Keresés

Részletes keresés

Rbatka Creative Commons License 2008.05.30 0 0 4981
A hét sztárja az EWS-495!!!
Rbatka Creative Commons License 2008.05.30 0 0 4980
BOP-328 szerdán:












BPO-575 Kecskeméten(tájékoztató jelleggel):
Csoki bácsi Creative Commons License 2008.05.30 0 0 4979
Akkor így már más a leányzó fekvése:-)
Előzmény: Rbatka (4978)
Rbatka Creative Commons License 2008.05.30 0 0 4978
Bocs csak kifagyott mindkét gép, így nem bírtam egy nevető smilet küldeni.
Szóval tartalék ám!
:D
Előzmény: Csoki bácsi (4977)
Csoki bácsi Creative Commons License 2008.05.30 0 0 4977
Nem azért, de eddig általában sikerült jó kocsikat kiadni a 15:00-ás szegedi járatra, ma úgy látszik nem egészen. Tán tartalék a lelkem?
Előzmény: Rbatka (4976)
Rbatka Creative Commons License 2008.05.30 0 0 4976
NE SÉRTEGESD A KEDVENC KOCSIMAT!
Előzmény: Csoki bácsi (4975)
Csoki bácsi Creative Commons License 2008.05.30 0 0 4975
Ma a Kunság Volán bemutatta szerintem a lehető legrosszabb választást, amit egy Kecskemét-Szeged járatra tehet: BPF-048...
suexID Creative Commons License 2008.05.28 0 0 4974
OFF: Jó kis oldal az, én szoktam nézegetni, szinte minden tömegközlekedési esemény meg van örökítve, ami Miskolcon történik, érdemes felrakni a kedvencek listájára! :)
Előzmény: Evicke (4973)
Evicke Creative Commons License 2008.05.28 0 0 4973
ó, köszi, most már a típusát is tudom. igazából nem is gondoltam volna, milyen jó nézegetni szeretett szülővárosom jó kis buszait meg az ismerős helyeket.:-)
Előzmény: suexID (4972)
suexID Creative Commons License 2008.05.28 0 0 4972
http://www.freeweb.hu/miskolcibusz/galeria/majus1-2008.html

Rögtön az első képen láthatod a Neoplan Centrolinert. :)
Előzmény: Evicke (4971)
Evicke Creative Commons License 2008.05.28 0 0 4971
izé, én nem tudom, azmiaz, de tény, hogy magaslépcsős Ikarus busz már elég kevés jár. no meg ott az is besegít a tömegközlekedésnek, hogy dombra felfelé elég nehéz biciklizni... :-)
Előzmény: suexID (4969)
sosiforda Creative Commons License 2008.05.28 0 0 4970

 

Akkor az lehet a megoldás, hogy nagyon tájékozott Volán információst fogtatok ki, aki csak a napi 3 kisvasúti induláshoz csatlakozó 2-est ajánlotta, vagyis tudta, hogy mikor indul a kisvasút.

Előzmény: ..Nadine.. (4967)
suexID Creative Commons License 2008.05.28 0 0 4969
A népszerűsítés soha nem árt, de ott mondjuk a buszflottát jelentősen megdobja az a rakás Neoplan Centroliner. :)
Előzmény: Evicke (4968)
Evicke Creative Commons License 2008.05.28 0 0 4968

igen, pont ma észleltem, hogy van új menetrend, vettem is. természetesen nincsenek benne ebben sem a tanszünetes napok és természetesen júniusban fecnigyűjtés újraindul. :-/

nem akartam offolni, de többek között valóban Miskolcon is normális tömegközlekedés van normális weboldallal, azon fórummal. más kérdés, hogy tavaly ott is sikerült eléggé szétcseszni a rendszert, de még így is nagyságrendekkel jobb, mint itt. ott biztos, hogy nem kell népszerűsíteni. :-)

Előzmény: sosiforda (4958)
..Nadine.. Creative Commons License 2008.05.27 0 0 4967
Szobat volt. Mentünk a bugaci kisvonathoz, mert valami nyiltnap vagy kisvasúti nap volt. (1996 azt szem) Gőzös meg stb. Szal pesti emberek elmentek kirándulni. S anyám kölön felhívta a buszállomást mi megy ki oda, mondtak egy 8 körüli indulást aztán meg du-n volt a következő.

Lehet hogy 745 volt, nem tom. De ez a 8 óra körül busz volt. A vonat direkt megvárta ezt a járatot mert ezzel jött az utazóközönség fele.

Visszafelé meg egy lajosmizséről vagy Valahonnan máshonnan érkező Bz-t direkt megállítottak 10 percet ált is, s mindenkit áttereltek rá a vonatról, hogy az bevisz a vasútállomásra.

Ez volt ám a szervezés! S ott meg jött egy percre rá a szegedi gyors s go haza.

Tudom amit tudok. 2-es busz jó a kisvasúthoz, s ritkán ment.

>>1997-ben egyébként - csak úgy nosztalgiázásból írom - a menetjegy elővételben 50,- forint, az autóbuszon a vezetőnél 63,- forint volt.<<

Nah akkor 26 forintért lezavart minket a pénztárba. Nagyon jó :D Hatalmasat spóroltunk :)))
Előzmény: sosiforda (4965)
suexID Creative Commons License 2008.05.27 0 0 4966
Most is vannak itt érdekes gépek, annak ellenére, hogy időnként szidom a céget, azért nem annyira rossz. Például BPF-025, a maga Classic pofájával és ehhez társuló ráncajtó + trilex kombójával.
Előzmény: ..Nadine.. (4964)
sosiforda Creative Commons License 2008.05.27 0 0 4965

"Én egész Kecsó helyijáratból annyit tudtam leszürni, hogy amikor anyámmal anno 10 éve mentünk a kisvasúthoz akkor 8-kor ment egy 2-es busz aztán vmikor du-n a kövi."

 

Biztos, hogy ez Kecskeméten volt és jól néztétek a menetrendet? :)

 

1996/97-ben a 2-es 7.45 után naponta 60 percenként indult 12.45-ig, tovább tanév tartama alatt munkanapokon 15, tanszünetben munkanapokon 30, szabad- és munkaszüneti napokon 60 perces követés volt 17.45-ig

 

A 2-2A közös követése egyébként ma - a piac miatt - sűrűbb, mint akkor a 2-esé volt, szabad- és munakszüneti napokon délelőtt 30 perces.

 

1997-ben egyébként - csak úgy nosztalgiázásból írom - a menetjegy elővételben 50,- forint, az autóbuszon a vezetőnél 63,- forint volt.

Előzmény: ..Nadine.. (4957)
..Nadine.. Creative Commons License 2008.05.27 0 0 4964
Jo, de tod akkor anno az a + x forint nem lett volna hard, csak fél perc volt. :) Mindegy. Nem puffogni akarok.

Akkor is legszebb élményem kecsóról az a piros 17-es busz volt sárga ráncajtós 280-assal anno 1990-ben :))) + 266-osozások, Euro -10-es motorral.
Előzmény: suexID (4963)
suexID Creative Commons License 2008.05.27 0 0 4963
Most már nincs ilyen, külön örülnek, ha ott veszed meg a buszon, mert az 70 forinttal drágább, bár azért akad rendes sofőr, aki átirányítja az utast a pénztárba, mert ott olcsóbb. De általánosságban nem szólnak semmit, ha kéred tőlük a jegyet.
Előzmény: ..Nadine.. (4961)
sosiforda Creative Commons License 2008.05.27 0 0 4962

"Kalocsán a helyi közlekedést biciklivel és autóval oldják meg:-) Valóban nincs helyijáratos autóbusz. Bács-Kiskun megyében Kecskeméten, Tiszakécskén és Kunszentmiklóson Volán, Kiskunhalason, Kiskőrösön, Kiskunfélegyházán és Kiskunmajsán pedig magánüzemeltetésű helyijárat van."

 

Kalocsán épp annyira van Kunságos helyijárat, mint Kunszentmiklóson és Tiszakécsként, vagyis helyköziként.

Itt helyközi vonalszám alatt indul egy városon belüli körjárat :

5375-ös mező: Aut.áll.-Temető-Vasútállomás-Kórház-Aut.áll.

Aut. áll-tól:X 5.15, I 7.08, X 7.25, Szerda és szombat 8.20 és 9.50, M 13.20, M 14.15

Nagy kínálatnak persze valóban nem nevezhető.

Előzmény: Csoki bácsi (4929)
..Nadine.. Creative Commons License 2008.05.27 0 0 4961
:D

Azért anyám is értetlenkedett amikor a széchenyin lezavarta a sofőr a buszról, hogy a pénztárban vegyen jegyet, közben fél perc volt az indulásig. S ez 10 éve volt.

Hmmm...
Előzmény: suexID (4959)
suexID Creative Commons License 2008.05.27 0 0 4960
De szerencsére a megállóhelyi tájékoztatás sokat fejlődött az utóbbi hónapokban, én ennek azért örülök. :)
Előzmény: sosiforda (4958)
suexID Creative Commons License 2008.05.27 0 0 4959
Lassan másfél éve. Orrba-szájba ritkítanak, a polgárok meg csak bólogatnak, mint a birkák. Persze a megállóban meg a buszon megy a susmorgás, meg szidják a sofőrt, de azt nem fogják fel, hogy az ilyesmiért az önkormányzathoz kell menni reklamálni, nem pedig ahhoz a szerencsétlenhez, aki kevés pénzért tekergeti a kormányt, és reggel hátfájással kezd, este hát- és fejfájással végez a sok bunkó autós meg szószátyár utas miatt.
Előzmény: ..Nadine.. (4957)
sosiforda Creative Commons License 2008.05.27 0 0 4958

"remélem, most majd végre kiadnak egy normális új menetrendet is, az állandó papírfecnik helyett!"

 

2008. április 1-i dátummal most jelent meg az új kecskeméti menetrendfüzet, ami a helyijáratok március 1-i (és korábbi), a helyközi járatok április 1-i módosításait tartalmazza.

 

A Kunság Volán eddigi gyakorlatából ítélve júniusban, ha lesznek újabb változások , akkor megint fecnizés lesz, hiszen 2 évig nem adtak ki menetrendfüzetet:(

 

Pedig pl. Miskolcon minden hasonló változásnál újra kiadják a menetrendfüzetet.

Előzmény: Evicke (4948)
..Nadine.. Creative Commons License 2008.05.27 0 0 4957
Nah mi az? :) Kecson is megy a Megszorítás?

Én egész Kecsó helyijáratból annyit tudtam leszürni, hogy amikor anyámmal anno 10 éve mentünk a kisvasúthoz akkor 8-kor ment egy 2-es busz aztán vmikor du-n a kövi. Hmm ....

S nem értettem minek rá a csuklós buszok :)))

Amugy Kecsón mindig gyalog mindenhova eddig, s kiáltam s nem a járatot hanem a frsz-t néztem.

Nyáron kéne ujra menni, s a belvárosi susnyásba is lőni.
Előzmény: suexID (4956)
suexID Creative Commons License 2008.05.27 0 0 4956
"Emlékezete szerint volt másik utaztató szervezet is kisbuszokkal a városban, amely megszűnéséből is látszik, hogy ez nem egy gazdaságos tevékenység."

Ne felejtsük el, hogy azok a buszok nem éppen az utazóközönség igényeihez igazítva közlekedtek (sem indulások, sem útvonal tekintetében). Remek ellenpéldaként mutatnám be a tisztelt képviselőuraknak a szegedi Tisza Volán illetve SZKT nevű cégeket. Érdemes lett volna a szombati nyílt napon a képviselőtestület néhány tagjának és a KV vezetőinek is megjelenni, és esetleg példát venni arról, hogy lehet tömegközlekedést így is csinálni. (zárójelben jegyzem meg, a Tisza Volán sok-sok év után tavaly volt először veszteséges, de még így is remek pénzügyi eredménnyel zárt a körülményekhez képest).

"Az elmúlt 9 évben mindig bővült a szolgáltatás, soha nem javasolta a testület valamely járat megszüntetését. Ez természetes, mivel nőnek az igények, de bizonyos kényelmi igényekről le kell mondani, a nélkülözhetetlen igényekből viszont ne engedjen az önkormányzat."

Az elmúlt 1-1,5 év tapasztalatai nem azt mutatják, hogy a képviselőtestület ragaszkodott volna az utasok minimális igényeihez. Említeném itt a 20-as járat 20 perces követését (ami nevetséges, látva, hogy mennyire lenne igény egy 10-15 percenként közlekedő gyorsjáratra). De beszélhetnénk például a 10-es járat délutáni ritkításáról, illetve a 17-es késő délutáni indulásainak megszűntetéséről is.

"Fontos, hogy a város érdekei is érvényre jussanak, melynek közvetítésére a közgyűlés képes és alkalmas, a Volán lássa el a nélkülözhetetlen feladatokat, de a luxus elvárásokról (pl. éjszakai járat) le kell mondani. "

Nem azért, de a képviselőtestületnek esetleg oda kellett volna figyelnie a Közgazdaságtan nevű tantárgynál, mikor éppen azt hallgatták. Ugyanis minden ember, aki valaha közelében volt ennek a tárgynak, az tudja, hogy az ún. jószágok (most itt beszéljünk inkább tárgyi eszközökről) amortizációs ciklusa alatt kell lehetőség szerint minél több bevételt kitermelni. Na most egy autóbusz ha napközben dolgozik, és éjszaka áll, akkor az effektíve nem végez munkát. Csak rozsdásodik, ereszti a levegőt. Ehelyett egy éjszakai járaton termelhetne bevételt is, nem is keveset.

"Tehát azt is meg kell mondani, hogy melyik járat ne legyen, hiszen nem akarja a város, hogy a Volán csődbe menjen."

Adok még tippeket. Nem kellene hagyni, hogy a vadonatúj autóbuszok műszaki állapota ilyen leromlott legyen 2-3 év effektív üzem után. Fejleszteni kellene, és a fejlesztések emelnék a színvonalat, csábítobb lenne a tömegközlekedés a fizető rétegeknek is. Vissza kellene szorítani, hogy az idős emberek csak úgy kedvtelésből utazgatva elvegyék a helyet a fiataloktól. Ugyanis a diák fizet a jegyért, bérletért, a nyugdíjas pedig nem. Nyugodtan pénzhez juthana úgy is a Volán, hogy teret adna vállalkozásoknak (vendéglátósok, hírlapárusok), hogy esetlegesen a nagyobb végállomásokon saját üzletet indítsanak, ez bérleti díjat jelentene, infrastruktúra fejlesztést és nem utolsó sorban utasvonzó erő lehetne.
Előzmény: CsGábor (4951)
suexID Creative Commons License 2008.05.27 0 0 4955
Előzmény: Törölt nick (4954)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.27 0 0 4954
Azt tenném még hozzá, h éjszakai járatot is lehetne indítani, különsöen a várost átszelő 1-es járatnál lenne rá igény. Eleve csak Homokbányán él 500 kollégista, akik szeretnek kijárni a ávorsba szórakozni, de 22:20-ig még el se kezdődik a buli. Mikor fősulis parti van magánbusz társaságtól rendelnek buszt és ingyenes bulijárat van. És megéri nekik. A Volánnak is megérné. Rengeteg taxi jön éjfél és hajnli 3 között szinte minden nap Homokbányára, ha valahol buli van még több ( pl. keddenként volt régebben a La Fabricban, amit mostmár Dandy-nek hívnak). Még azt is be lelhetne vezetni, h a bérlet nem érvényes rá, akkor már tuti megérné, mert még így is olcsóbb mint a taxi. Esetleg azt, h csak a sofőrnél vett drágább jegy jó, az elővételben vett nem, még mindig a taxi árának töredékénél vagyunk, vagyis megérné üzemeltetni. Akár úgy is ha csak két óránként menne, pl. éjfákor indulna egy járat majd hajnali kettő és hajnali 4 avagy hajnali kettő után már semmi a mostani elsőig. Jómagam is többször kiemegyek akár csak kocsmázni az imserősökkel ,akik nem a koliban laknak, és cska megiszunk pár sört, a 22:20-as utolsó nagyon korán van. Viszotn van úgy, h már éjfélkor mndenki fárad és mennénk haza. Ilyenkor vagy taxizunk vagy gyalogolunk. De ha lenne busz azzla menénnk ,szívesen fizetnék is érte annak elelnére, h van bérletem. Taxival 1200 ft Homokbánya a belvárosból 4 felé osztva is 300 ft. A sofőrnél vett jegy meg 225 ha jól tudom. Vagyis jobb. Az elővételben vett még olcsóbb. Meg ugye ha 4 embernél több van a taxi sem játszik ,mert nem fér be mndenki, ha kevesebbne akkor meg még drágább.
KNL-241 Creative Commons License 2008.05.27 0 0 4953

Úgy gondolom,eljött az ideje,hogy ezt is bemásoljam ide...Valaki írta valakinek,nem is ez a lényeg!Kérem,akinek van ideje,olvassa el,és mondjon véleményt a leírtakról!

 

 

"Elnézését kérem,amiért zavarom Önt!Viszont 2007.december 13-án a BAON.hu-n olvastam az alábbi cikket:"Megsürgetné a részönkormányzat a buszközlekedés átszervezését" amely cikk köré építeném gondolataimat.A cikk a tömegközlekedés megreformálásáról szólt.

Lenne pár kérdésem Önhöz,illetve önálló gondolataimat is leírnám!

1.Hogy,és milyen módon fogják véghezvinni a helyi tömegközlekedés átszervezését?A lakosságot is bevonják a koncepcióba,vagy csak az Önkormányzat és a Volán hoz döntést?

2.Milyen jelenlegi járatok szűnnek meg,és milyen új járatokat hoznak létre?

3.Minőségi(új buszok,utastájékoztatás fejlesztése,megállófelújítások)és anyagi(alacsonyabb viteldíjak,megtett út utáni fizetés) változások is lesznek a helyi üzletágban?

4.A Széchenyi tér milyen funkciót kap a változásokat követően?

Önálló gondolataim:

Kecskemét mára több mint 110000 lakosú nagyváros lett,az ezzel járó előnyökkel és hátrányokkal egyaránt!Viszont cseppet sem mondható a város tömegközlekedése színvonalasnak,számos sebből vérzik az egész!Sajnos még mindig kevés pénzzel támogatja az Önkormányzat a Volán társaságot,amely így helyben érdemben nem tud fejlődni!Pedig bizony szüksége van a városnak egy jól kiépített tömegközlekedési rendszerre.Meg kell szerettetni a közösségi közlekedést az emberekkel és rá kell őket szoktatni arra!Hiába négysávúsítanak meg újítanak fel utakat a városban,ha az óriási gépjárműforgalom pár év alatt kikezdi őket...Persze az Önkormányzatnak bevételkiesése lenne,ha az emberek letennék a kocsijukat,hiszen a súlyadóból származó bevétel csökkenne.A valóságban viszont ez azt jelentené,hogy ritkábban vennék elő az autóikat az emberek,emiatt a városi utak később mennének tönkre,kevesebb pénzt kellene fordítani a karbantartásukra,továbbá a környezetszennyezés és a csúcsidei dugók is mérséklődnének!Ehhez viszont fontos,hogy az Önkormányzat tudja,hogy mit akar és hosszú távra tervezzen.Érdemes tehát megfontolni a mostani buszközlekedés átszervezését,mert nem kis dologról van szó!


 

1.Először is kellene egy olyan hely,ahol az átszervezésről mindenki elmondhatná a véleményét,akár lehetne ez egy internetes oldal is,mondjuk a város honlapján belül.Fontos megtudni,hogy mik az igények,hiszen azok mindenkinek mások és mások,de közelíteni lehet az igények között!Fontos nyitni az Utasok felé,hiszen ők a Vevők,ők veszik meg a szolgáltatást,és ha nem ismerik,akkor nem fogják azt megvásárolni,vagy ha mégis,csak fenntartásokkal!Nyitott kapcsolat kell az Önkormányzat-a Volán-és az Utasok között oda-vissza irányban!!!Kellene egy olyan hely,akár internetes oldal,ahol a város lakói megfogalmazhatnák a véleményüket,javaslataikat,panaszukat,vagy csak spontán hozzászólhatnának a tömegközlekedés megújításához!

2.Létre kell hozni,ki kell dolgozni a tömegközlekedés reformjának szakmai anyagát,hogy melyik járat,mikor,hova,hányszor menjen,hol álljon meg stb. és a teljes megvalósíthatósági tanulmány birtokában kellene lakossági fórumokat tartani a városrészekben.

3.Marketingtevékenység,információ nyújtása magas szinten,reklámtevékenység:Az egyik legjobb módja egy termék vagy szolgáltatás eladásának,ha előtte megismertetem azt a fogyasztókkal,jelen esetben az Utasokkal.

-A helyi médiákban népszerűsíteni kell a tömegközlekedést,be kell bizonyítani az emberekkel,hogy az jobb,mint a gépkocsis közlekedés.Ezért például a:Petőfi Népében,Kecskeméti Lapokban,Kecskeméti Televízióban,Gong Rádióban,Városi honlapon stb. népszerűsíteni kell a kecskeméti helyi tömegközlekedést!Akár önálló műsorokat,rovatokat is lehetne szerkeszteni a kecskeméti helyi tömegközlekedéssel kapcsolatosan!

-Szórólapokon,kérdőíveken,személyes megkérdezés során évente felmérni az igényeket!

-Színvonalas panaszkezelés,problémák gyors és szakszerű kivizsgálása,kezelése.

-Rendszeres információk nyújtása a Volán honlapján,amely rendkívül elavult állapotban van jelenleg.Jó példa viszont a Tisza Volán honlapja: www.tiszavolan.hu hírlevél.Itt bármilyen változás van,azonnal tájékoztatják az utazóközönséget!

-Évenkénti Nyílt Nap szervezése,ahol a kívülállók is betekinthetnek a Volán mindennapjaiba.

4.Utastájékoztatás fejlesztése!Elég alacsony színvonalon működik ez jelenleg Kecskeméten!Bár 2006-2007-ben történtek fejlesztések(új viszonylatkijelzők,hangos utastájékoztatás,LCD monitor-melyeken reklám és kiírásos tájékoztatás valósult meg),mégis semmisnek mondható az egész,hiszen a kezdeti felbuzdulást az követte,hogy mára szinte már egyetlen buszban sem használják a sofőrök a rendszert,illetve nem működnek azok.Ezt a rendszert is tovább kellene fejleszteni és frissíteni,hiszen nevetséges,hogy például "Óvoda" megállóhelyből 4 is van a Városban,illetve régi,elavult megállóneveket hallhatunk,ha néha netán működik is a rendszer.Emellett még a forgalmasabb megállókban az átszállási lehetőségeket is közölni kell az Utasokkal!Másik fontos része az utastájékoztatásnak,ha megvalósulna az,hogy minden megállóban digitális információs tábla tájékoztatná az utasokat,továbbá a nagyobb megállóhelyeken és a decentrumokban a hangos és vizuális tájékoztatásnak is meg kellene valósulni!Elengedhetetlenek a 21.században ezek a fejlesztések!

5.Buszmegállók(buszöblök) felújítása,rendbetétele,igényes buszvárók kihelyezése és azok környékének komfortnövelése,megállókban digitális információs tábla kihelyezése a halvány,leszaggatott,gépelt menetrend helyett!

6.Pénzügyi rész:sokkal jelentősebb összeggel kellene támogatnia az Önkormányzatnak a helyi tömegközlekedést,nem 100 millióval,hanem 300-400 millió Forinttal is akár!Ez a feltétele a gyökeres változások megindításának,és a hosszútávú fejlesztések megkezdésének,továbbá a járműpark megújításának.Emellett minden pályázati lehetőséget meg kell ragadnia a városnak,hogy pénzt nyerjen az ezirányú fejlesztések finanszírozásához.

7.Egyéb technikai fejlesztés:

-autóbuszokba korszerű jegykiadó gépek beszerzése,amely olyan jegyet tudjon kiadni,amely a tényleges utazás után számláz!Tehát aki 4 megállót megy,az kevesebbet fizessen,mint aki 7 megállót megy!(Rengeteg ember emiatt nem tömegközlekedik a városban).

-új menetjegyérvényesítő gépek elhelyezése az autóbuszban,a régi,elavult kézi lyukasztók helyett.

-Akár SMS-ben,vagy interneten történő jegyrendelés.

8.Létre kell hozni új elővételi menetjegytípusokat!A mostani teljes árú és bevásárlójegy mellé még kellene egy napijegy és egy hetijegy legalább!És meg kellene teremteni annak a lehetőségét,hogy elővételben is lehesse olyan jegyet venni,amellyel csak 3 megállót utazik valaki,vagy csak 5 megállót utazik vki stb.,sokkal több értékesítőhelynek kell lenni a városban(Pl.:lottózókban,kiskereskedelmi boltokban,ruhaboltokban)."

KNL-241 Creative Commons License 2008.05.27 0 0 4952

Khm,finoman és "köcskemétiesen" szólva,hogy "tönnémakönyérközé" ezt a nagyon okos képviselő urat...Az a baj,hogy a hozzászólását méltatni se kellene,mert az pusztán politika,nem pedig hozzáértés...

 

 

"vagy veszteséges lesz, vagy racionalizálni kell a gazdálkodását."

 

Vagy veszteséges lesz,vagy racionálom a gazdálkodását egy gt-nek - jelen esetben állami tulajdonú személyszállító cégnek - és ugyanúgy veszteséges lesz,mert ma Magyarországon az a racionalizálás,hogy általában ritkítás,elvonás,emellett még núdli szintű gazdipolitika,meg satöbbi...Tehát racionalizálni lehet,de veszteséget elkerülni nem...

 

 

"Bármikor joga van a városnak másik céggel szerződni."

 

Ez se igaz...Kiforgatom egy kicsit.Bármikor joga van a (hozzánemértő) városVEZETÉSNEK másik céggel szerződni.Ugyanis én városnak a város mindazon részét - legyen az megfogható vagy megfoghatatlan dolog - tekintem,amely nem városvezetés.Így hát a lakosságot is,és van(lenne) tömegközlekedő lakosság is,akinek viszont az az érdeke,hogy minél jobb feltételekkel tudjon településen belül helyet változtatni.A városvezetésnek sosem ez az érdeke...

 

 

"Nagyon nagy nyereséggel ezt a tevékenységet sehol nem tudják az országban végezni."

 

...,de azért lehetne törekedni arra,hogy ha már anyagi nyereséggel nem lehet végezni az országban ezt a tevékenységet,akkor legalább szellemi nyereség keletkezhetne!Remélem értitek mire gondolok?Rolinak már sokszor mondtam,3 titka van az egésznek:marketing,marketing,és marketing.

 

 

"Az a szerencse Kecskeméten, hogy a Volán a távolsági utaztatásban is részt vesz, melynek eredménye a városi közlekedésben is megjelenik."

 

Máshol mi a szerencse,ha nem ez???Ez most olyan,mintha más Volán csak helyi közlekedést tartana fent. :S

 

 

"Az elmúlt 9 évben mindig bővült a szolgáltatás"

 

Mindig azért nem,ha néha bővült is...Bocsássatok meg,de nekem valahogy keserű szájízem van,ha csak az elmúlt pár év járatritkítására gondolok...

 

 

"soha nem javasolta a testület valamely járat megszüntetését. Ez természetes, mivel nőnek az igények"

 

Áááá,ez a testület soha nem javasolta,de tényleg,ellenben elfogadni mindig elfogadta a járatmegszüntetéseket,ritkításokat...Ja,és persze,természetes,az igények is nőnek,csak ugye a gyerek is megunja a hisztit,ha süket fülekre talál...Magyarázat:a gyerek az UTAS,a süket fülek a KÉPVISELŐ TESTÜLET,+Korábban a VOLÁN.

 

 

Nem akartam,akarok senkit megbántani,de ez a véleményem...

 

Előzmény: CsGábor (4951)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!