DE ha kiprobász egy egy 3.0 -át akkor azt mondod hogy ilyen nincs !!!! BRUTÁL !
Naaa...azért ne essünk már át a ló túlodalára:)
Nem rossz a háromezres....főleg, hogy nekem A4-ben van, ami könnyebb...pláne 300le-re húzva, de egyszer ülj már bele egy RS6-ba....utána mit mondanál? Űrhajó?:))
A tempomatot használva valóban több lehet a fogyasztás mert én azt figyeltem meg,hogy a tempomat teljes gázzal gyorsít.Míg én csak finoman gyorsítanék újra a megfelelő sebességre.
Mondjuk én egy 2.0 passaton probáltam ! Ugyan annál a temponál 1000 km uton sokkal kevesebbet mentem,mint temp. a haver .( német pályán végig ) Tartottuk a 140 -et.
Ezt már többször eljátszottuk !!!!
-Ha belegondolsz a tempomat fékez is !
-Ha leveszed lejtőn a lábad akkor a fogyasztás vissza tud esni (0)-ra
-Emelkedönél meg folyamatossan gyorsul !
Nekem legalábbis nem jó tapasztalatom van róla !
Az biztos 1-2000 km vezetni könnyebb(kényelmesebb ),de én ha kell végig nyomom lábbal inkább !Van két tempomattos autó amit használok ,de soha nem használom.
!
Igaz én is sokat használom a féket is mert nagy a tempom ,(hamar ekopna a kar!)
A Common Rail-ek nem eszik az olajat (esetleg minimálisat)
Tempomattal többet eszik?? Ezt most hallom először.... Nálam 5-10%-kal eszik kevesebbet tempomattal, mert nem jár a lábam a gázpedálon, igaz nálam "lefelé jár a láb, nem visszafelé"....
Ha át ülsz egy 2.0 ba akkor majd érzed hogy biztos hogy jobban megy az elözőhöz képest ,DE ha kiprobász egy egy 3.0 -át akkor azt mondod hogy ilyen nincs !!!! BRUTÁL ! Egyszerüen nem lehet vele betelni ! Bennem örökre megmarad amikor elsőnek vittek vele egy kört.Nem kell előre hajolni gyorsulás közben!
-Gondold végig 1760 vagy ha avant 18.. kg. nettóba ,ha bele ülnek még 3 -an az +400 ,meg a többi
Mi ahoz a 140 paci!!!!!!!!!??????? Semmi a 2.0 !
Gondolom nem egy 60 -as évek beli öreg úr vagy ,! ----- kifogod tudni használni !!!!!!!
-Lehet hogy 1.5-2 l. többet eszik (de nincs vezérlés csere ,nem bírod szét hajtani , )
-Biztositási dija meg egy ezresse több talán ! Pl.: Nekem B2 /20.000Ft./év
-Az elöbb azért irtam csak + 3 főt ,mert tudni kell hogy az a A6 ba nem nagyon kell hátra 3 felnötnek beülni.!Nálam a gyerekek vitatkoznak hogy ki -NE- üljön középen !
3.0 -BA egy karbantartott motornál egy LOng olajal elmehetsz 30.000 vagy 2év.És ezt el is lehet hinni !
Nálam most van 180.000 és az utsó két oil csere között egy deka + olaj nem kellett !A nivot megse nézem !!!
Ha szervizeli az ember akkor az olajat vinni kell mert ott nagyon húzos de 100.000 bol kijön !(fék oil-al, szürökkel,meg még néhány aprósággal !)
-A navi szuper, Legalábbis nálam még egyszer sem fagyott le .Van aki már panaszkodott ilyen miatt !
Alapba nincs magyar hang,de a kijelzöt (egyenlőre még) !50-60 körül magyarosithatod !
-Tempomat nekem nincs benne .Gondolkodtam rajta +35 000 és gyári .De rájöttem hogy kevesebbet etetek meg vele ha nincs. És ugyse bírom ki hogy rá álljak egy bizonyos tempóra .Nyomom neki ahol lehet !/VAN is LI-LI !
Ha megtudod engedni még azt a + 3-400.000-et ,akkor csak a 3.0 ba gondolkodj !
Kersni kell ,és nem szabad hogy elvegye az eszét az embernek az első .
szía! vidéki vagyok és itt a környéken nem értenek ijen autóhoz. 200-km mentem hogy lecseréljék a váltóban szüröt és a olajat. amugy kipróbáltam ment mint állat, meghuzatam 210-ig utána lett vége. az olajat nem eszi és karter sincs! minden szüröt és olajat lecseréltem szépen jár a motor csak nem gyorsul, az autó egy idös emberért volt és 3-éve nem volt rajta még müszaki sem kint állt. nem ugy néz ki mint 1m km lenne benne, 1 csepp olaj nincs a motoron,de hallotam hogy a csö szét tud repedni
sziasztok! megint irok mert nem tudom hogy 99 2,5tdi audiba jo e a 10v-40-es részintetikus moptorolaj, vagy milyent vegyek bele? rájötem hogy kifuj a turbónyomás valahol nagyon sziszeg azért nem gyorsul. lehetséges ez? coolercső kivan jukadva vagy a hütő? hogy találjam meg szerintetek hogy hol jukas? mit tanácsoltok ez ügyben. köszönöm 1 kezdő audis!