Ha jól emlékszem a persely gyakorlatilag egy kétoldali menet. Vágnak egy nagyobb menetet a HF-be, aztán szépen beletekerik ezt a cuccot. Ennyi.
A fémszövet gyakorlatilag olyan mint egy gyíkbőr, rá kell húzni a csőre, aztán még nemtom hogyan fogom csinálni. (valszeg némi zsugorcső, és a hagyományos szorítóbilincsek, az legalább tuti.
Már nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz az összkép, minden fázisról tessék készíteni képeket, mert jövőre nekem is a motorra fog kerülni a sor. :)
A fémhálós vízcső ugyanúgy csatlakozik a csonkokra, mint a gumi, vagy van hozzá valami adapter?
És ez a perselyezés konkrétan hogy műkszik? Felfúrják nagyobbra a nyílást és úgy tesznek bele egy perselyt az eredeti gyertyamérettel?
Hogyan van letömítve a persely és a hengerfej közötti illesztés?
Azt nem mondtad, hogy az összes gyertyánál van-e olaj, vagy csak ennél az egynél, mert ha csak ennél, akkor StationW kollégának sajna igaza lehet.
Viszont ez a persely dolog engem is érdekelne majd, mert a 2. hengeremnél bele volt sütve a gyertya amikor megvettem a gépet, és akármennyire is óvatosan vettem ki, a menet eléggé megsérült. Az új gyertya viszont megszorul benne, szóval felújításig ki fog tartani.
Ne keseríts el! Nem szeretném, ha igazad lenne. Mondjuk a motor szét lesz kapva, ha vezérműszíjcsere lesz, szóval a tömítés ígyisúgyis csere. Valaki tudja ennek a perselyezésnek az árát?
Kífúj az egyik gyertyád mellett a motor. Lehet kapni hozzá javítókészletet (perselyezés) Bármelyik autoszervíz megcsinálja. 1-szer nekem is csináltak - mert egy ügyes tanonc beszakítótta a gyertyamenetet - , de már nem emlékszem mennyibe került.
Én is tudom, hogy mi a lux, de azt mondja meg valaki, hogy egy lámpatestnél (nem izzóról van szó!!!) mire vonatkozik? Nem hiszem, hogy a lámpa fényerejét jelentené, mert két ugyanolyan elsőlámpáról van szó és furcsa lenne, ha az egyik több, mint kétszeres fénnyel világítana ugyanolyan izzóval, vagy nem??? :)
Egyfajta magyarázatot már kaptam: lehet, hogy a magasabb lux értékű van a halogénizzókhoz, az alacsonyabb meg a hagyományos bilux izzókhoz. Ezt tippelte egy haver, de jó lenne pontosan is tudni.
Sziasztok Már elég rég nem voltam fönt a fórumon Kb. 1 éve De még mindig van egy csomó alkatrészem egy 90'-es 323f BG-ből főleg belső motyók de vannak karosszéria elemek is. Ha valakit érdekelne nyugottan írjon a bigdaddy85@freemail.hu címre vagy hívjon a 0620-326-32-37-es telefonszámon.
Valaki cserélt már úgy első lámpát, hogy csak kézi állításút (csavaros) tudott venni és esetleg átrakta rá az állító motort? Nem találok elektromosan állíthatót és jó lenne tudni, hogy a motor átszerelhető-e.
Másik dolog, hogy két féle lámpát látok: 12,5 LUX és 30 LUX.
Valaki meg tudná mondani, hogy ezek az értékek a lámpának milyére vonatkoznak?
A tükör fényessége, vagy az üveg fényáteresztése, esetleg fény "lefogása", stb...?
Javaslat: kizárólag a Japkernél kapható !gyári! tömítés beszerzése és beszerelése (mellesleg olcsóbban, mint az utángyártott szutykok).
Fontos!!! A tömítést, mielőtt bepászítanánk a deknibe, vékonyan kenjük be motorolajjal, hogy a csavarok meghúzásakor tökéletesen oda tudjon illeszkedni a felületekhez.
2-3 hét elteltével ellenőrizzük a csavarok szorosságát, ha kell, húzzunk utána.
Még mennyi vicces dolog van. Bólogatós kutya, szőrkormány, "ha ezt el tudod olvasni túl közel jöttél" matrica, O'NEIL (egy l-lel) napellenző matrica, kasztnit evő kukac matrica.. Táncoló elvis. Siralmas. van pár elvetemült...
Egyébként az való igaz, hogy piszok pontosan megy. A karórám sem téved a két átállás között 1 percet, de a szent kvarcórát is csak akkor szoktam állítani. Mármint amikor áttolom egy órával előre, vagy hátra. (na meg amikor leveszem az akkusarut, de az más tészta:)) )
A zöld szín nekem is bosszantós volt. A Mitsuban szerencsére nincs belőle, az óra olyan vöröses-kékes-fehér, a műszerfal meg M6-osan narancs-vörös.
Erre a hab, hogy a fejegység LCD-je meg fosvágen-kék :)
Most neonzöld kormányvédőt, és rikkancssárga trikóhuzatot keresek a gépbe:)
Van egy '96-os Mazda 323 Sedanom. A bal első ülés kimozdult a helyéről. Először az ülést a padlózathoz rögzítő lemez törött el (ezt sikerült újra rögzíteni), ám most a tartó cső is elhagyta magát.
Szívem szerint kicserélném kompletten az egész tartó szerkezetet. Milyen bontóban érdemes megnézni? Vagy Mazda Mesterék tudnának hozni valamit?
Köszi az infot, írtam nekik(Japker), de semmi válasz. Írok megint, de lehet, hogy fel is hívom őket... Örülnék, ha filléres lenne, csak nem kopottat akarok belőle kifogni.
A GE-ben ugye a szélvédő tövében van az óra. A mérnökök akkor még nem akarták a szélvédőre vetíteni, mint egy head-up display.. De már közel volt!
Speciel én nem szeretem a zöld színt, ezért komplett zavar, hogy minden zölden világít. Autórádióból meg nem veszek hozzá passzolót, mert ha még az is zŐd lenne .. :-S
Mikor szétszedtem a GC műszerfalának oldalegységét (nem karos volt az ablaktörlő szabályozója), akkor láttam, hogy a zöld fényt egy normál izzó produkálja, egy vastag kék szilikonsapkával. Azokról leszedtem, így azok sárgásak lettek, ami kicsit pl. opelasztrás (F)/(G)/(a H-t nem ismerem), de valahogy jobb lenne - nekem. Persze most már a fehér a menő, amit talán fehér LEDekkel is meg lehetne oldani, csak azok a fényerőszabályzást nem szeretik annyira. Persze a ventillátor és hőfokszabályozó csúszka mögött is egy-egy zöld téglalap alakú LED van, csak úgy betolva, semmi forrasztás. Sajna olyanból nem lehet fehéret kapni, ahol eddig én kérdeztem, mindenhol csak a kerekfejűek vannak.
De mint mondtam, inkább nem nyúlok a műszerfalhoz, amíg nem kell.