Ezt írja ki:
A következő dinamikus csatolású könyvtárat nem lehet betölteni: msnp32.dll
A rendszer nem találja a megadott fájlt.
A következő lehetőségek némelyikét vagy egyikét sem lehet elérni: Microsoft Network
Ezután leokézom és eddig a furcsa hangokon kívül semmi gondot nem okozott. Hacsak nem ez szakítja meg állandóan az ISDN kapcsolatomat.
>Masik kolleganal holnap kotik, kedden kert meg Angliabol, hogy >erdeklodjem mar meg, hogy all a dolog....
Szoval az a holnap, ami ma volt, nem hozott a kolleganak oromet. Megjelent a reszelo, aztan megszemlelte a sarki kontenert, utana karomkodott egyet es tavozott. A kontenerben nincs benne az ISDN-hez szukseges berendezes. Ugyhogy az a jotanacs, hogy a szerelovel mindent le kell egyeztetni, kibovul azzal, hogy a muszaki illetekesek helyett, akiknek meg kellene nezni, hogy nincs-e akadalya a szerelesnek, lassan onkiszolgaloba kell atmennie az ugyfelnek. Hacsak nem akar feleslegesen szabadnapot kivenni.
Bár meglehetősen érintőlegesen kapcsolódik csak a problémám az ISDN-hez, hátha tud valaki segíteni.
Amikor az ISDN PC kártyát installáltam valamit elbarmoltam és a gép indításakor egy pár .vxd és .386 kiterjesztésű fájlt nem talált. Ezeket visszamásoltam a win98 CD-ről, de van egy msnp32.dll nevű fájl, amit hiába másoltam vissza a C/WINDOWS könyvtárba, belépéskor nem találja a gép és hibaüzenetet küld és időnként furcsa hangokat hallat. Tud valaki segíteni, hogy mit csinál ez a fájl és, hogy tudnám rávenni a gépem, hogy belépéskor rátaláljon? Előre is kösz!
A Mindenkinek csomag miatt mostmár nem kell izgulnod, a rendszert pár hónapja már "felokosították" úgy, hogy a díjcsomagok működése migráció esetén is folyamatos lehessen. Azóta ilyen jellegű problémáról nem hallottam. (AZért remélem nem Te leszel az első...)
"Kb. hany hetet kell varnom igy?"
Az ISDN megrendelést az üi. kb 1-2 nap míg rögzíti. A műszakiak megvizsgálják az ISDN létesítési lehetőségeit, ez max 3 hét. (Egyébként ha a számod és a nyomvonal megtartható, akkor többnyire másnapra elvégzik). Ezután a szerelők megkapják a munkalapot, amiket érkezési sorrendben teljesítenek, ez a legtöbb esetben nem haladja meg a 3 hetet.
Tehát ha Te is a "legtöbb eset" vagy, max 6 hét. Ha fővárosi vagy, és a számod és a nyomvonal megtartható, akkor egy héten belül megvan.
Amit itt leírtam, az tapasztalat, nem hivatalos, de a legtöbb esetben így működik. (Ha a hivatalos verzót látnád, lehet elkeserednél...)
Remélem sikerült megnyugtatni...
Üdv: HelpDesk
Ha valaki ISDN-t akar rendelni, szolhatna elotte maganban!! Adnek egy szamot, amit ha rair a megrendelesere nekem a MATAV elenged 1 db havidij 90%-at, neked pedig semmivel sem kerul tobbe...
:-))))
Vigyazz csak bizonyos alaplapokkal lehet megcsinalni (chipset fuggo)!!! Vagy pedig egy kb 2000Ft-os soros portot tartalmazo noname kartyaval. Ez utobbihoz semmilyen program nem kell, mert a sosros port chip dupla orajellel megy. (Tehat a Winfost beallitod 115200-ra, az valojaban 230400 lesz). De regi Multi IO kartyat is tuningolhatsz, ha ugyes vagy!!!
Na megkaptam az az elso havi ISDN szamlat.
(1 honap+par nap az elozo honapbol)
Nekem "Csak Onnek" akcioban lett ISDN-NET bekotve.
Semmivel sem lett tobb mint a reg analog vonalon.
kb brutto 9200 Ft-lett. (talan meg kevesebb is) Ami benne van:
- ISDN NET havidij kb 4800 Ft
- Mindenkinek 4000 Ft
- kb 3000 Ft belfoldi beszelgetes
- -2500 Ft forgalmi dij kedvezmeny (ossz 24 honapig!)
A szamla jo bonyolult lett, olyanokat is kiszmlaznak amirol nem is halottam, sot meg az ingyenes hangbemondast es hangpostat is. Utana ezeket leminuszoljak. :-))))
Az analog korszakbol megmaradt havidijat es a megmaradt Mindenkinet havidijat korrektul jovairtak.
Nagyon feltem ettol az elso szamlatol, de kellemesen csalodtam a MATAV-ban. Eloszor. :-)))
A ma megkapott irasos anyag szerint a legujabb akcioban minden szolgaltato fele minden belfoldit beleszamitanak a 8000 Ft-os hatarba, kiveve a 06-90-et. Persze, aki korabban mas feltetelekkel szerzodott, az bevarrta magat 12/24 honapra.
Ezt most magadnak írtad?
Mert ha nekeMM közlöm,hogy a legutolsó verzió szerint(kb 2 hetes) minden számít,de a rádiótelefon seMM,meg a 06-90 seMM.
de azrlőtt vagy végighalgathattam hármat(verziót), a különböző matáv ügyintézőktől.
csak azért,mert az ISDN-el ugyanez van,mint anno a mezei matávnettel.
Amíg kevesen vannak addig gyors,aztán meg tetű.
Ezt mezeinél is pesten lehetett először észrevenni,(ezt akkor az azóta menesztett matávnet vez.ig el is ismerte)úgy tűnik az ISDN-el ugyanez van.(idővel beszűkül a keresztmetszet, és a matávnet nem bővít rá megfelelően,ez pesten ahol a legtöbb az előfizető dől ki először de erről már írtam/meg is kaptam érte a magamét)
Vidékről gyors,mi meg csigázunk.
Csak azért kérdeztem,mert biztosra vetteMM hogy neMM pesti vagy,csak nem akartam előni a poént.
Kitoltottel egy negylapos nyomtatvanybol 2 lapot? Mert azon megkerdik, hogy van-e riaszto. Ha az uzletkoto "jotekonysaga" (ertsd: ne neked kelljen irni) miatt nem kerult fel a lapra, mert mondjuk egyszeruen elfelejtette megkerdezni, akkor tegy panaszt. Ha magad toltotted ki, es nem vetted eszre a rubrikat, hat akkor... Ha a regi analog kozpontodat az analog csatira kotottek (hova mashova), akkor annak az eddigi modon kellene tudni mukodni, ha raprogramoztak a csatira a megfelelo hivoszamot.
Nekem, miutan nem volt kedvem telefonon vegighallgatni a marketingpudert, elfaxoltak a negylapos nyomtatvanyt, megragtam, megkerestem az esetleges rejtett csapdakat (akadt), rakerdeztem, tisztaztuk, aztan visszafaxoltam. Lehet, hogy azota se ertik, mit miert huztam ki rajta vastagon, es azert all az egesz? :-)
Hát én megjártam a Csak Önnek profi + megrendelésemmel. Kijöttek szerelni, és méltatlankodtak, hogy miért nem mondtam, hogy riasztó is van, ja és a telefonközponthoz ők nem értenek. Először elcseszték a riasztót, aminek a javíttatása 5000,-Ft volt, majd a beszerelés-távozás után derült ki, hogy a központom nem tudja kezelni az ISDN vonalat. Ezt a beszerelők nem mondták, ja nem értettek hozzá. Telefon, 1212: vegyen másik központot.
Én sem értek ezekhez a dolgokhoz, de magyarul tudok. Az üzletkötő sem azt nem kérdezte, hogy van-e központom, és milyen, sem azt, hogy van-e riszatóm. Miért kell nekem magamtól tudni, hogy ez fontos lehet. Most úgy állok, hogy a legszívesebben visszacsinálnám. De asszem az sokba kerülne.
Irod:
"A 128k-s ISDN-hez elvileg is kevés a 115k-s soros port, tehát csak akkor fog működni a dolog belső ISDN modem nélkül, ha egyrészt korszerű, nem gagyi (min. egy normális PII) alaplapod van, illetve rendelkezel olyan szoftverrel, ami a NEM SZABVÁNYOS baudrate értéket (ami 230k, azaz az eredeti duplája) be tudja kapcsolni. "
Mi ez a szoftver ? S mit kell csinálni (mit kell összekötni? )
Elkepzelheto, hogy az uzletkoto elfelejtette beirni a KTR-be, igy aztan a szerzodesbe se kerult bele. Az uzletkoto folyamatosan elerhetetlen az osszes telefonszaman, ugyhogy specialis ugyintezeshez voltunk kenytelenek folyamodni. Reszletek majd akkor, ha mar lezajlottak a fuggo ugyek, es mar tudom, hogy pontosan mi tortent, es ki lepett egyszerre ket ballal, mert foloslegesen senkit sem akarok bantani.
Masik kolleganal holnap kotik, kedden kert meg Angliabol, hogy erdeklodjem mar meg, hogy all a dolog, akkor mondtak, hogy aznap vettek le szerelesre az OSS-bol. O egyebkent augusztus 31-en rendelte meg. Nala viszont nem volt eleg a forgalom a Csak Onnekhez. Jotanacsa: amikor telefonon bejelentkezik a szerelo, hogy idopontot egyeztessen, egyeztessetek le vele, hogy azt hozza-e magaval, amit rendeltetek, es ugy van-e berendezve a vonal, ahogy kertetek, ha nem, akkor a megrendelesi helyen reklamalni kell! Hiaba reklamalsz a 1212-n, ha uzletkoto kovette el a rendeles felvetelet.