Keresés

Részletes keresés

Árpi Creative Commons License 2009.01.14 0 0 9715
Mihez képest? Itt, mifelénk, igen. :o)
Előzmény: Ertet Lenke (9709)
Roger Preed Creative Commons License 2009.01.14 0 0 9714
M6 ügyében tartom magam ahhoz, hogy ott egy alagútra szükség van (pont ami beomlott), de akkor a viaduktok miatt lenne cirkusz. Elég szerencsétlen a domborzat ott...
Inkább ez az alternatív megoldás, mint a 20-30 méter mély (és a hozzá tartozó széles) rézsű. Lásd váli árok a csodálatos töltéseivel.
Előzmény: vargailles (9713)
vargailles Creative Commons License 2009.01.14 0 0 9713
Nem hiszem. Ez az ország nem úgy általában az alagutak és hidak ellen van, hanem az értelmetlen műszaki létesítményeket viseli nehezen. Pl nem kell oda alagút, ahol nincsen hegy és más sem indokolja (M6), vagy ahol van normális és jóval olcsóbb alternatíva (4M). Híd is jó lenne Budafoknál, de inkább egy kis völgyecske fölé építenek viaduktot. Mert pénz, fegyver, paripa az van dögivel, csak a csatákat nem ott vívják meg belőle, ahol kéne.

(A pénzről jut eszembe: nem azt mondták, hogy nem nyúlnak az IMF-pénzhez, csak biztonsági tartaléknak van? Tegnap már azt mondták a hírek, hogy nagyrészét feléltük ...)
Előzmény: Roger Preed (9707)
vz55 Creative Commons License 2009.01.14 0 0 9712
aha. ügyetlen volt a sofőr. nem tudta elgázolni az őröket.

:-)))
Előzmény: Fricy (9710)
vz55 Creative Commons License 2009.01.14 0 0 9711


ettől a fickótól óvakodjatok. Úgy áll meg,  mint egy szőke  nő.
Fricy Creative Commons License 2009.01.14 0 0 9710
Ertet Lenke Creative Commons License 2009.01.14 0 0 9709
> Én nem bánom, ha hosszában fúrnak át egy hegyet, de akkor az tényleg hegy legyen.

És a Pilis màr belefér a definicioba? :-)
Előzmény: Árpi (9708)
Árpi Creative Commons License 2009.01.14 0 0 9708
Ott legalább hegy lesz fölötte, nem egy apró homokdomb. Én nem bánom, ha hosszában fúrnak át egy hegyet, de akkor az tényleg hegy legyen.
Előzmény: Roger Preed (9707)
Roger Preed Creative Commons License 2009.01.14 0 0 9707
Hű, mekkora felháborodás lesz, amikor kiderül, hogy a Szentendre-Üröm-Budakeszi-Budaörs M0 szakaszon lesz biztosan 5 km alagút (10-11 között 2+3,2) és vátható további kb 4-6 km (10-1 között).
Előzmény: vargailles (9704)
vargailles Creative Commons License 2009.01.14 0 0 9706
biztosan
Előzmény: Árpi (9705)
Árpi Creative Commons License 2009.01.14 0 0 9705
Lehet, hogy olcsóbb volt így, mint egy kellően magas hidat emelni a hajózóútvonal fölé?
Előzmény: vargailles (9704)
vargailles Creative Commons License 2009.01.13 0 0 9704
Viccelkedtünk nemrégiben itten is a szántó alá épített M6-os alagútról. Hát ... van ennek nagyvonalú párja a világban:
http://muma.freeblog.hu/archives/2009/01/10/Chesapeake_Bay_Bridge-Tunnel/
utkocsi Creative Commons License 2009.01.13 0 0 9703

Sporolás végett igy is keskeny burkolat készül.A szűk utcák miatt az autók parkolása ezt a kapacitást tovább szűkíti.A csapadék vizeket pedig el kellene vezetni.

Az igy kialakított utak mellett esetleg az egyoldali járda bőven elférne.

A köművek jórésze sem kerülne a burkolt út alá,ezésrt a javítása sem okozna jóvá tehetetlen hibát.

Ettől a forgalom lassítókat be lehetne építeni!

Előzmény: Árpi (9698)
vz55 Creative Commons License 2009.01.12 0 0 9702
Ha én lefotóznám az M 6 melletti idétlen tájékoztató táblákat, kiégne a Zindex. Sziasztok.
Árpi Creative Commons License 2009.01.12 0 0 9701
Szerintem pedig érdemes lenne, különben a gyalogosok és a kerékpárosok keverednek, és az szerintem veszélyes. Mindkettőjükre.
Előzmény: Roger Preed (9700)
Roger Preed Creative Commons License 2009.01.12 0 0 9700
Felesleges külön szinten vezetni a kerékpárosokat. Értelmetlen, hatástalan és drága megoldás, de a terelőszigetek nem tűnnek rossz ötletnek.
Előzmény: Árpi (9698)
Laci-62 Creative Commons License 2009.01.12 0 0 9699
A Széchenyi iskola mögött van.
Előzmény: Árpi (9698)
Árpi Creative Commons License 2009.01.12 0 0 9698
A nagyon szűk utcákban van akkora forgalom, hogy érdemes legyen őket egyirányúsítani? Én inkább úgy tervezném a majdani útépítéseket, hogy viszonylag keskeny úttestek legyenek, esetleg olyan terelőszigetekkel, amelyek között az autó csak kanyarogva tud keresztülmenni, de a kerékpárosoknak a járda mellett (szintben elkülönítve! esetleg 3 szint: autó-kerékpár-gyalogos, még ha csak pár centivel is más magasságban) egyenes sáv lenne.
Előzmény: utkocsi (9692)
Roger Preed Creative Commons License 2009.01.12 0 0 9697
Nem lenne rossz, de akkor figyelni kéne rá, hogy a "kivéve kerékpár" kiegészítőtáblák kikerüljenek.
Előzmény: utkocsi (9692)
Fricy Creative Commons License 2009.01.12 0 0 9696

A MÁV ma is kitett magáért. A reggeli 7.24-es martonvásári vonat késett 15 percet. De ezt csak 7.26-kor mondták be. Így esélytelen volt, hogy az utasok átmenjenek a Felsőre érkező 7.22-es székesfehérvári vonatra. Néhányan még futva elérték, mert az is késett 5 percet. Várunk sokan a következő vonatra Felsőn, ami 7.34-kor jön Dunaújváros felől. 7.35-kor bemondták, hogy késik 10 percet... Néhányan ezért visszaindultak Alsó felé, hogy a késő martonvásári vonatot elérjék, de mire a Felsőnél lévő lépcsőhöz értek, akkor futott be az a vonat Alsóra. Szintén esélytelen volt elérni.

Az érthetetlen, hogy nem tudták előbb bemondani egyik késést sem. Nem igaz, hogy a vonat menetrendzserinti érkezése körül értesülnek erről. Ott vannak a digitális kijelzők, amire aztán végképp nem tart semeddig kiírni a késést.

Fricy Creative Commons License 2009.01.12 0 0 9695
Természetesen az egész csomópontot érinti az átépítés.
Előzmény: FrankPoole (9694)
FrankPoole Creative Commons License 2009.01.12 0 0 9694
Szingapúrban az egész városban szinte csak egyirányú utcák vannak. Képzeld el mondjuk, hogy az Andrássy csak befelé s a Podmaniczky meg csak kifelé járható, vagy a Bajcsy csak a nyugati felé, stb. És nincs dugó.

De más miatt jöttem ide. Szó volt az M7 lehajtóról NIF részéről. Ez csak a lehajtót, vagy a "felhajtót" is érinti-e? Van értelme külön-külön?

FP
Előzmény: Laci-62 (9693)
Laci-62 Creative Commons License 2009.01.12 0 0 9693
Rögtön elsőként a Széchenyi iskola mögötti utcát lehetne egyirányúsítani. Sok bosszúságtól kímélhetnék meg magukat ott a a parkoló autók között szabadon maradó egy sávban tolatgató-kerülgető autósok.
Előzmény: utkocsi (9692)
utkocsi Creative Commons License 2009.01.12 0 0 9692

Még nem értem a végére a koncepciónak,de már is eszembe jutott,hogy a nagyon szűk utcákat egyirányúsítani kellene.

Ezzel egyrészt a kerékpározóknak is biztoságosabb lehetne,másrészt kiszámíthatóbbá válna a forgalom.

Arról nem beszélve.hogy a közművek elhelyezése,csapadékvíz árkok nem okoznának útszűkületet.

Fricy Creative Commons License 2009.01.11 0 0 9691
Na ez kicsit tolódni fog. De majd kerítek rá sort.
Előzmény: Fricy (9686)
Fricy Creative Commons License 2009.01.09 0 0 9690

Nem. Telefonon is szoktak. Meg személyesen is.

A véleményt felteszem az érdlakó.hu-ra is.

Előzmény: Érdlakó 00623 (9687)
vitanyi.zsolt Creative Commons License 2009.01.09 0 0 9689
Nem mintha valami baj lenne azzal, ha az önkormi megkérdezné egy, a témában hozzáértő véleményét...
Előzmény: vitanyi.zsolt (9688)
vitanyi.zsolt Creative Commons License 2009.01.09 0 0 9688
Ha ez az én kérésemre vonatkozik, akkor én miért is vagyok a városháza...?
Előzmény: Érdlakó 00623 (9687)
Érdlakó 00623 Creative Commons License 2009.01.09 0 0 9687
Te Fricy! Újabban már csak a fórumon keresztül állnak veled szóba a városházáról? Vagy van ott olyan, aki csak innen tudja, hogy mit csinálsz?
Előzmény: Fricy (9686)
Fricy Creative Commons License 2009.01.09 0 0 9686

Persze, szívesen. Hétvégén elolvasom az anyagot.

Üdv :Fricy

Előzmény: vitanyi.zsolt (9685)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!