Pont a kurrens részek :(.Ezek miatt telt el nálam a nyolc év! A hátsó villára én hegesztettem fogadót, de aki ettől idegenkedik az készíthet bilincses csavarozhatót is.
Hali! Nekem meg van a Trophyhoz az összes cucc ami neked kell, csak az első lengővilla hiányzik, de ha felhívsz, arra is mondok megoldást...! Keresd a guglin bazsimocit, ott megtalálod a számom.
A motor első alsó villa része amin két furat van, hátsó lengővilla. A tank alatti csatlakozó, gömbfejű lengő villa tengely és az ülés alatti gömbfejű tengely. Kecskeméti az illető. Valami Pzoli.
Ts mellé lesz? Nekem is van egy amit szeretnék összeállítani, Trophy mellé. De sajnos évek óta nem tudom a csatlakozó elemeket beszerezni. Tavaly valamikor felcsillant a remény, de egy idiótára akadtam csak, vagy fél évig telefonálgattam neki, de mindig csak majd, meg hogy sok a dolga, bocsi de elfelejtettem, írjuk fel még egyszer mik kellenek, mert ennyi meg annyi a dolga. A kurva anyádat gondoltam, aztán leszartam. Még ma is fent van a hirdetése a neten.
BMW K100as-om van. Mostanában gondoltam hogy kellene egy oldalkocsi. Nem találok megfelelőt. Egyáltalán nem találok semmilyet. Te hogy oldottad meg? Vásároltál, gyártottál? Válaszod előre is Köszönöm.
A fogat vezetését meg fogod szokni,kell rá aludni egyet,aztán gyakorlás,idő az agynak,hogy rögzíteni tudja az érzéseket.
Szerintem a vezetési rutin magától is ki fog alakulni,de agyban mindig ott kell lenni-mert tudod máshogy fordul jobbra-és balra.Ennél talán fontosabb a fékezés-megállás.Nekem utassal nagyon furcsa volt,hogy utassal komolyabb fékezésnél oldalra akar kitörni-elhúz.Ha előtted egy ABS-es gk.fékez egy komolyat,észnél kell lenni.Aztán meg kell szokni-érezni a fogat szélességét.
Régen az oldalkocsis Postások mondták,"ha tudsz oldalkocsist vezetni,akkor a helikopter is menni fog".
Legyél türelmes magadhoz,mert el kell felejtened nagyon sok reflexet,ami a szóló vezetésénél alap volt.
Szia Wild rat! Látom eléggé jártas vagy a bürokrácia útvesztőiben,megírom gondom hátha tudsz valami irányt adni.Szeretnék venni egy oldalkocsis Urált de az eladó szerint csak Litván papírja van a gépnek.Az lenne a kérdés szabad e egyáltalán ilyen gépet megvenni és ha igen hol kell kezdeni az egész stációt a hatóságokkal.Válaszodat előre is köszönöm.Üdvözlettel.
dehogy vagyok király ,1992 ben Ukrajnában egy Urál k 750 akartam meg venni és próba kör végén a beton kerítés vetett véget a motor totál kár lett a tulaj át repült az oldalkocsin és az árokba landolt volt nagy riadalom mire föl eszmélt a nejével oroszul veszekedett és csoda de nekem egy rosz szót sem szólt le köpte a motort majd be hívott a lakásukba ahol meg volt terítve az asztal majd 2 deci vodkát a kezembe nyomot és monda igyam meg .... szóval akkor meg fogattam nekem is lesz oldalkocsis mocim ...de majd csak akkor ha föl növök hozzá így kezdődött az oldalkocsik iráni rajongásom 23 után most sikerült BMW K 1100 mellé egy oldalkocsit nagyon nem volt egyszerű de meg lett van egy mondás a "nagykapu mellet ott a kis kapu ,és a kis kapu mellet mindig van rés ahol be lehet bujni " ha majd egyszer össze futunk személyesen is el mondom mi mindenen mentem keresztül mire meg lett a műszaki addig is baleset mentes közlekedést !