"Sok kocsim volt, 1/2, 1, 2 max. 3 évig tartottam meg őket." Ha igy szereltetted, nem is csoda, hogy újat kellett venni. Te szerencsétlen idióta, szilentet nem zsiroznak, mert tönkremegy ! A vectra szilentjei nem olajállóak. Aki ezt elmndja azt meg leugatod, bravó... Tudod mit, mássz be a kocsid alá és jó alaposan zsirozd végig az összes szilentedet, mind szarrámegy egy nyári nap és az egész családoddal megpakolva lefelé kigyózol a horváth szerpentinen, majd hallasz egy puffanást, és eszedbe jut ez a beirásom.... De akkor már késő lesz.
Először írj nekik mailt, vagy telefonálj, hogy melyik cucc kompatibilis a te autóddal, és mik kellenek a fejegységen kívül! Egyébként én is szemezek egy 2604-essel az omegámba, de a kérdéses dolgokról sajnos nekem sincs infóm egyelőre. briger
Igazából akkor is elmondta, amikor visszahozta a kocsit, csak én nem figyeltem oda. Évek óta vele, s 3 kollégájával szereltetek.Van egy nagyon jól felszerelt műhelyük, s jóval a szakszervíz árai alatt vannak. Bármit cserélnek, a kopott alkatrészt mellékelik a csomagtartóba.
Egyetértek veled ez nagyon paraszt beszólás volt schusuka részéröl. Mondjuk nekem nem sok beleszólásom lehet mert énse pakolok bele minden szart a kocsiba. Szerintem meg szervízbe nem érdemes vinni a kocsit. Amikor volt egy számítógép nullázásért kértek 20e ft-ot. Ami egy sarulevételből állt.
Most,miután mégegyszer elolvastam schusukához intézett hozzászólásomat,rájöttem, hogy a második mondatommal lehet hogy megsértettem olyanokat, akiket nem volt szándékomban. Ezért az Ő kivételével mindenkitől elnézést kérek.
Köszönöm, hogy figyelmeztettél. Ahogy elolvastam a hozzászólásodat, fel is hívtam a szerelőt, hogy tisztázzam a dolgot. Nos úgy tűnik, én mondtam marhaságot, ezért elnézést kérek. A következőket mondta: egy-egy oldalon van 3 szilent,s 2 gömbfej. Nekem az egyik gömbfej volt beállva, s azt zsírozta meg. Ez állítólag gyárilag is zsírozva van, csak ha a porvédő gumija sérül, kosz kerül be, s kattogni kezd, mint az enyém. Mégegyszer elnézést a félrevezetésért.
Köszönöm a tanácsot, megkeresem majd az általad ajánlott klubot.Nem tudtam,hogy ezen a forumon csak az szólhat hozzá, aki esztelen módon mindenféle szirt-szart felaggat a kocsijára akkor is, ha nincs rá szükség,s ha valaki nem ezt teszi, mint pl. én,az igénytelen, csóró stb.Valamikor én is igy gondolkoztam, mikor még az első kocsijaimat vettem. Ennek már több mint 25 éve. Aztán szépen leszoktam arról, hogy a kocsi uralja az életemet. Sok kocsim volt, 1/2, 1, 2 max. 3 évig tartottam meg őket, mindig szerelő javitott, ha azt mondta valamire hogy csere, nem érdekelt mennyibe került, cserélte. Ha nem volt szükséges, nem cserélte. Ez ma is igy van, s ami pénzem igy megmarad, az mehet az idősebbik fiam gyermekére, az unokámra, ill.kisebbik, egyetemista fiam apanázsára, hogy illendőséget,s modort tanulhasson arra az esetre, ha egy netes forumon egy ismeretlennek kell esetleg tanácsot adnia.
Ezzel csak1 baj van. Ha kopogott akkor kopott volt ergo csere. Ha bezsírozta és széthullik akkor szétveri a lengőkart és "jóó olcsón" fogod megúszni a komplett cserét. Tök jó lesz 60 ezerért venni jobb hátulját mint most 8 ezerért szilentet.
Végül is nekem teljesen mindegy, hogy zsírozta, vagy sem, az sem érdekel, hogy barom-e a szerelő, vagy sem, az viszont érdekel, hogy nem kellett silentet cserélni, s azóta meg sem nyikkan.
Szia: Érdekelne a szerkezet de csak teljes körű kipróbálás után! (gyakorlatilag beszerelve) Ha minden működik tökéletesen, kormány távvezérlés, külső kijelző és nem ugrik a CD stb. Kérlek írd meg az árát, ha így megfelel Neked.
Üdv:
Tamás
Szeretném megkérdezni tudna-e valaki tippet , B vectra központi kijelző pixelhibájának javítására, esetleg csere, szóval minden megoldás érdekel. Hol foglalkoznak ilyennel?
Előre is köszönöm:
Tamás
68000 km. 1,9 millió. Rögtön vezérléscserével kezdtem, mivel ugyan a kezelési utasitás 90000 km-nél javasolja, de a szakszervíz, s több szerelő 60000-re esküszik.Ez kb.50.000- Ft.( szíjak,feszítők, vizpumpa, olaj, szűrők).
Üdvözöllek leendő Vectra-társ! Igazából én is csak decemberben vettem egy 1.6-ost, 2000 évit, túl sok tapasztalatom nekem sincs, de eddig a következőket tapasztaltam:az 1.6-os kényelmes, viszonylag keveset fogyaszt ( 7,5 körül ), de ha előzök, pörgetni kell, mert nehezen gyorsul. Igaz elég gyorsan összeszedi magát. Ha most vennék, lehet hogy egy 2.0-t keresnék. De lehet hogy csak az a bajom, hogy előtte egy 2.0-s Lagunám volt, nagyon jó motorral, s még nem szoktam át. Mikor megvettem, kopogott a jobb hátulja. A szerelőm megnyugtatott, hogy csak a silent száraz. Valóban az volt a baja.Kis zsírral megoldotta. Egy hónapja elkezdett nyikorogni a vezető ülés. Szakszervíz azt mondta megcsinálják,1-2 nap, semmi garancia, 15 ezer Ft. Karosszériás ugyanez, csak 10 ezerért. Öcsémmel szétszedtük, az ülőrész és a támla összekötő csapját - ami fellazult - elnitteltük, nem nyikorog, 3 óra, 2-2 sör. Még a bal középső oszlopban zörög valami, a biztonsági övre gondolok, de ha kinyitom menetközben az ajtót, akkor nem hallani. Lehet hogy az ajtó zörög. Szét kell majd szednem. Végül is a fentiekkel azt akartam mondani, hogy apró zörgésektől, nyikorgásoktól ne ijedj meg, mindig lesz valaki, akinek már volt hasonló, s tud tanácsot adni.
Sziasztok. Új vagyok a topicban,sgítségeteket szeretném kérni,kb 1 hónap mulva szeretném lecserélni a 405-sömet egy vectrára lesz 1.7-1.8 millióm ahogy nézegetem a http://hasznaltauto.hu/ oldalakat ez a pénz 2000-2001-es kidású kocsikra elegendő,most az volna a kérésem írjátok le mire figyeljek a vásárlásnál Pl:motorikusan,kilóméterállás,szervízkönyv stb... Ha egy módom leszrá tulajdonostol veszem. Köszi a segítséget.