Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

StationW Creative Commons License 2007.03.02 0 0 26339

Cseles mi...

 

Biztos van másik verzió is, de...

 

1. nem találtam olyat sehol

2. biztos qurva drága, ha van

3. felesleges, mert nincs akkora nyomás

 

Ui.: a te kocsidban melyik moci van, mert a 2.2-höz találtam leömlőt... Merthogy egyezik a Ford Probe-al ugyebár:)

Előzmény: Krisz1977 (26338)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.03.02 0 0 26338
Jaaaa, tehát a meglévő gumicsőre kerül rá kívülről?
Előzmény: StationW (26337)
StationW Creative Commons License 2007.03.02 0 0 26337

Ha jól emlékszem a persely gyakorlatilag egy kétoldali menet. Vágnak egy nagyobb menetet a HF-be, aztán szépen beletekerik ezt a cuccot. Ennyi.

 

A fémszövet gyakorlatilag olyan mint egy gyíkbőr, rá kell húzni a csőre, aztán még nemtom hogyan fogom csinálni. (valszeg némi zsugorcső, és a hagyományos szorítóbilincsek, az legalább tuti.

Előzmény: Krisz1977 (26335)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.03.02 0 0 26335

Már nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz az összkép, minden fázisról tessék készíteni képeket, mert jövőre nekem is a motorra fog kerülni a sor. :)

A fémhálós vízcső ugyanúgy csatlakozik a csonkokra, mint a gumi, vagy van hozzá valami adapter?

 

És ez a perselyezés konkrétan hogy műkszik? Felfúrják nagyobbra a nyílást és úgy tesznek bele egy perselyt az eredeti gyertyamérettel?

Hogyan van letömítve a persely és a hengerfej közötti illesztés?

 

Előzmény: StationW (26333)
StationW Creative Commons License 2007.03.02 0 0 26334

nem cövek, csövek!

 

Előzmény: StationW (26333)
StationW Creative Commons License 2007.03.02 0 0 26333

Jól bírja az a gyertyajavítás, mert azóta kapott az arcába vagy 100 000 km-ert, de nincs panasz.

 

Most csinálják a 12V hengerfejbe a szelepülések becsiszolását + a szelepeket, meg végre elvittem az uccsó adagot is nikkelezni (fém vákumcövek).

 

 

Előzmény: Krisz1977 (26332)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.03.02 0 0 26332

Azt nem mondtad, hogy az összes gyertyánál van-e olaj, vagy csak ennél az egynél, mert ha csak ennél, akkor StationW kollégának sajna igaza lehet.

Viszont ez a persely dolog engem is érdekelne majd, mert a 2. hengeremnél bele volt sütve a gyertya amikor megvettem a gépet, és akármennyire is óvatosan vettem ki, a menet eléggé megsérült. Az új gyertya viszont megszorul benne, szóval felújításig ki fog tartani.

Előzmény: daredda (26329)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.03.02 0 0 26331

Megnéztem a képeket a cuccaidról, állat lesz!!!! :)))

Előzmény: StationW (26330)
StationW Creative Commons License 2007.03.02 0 0 26330

Megkérdeztem!

 

Nem kell parázni, alapesetben 2000 db Birodalmi forint. -ha nincs komplikáció.

Előzmény: daredda (26329)
daredda Creative Commons License 2007.03.02 0 0 26329
Ne keseríts el! Nem szeretném, ha igazad lenne.
Mondjuk a motor szét lesz kapva, ha vezérműszíjcsere lesz, szóval a tömítés ígyisúgyis csere.
Valaki tudja ennek a perselyezésnek az árát?

DRD - 626
Előzmény: StationW (26328)
StationW Creative Commons License 2007.03.02 0 0 26328

Ez nem szelepfedéltömítés!

 

Kífúj az egyik gyertyád mellett a motor. Lehet kapni hozzá javítókészletet (perselyezés) Bármelyik autoszervíz megcsinálja. 1-szer nekem is csináltak - mert egy ügyes tanonc beszakítótta a gyertyamenetet - , de már nem emlékszem mennyibe került.

Előzmény: Krisz1977 (26321)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.03.01 0 0 26327

Én is tudom, hogy mi a lux, de azt mondja meg valaki, hogy egy lámpatestnél (nem izzóról van szó!!!) mire vonatkozik? Nem hiszem, hogy a lámpa fényerejét jelentené, mert két ugyanolyan elsőlámpáról van szó és furcsa lenne, ha az egyik több, mint kétszeres fénnyel világítana ugyanolyan izzóval, vagy nem??? :)

Egyfajta magyarázatot már kaptam: lehet, hogy a magasabb lux értékű van a halogénizzókhoz, az alacsonyabb meg a hagyományos bilux izzókhoz. Ezt tippelte egy haver, de jó lenne pontosan is tudni.

Előzmény: 3x (26324)
sipi85 Creative Commons License 2007.03.01 0 0 26326
Sziasztok
Már elég rég nem voltam fönt a fórumon Kb. 1 éve
De még mindig van egy csomó alkatrészem egy 90'-es 323f BG-ből főleg belső motyók de vannak karosszéria elemek is.
Ha valakit érdekelne nyugottan írjon a bigdaddy85@freemail.hu címre vagy hívjon a 0620-326-32-37-es telefonszámon.
NeomatiK Creative Commons License 2007.03.01 0 0 26325

"Szent kvarcóra"

:DD ezt még nem hallottam, marhajó! :DD

 

Engem egyébként nem zavar este, lent van a sebváltó előtt.  Nappal viszont nem látni belőle szinte semmit, ha a lámpák fel vannak kapcsolva.

Előzmény: Tschaby (26316)
3x Creative Commons License 2007.03.01 0 0 26324
Hát, azért a luxot illene ismerni: 1 lux= 1 gyertya fénye 1 méter távolságból
Előzmény: Krisz1977 (26322)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.03.01 0 0 26323

 

Bocsánat... "mijére" ... :)

 

Előzmény: Krisz1977 (26322)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.03.01 0 0 26322

Lámpa téma!

 

Valaki cserélt már úgy első lámpát, hogy csak kézi állításút (csavaros) tudott venni és esetleg átrakta rá az állító motort? Nem találok elektromosan állíthatót és jó lenne tudni, hogy a motor átszerelhető-e.

 

Másik dolog, hogy két féle lámpát látok: 12,5 LUX és 30 LUX.

Valaki meg tudná mondani, hogy ezek az értékek a lámpának milyére vonatkoznak?

A tükör fényessége, vagy az üveg fényáteresztése, esetleg fény "lefogása", stb...?

Ilyennel még nem találkoztam.

Krisz1977 Creative Commons License 2007.03.01 0 0 26321

Ez nem nehéz kérdés.... :)

 

Szelepfedéltömítés!   (tapasztalat!!! :))))

 

Javaslat: kizárólag a Japkernél kapható !gyári! tömítés beszerzése és beszerelése (mellesleg olcsóbban, mint az utángyártott szutykok).

 

Fontos!!!  A tömítést, mielőtt bepászítanánk a deknibe, vékonyan kenjük be motorolajjal, hogy a csavarok meghúzásakor tökéletesen oda tudjon illeszkedni a felületekhez.

 

2-3 hét elteltével ellenőrizzük a csavarok szorosságát, ha kell, húzzunk utána.

 

Eredmény: évekig tartó tökéletes tömítettség!

 

Üdv! :)

Előzmény: daredda (26318)
daredda Creative Commons License 2007.03.01 0 0 26320
Még mennyi vicces dolog van.
Bólogatós kutya, szőrkormány, "ha ezt el tudod olvasni túl közel jöttél" matrica, O'NEIL (egy l-lel) napellenző matrica, kasztnit evő kukac matrica.. Táncoló elvis. Siralmas. van pár elvetemült...

DRD - 626
Előzmény: Tschaby (26319)
Tschaby Creative Commons License 2007.03.01 0 0 26319

A zászlók azok hátul vannak :)

A karácsonyfa csak szezonális a műszerfal közepén:)


Meg tehénbőr a szélvédő alatt, ja és a lompos antenna, meg a kuka utas matrinya:)

Előzmény: daredda (26317)
daredda Creative Commons License 2007.03.01 0 0 26318
Képrejtvény. Vélemények? (Mi lehet a baj?)
DRD - 626

csurog
daredda Creative Commons License 2007.03.01 0 0 26317
Karácsonyfa?
Ne feledd az ország és focicsapat zászlókat a szélvédőről, hogy ne láss ki!

DRD - 626
Előzmény: Tschaby (26316)
Tschaby Creative Commons License 2007.03.01 0 0 26316

Egyébként az való igaz, hogy piszok pontosan megy. A karórám sem téved a két átállás között 1 percet, de a szent kvarcórát is csak akkor szoktam állítani. Mármint amikor áttolom egy órával előre, vagy hátra. (na meg amikor leveszem az akkusarut, de az más tészta:)) )

 

A zöld szín nekem is bosszantós volt.
A Mitsuban szerencsére nincs belőle, az óra olyan vöröses-kékes-fehér, a műszerfal meg M6-osan narancs-vörös.

Erre a hab, hogy a fejegység LCD-je meg fosvágen-kék :)

Most neonzöld kormányvédőt, és rikkancssárga trikóhuzatot keresek a gépbe:)

Előzmény: Medve_V6 (26307)
Medve_V6 Creative Commons License 2007.03.01 0 0 26315

Halihó!

 

mail ment...

Előzmény: daredda (26312)
kalasnikov Creative Commons License 2007.03.01 0 0 26314

Hali!

 

Van egy '96-os Mazda 323 Sedanom. A bal első ülés kimozdult a helyéről. Először az ülést a padlózathoz rögzítő lemez törött el (ezt sikerült újra rögzíteni), ám most a tartó cső is elhagyta magát.

 

Szívem szerint kicserélném kompletten az egész tartó szerkezetet. Milyen bontóban érdemes megnézni? Vagy Mazda Mesterék tudnának hozni valamit?

 

Köszi előre is a segítséget.

daredda Creative Commons License 2007.03.01 0 0 26313
Köszi az infot, írtam nekik(Japker), de semmi válasz. Írok megint, de lehet, hogy fel is hívom őket... Örülnék, ha filléres lenne, csak nem kopottat akarok belőle kifogni.

DRD - 626
Előzmény: Krisz1977 (26301)
daredda Creative Commons License 2007.03.01 0 0 26312
Frímélj, a kukac elé a nicknevem dobd. És küldök képeket, ha találok, vagy csinálok, meg le is írom, amit én átéltem vele..

DRD - 626
Előzmény: Medve_V6 (26302)
daredda Creative Commons License 2007.03.01 0 0 26311
A GE-ben ugye a szélvédő tövében van az óra. A mérnökök akkor még nem akarták a szélvédőre vetíteni, mint egy head-up display.. De már közel volt!

Speciel én nem szeretem a zöld színt, ezért komplett zavar, hogy minden zölden világít. Autórádióból meg nem veszek hozzá passzolót, mert ha még az is zŐd lenne .. :-S

Mikor szétszedtem a GC műszerfalának oldalegységét (nem karos volt az ablaktörlő szabályozója), akkor láttam, hogy a zöld fényt egy normál izzó produkálja, egy vastag kék szilikonsapkával. Azokról leszedtem, így azok sárgásak lettek, ami kicsit pl. opelasztrás (F)/(G)/(a H-t nem ismerem), de valahogy jobb lenne - nekem.
Persze most már a fehér a menő, amit talán fehér LEDekkel is meg lehetne oldani, csak azok a fényerőszabályzást nem szeretik annyira. Persze a ventillátor és hőfokszabályozó csúszka mögött is egy-egy zöld téglalap alakú LED van, csak úgy betolva, semmi forrasztás. Sajna olyanból nem lehet fehéret kapni, ahol eddig én kérdeztem, mindenhol csak a kerekfejűek vannak.

De mint mondtam, inkább nem nyúlok a műszerfalhoz, amíg nem kell.

DRD - 626
Előzmény: amay_light (26308)
jogepek Creative Commons License 2007.02.28 0 0 26310
azelőtt viszont jók voltak az autók...
Előzmény: Medve_V6 (26307)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.02.28 0 0 26309
Inkább siessen, minthogy elkéss valahonnan! :)
Előzmény: Medve_V6 (26307)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!