Összesen 2x vittem nekik kormányművet felújíttatni és mind a 2x jól megcsinálták, nem volt rájuk panasz. 42ezret fizettünk érte és persze tudtuk, hogy csak egy 500 forintos perselyt cseréltek, de azt nem lehet külön kapni, a kormánymű meg kicsit drága, szóval még így is megérte. Ettől függetlenül biztos van olyan kormánymű, amire azt mondják, hogy sajnos nem lehet megcsinálni.
Sajnos Magicmind-del belefutottunk abba, hogy a felni ET száma nem egyezett, így több gumis egybehangzó véleménye alapján nem tudom feltenni az ő felnijeit a B Vectrára. Mivel típuson belül is lehetnek eltérések (motortól függően) így kérlek, írd meg, a Te felnid ET száma mennyi? Az enyém 49. Ha egyezünk, érdekelnének a felnik! Előre is köszönöm!
pontosan nemderült ki mi a motor pontos tipusa 8 szelep vagy 16szelep. ha 16 szelepes verzio akkor az elgörbült szelepek számátol fügöen akár 100ezer hf is lehet a javitás.
Sajnos a fogasszij (?), nagyon laikus vagyok :(, elszakadt s a motort tonkretette.
Az auto jo allapotban van/volt egyebkent s most nem tudom mi tevo legyek...
Ami meg rosszabb jelenleg Nemetorszagban vagyok s itt egetvero arakert akarnak egyeltalan hozzanyulni. (ami normalis). Haza tudom valahogy trailerezni s Sopronban megjavittatni pl...ami persze megint min. 50-60 eft csak benzin berlet furikazas stb...
Mennyi lenne min. ill. max a javitasi ktsg ?
Vagy mennyi kb a roncs ertek ill....
Minden kostruktiv tanacsert elore is halas vagyok..
PS Gyerekink miatt nagyon fontos volna egy megoldas. Regensburg kozeleben vagyunk.
Sziasztok,
a kovetkezo parajelenseget tapasztalom: a radio (blaupunkt car 300)kijelzese eltunik (radionev ez az), mihelyt bekapcsolom a helyzetjelzo, vagy az orszaguti vilagitast (helysebben 1-2masodpercig meg latszik).A furcsasag az, hogy a homerseklet es az ido az marad a helyen, illetve ha nincs radio bekapcsolva, akkor a datum az latszik a helyen, vilagitassal, anelkul barhogy. Volt mar valakinek hasonlo tapasztalata?
Udv
V.Gy.