AZT HALLOTAM HOGY EZ A TANKSZINTJELZŐ TIPUSHIBA ES ÁLITÓLAG 25EZER DARABJA A SZÜKSÉGES CSEREALKATRÉSZNEK. EZÉRT MÉG AZ ENYÉM SEM JUTOT EL A VILANYÁSZHOZ. ÁLLITÓLAG A QUATTRO OSZTOT TANKJÁBA 3VALAMI KELL.... BÁRMELYIK HIBÁS LEHET (HIBAJELENSÉG NÁLAM: NEGYEDSZINT ALATT BEINGADOZIK A MUTATÓ ÉS A SÁRGA LÁMPA BEVILLANÁSAKOR KIFOGY AZ ÜZEMANYAGOM.) TAPASZTALTAM.... AZ SZÍVÁS. SZERENCSÉRE EDDIG EZ A LEGNAGYOBB! megoldás:ne inditózz csak 10liter betöltése után, különben "belevegősödik" és százszor is megbánod hogy be akartad inditani. igy is 1 perc mire életrekel. 1x elég volt átélni. PERSZE A PÁROM JÁRT ÍGY VELE. (DE ESTE KÁRPÓTOLT A PARKERDŐBE AHOL MEGTARTOTTUK AZ ISMERKEDÉSI ÉJSZAKÁT, NA TESÓ AZ VOLT MÉG CSAK 1X SZIVÁS....!!!!!!!!!!!!!!!!)
Nekem is volt már pd-m...úgy 15db...meg párat láttam a szervizben is, de csak egy ette az olajat (1.2pd), az is csak az autópályás 170 körül. Bár én épp letojom eszi-e:)
A 3.0 crtdi megintcsak nem fogyaszt semmit.
Azért az olaj minősége, viszkozitása is sokat nyom....többek közt ezért dobtul el a Castrolt, mert ették a motorok. Mobil1-el meg nem eszi, ua az a motor. Itt legyen okos az ember, ha tud:(
HIDEGEN MINIMUM 4 PERC MELEGITÉS! MÁR A VR6nál "RÁÁLTAM" ERRE, MEGÉRZED MAJD MENYIVEL KÖNYEBEN MEGY. ELINDULÁS UTÁN EZ IS 2200ig IS FELMORDUL DE ILYENKOR A KORMÁNYRÓL VÁLTOK ÉS ÚGY VISZAÁLL 1800ra. A VÁLTÓSZERVIZ ASZISZTENS NEKEM 8-10 LITERT BESZÉLT +SZŰRŐ8500ft + MUNKADIJ=50.000ft JA ÉS HAGYAM OTT 1 ÉJSZAKÁRA HOGY LEHŰLJÖN......!!!!!!!!!! akkor számoljunk: menyi neki az a "tisztes haszon"????? NEM BÁNTOK SENKIT DE... NEKEM 6X4000OLAJ+4500SZŰRŐ+2500MUNKADIJ=31.000ft szerintem ez igy fair.
DE BÁTYA AZT IRTAD HOGY MULTITRONIK!!!!!!!!! AZT MONDOM JÓL NÉZD MEG, MERT ÉN A MULTITRONIKHOZ IRTAM AMIT IRTAM!!! A TIPUS KULCSFONTOSSÁGU AZ OLAJVÁLASZTÁSNÁL! HA TIPTRONIC 5 SEBESSÉGES AKKOR UGYANAZ KELL NEKED IS MINT AZ ENYÉMBE MÉGPEDIG:VW G 052 162 A2. (SPECIALIS ADALÉKCSOMAG VAN BENNE) A 6 FOKOZATÚ VÁLTÓHOZ NEM JÓ!!! ÉN ITT MÁTÉSZALKÁN A VW-AUDI ALKATRÉSZBOLTBAN4EZERÉRT VETTEM A GYÁRI OLAJ LITERJÉT+4EZER A SZŰRŐ. KÁR LENNE HA 1 ROSZ VÁLASZTÁS MIATT ELHALNA A TIPID......
Az 1,9 PD-k a turbónál eszik, nem a hengerben (legalábbis normál esetben)....
Szerintem Te ezt még jobban tudod, mint én...
Elég ha csak hidegen elindítod és már köp is egy kék/fekete füstöt...
Nekem 8 db(!) 1,9 PD-m volt, összesen ~400000 km futással és kivétel nélkül mind ette az olajat... (mindegyik újonnan lett vásárolva és finoman bejáratva) Az ismerősi körömben is kivétel nélkül mind ette/eszi az olajat.. Utána is jártam és a "tervezőasztalról jött a válasz"...
köszi szépen! az enyém is triptonik ugyan igy csinálja. de hidegen mintha nehezebben venné a sebeséget,/soká vált de csak 2 és 3 ban/.Ki tudna valamit mondani hogy tele tanknál sem mutat semit az üzemanyagjelző és villágit sárga tank jelzö lampa? nem jó a jeladó a tankba? azt hol találom meg? 99évj quattro 2,5tdi avant.
És mitől lenne ez más konstrukció, az olajfogyasztás tekintetében? Halkan mondom, pont olyan a hengerrész belülről, mint egy ős tdi. Amelyik nem DPF-es...(márpedig 1.9 nem az) ott az olaj sem hígul gázolajjal.
Egyébként egy szerelőt megkérdeztem azt mondta hogy az autamatába sose lehet annyit beletölteni mint amennyi benne van. Sosem lehet leengedni mindent. Ne kérdezd hogy miért :)
Egyébként, triptronik és nekem 2-ből 3 ba vált érdekesen, olyan mintha kétszer váltana. Vagy mintha kapna egy jelet, és csak később vált. Egyébként minden rendben a váltóval.
Az enyém minden fokozatot szépen vált 2EZERNÉL!!!(nem is érzed) csak a motor duruzsolás változik. Viszont 2ből 3ba csak 300at esik a fordulat,és nem anyira megy mint szeretném(CSÚSZIK??")Olaj+szűrőcsere utan még szelidebb lett. Meg néha a "váltókar" D állásában elalszik a műszerfalon levő fokozatjelző hátsó megvilágítása. "D"ben ilyenkor meg kell mozditanom a kart és minden jó!!!EL KELLENE VIGYEM HAJDÚSÁMSONBA A VÁLTÓSZERVIZBE. TUD VALAKI RÓLUK VALAMIT MONDANI??? BECSÜLETESEK?