Keresés

Részletes keresés

Caf 518 Creative Commons License 2017.04.11 0 0 9664

Hat komoly felmentes lenne ez a 4 busz... szerintem inkabb atfujjak bilikekre.... vagy ezeket fogjak itt gyartani es kiprobaljak Debrecenbe bar erre keves az esely

Előzmény: Econell99 (9663)
Econell99 Creative Commons License 2017.04.11 0 0 9663

Ezeket a fővárosba fogják vinni, vagy debreceni felmentőseregnek hozták őket?

Előzmény: Caf 518 (9662)
Caf 518 Creative Commons License 2017.04.11 0 0 9662

Az ITK telephelyen

1db Mercedes Cito

2 db Mercedes Citaro szolo

1 db Mercedes Citaro G csuklos all. 

 

A citarok kavebarna/ sotetbarna szinűek. 

 

Előzmény: Econell99 (9658)
Econell99 Creative Commons License 2017.04.11 0 0 9661

Erre vonatkozósn sajnos nincsenek információim.

Előzmény: marky-511 (9659)
Caf 518 Creative Commons License 2017.04.10 0 0 9660

Amennyiben a járművek Mercedes Conecto csuklósok úgy azok a BKK járművei. 
Egyáltalán minek kellene nekik több jármű ? Ekkora dugóra számítanak ? 
Esetleg a villamos nem fog járni ? :D vagy mit szeretnének velük 

marky-511 Creative Commons License 2017.04.10 0 0 9659

Biztos, hogy az az útszakasz alkalmas lesz autóbusz-közlekedésre? Van helye a megállóknak? Remélem, nem úgy aszfaltozták le, mint a Létai külső szakaszát.

 

Elnézve az utcaképeket, egy Széna téri fordulás jobb megoldás lenne, a paci fordulóba balról bekanyarodni egyszerűen képtelenség lenne.

Előzmény: Econell99 (9655)
Econell99 Creative Commons License 2017.04.09 0 0 9658

Konkrétan milyen járművekről van szó? És pontosan milyen célra hozták őket?

Előzmény: hajdubus (9657)
hajdubus Creative Commons License 2017.04.09 0 0 9657

Igen jött egy jó pár busz mostanában az ITK-hoz felmentőseregnek. Csodálkoztam is ma, hogy a Salétromon össze-vissza parkol egy csomó LMG-s szóló, amiket áthoztak a Határ útról, mert nem fértek az új jövevényektől.

Előzmény: Joe0401 (9626)
hajdubus Creative Commons License 2017.04.09 0 0 9656

Illetve csomo tanulo troli jarkal mostanaba... meg meghirdettek trolivezeto tanfolyamot is

 

Az, hogy cégen belül átképeznek 8-10 embert trolira, még ne adjon okot a troliüzem jövőjét illetően messzemenő következtetésekre. Egyszerűen csak nincs ott se elég ember, ahogy buszon és villamoson sem...

Előzmény: Caf 518 (9650)
Econell99 Creative Commons License 2017.04.09 0 0 9655

Szerintetek lenne értelme annak, hogy a frissen leaszfaltozott Csárda utcán keresztül meghosszabbítsák a 41Y-t (de akár 30A-t is, bár inkább a 41Y-t) a Pac vagy Széna tér autóbusz-fordulóig? Igazából 3 új megállóhely kialakításával megoldható lenne: egy Csárda utca nevű megálló a már meglévők mellé a Csárda utca elején, egy Lilaakác utca néven a Csárda utcán mindkét irányban.

Econell99 Creative Commons License 2017.04.08 0 0 9654

Ezért gondolom úgy, hogy a trolihálózatot bővíteni sajnos már késő! Már a 90-es években kellett volna ezeken az útvonalakon: Tócóskert, Böszörményi út (de akár Józsáig is), Hatvan utca, Bethlen utca, Egyetem sugárút, Vágóhíd utca (Zsibogó), Mester-Hunyadi-Rákóczi-Burgundia-Klaipeda-Sumen utcák, a 12-es és a 26-os útvonalán az Egyetemvárosban, TEVÁ-hoz (de akár Pallagig), Miklós-Szent Anna utcákon.

De az e-buszok fejlődésének derekán már sajnos felesleges ezen gondolkodni.

Előzmény: trizs77 (9652)
marky-511 Creative Commons License 2017.04.08 0 0 9653

Kizárt. A trolibusz-viszonylatok eleve csonkák (pláne a 4-es), ugyanazon az útvonalon kár lenne buszt indítani.

Előzmény: Econell99 (9649)
trizs77 Creative Commons License 2017.04.08 0 0 9652

Európában, nagy valószínűséggel a most és még 1-3 éven belül beszerzett új, trolibuszok lesznek az utolsó csápos trolik.

 

Idejük lejárt.

Betöltötték azt amiért létrehozták őket.

 

Mivel egy ma megvett új troli, kb. 2037-ben lesz selejtérett, ezért a troli felsővezeték hálózatok utolsó kilométerei valószínűleg megérik a 2040. évet.

 

Az elektromos buszok kb. 5 éven belül olyan szintre jutnak, hogy egy teljes műszakot végig tudnak dolgozni, városi forgalomban.

 

Tehát ha az :

      - ITK autóbuszgyár valóban felépül?

      - és valóban fog buszt gyártani?

      - és a gyártott típusok között lesz városi, elektromos busz is?

akkor egy 2022-2025 között debreceni troli vs elektromos busz cserének van reális alapja.

 

 

 

 

 

 

Caf 518 Creative Commons License 2017.04.07 0 0 9650

Szerintem nem merik + akkor nem baszakodnanak azzal hogy palyazatot irnak ki ugy hogy troli is kozlekedjen a nagyallomasnal. 

+akkor berlet es jegyarcsokkentest kellene alkalmazni.

Illetve csomo tanulo troli jarkal mostanaba... meg meghirdettek trolivezeto tanfolyamot is

Előzmény: Econell99 (9649)
Econell99 Creative Commons License 2017.04.07 0 0 9649

Egyébként az ITK-ről szóló cikkben írnak arról, hogy egyesek szerint az ITK féle e-busz sorozatgyártása akár a Debreceni Troliközlekedés végét is jelentheti. Szerintetek meglépnék azt, hogy a változás nélkül a jelenlegi trolivonalak maradnának, csak e-busszal?

marky-511 Creative Commons License 2017.04.06 0 0 9648

Az úgy már sok lenne a 10-esnek, és a dolgozók se örülnének akkora kerülőnek. Anno a 10-est és a 26-ost kellett volna testvériesen elosztani, nem a 10-est besűríteni. Mindkettő az ITK-ig közlekedne, a Vezér utca lakóinak is nagyobb lenne a választási lehetősége.

Előzmény: ron89 (9641)
marky-511 Creative Commons License 2017.04.06 0 0 9647

A DKV az maradni fog, esetleg az ITK nem. De arra is nagyon kicsi esélyt adok.

Előzmény: Caf 518 (9640)
trizs77 Creative Commons License 2017.04.06 0 0 9646

Itt van:

 

 

Debreceni közlekedés-fejlesztés: nem beszélni kell róla, hanem csinálni

 

civishir.hu

 

2017.04.06. 17:46

 

 

Kevesen gyűltek össze a városvezetés hívó szavára a Debreceni Művelődési Központban, ahol az új debreceni közlekedés-fejlesztési koncepció „titkaiba” avatta be a főként nyugdíjasokból álló hallgatóságot Papp László polgármester, illetve a tervet kidolgozó közlekedésmérnökök.

 

 

A közönség soraiban annyi civil lehetett, mint hivatalos személy és sajtómunkás, ennek az is lehet az üzenete a városvezetők számára, hogy az ügyről nem beszélni kell, hanem csinálni! Papp László rövid áttekintést adott a koncepcióról, kiemelve, hogy a beavatkozásra a főpályaudvar építésétől függetlenül szükség van, hiszen az elmúlt 20 évben mintegy 90 százalékkal bővült a debreceni gépkocsiállomány, 50 ezerről több mint 90 ezerre.

 

A polgármester meggyőződése, jó ügyet szolgálnak, és minden fórumot kihasználnak arra, hogy tájékoztassák a lakosságot.

Uzonyi Attila városi rendőrkapitány arra kérte a debreceni autósokat, hogy türelmesen vezessenek, s így ismerjék meg, szokjanak hozzá a közlekedési újdonságokhoz.

 

Mocsári Attila közlekedésmérnök, a koncepció atyja a nagyobb (Nyíl utca-Hadházi út, Gázvezeték utca-Mekpércsi út, István út-Szoboszlói út) kereszteződések átszabásáról értekezett, hangsúlyozva, hogy egyik átépítés sem jár majd a zöldterületek megnyirbálásával.

 

Econell99 Creative Commons License 2017.04.06 0 0 9645

Az iskolai igényekhez igazítva napi néhány járat szerintem jó lenne.

Előzmény: marky-511 (9639)
Econell99 Creative Commons License 2017.04.06 0 0 9644

A DKV élére hozzáértő, valóban tenni akaró vezetők kellenének, és szép lassan gatyába lehetne rázni. Bár az eddig termelt veszteség kijavítása nem kis feladat lenne.

Előzmény: Caf 518 (9640)
Econell99 Creative Commons License 2017.04.06 0 0 9643

Én azért tartanám jobb ötletnek azt, hogy a 12-es kerüljön vissza, mert így a 22/24-es nyolcasozása is megszüntethető lenne. Meg egyébként is, az István útnak nem kell két viszonylat az egyetemi kapcsolathoz. A Deréken nagyobb a forgalom. A Böszörményit és az Egyetem sugárutat is "közelről" lefedő 12-es bőségesen elég lenne az István útnak. A Deréken jobban "megférne" egy Böszörményis és egy Egyetem sugárutas viszonylat.


Az ITK féle buszgyártáshoz: ha saját gyártmány csak 12m-es LE busz lenne, akkor Debrecen is venne belőle? (Már csak az ITK-nak való nyalás miatt is)
Külterületi járatra még csak-csak elfér, de a belvárosba lépcsős buszt?

ron89 Creative Commons License 2017.04.06 0 0 9642

Ki lenne helyettük, aki vállalná? A ÉMKK-nak gondolom annyira hiányozna ez, mint púp a hátukra. Magán vállalkozónak meg ugyanúgy fizethetne a város a nem kicsi veszteség után.

Előzmény: Caf 518 (9640)
ron89 Creative Commons License 2017.04.06 0 0 9641

Bár én a 12-est kivenném a Klinikák elől, hogy mindkét irányban a Móricz Zsigmond úton közlekedjen, és a TEVA-nál legyen a végállomás.

Ha a Doberdón végállomásozna, mehetne ugyanarra vissza, a Klinikákat nem kéne szerintem kihagyni.

 

A 10-esen én is gondolkodtam már, hogy a Tóciig közlekedhetne...

Ahogy írtam a Nagyállomásról indulna, csak balra kanyarodna a Széchenyire. Így a 10-es és 12-es lefedné a Tócóskertet az Auguszta felé.

Előzmény: marky-511 (9638)
Caf 518 Creative Commons License 2017.04.06 0 0 9640

Szerintem nem biztos, hogy a DKV megnyer akármit is, akkora felzúdulás van ellenük nem csak a lakosság ellen hanem a tisztelt képviselők körében is illetve a holdingon belül is ők termelik a legnagyobb deficitet, hogy a mostani városvezetés inkább szabadulna a DKV-tól mintsem együttműködne velük. 
Az új buszgyár szerintem inkább a BKK-nak készülne, Debrecen kis falat nekik 

Előzmény: marky-511 (9639)
marky-511 Creative Commons License 2017.04.06 0 0 9639

A 16-osra én is gondoltam már, bele is férne a menetidejébe. A legjobb az lenne, ha az oktatás kezdetekor / végekor közlekedne Pallagig, azon kívül 16A a TEVA-ig.

Előzmény: Econell99 (9635)
marky-511 Creative Commons License 2017.04.06 0 0 9638

Lehetne 13Y is, ami érinti az Augusztát, esetleg a Doberdót is. Vagy leírhatna egy olyan hurkot, mint a 12-es, csak fordított irányban.

Bár én a 12-est kivenném a Klinikák elől, hogy mindkét irányban a Móricz Zsigmond úton közlekedjen, és a TEVA-nál legyen a végállomás.

 

A 10-esen én is gondolkodtam már, hogy a Tóciig közlekedhetnek (mindegy, melyik utcán), hogy a 26-ost pótolja. De nem vagyok biztos benne, hogy jó ötlet elvinni a Nagyállomásról, pláne, ha a buszvég is ott lesz.

Előzmény: ron89 (9637)
ron89 Creative Commons License 2017.04.05 0 0 9637

Szerintem mindegy, hogy melyik menne a Deréken, és melyik az István úton, visszaállna az összeköttetés mindkét utcával. (Bár a 13/13A nem érintené az Augusztát, szóval tudja a fene)

Lehet,hogy késő van, de támadt egy ötletem: 10-es busz az István úton. Erzsébet u.-Széchenyi u.-István út-Kishegyesi út-tovább a mostani útvonalán. Az István út nagy része le lenne fedve, és a Nagyállomás fele is lenne kapcsolat.

Előzmény: Econell99 (9636)
Econell99 Creative Commons License 2017.04.05 0 0 9636

A 13A-s busszal meg ott tartanánk, hogy az már majdnem egy 26-os :D

Ezért is gondolom úgy, hogy a legjobb megoldás az, hogy a 12-es visszakerül, és újraindul a 26-os (hurok nélkül).

Előzmény: ron89 (9633)
Econell99 Creative Commons License 2017.04.05 0 0 9635

Az iskolásoknak pont nem lenne változás, hiszen eddig se érték el a buszállomást.

 

Ez mondjuk igaz. Bár a keleti városrészben lakóknak is jobb lenne a Nagyállomás (44, 48, 18(Y)-ra való csatlakozás). Az István út kérdésben pedig már többször is leírtam, hogy a régi rend visszaállítása lenne a legjobb megoldás.

Egyébként a Nagyállomás eléréséhez még a 16-os Pallagi meghosszabbítása is egy alternatíva lenne.

Előzmény: ron89 (9633)
ron89 Creative Commons License 2017.04.05 0 0 9634

Debrecen lesz a tesztalany a 0 km-es buszoknak? Hát, vannak kétségeim.  Remélem ez jobban fog menni az ITK-nak, mint az utastájékoztató rendszerek üzemeltetése.

Előzmény: marky-511 (9632)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!