"Nagy öröm közepette elhozták, majd pár hét múlva kapnak egy levelet, amelyben a hitelező bank közölte Vele, hogy az eladó kereskedő már forgalomba helyezett autót hitelezett be, hiába 0 km-es viszont a hitelt meg új autóként csinálta meg. Így átminősítették a törlesztőt és havonta 10.000 Ft.- plusszal terheli a csekkeket. Összesen 700.000Ft.-"
Mesélte a Szabolcs, hogy volt már ilyen eset, nem is egy dorogon :(
Hát most már értem, hogy Gambl-R miért helyeselte annyira a T-Jet-et!
Gyerekek! Szombaton voltam Esztergomban kipróbálni a Bravo-t szerencsémre a 150 LE van tesztautóként beállítva. Nagyon kultúrált szalon, kiszolgálás, Jó arc értékesítő srác. Valami Szabival "hajtottuk meg a gépet".
Hát, nem kérdés mire gyűjtök ettől kezdve, ez valami állat.....
Ja és az áldozat: szomszédom meséli hétvégén miután megosztottam vele is Bravo-s élményeimet, hogy munkatársa a közelmúltban Dorogon vett Fiat-ot. Nagy öröm közepette elhozták, majd pár hét múlva kapnak egy levelet, amelyben a hitelező bank közölte Vele, hogy az eladó kereskedő már forgalomba helyezett autót hitelezett be, hiába 0 km-es viszont a hitelt meg új autóként csinálta meg. Így átminősítették a törlesztőt és havonta 10.000 Ft.- plusszal terheli a csekkeket. Összesen 700.000Ft.-
gondoltam megosztom veletek mert olvastam DSz sorait is. Tuti van benne valami Szóval a finanszírozás sem mindegy ezek szerint. Én maradok Egomnál.....
Hát elég nagy autó a Linea, az enyémet a hét végén valamikor megpuszilták, és eredményeképpen hátsó lámpacsre következik. Szerencsére más baja nem lett, de nagyon bosszantó, hogy szó nélkül távozott az aranyos.
Kényelemre visszatérve kicsit ( Megan nagyobb ?? sztem nem)
OFF Vásárlás előtt nem csak linea volt a látóteremben hanem Megane vagy 308 vagy Ceed vagy Lacetti. Kipróbáltam mindeggyiket kényelem szempontból
(193cm/140kg vagyok) A Megane kényelmetlen és kemény az ülése, magam mögé beülve csak a fejtér volt 1-2cm-rel jobb mint lineában ( lineámban nem tudnék hátul utazni, nem fér el a fejem :) ). a 308 egy pici autó "alsó közép" vicc.
Ceed nagyon favorit volt, de nem adták 3,5 millcsi alatt. amúgy nagyon kényelmes az is. Lacetti olyan mintha fotelekben ülnék a legkényelmesebb sztem de hiába 95 le nem megy nehéz kocsi. ON
Linea 2. kényelemben (lacsi után nekem) hiába "kiskategória" sztem alsóközép, és sok tesztben bebizonyították már 4560 hosszú!. Vezetni szuper kényelmes mint egy hintó. A megane kissebb! látványra is és próbáljon meg valaki elől égőt cserélni a franciában :)) nekem nem menne nagy a kezem:)
A leghosszabb tengelytáv a Renault Megane tulajdonsága. Ennek okán 3 paraméterben is nyer. A Fiat nem véletlenül választotta a Megane-t versenytársnak. A Linea gyakorlatilag ugyanakkora.
,,Bery, tudom, hogy már egyszer lemérted nekem a hátsó üléseknél belső szélességet könyöklőtől könyöklőig, de most megkérnélek hogy tredd meg mégyegyszer."...
VaNick!
...igen jól tudod,hogy csak este vagyok leginkább elérhető.....sajna mostanában még kevesebbet,amióta édesapám kórházban fekszik (azaz 3 hete lesz mindjárt és végig altatják,nem tudunk vele kommunikálni :(((( )
...állok rendelkezésetekre,ha e-mailt küldtök válaszolok rá,mert a PDA-m velem van,de arra is csak 15 óra,mert,ahol dolgozom,ott nem vagyok PC,mobil közelében...:((((
Szépek, ez nem vitás ! Ezen nem is volt mit gondolkodni ! Egyértelműen a legszebbek a piacon ! A minőséggel kapcsolatos dolgok meg, majd kiderülnek a használat során. Egyelőre nagy gondom nincs vele ! Az asszonynak új autót ? Na, még csak az hiányozna ! Két éves az OFF dajcsevágenja ! Örülök, ha ki tudjuk köhögni a két masina részletét ! :)))
amúgy nincs vita, csak tapasztalatgyűjtés és tanácskérés :-)
Ezért tettem idézőjelbe a vitát ! :)
Ha visszakeresel, valamikor a tavasz vége felé kezdtem el foglalkozni egy esetleges Fiat vásárlással. OFF Seatból ültem át végül Bravoba, de az első variáció nekem is a Linea volt. Az asszony még mindig azt mondja, hogy egy elefántcsont Linea lett volna az igazi ! :) Én ezzel (sem) értek egyet vele, de az nem az egyetlen dolog. :) Na, szóval én két kölökkel (gyereküléssel) használom a Bravot, és nem mondom, hogy hatalmas a hely benne hátul. Nem tudom, ha ne adj' isten három gyerkőc volna, akkor hogy férnének el ... Ha mögottem is ül valaki, akkor bizony előre kell húznom az ülést. Így is állandóan összerugdossák a gyerekek az ülésem háttámláját. Ha egyedül megyek, akkor teljesen hátra van tolva (188 cm vagyok). Ami végül a Bravo mellett döntött, az a design. Számomra ez volt a döntő. Szép a Linea is szó se róla, de a Bravoban van valami dögösség, ami megfogott. Amennyiben Lineat vettem volna, akkor az emotion felszereltség tetszett volna igazán, egyedül a világos plüss kárpit volt az - pont a kölkök miatt - ami visszatartott tőle. A csomagtartó egyértelmű, hogy a Lineaban verhetetlen. Bár literre nem olyan nagy a különbség, de kihasználhatóság szempontjából egyértelműen a Lineaé a kedvezőbb. Szóval, nem egyszerű a döntés, én tudom ! De így utólag azt mondom, én jól döntöttem ! :) Azt még hozzá kell tennem, hogy az asszonynak is van külön kocsija, ami nagyban segíti a terhek megosztását.
jaj, dehogynem esélyes a Linea, már hogyne lenne az. off Megan limusin nekem nagyobbnak tűnik 2 gyerekkel elférünk nyaraláskor a GP-ben megkockáztatom, hogy tetőbox-szal 3-mal is elférnénk... (pedig aztán minden be volt pakolva, bőröndök, nagybabakocsi, hordozható gyerekágy, hűtőtáska, 2 nagy golftáska, hordozható parabolaantenna (!!!! :-))))))) szóval a GP-sek csak néztek, hogy úristen, hogy is fért el ennyi minden, jah meg a 2 gyerek ülésestől A bravonak a picit igényesebb belseje az ami nagyon vonz. Meg ugye nagyon dögös kivülről. A Linea viszont roppant elegáns. Meg az, hogy Lineából eléggé csak az Emotiont tudom elképzelni, az már túllépné nagyon a pénzügyi limitet (ezért maradtam végül a GPnél 11 hónapja...) Bravoból meg esetleg egy dynamic még becsurranhat.
Tehát én nem a csomagtartó méret miatt izgulok, mert azt egy tetőbox-szal bármikor lehet pótolni, hanem hogy széltében elférjenek a gyerekülések belül, ebben pedig 2,5 cm-rel a Bravo vezet.
A mindennapi furikázásaimat tökéletesen kielégíti a GP. itt egyedül a hátsó traktus szélessége miatt aggódom, hogy nem fog összejönni GP-nél, ezért felmerült bennem, hogy ha lesz 3-ik gyerek majd valamikor (de azért 1 éven belül!), akkor el fogunk e férni, avagy "uprgade"-elni kell Bravora vagy Lineára, de külföldről behozott Croma is felmerült bennem, de használtat nem annyira szeretnék...
A Bravo egy kategóriával feljebb van, ha ez méretileg nem is jelent sok különbséget, mert a Linea elég nagyra nőtt! Azt olvastam valahol, hogy a Linea méretileg azonos a Renault Megane Limusinnal, ami ugye megintcsak egy kategóriával feljebb lévő példány.
Nem a Linea pártolása végett, de ha 3 gyerekülést raksz az autóba, ahoz társulnak, társulhatnak nagy mennyiségben csomagok, így nem lehet, nem esélyesként említeni a Lineát.
Dönteni persze neked kell majd, de nem lesz egyszerű döntés!
Nemtom mennyire lehet egy kocsi külső szélességéből kiindulni támponként, de azért ha egy Linea-GP-Bravo, azaz nagyon hasonló felépítésű autókat nézem, valamennyire meghatározó lehet.
Szóval, külső adatokat meg lehet találni a hivatalosakat is, a belsőeket Bravonál és GPnél sk lemértem, persze én is tévedhetek. Ezek a következők:
Bravo külső méret: 179,2 cm (belső: 135 cm) GP külső méret: 168,7 =169 (belső: 130 cm) Linea külső méret: 173 (belső: 133)
Ezt ha viszonyítom elvileg reális lehet, bár én azt hittem egy Sedan, azaz a Linea tágabb lehet mint a Bravo, de ezek szerint nem teljesen igaz. Gyakorlatilag nem sok különbség van, ezt már megállapítottam akkor is, mikor rábeszéltem magam, hogy Bravo/Linea helyett elég lesz nekem a GP is.
De pont ez a 3 cm (Lineához képest), és az 5 cm (Bravohoz képest) számíthat, amikor 3 fix tárgyat, mint gyerekülések (tehát nem összenyomódni képes emberi testeket :-) kell oda berakni.
Ahogy méricskéltem, elvileg de nagyon szűkösen beférhetnek GP is a gyerekülések. Persze ez is a gyerekülés méretétől függ, mert nem mind egyforma ám.
Pedig ha kiderül, hogy mégsem férne be, akkor.... lehet gyűjteni a budgetet lecserélni a GP-t Lineára/Bravo-ra.
Amúgy ha 3 gyerekben gondolkodnátok és ragaszkodnátok ahhoz, hogy Bravo vagy Linea közül kell választani, melyiket választanátok??? (megkérdeztem uezt a GP topicban is, de nem kaptam választ :-( Kéretik nem részrehajlani a Linea felé :-))))) Jah és NE a csomagtartó méretét nézzétek hasonlításnak...
Bery, tudom, hogy már egyszer lemérted nekem a hátsó üléseknél belső szélességet könyöklőtől könyöklőig, de most megkérnélek hogy tredd meg mégyegyszer. Akkor 138 cm-t írtál én ezt egy kicsit "sokallom"... és ugye nem mindegy, hogy mely ponton mérünk, mert kanyarodik a könyöklő íve és annyi mérés lehet, ahányszor nekiállunk. Tehát a pontos mérési hely legyen a hátsó üléseknél könyöklő kapaszkodójától a könyöklő kapaszkodójáig. (ha még nem sejti vki, akkor azt akarom kideríteni, hogyan fér el 3 gyerekülés egymás mellett a Lineában)
Természetesen ha másnál hamarább van cm-mérőszalag, és van 2 perce, akkor lemérhetné nekem, mert tudom, hogy Bery kolléga csak este van. Megköszönöm.
Vagy akár valamelyik környékbelim azt mondja, hogy ma este fussunk össze 5percre, azt is megköszönném :-) (Sancika, Dsz, vagy Valaki??????) Sancika lenne a legjobb, mert hozzá kb 1 perc alatt eljutok itthonról és 5 perc alatt meg is nézném, amit szeretnék (no meg a világító lámpiskáit :-)))) de persze bárki mással összefutok, aki felajánlja!
Felmérést végzek ugyanis, eddig ez az eredmény: GP: 130 cm Bravo: 135 cm Linea: ????
Ma délután láttam Esztergomban a Park Center környékén egy metál elefántcsont szinű Lineát és egy szőke hölgy vezette.Netán az itt fórumozók közül valaki :-) esetleg hozzátartozó?
A beragadt darabokat veszi meg egy kereskedőtől úgy, hogy azt forgalomba helyezik, tehát ha valaki ott vesz autót, mint 0 km-s új autó, akkor már csak 2. tulajdonos lesz. Van mindíg utánpótlása annak ellenére, hogy a Fiat Magyarország kizárással fenyegette meg azt a kereskedést, aki dorognak ad el autót.
DrTuning!
Akkor ezekszerint Te is Dorog-Esztergom környékéről való vagy?!
Szerencsém volt,mivel még a megrendelés előtt megtudtam,hogy Dorog se nem Fiat márkakereskdő se nem márkeszervíz.Közvetitő-ügynök, nepper vagy valami hasonló,de ezt jól álcázza.A zűrös ügyeik ebből fakadnak. Az ott vásárolt auto nem biztos ,hogy az ,amire számítasz,gondolok itt a korára ,tulajok számára,garancia stb.