Keresés

Részletes keresés

uhi Creative Commons License 2005.05.24 0 0 6655

Találós kérdés: hol jártam?

 

 

hmmm

 

http://www.sin-ter.hu/topic.php?id=2062

 

Törölt nick Creative Commons License 2005.05.24 0 0 6654
A 15. képnél könnyű kitalálni, pár ilyen magán a képen is rajta van. A többi háromnál ezek után a fantáziátokra bízom...
Előzmény: M40 120 (6653)
M40 120 Creative Commons License 2005.05.24 0 0 6653

Azért a feliratok sokat dobnak rajta. Az a pár háttérinfó nem árt. :-)

Pl. a 10, 15, 18, 19 kép, honnan készült ?

(Nem vagyok arra igazán ismerős.)

 

Előzmény: Törölt nick (6641)
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.23 0 0 6652

 

Egy kis izgató 1990-ből!

Tehervonat menetrend Megjegyzem ez az utolsó olyan ami Kisbér Környe között járt.

 

Lehetne elővárosi forgalom is a 13-ason

 

Reggel 7.25 -re pl nincs vonat ami érkezne iskolakezdésre beérne.

kopaszhaj Creative Commons License 2005.05.23 0 0 6651
Hát, kedves RwMan! Ritkán kattintok rá nagyvasúttal kapcsolatos honlapra, de ezek eszméletlen jó, hangulatos képek! Gratulálok!
Előzmény: Törölt nick (6641)
Swamplord Creative Commons License 2005.05.23 0 0 6650

A képeslapon megjelent M62+Bz mellékkocsis különösen tetszik. Jár még olyan?

 

Igen, jár! Néha remot-Szergejjel, néha Csörgővel.

 

Púpossal sajnos nem fotóztam itt tehervonatot. Még a tavaly járt személyről is mindig lecsúsztam (Ze-Ce/Bp M40 233-mal)...

 

Hogy mindenhol az azért egy picit túlzás, de emiatt érdemes volt meghosszabbítani az egri hétvégénket. Előző nap véletlenül tudtam meg az egyik környékbeli forgalmi irodában.

 

Na jó, Neked Eger környéke tényleg hazai pálya, mint ahogy nekem Zala.

A különlegességek fotózásához vagy infó kell, vagy jó adag szerencse :-)

Előzmény: Törölt nick (6647)
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.23 0 0 6649
Hogy mindenhol az azért egy picit túlzás, de emiatt érdemes volt meghosszabbítani az egri hétvégénket. Előző nap véletlenül tudtam meg az egyik környékbeli forgalmi irodában.
Előzmény: Swamplord (6645)
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.23 0 0 6648
2001 vagy 2002 nyarán még Púpos is volt ott, tológépnek. Olyan fotód nincs véletlenül?
Előzmény: Swamplord (6646)
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.23 0 0 6647
Hazai pálya, éppen mint ahogy neked Zala. Ott azért sokkal több dolgot lehet látni, biztos minden érdekes helyet ismersz. A képeid a villamosítás után még nagyobb értéket fognak képviselni. A képeslapon megjelent M62+Bz mellékkocsis különösen tetszik. Jár még olyan?
Előzmény: Swamplord (6645)
Swamplord Creative Commons License 2005.05.23 0 0 6646

Én is köszönöm a dícsérő szavakat!

 

Valóban vannak szép emelkedők a 25-ös vonalon, leginkább Zalalövőtől nyugatra.

Ez is lehet oka annak, hogy több esetben előfogatolják a hosszú tehervonatok mozdonyát. Ezt megerősíti az a tény, hogy bejövő tehert még nem láttam előfogatolva.

 

Viszont hozzá kell tenni azt is, hogy ha nem lenne ott a Csörgő a Szergej előtt, akkor az gépmenetben menne ki Hodošra - a legtöbbször ez így is történik - vagy pedig Bz elé csatolva!

Láttam viszont már tehervonat végére is csatolva! A lényeg, hogy tényleg nem kevés tömeget kell néha egyszerre kihúzni.

Előzmény: vaskerék (6640)
Swamplord Creative Commons License 2005.05.23 0 0 6645

Nagyon hangulatos felvételek!

Szerencsések ezek az angolok. Viszont jól teszik, hogy ilyenre költik felesleges pénzüket.

RwMan meg úgyis ott van mindenhol... :-)

Előzmény: Törölt nick (6641)
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.23 0 0 6644

és hol vonatozna szegény angol nyugdíjas, ha ezt is bezárnák? :))

nyilván máshol, de én jobban szeretném, ha itt, nálunk, a Bükk vidékén...

Előzmény: Törölt nick (6643)
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.23 0 0 6641
vaskerék Creative Commons License 2005.05.23 0 0 6640

A fotók nagyon szépek!

Nem hittem volna, hogy ilyen emelkedők vannak a 25-ös vonalon.

Nagyon megyözőek a hosszú előfogatolt tehervonatok. Ezek fényében nem lehet

kérdéses a vonal villamosításának szükségessége...

Előzmény: Swamplord (6632)
kis59 Creative Commons License 2005.05.23 0 0 6639

Üdv!

Csak sebtiben tudtam átszaladni a topicon.

BpNy-Romhány közvetlen vonatról

Ez a vonat tényleg ki volt használva, sőt még zsúfoltság is volt rajta, számtalanszor utaztam vele anno...

Ezért nem érem fel ép ésszel, miért kellett megszüntetni. Az utasok jelentős hányada Bánkra utazott vele a telekre és ezzel is jött vele vissza.

ENNEK MEGSZÜNTETÉSE a vonal tudatos sorvasztása lehetett...

Üdv:

Kis F.

YOSSARIAN Creative Commons License 2005.05.23 0 0 6638
Kiváló fotók!!
Előzmény: Swamplord (6632)
tweety83 Creative Commons License 2005.05.23 0 0 6637

Sajnos Kemence, Tésa és Bernecebaráti közlekedési/kirándulási szempontból talán Pest megye egyik legrosszabb helyén van. Most hogy már van gyorsított vonat így kissé rövidebb a menetidő, de még mindig nem a legjobb.

Én úgy gondolnám az ottani fejlesztéseket, hogy a 3 önkormányzat  ( Kemence, Tésa és Bernecebaráti)  összefogásával közlekedtetnének egy 15-20 főt befogadására alkalmas minibuszt Diósjenő - Királyháza - Kemence - Tésa - Bernecebaráti útvonalon, munkanapokon reggel ill. Délután (vonatcsatlakozások figyelembe vételével) illetve hétvégén egész nap mehetne.

Diósjenőtől Kemencére kb. 15 perc alatt jutna fel, Bp - Diósjenő elvileg teljesíthető 1 óra alatt, szóval lényegében 1:15 alatt fel lehetne jutni szeben a mostani 2 - 2:20 menetidővel...
 

 

Ja és a régebben közlekedő hétvégi Balassagyarmat / Romhány közti közvetlen vonatot vissza kellene állítani, szerintem most is ki lenne használva.

Előzmény: v_peti (6628)
M40 120 Creative Commons License 2005.05.23 0 0 6635

De a 70-es vonallal közös szakaszon ez max. 2 perc minusz, viszont a kitérők és a bizber módosítás miatt sok 10 millióba is kerülne. Megéri ez, mikor még a fővonalak többsége sincs rendben.

 

A felsőbb szakaszon az ívek miatt nem biztos, hogy lehetne min. 60 kmh átépítés, nyomvonalkorrekció nélkül.

A vasúti átjárók biztosításán is lehet változtatni kellene 60 kmh felett, ez sem ingyen lenne.

Előzmény: Törölt nick (6634)
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.23 0 0 6634

Mellékvonalak nem kiépítési sebességen mennek!

 

2. nem kell 270 férőhely

 

3.  A 70-esel közös szakaszig egy Bz a nyomvonal miatt mehetene 80 al Ip -s Bz meg leendő iker Bz 90-el ha kiépítenék azon a 7 km en!

Felső szakaszokon minimum

60!

Még Ipolytarnóc Szécsény felé is

Romhányra is ráfér(ne)

Előzmény: Törölt nick (6631)
M40 120 Creative Commons License 2005.05.23 0 0 6633

Ha Te mennél kirándulni a barátnőddel akkor még lehetséges, hogy autó helyett akár közforgalmú közlekedéssel menjetek ketten, de ha egy család menne kirándulni 2 szülő + x gyerek, ők nyugodtan menjenek autóval, kirándulni, kisvasutazni, mert a gyerekekkel igen "macerás" a közforgalmú közlekedés igénybevétele, mint átszállás, tisztaság, WC, vigyázni rájuk stb. . Egy család jól megtölt egy autót. Inkább az egyedül vezetőket kellene kiszállítani a gépkocsiból, és vonatra, buszra stb. ültetni, akár a hivatásforgalomban, akár a szabadidős forgalomban is. Ez többet jelentene.

 

Szerintem.

 

Mondjuk ha Kemencére megy valaki kisvasutazni gyerekekkel, akkor könnyen autóba ül. :(

Nem baj, üljenek.

 

Sokan vannak, akik nem szeretik az átszállást, így díjazzák a közvetlen összeköttetéseket.

Én sem. :-)

De mindenhonnan-mindenhová csak autóval lehet eljutni, és sokágig így is marad még. Csak az erős utasforgalmú irányokra érdemes közvetlen vonatot indítani, erre inkább a Duna-kanyar a nyerő, mint az egyéb kevésbé felkapott helyek, ahová van napi 30-40 ember több turnusban. 

Előzmény: v_peti (6628)
Swamplord Creative Commons License 2005.05.23 0 0 6632

Remélem, jár erre Swamplord kolléga, mint a 25-ös vonal közelében lakó állandóan kiküldött tudósító, és betesz pár hasonló olyasmi fotót, amit tegnap mutattam.

 

Szemléltetésképpen itt egy kis fotódömping, avagy _nem_8_Eas_kocsis_tehervonatok_ a 25-ös vonalon, vegyesen az utóbbi 3 évből:

Előzmény: _nyunyuka (6597)
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.22 0 0 6630

átszállás kellemetelen dolog

Én ehgy jó napon 12  szer szállok át

Koncentrálni kell nem lehet elbambulnoi mert annak bü nti a vége és nem lehet egy jót aludni sem....

Előzmény: M40 120 (6626)
v_peti Creative Commons License 2005.05.22 0 0 6629

Balassagyarmat-Ipolytarnóc nem 1:45, hanem 1:10 perc. Amúgy meg nem Balassagyarmatra kell közvetlen vonar, mert arra van Aszód felé, hanem a Brözsönybe, a kirándulóknak. (Diósjenő, Drégelypalánk stb...)

 

Előzmény: Törölt nick (6621)
v_peti Creative Commons License 2005.05.22 0 0 6628

Sokan mennek autóval kirándulni. Nekik kellene elvenni a kedvüket az autóhasználattól a kellően magas parkolási díjakkal, és a jó vonatközlekedéssel.

Mondjuk ha Kemencére megy valaki kisvasutazni gyerekekkel, akkor könnyen autóba ül. :(

Vonattal Szobig, majd onnan egy csomót buszozni. Ha viszont Drégelypalánkon száll fel valaki a buszra, akkor sokkal kevesebbet kell családostul buszozni, így kevésbé nyűgösek a gyerekek. Viszont így egy átszállás megspórolható.

 

Sokan vannak, akik nem szeretik az átszállást, így díjazzák a közvetlen összeköttetéseket.

 

 

Előzmény: M40 120 (6626)
v_peti Creative Commons License 2005.05.22 0 0 6627

Oroszlány:

1. Régen azért biztosan nagyobb forgalom volt, amikor működtek a szénbányák. Ahhoz meg megfelelő pályára volt szükség.

2. Személyvonatok: Annakidején sürítve lett a közlekedés. Miért kellett újra ritkítani? Végre lehett volna igazi elővárosi forgalom ezen a vonalon. Mire megszokták volna az utasok, ritkítottak. Kár, hogy a Volán nem ritkított drasztikusan, amikor a MÁV sürített. Akkor talán lett volna olyan kihasználtság, hogy nem jutott volna eszükbe a ritkítás. Bár a MÁV-nál ezt sosem lehet tudni...

 

Gondolom a bányák is szép lassan bezártak, így a hivatásforgalom is jelentősen csökkent. :(

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (6617)
M40 120 Creative Commons License 2005.05.22 0 0 6626
Mekkérdezném a tájékozottaktól erre a C betűs reggeli közvetlen vonatra hány utas lenne ? Ekkora tömegek igyekeznek szo, vas Diósjenő felé Budapestről akiket zavar az átszállás Vácon eseleg Diósjenőn ?
v_peti Creative Commons License 2005.05.22 0 0 6625

Ja, bocs, nem is én írtam a 76-os felújítását, csak kissé összekeveredtem, mert én a 75-ös korszerűsítését emlegettem.

 

v_peti Creative Commons License 2005.05.22 0 0 6624

Bocs, véletlenül 76-ot írtam, a 75 helyett, de a 76-osnj sem ártana a 20 km/h helyett legalább 40 km/h. Miért olyan vacak az a pályaM? Pedig azért ott is végeztek némi javítgatást.

 

 

Előzmény: Törölt nick (6619)
sommermester Creative Commons License 2005.05.22 0 0 6623
Először is! A 8.55-ös Desiro lenne. Másodszor: Ha most arra akar valaki kilyukadni hogy villamosított pályán mit keres Desiro, akkor most mondom, hogy munkanapokon a 18.15-kor Szobra induló gyorsított (nem zónázó) többször ment már Desiróval, magam is meglepődtem ezen. Kérdezzétek meg az Északi VF-et, vagy egy olyat aki bővebb felvilágosítást tud adni erről, a 6 kocsis 11.25-ös Bz értelme meg annyi, hogy visszakerülnek a Bz-k Gyarmatra. Harmadjára vegyetek elő egy régi, úgy 10 évvel ezelőtti menetrendet, és ott a vaknak is feltűnik, hogy az esti órákban (20.25 körül) indult Nyugatiból Vácon Gyarmatra egy gyorsított, ami feltételezhetően BzMot volt. Ennyit erről.
Előzmény: Törölt nick (6621)
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.22 0 0 6622

Nézd Te nem tudom miért örülsz minden mellékvonal megszünésnek stb.

Előbb utóbb nem lesz ami ráhordjon a fővonalakra iparvágány is tulajdonkép a mellékvonal.

Iparvágányoknak kampec több helyen ugyhogy csak megkérdezem akkumlátoros kamionokkon gondolkzol? a zalai arany is lefogy idővel meg az összes kb 50-60 év utána csillgászati árú lesz vagy műbenzint szeretnél egyáltalán érdekl téged mi lesz 60 év mulva?

Lehet hogy Te nem éled meg de én még esélyes lehetek..

És Fájt a fogad a zalai Zalalövő Rédicsi mellékvonalakra üzemvezetőkénzt, hogy nem kaptál még 50 db buszt? 1980 körül? vagy mi a baj?

Utálod  a mellékvonalakat én nem mert meghittek és vasut ott kezdődik.

Buszok felrázzak a gyomrom csak ablaklehuzásos huzattal lehet szellőzni mert szauna légkondi gagyi

Hányok meg megy  hasam a csak buszos utaktól

Még a 256 se ráz mertt nehéz csak kevés van belőle de a E95 az szar.

Credo is

Meg minden idegesít

Tudod mennyit utaztam?

Kedd Pest 300 km

Csütörtök

Kőszárhegy 480 km

PéntekPest 300 km

Szombat Miskolc 180 km

Vasánap Győr 560 km.

Végig buszon gyomorfelfordulás nem birom a vibráciot a rázkódást

Se a 266 se Classicc se Credo se E95 elegem van!

Előzmény: Törölt nick (6619)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!