köszi!most egyébként sem tehetek mást,várok.ez az idő most egy rémálom,és még csak most kezdődik:(!érdekes egy gép ez,az 1.2-es Banditom akksija nem képes beindítani,mindíg bikázni kell.milyen akksi kell ebbe.12 AH-s elég hozzá?
Akkor a levegőhőmérsékletszenzort tárolta le, majd törlődik a hiba idővel. Törölni csak ODB- n keresztül lehet. Ha ilyen gonddod van, vagy vezérlőprogit kell cserélni, optimalizálni, meg tudjuk oldani.
köszi a választ Nektek!szervíz előtt nem tudtam még használni,csak beindítani.úgy rémlik elötte még nem világított.ilyesmire gondolnék én is,mivel semmi rendellenességet nem érzek a gépen és ki kellett iktatnom a levegőszenzort és az alapjárati rendszert is a beállításhoz.lehet nem tetszett neki.direkt törölni nem lehet a hibakódot?esetleg valami házi diagnosztikai módszer létezik ezen a típuson?előző gépemen ezt meg lehetett csinálni,két vezeték összezárásával kiírta a műszerfalon a hibakódot,és áramtalanítással meg törlés.
Sajnos a lehető legváltozatosabb hibák lehetnek, ha mindent végignéztél és még világít, de a motor rendesen működik, akkor valszeg letárolt hiba lesz. A Triumph ECU-ja ezeket a hibákat ha nem ismétlődnek meg, egy idő után törli. Vagy várnod kellene vele, vagy elhoznod hibatároló kiolvasásra.
Igazából szervíz után pl gyakori, hogy leveszik a légszűrőházat a szinkronhoz, de közbe az ECU hibára áll, mert nem találja a beszívott levegő hőmérőjét. Ezer ilyen apróság lehet.
sziasztok!ha nem haragszotok érte(meg ha de akkor is:),rátoktörnék hirtelen egy kérdéssel!van egy frissen szerzett 2000-es évjáratú 955i St-m.a moci rendesen müködik,de folyamatosan világít rajta a motorhibajelző.mit jelezhet ez tulajdonképpen?(blokk ikon,bal oldalon)már az összes létező csatlakozót megnéztem,nem-e csak valami kontakt vagy akármi,áramtalanítottam,biztik rendben vannak,de semmi.ugyanúgy világít.csináltam rajta egy szinkront,ezért addig az alapjárati motort ki kellett iktatni,lehet hogy ezért?semmilyen dokumentációt és szervízinfót nem találok róla a neten,ez meg a másik gondom:(.
Hát a karbi leengedés inkább 2T gépnél fontossabb... csak úgy eszembe jutott, lehet, hogy felesleges. Amúgy apa Viragoja tavasszal kicsit furcsábban szokott járni, ameddig nem kap új benzint.
Hát igen, a középálvány nagyon jó dolog.
Volt amikor nekem sem állt fűtött garázsban a gép, igazából meg sem lepte a Triumphot, ennek nagyon örülök. 2 hónap állás után -10 fokban is egyből indult, azért az nem rossz...főleg ha láttátok volna, hogy haver Varaderojat mennyit bikáztuk:D...több mint 10 percig szinte folyamatosan.
Jaa egy kérdés! Valaki volt már az Elefantentreffenen?
Hello! Nekem fűtött garázsban van a gépezet, másik 2 gép társaságában, hogy ne szomorkodjon egyik sem:D, az aku tahát marad a helyén, néha rádobom a cseptöltőt. Láncot nem ápolom mert már cserélni fogom. Fagyálló alapból is van a gépben, meg remélem nem lesz -25 a lakásban:), teletank szükségtelen a műanyag tank miatt... a takarítás még várat magára...a karbiból sem kell leengedni a bengát..úgyhogy eléggé igénytelen a gépezet. Amire viszont érdemes odafigyelni, hogy a gumi ne egy helyen álljon egész télen, bár nekem bakon van. Jaa meg a telitankot, azért sem szeretem, mert a két ünnep közütt tuti leelenőrzöm a szelephézagokat, meg új gyertyát is teszek bele, levegőszűrő tisztítás. de kb. ennyi. Jaaa talán még annyit, ha kint tárolod a gépet, az ülést érdemes behozni.
Nekem úgy tették fel a Frontosában, hogy csak egy kicsit ér bele a tartályba, de nem vészes és azért rakattam ezt, mert jobban néz ki, mint a sajátjával :-) szerintem. Hogy van-e haszna azt kétlem :-)
Nem csak Black Streetjén volt Speed fejidom, de egyben megegyeznek, beleérnek a két csőbe és mivel a Speed fejidoma éles sztm veszélyes. Én a gyári kissebbet választanám, az jól néz ki.
Milánó meg egy zarándoklat: voltam már Estorilban GP-n padock jeggyel és még néhány motoros helyen. EL KELL MENNI megéri
Lenne egy kérdésem, amire leginkább talán blacktriple tudna válaszolni, mert úgy rémlik mintha neki lenne a streeten sped fejidom. Hát igazán ez is lenne a kérdés. Egy az egyben lehet összecserélni, vagy nem ugyanolyan a felszerelő kit? Előre is köszi bármilyen infót! Jah és, hogy egyáltalán megéri-e feltetetni egy ilyet, vagy nem igazán érezhető a különbség? Köszi srácok! Café, irigyellek Milánó miatt, biztos jó volt látni a gépeket.
Oké! Örülök, hogy segíthettem. Jaaa az örökkét is duplán hajtom majd be:D
Ma annak ellenére, hogy csütörtökre +18°-ot jósolnak, kivonattam ideiglenesen a gépet 71.ezer pár száz km-el.Azt hittem ez az év jobban sikerül km-ek szempontjából, de majd jövőre hátha jobb lesz:D
Kutyákkal is foglalkozol? Szegény boxerem már öregedik és most van valami betegsége is, remélem meggyúgyul. Majd azért írj ha megérkezett a cuccos, ja meg, hogy tudod-e használni:D