Jelenleg ez a tipus van rajta. A probléma az hogy ledarálta a belselyét. A2 számmal jelölt tengely végéről ledarálta a bordát a 11 számú tárcsa közepéből is ki darálta a bordát. A 7 számmal jelölt variátor görgők deformálódtak. Egyszerűbbnek látnám cserélni az egészet,de ha valakinek van javításra ötlete esetleg alkatrésze azt is szivesen fogadom! Segítséget előre is köszönöm! A másik tipus mellet szólna hogy ahoz még van alkatrész.
Ami nálam volt JDM Titane annak a variátorán az a nagyobbik fajta kúp volt ami a Lombardini motoros kocsikon használatos . A javítás idejére a Titane primer variátorát talán Ligierből származóra cseréltük , használható volt azzal is .
Tiszteletem Uraim Segítséget szeretnék kérni JDM Titane kisautómon szét ment a gyári primer variátor. Azt szeretném kérdezni hogy melyik kis autóé jó még hozzá a kúpos tartóval együtt? Valaki írta itt hogy állítólag a Lombardini motorra való jó hozzá.? Vonalban fog futni a szekunder variátorral? Szíj méret változhat? Esetleg valakinek van eladó ami még használható?
Összeállt annyira a Ligier BeSun, hogy menjek vele egy próbautat. 70 km-t bírt az akku, de nem volt teljesen töltve, mert még nem jött meg az akkuvédelem, anélkül meg necces fullra tölteni.
A sebességmérő szokás szerint 5 km/h-val többet mutat, pedig csak programozás kérdése lenne, hogy pontosan mérjen. Gps szerint 45 km a max sebesség, de biztosan lehet a vezérlőn állítani.
A fogyasztás sajnos elég magas, 10 kWh/100 km, egy 1,5 tonnás elektromos autó se fogyaszt többet ilyen kis sebességnél. Mondjuk gázolajra átszámolva, még így is csak kb. 1 liternek felel meg.
Nézd körbe a motortartó vázat nekem elvolt törve nemrég csináltam új vázat 3mm es csőből egy hete tesztelem nincs vele semmi gond szépen lehet menni vele jelzem az anyag 7000ft volt munkadij nem számit mivel én csináltam. A gyári 130000ft ha megrendelem kintről.
Nálam ezek a dolgok nem állnak fent a szíj egészséges, a belogasa is jó, új szíj van rajta, és nekem csak a szelén csúszik és ott érdes lesz a felület a harangba, beljebb meg sima a felület, jó megy a moped csak érzem hogy a szelén hiába nyomom a gázt nem gyorsul tovább és hangot ad ez zavar! Tiszta száraz nincs kopás a szijon elel hátul fel le jár a szíj.
Az ilyeneken tul vagyok már de nem lett jobb hézagolással is probáltam de az sem segített van több ropsulyházam cserélgetem de nincs vátozás, valami miatt a szélén nem tapad de probálkozok még tovább.
Sziasztok. Kérdésem az lenne hogy esetleg valaki tudja hogy a yanmar 523-as motornak mekkora szelep hézagnak kell lennie? Köszönöm a segítséget előre is!
Ha ilyen spéci átalakítást valósítottál meg, akkor bizony darabokra kell szedned a variátort, és valószínűleg látni fogod a csúszás okát. Megpróbálnám esetleg a ferodolt, és a harang belselét finoman megcsiszolni.