Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Donibcsi Creative Commons License 2010.12.13 0 0 1845

DE ha kiprobász egy egy 3.0 -át akkor azt mondod hogy ilyen nincs !!!! BRUTÁL !

 

Naaa...azért ne essünk már át a ló túlodalára:)

Nem rossz a háromezres....főleg, hogy nekem A4-ben van, ami könnyebb...pláne 300le-re húzva, de egyszer ülj már bele egy RS6-ba....utána mit mondanál? Űrhajó?:))

Előzmény: esa366 (1838)
mistermekkmester Creative Commons License 2010.12.13 0 0 1844

Azt a nem előre hajolást tudom neked produkálni az 1.9-el is :-))), és azért nem hinném, h egy vezérlés cserét megúszol 50-60-ból egy 3.0-nál...

Előzmény: esa366 (1838)
esa366 Creative Commons License 2010.12.13 0 0 1843

Az elöbb írtam ,de nem láttam a hirdetést !

Hát ennyiért nem lehet V6-kapni az biztos !Még puruttyát sem !

A km. hizelgő ,legalább nem akarják a szokásos 80-120 -al megetetni az embert.

Nem írnak törésmentességröl, valsz. már volt  a kasznis műhelybe !( manapság  már nem ritka az ilyen )

 -DE van szervíz könyv akkor biztos dokumentálták !!!!

Gondolom  L-el kezdödik a rendszáma !!!

Előzmény: Ednet (1830)
mistermekkmester Creative Commons License 2010.12.13 0 0 1842

Akkor az enyémen vmit ebactak :-)))

Előzmény: Törölt nick (1837)
rage. Creative Commons License 2010.12.13 0 0 1841

A tempomatot használva valóban több lehet a fogyasztás mert én azt figyeltem meg,hogy a tempomat teljes gázzal gyorsít.Míg én csak finoman gyorsítanék újra a megfelelő sebességre.

Előzmény: esa366 (1840)
esa366 Creative Commons License 2010.12.13 0 0 1840

Mondjuk én egy 2.0 passaton probáltam ! Ugyan annál a temponál 1000 km uton sokkal kevesebbet mentem,mint temp. a haver .( német pályán végig ) Tartottuk a 140 -et.

Ezt már többször eljátszottuk !!!!

 -Ha  belegondolsz a tempomat fékez is !

 -Ha leveszed lejtőn a lábad akkor a fogyasztás vissza tud esni  (0)-ra

-Emelkedönél meg folyamatossan gyorsul  !

Nekem legalábbis nem jó tapasztalatom van róla !

Az biztos 1-2000 km vezetni könnyebb(kényelmesebb ),de én ha kell végig nyomom lábbal inkább !Van két tempomattos autó amit használok  ,de soha nem használom.

 !

Igaz én is sokat használom a féket is mert nagy a tempom ,(hamar ekopna a kar!)

 

Előzmény: Törölt nick (1839)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.13 0 0 1839

Igen, így van..

A Common Rail-ek nem eszik az olajat (esetleg minimálisat)

 

 

Tempomattal többet eszik?? Ezt most hallom először.... Nálam 5-10%-kal eszik kevesebbet tempomattal, mert nem jár a lábam a gázpedálon, igaz nálam "lefelé jár a láb, nem visszafelé"....

Előzmény: esa366 (1838)
esa366 Creative Commons License 2010.12.13 0 0 1838

CSÁ !

HÁT ÉN MINDENKÉPPEN A V6 JAVASLOM!

Ha át ülsz egy 2.0 ba akkor majd érzed hogy biztos hogy jobban megy az elözőhöz képest ,DE ha kiprobász egy egy 3.0 -át akkor azt mondod hogy ilyen nincs !!!! BRUTÁL !  Egyszerüen nem lehet vele betelni ! Bennem örökre megmarad amikor elsőnek vittek vele egy kört.Nem kell előre hajolni gyorsulás közben!

 

-Gondold végig 1760 vagy ha avant 18.. kg. nettóba ,ha bele ülnek még 3 -an az +400 ,meg a többi  

Mi ahoz a 140 paci!!!!!!!!!??????? Semmi a 2.0 !

Gondolom nem egy 60 -as évek beli öreg úr vagy ,! ----- kifogod tudni használni !!!!!!!

-Lehet hogy 1.5-2 l. többet eszik (de nincs vezérlés csere ,nem bírod szét hajtani , )

-Biztositási dija meg egy ezresse több talán ! Pl.: Nekem B2 /20.000Ft./év

 

-Az elöbb azért irtam csak + 3 főt ,mert tudni kell hogy az a A6 ba nem nagyon kell hátra 3 felnötnek beülni.!Nálam a gyerekek vitatkoznak hogy ki -NE- üljön középen !

 

3.0 -BA egy karbantartott motornál egy LOng olajal elmehetsz 30.000 vagy 2év.És ezt el is lehet hinni !

Nálam most van 180.000 és az utsó két oil csere között egy deka  + olaj nem kellett !A nivot megse nézem !!!

Ha szervizeli az ember akkor az olajat vinni kell mert ott nagyon húzos de 100.000 bol kijön !(fék oil-al, szürökkel,meg még néhány aprósággal !)

-A navi szuper, Legalábbis nálam még egyszer sem  fagyott le .Van aki már panaszkodott ilyen miatt !

Alapba nincs magyar hang,de a kijelzöt (egyenlőre még) !50-60 körül magyarosithatod !

-Tempomat nekem nincs benne .Gondolkodtam rajta +35 000 és gyári .De rájöttem hogy kevesebbet etetek meg vele ha nincs. És ugyse bírom ki hogy rá álljak egy bizonyos tempóra .Nyomom neki ahol lehet !/VAN is LI-LI !

Ha megtudod engedni még  azt a + 3-400.000-et ,akkor csak a 3.0 ba gondolkodj !

Kersni kell ,és nem szabad hogy elvegye az eszét az embernek az első .

-

Előzmény: Ednet (1826)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.13 0 0 1837

Pedig az 1,9 PD-knek konstrukciójukból fakadóan enniük kell az olajat..

Előzmény: mistermekkmester (1836)
mistermekkmester Creative Commons License 2010.12.13 0 0 1836

Én kinyomtam a szemét az enyémnek (1.9), mégse ette az olajat

Előzmény: Ednet (1829)
Ednet Creative Commons License 2010.12.13 0 0 1835

Nekem nem megcsinálni kellene, hanem kiolvasni, hiszen én csak tudni szeretném, hogy mennyi az annyi :)

 

Előzmény: Törölt nick (1834)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.13 0 0 1834

1-2 mm már OK lehet, ha nem hajtod...

Tudtommal nem lehet ugyanazon géppel átírni, de majd valami hozzáértő megerősít, vagy megcáfol...

 

Elvileg még ki is kell venni egy chippet - majd visszaforrasztani - a motorvezérlőből (már láttam ilyet), de ehhez valami hozzáértő kell, nem én...

 

Az, hogy ez nálunk ki tudja megcsinálni arra nem tudok válaszolni...

 

Előzmény: Ednet (1833)
Ednet Creative Commons License 2010.12.13 0 0 1833

Pedig nekem 10e km alatt 1-2 mm-t megy lentebb a nívópálcán a szint.

És ezen a 3 helyen ugyanazon programmal át is írható? Kiolvasni miként lehet?

Eger környékén valami szaki?

Előzmény: Törölt nick (1832)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.13 0 0 1832

Az 1,9-esnek ennie kell!

Még Hicky-é is eszi, pedig Ő aztán...:-))

 

Ha ügyes az eladó nem lehet kiolvasni a valóst, csak a kopásból lehet valamennyire megítélni...

3 helyen biztos, hogy raktározza, de mind a 3 írható... (lehet, hogy az A6 még több helyen is, de ezt majd egy szakértő megmondja...)

 

Előzmény: Ednet (1829)
Ednet Creative Commons License 2010.12.13 0 0 1831

És ami nagyon rossz hogy nem olyan jól beazonosítható a futás a belső térből...

Csak nagyon sok km után kezd a kormány durván megkopni.

Előzmény: Törölt nick (1828)
Ednet Creative Commons License 2010.12.13 0 0 1830

Amúgy ezt néztem, még talán hihető a km és normális felszereltség is:

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/audi/a6/audi_a6_2.0_tdi-4358084

Előzmény: Törölt nick (1828)
Ednet Creative Commons License 2010.12.13 0 0 1829

Szia!

 

Csak azt nem értem, hogy az én 1.9-esem meg nem eszi az olajat...

Igaz nem nyomom ki a szemét, de megyek vele rendesen.

Akkor a valós km-t nem lehet sehogy sem kideríteni? nem raktározza el sehol?

A V6-ot a drágább? üzemeltetés miatt nem szeretném. És nekem az 1.9 is teljesen elég, akkor a 2.0 erejével sem lenne nagy gond szerintem....

 

Előzmény: Törölt nick (1828)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.13 0 0 1828

BLB motorkód kerülendő a leginkább.

Az olajat eszi.. Nálam kb. 1 liter/10000km volt a PD-k olajfogyasztása...

Inkább V6-ost keress, ha már A6-os...

Sajna a 2005-ösök már nagy eséllyel tele vannak kilométerrel..

Ha trükkös az eladó, soha nem deríted ki, hogy mennyi benn a valós kilométer...

 

 

Előzmény: Ednet (1826)
Ednet Creative Commons License 2010.12.12 0 0 1827

Valamint akinek ilyen van erőssítse már meg legyen kedves, hogy az olajat valóban zabálja?

Mert a mostani 1.9-es 10e km alatt szinte semmit nem eszik és soha nem kell utántölteni...

Előzmény: Ednet (1826)
Ednet Creative Commons License 2010.12.12 0 0 1826

Sziasztok!

 

2005 körüli A6-ot keresek és érdekelne a véleményetek, tanácsotok a megtekintéssel választással kapcsolatban.

Főleg dízel érdekelne, most is az van (1.9 pdtdi), Ha jól tudom az A6-ban a 2.0 is pdtdi?

Mikortól jött be a crtdi és a 2.0 pd-t sokan szidják, esetleg van olyan motorkód amit érdemes elkerülni?

Ez a hengerfejprobléma mennyira valós és mikor javították?

A valós km lekérdezhető valahogy műszer nélkül? És ha nem van itt olyan aki tud benne segíteni?

Valamint a navija mennyire használható itthon, mert főleg itthon használnám és fontos a jó navi?!

Utólagos tempomat ha jól tudom nem gond, Valaki csináltatott már? Milyen áron mennek?

Minden segítséget szívesen fogadok!

 

Esetleg amire elsőre figyelni kell? Mi az amit az ember a megszokottakon kívül megnézzen?

 (természetesen szerelő is megnézi, ha találok 1 normálisat...)

 

Előre is nagyon köszönöm a segítséget! 

perász Creative Commons License 2010.12.12 0 0 1825

szía! vidéki vagyok és itt a környéken nem értenek ijen autóhoz. 200-km mentem hogy lecseréljék a váltóban szüröt és a olajat. amugy kipróbáltam ment mint állat, meghuzatam 210-ig utána lett vége. az olajat nem eszi és karter sincs! minden szüröt és olajat lecseréltem szépen jár a motor csak nem gyorsul, az autó egy idös emberért volt és 3-éve nem volt rajta még müszaki sem kint állt. nem ugy néz ki mint 1m km lenne benne, 1 csepp olaj nincs a motoron,de hallotam hogy a csö szét tud repedni

Előzmény: Törölt nick (1824)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.12 0 0 1823

Hali!

 

Handbook cd-t valahonnan le lehet tolteni?

Egyàlltalàn van azon vmi èrdekes,hasznàlhato info?

Sajnos èn màr az nèlkul vettem a vasat.............

 

 

perász Creative Commons License 2010.12.12 0 0 1822

sziasztok! megint irok mert nem tudom hogy 99 2,5tdi audiba jo e a 10v-40-es részintetikus moptorolaj, vagy milyent vegyek bele? rájötem hogy kifuj a turbónyomás valahol nagyon sziszeg azért nem gyorsul. lehetséges ez? coolercső kivan jukadva vagy a hütő? hogy találjam meg szerintetek hogy hol jukas? mit tanácsoltok ez ügyben. köszönöm 1 kezdő audis!

Donibcsi Creative Commons License 2010.12.11 0 0 1821

Alu....azért egy Audi műanyagból...kissé vicces lenne...bár az A2-es első sárvédője műanyag:-O

Előzmény: esa366 (1819)
Donibcsi Creative Commons License 2010.12.11 0 0 1820

Hát azt a szart még használja valaki?:)

Mozilla Firefox, meg a Google Chrome

Előzmény: esa366 (1818)
esa366 Creative Commons License 2010.12.11 0 0 1819

Egyébként te mit mondasz rá ? Az enyém az elsök közt lett kiadva.2004.08

Lehetséges hogy a sárvédő meg a motorháztető műanyag ????

Az enyém törésmentes ,és ott nem lehet mérni festék mélységet !?Vagyis hát irreális adatok jönnek ki !

Előzmény: Donibcsi (1817)
esa366 Creative Commons License 2010.12.11 0 0 1818

Nekem az Explorer nem találja ,mivel nyitod meg ?

Előzmény: Donibcsi (1817)
Donibcsi Creative Commons License 2010.12.11 0 0 1817
Előzmény: esa366 (1816)
esa366 Creative Commons License 2010.12.11 0 0 1816

HI !

www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_323.pdf egyébként itt van még tök sok érdekes olvasmány

 

Hogy is van ez !??? Hogy tudok én ott nézelődni? Rá mentem ,de nem tudok rájönni !Mondjuk nem vagyok egy számt. zseni .

Kezd érdekelni ,mert nekem azt mondták hogy műanyag,és az enyémen nagyon úgy kopog .Olyan hangja van mint a mocitetőnek !

 

Előzmény: peri77 (1792)
Donibcsi Creative Commons License 2010.12.11 0 0 1815

khm...sedanon nincs hátul törlő:)

Előzmény: Törölt nick (1804)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!