Ajánljatok nekem legyetek szivesek, egy Bp.i szervizest, aki a Dti Vectrámat átnézné és rendbe tenné korrekt módon.
Most cseréltem adagolót(németből rendeltem garanciás 760euro), de azóta úgy füstöl mint egy mozdony, és hidegen nagyon kerreg. Tavaly nem volt ennyire "diesel".
Köszi előre is!
Ja szakszervízt ne ajánljatok. Még sosem jártam jól velük.
Véleményeket kérek a CB-26P EcoTek tuningról. Használ-e valaki Vectra B-n, és mik a tapasztalatai, nyújtja-e a leírásokban igérteket? Előre is köszönöm.
Üdv! Szeretnék megvásárolni egy 2.0 DTI motoros kombi Vectrát és azt vettem észre, hogy nagyon kevés a motorban az olaj. A tulaj magyarázata erre az volt, hogy jellemz
ő tulajdonság erre a tipusú motorra, hogy a turbónál valami kis kerámia tömítés szép lassan kikopik és ott nyomja el az olajat apránként, de ez nem vészes. Igaz ez? Tényleg van ilyen tipushiba? Hallott valaki már ijesmiről?
Sziasztok! '96-os 1.6-os B Vectra GL-em van. Fordulatszám mérő nélküli műszerfallal. Az érdekelne, hogy be lehet-e szerelni fordulatszámmérős műszerfalat? Esetleg BC-t?
Nemrég,2 hónapja vettem egy Vectrát,caravan,x20dth motorral.Nagyon jó a gép,105000km van benne!Egy nagy gondom lenne:Tél elött izzítógyerty,szervíz megvolt s tegnap nem akart beindulni.Semmi füst,az önindító szépen tekeri....Azt tudom,a hibakiolvasó nem jelez hibát....
Szerintem az adagolóig nem jut el a gázolaj,mert amire az aksi lemerült már mintha beindult volna,gyors akksi töltés(1 óra) és láss csodát pöccre indul.Tudnátok valamit javasolni,hogy mi lehet a gond???Segítségeteket elölre is köszönöm!!!
Eladó Opel Omegára Zafirára Vectrára Gyári alufelni 5*110osztásu 6*16 ET44 4 db megkimélt állapotban új ára 36800 . én mindösze 16000 /db a e-mailomega03@vipmail.hu nagyon szép állapotban van.
A VDO honlapon arra kell figyelni, hogy az OPEL gyári kijelzőt kezelő típusok áraihoz hozzá kell adni még kb. 8 rugót, mert külön kell megvenni az opcionális illesztőt, esetleg kábelt.
A véleményetekre lennék kíváncsi. Van egy 1999-es 2.0 literes benzines Vectram. 61000 kilóméter van benne, gyakorlatilag nincs vele problémám, de mégis. A legutóbbi szervíz óta (kb. fél liter motorolajat töltöttek utána) tapasztalom azt, hogy tempósabb haladás esetén, pl. autópályán, ha a sebesség tartósan 120 felett van, akkor kb. 5-10 perc múlva a számítógép figyelmeztett, hogy ellenőrizzem az olajszintet. Ha visszaveszek a tempóból, akkor ismét eltűnik a figyelmeztetés. Városban, országúton nem jön elő, valószínű azért, mert ott nem szoktam 120-al közlekedni. :-) Az olajszint a min-max között van, de marha idegesítő tud lenni a jelenség. Próbálkoztam szervízben is, de csak értelmesen néztek rám... Szóval megköszönök minden ötletet, segítséget.
Nem tudom milyen VW 1.9TDIt vezettel, de a 110 lovasnak is csak 235nm a nyomateka. Na mar mos ez egy Toledoban mondjuk, csak pelda nagyon penge, mert kb 1150 kg. A kombi Vectra meg nem is tudom kb 1470 kg. Tehat ezt is merlegeljuk, mikor kijelentjuk, hogy verszegeny a motor. Teny, hogy nagy a turbolyuk, de egy ket km alatt megszokod, es onnantol kezdve raall a labad. Tudni fogod, hogy mielott meg akarod elozni az ifat, 1 masodpercel mar megpadlozod a gepet es amikor eljon az elozes ideje, mar ki is lo. Az biztos, hogy benzines utan ez egy kicsit furi, de ez a diesel feeling. A masik, hogy massziv kocsi. Nekem is volt egy x20dth sajna frontalisan utkoztem. 23-al mentem, a szembejovo 121-el. Tuleltem, a masik kocsi ripityara ment. Szoval nem hiaba a nagy tomeg. Az biztos, hogy nagyon szerettem, mentem vele 200at is + gyorsultam passattal, nem alazott le. Szerintem egy remek auto.