornak. aki tud valami tanácsot adni irjon. villamoságilag egy 0 ez a auto,vagy ez tipus hiba, szerelök szerint 1millát kellene költeni rá! IGAZI BUKÁS!!!!!
sziasztok! tudnátok nekem tanácsot adni,mert nemrég vetem egy a6-ost 99-évj 2,5tdi! automata AZ a probléma hogy ugy megy mint 2 golf,pedig légtömegmérő cserélve lett,nehezen indul és hidegen egyátalán nem gyorsul,és nagyon kopog a motor és kéken füstöl és ha lekopolom nem gyorsul csak sziszeg, ha tudtok adjatok tanácsot köszi,
Valós km szerintem felejtős. A 2.7-eset szerintem csak németből valóban találsz. Aki behozta, tuti, hogy legalább 1, de lehet, hogy 2 szervíz ciklust tekert vissza (30-60e km).
Ezt megállapítani nagyon nehéz.
2.7-esre hallottam panaszt, miszerint a hegerfeje gyengélkedhet.
Inkább 3.0-t javaslom! Nekem az van, imádom! Persze a 3.0-hoz hozzá tartozik a jóval nagyobb teljesítmény, quatro és több fogyasztás, de ekkora autónál szerintem kell is csúszós úton.
Segítségetek szeretném kérni! Kocsivásárlás előtt vagyok már pár hónapja, eddig BMW-ket néztem, de egyre inkább Audi párti lettem, azon belül is az A6 tetszik legjobban. Azonban abszolút nem értek a használt Audikhoz.
Mennyire lehet őket leinformálni? Km-t mennyire lehet biztosra megállapítani? Mennyire vannak vele jelentős (drága) szervíz problémák az átlaghoz képest?
Megtalálták a lennt említett A6 Avant 4F akkumulátor merülésének okát.
Nem az akkuval volt gond és nem is a kódolással. Eltörött a műanyag ablakmosócső a BOSE erősítő felett. Az erősítő tönkrement és rövidzárat okozott (1A fogyasztást produkált alvó állapotban).
Van valakinek ötlete az erősítőcserére?
Az Audiban "csupán" 265-305 000 Ft között rendelhető.
Állítólag használtat nem lehet beletenni, mert nem fogadja el a rendszer.
Jellemző, hogy a márkaszervizben 2 napig vizsgálták és a független riasztóra fogták.
Nekem a 18-al is "szokni kellett" rendesen az s-line futóművet (szerencsére már megbarátkoztam vele, sőt meg is szerettem, a normál futóművű autókat már dülöngélő szekereknek érzem :)
Hát ha nem 0 km-es korától a tiéd volt az autó, akkor sajnos nem lehet tudni mit variáltak vele. De jól néz ki szerintem a standard lökössel is. Egy szép 18-as felni az többet számít szerintem : )
Úgy, hogy az enyémen van külső gyári s-line csomag. Ilyenkor az első lökhárító más kicsit "sportosabb". A különbséget úgy lehet észrevenni, hogy a ködlámpa körüli fekete légbeömlő betét széle nálam lefele görbül. A tiéden viszon felfele "mosolyog" na az a standard verzió. Meg még talán a két kipufogó közötti "diffúzor" rész színre fújt, nem fekete műanyag. A használtautó hirdetésekben gyakran "full s-line"-nak mondják azokat a példányokat is amiken nincs külső s-line csomag.
Nem akarok okoskodni mindenáron, de ezt nézd meg : www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_323.pdf egyébként itt van még tök sok érdekes olvasmány kedvenc autónkról. Akkor már én sem maradhatok ki, igaz ez elég béna kép : )
Köszi a választ. Az enyém 2006 év végi, már a 230 valahány lóerős változat. Donibcsi szerint is lyukas EGR hűtő lesz. Na majd kiderül megyek a szervízbe : (
Nemrég vettünk 1 audi a6-ost! Csinálgatunk kisebb-nagyobb dolgokat rajta! Van egy olyan problémánk, hogy ha este megyünk vele alig lehet látni valamit, mert nagyon rosszul világít a lámpája! A reflektor nem olyan rossz, de a tompított nagyon! Most cseréltük ki az összes izzót (H7 55W és H1 55W) és még mindig alig világít! Mielőtt új fényszóró vételén gondolkoznánk szeretnélek megkérdezni titeket, hogy volt-e már valakinek hasonló problémája!? Vagy szeretnék tanácsot kérni, hogy mit kezdjünk vele! Nagyon fontos lenne, mert alig merünk vele menni este!
Ha kifelé nem folyik (vizpumpa) akkor szívás van mert vagy hengerfejes (2004-2005-ös évjáratban volt ilyen hiba) vagy a kipuffogógáz hűtő szépen ereszti be a vízet! Ha eszi a vizet és részecske szűrős motor akkor annak is kaput!
Egyszerűen imádom az a6 4f-et! Annyira el van találva!!! Gyönyörű, akárhonnan nézem!
Minden nap megcsodálom, pedig már április óta megvan. IMÁDOM!!!
Most fékbetéteket kellene cserélnem, ami miatt szívom a fogam, de számomra ez az autó a tökéletesség mintaképe, vagyis mintagépe! :)
Nagy, nagyon masszív, a 3.0 TDI brutális is tud lenni, de finoma, öregurasan 2000 környéki fordulattal a világból is kivisz...
Felniből nálunk inkább a 16-ost ajánlom. Nekem csak a téli kerekek vannak 16-on, de sokkal finomabban megy, mint a nyári a 17-el. Sajna a magyar, főleg fővárosi utakat nagyon megérzi. A légrugó binztos jobb lehet.