A kilométeróra állítása kb. 2 perces művelet (vagy kevesebb)...
Egyetlen, amivel még - majdnem - elhinném a kilométert, ha a kocsi összes eddigi szervizéről meg lenne a számla, meg a szervizkönyv és ez a szerviz-ek számítógépében szintén szerepelne...
De így is csak "majdnem hinném el", mert ezek a dolgok is simán kijátszhatók....
Milyen garanciát???? 2 évet???? Új autóra adnak ennyit, nem egy 10 évesre. Szerinted ha magveszed és 1 hónap múlva beadja a kulcsot mondjuk a váltó, akkor a kereskedő megjavíttatja neked :-))))) Ugye ezt te sem hiszed el
kereskedőtől venném és ott garanciát adnak a kilométerre és még az egész kocsira is(2évet)de engem ami érdekelne az az hogy a 110kw-os motor mennyire megbízható!?
Tehát egy 10 éves dízel A6-ost szeretnél venni, ami nagyon nagy eséllyel cégautóként kezdte a pályafutását, majd 3-4 éves korában visszaütötték többszázezer kilométerrel az óráját, majd még mentek vele további 100000-t (-eket) és most el akarják adni?
Ne a motort nézd, hanem az autóval várható szopás esélyét......
Mert a - nagy eséllyel - k...a sokat futott kocsinak már minden baja lehet...
(És ettől még nem az Audi, mint márka a szar, hanem egyszerűen - nagy eséllyel - 0-ra vannak hajtva..)
ÜDV. én meg a három hónapja vett 99es a6omon azt hittem könyü lesz kivenni a "hamutálat" mert nem tudom helyére tolni(hogy ott is maradjon), mindig viszanyomja valami....... de én majd 1szép nyugodt nyári szabadnapomon árnyékoló nagy olajfánk alatt állok neki mert elriadtam a mutatványtól. még jó hogy nem áltam neki.... KITARTÁS.
én úgy emlékszem hogy a hamutartó az tényleg 2 csavaros , de ahhoz hogy ki is szedd nekem úgy rélik ki kellett szednem vagy legalább is mozdítanom a klímavezérlőt , mert a hamutartónak van egy része ami úgy van beemelve a helyére ...valami ilyesmi rémlik , az biztos hogy a 2 csavar kiszedése édes kevés volt .
A csavarok kint vannak, de én ma egész déléután ezzel birkóztam, de nem jön ki. Vmi a két szélén fogja, ahol a kis müa fogaskerekek forognak, de egyszerűen nem látom, nem jövök rá, h mi az... És megnéztem ismét az elsát,és olyan, mintha az enyém a chorus rádióval szerelthez hasonlítana. Amúgy az autó "különleges rádió adó-vevővel" volt szerelve annak idején a középkonzol is ehhez van kialakítva. Lehet ezért nem egyezik? De a hamutartó csak nem más..., bár ki tudja, lehet...
Hali, tudja-e vki , h A6 2003 manuál, concert cd, hogyan kell a hamutartó boxot kivenni ? ( az egészet nem csak a hamutálat) ELSAWIN 3.6 alapján nem boldogulok, mert amit ír, h a két fület csavarhúzóval kihúzni a nyil irányaban azt nem tudom végrehajtani, mert nincs meg, h hova is kéne tenni a csavarhúzót....:-((
kiváncsian várom milyen tapasztalataid lesznek vele. mert nekem is kellene vennem nekem is avantom van. szóval majd 1 hét mulva visszatérünk rá. az ár jó volt, szerintem.
a "hajmeresztő népmesék" kategóriagyőztesének szavaznám meg........ hát vannak még az a6 3.0tdi raptorok...... ..... azok a pénzszomjas állatok........ ....... meg a tinó gazdájuk akit jól lehuztak azok a becsületes fiuk.... es még jól el is dicsekszik vele országnak világnak... pedig csak az eszének kéne a helyén lennie(mert ugye zsé az van sz.rásig)!
egyetértek :))) azok a piszkos oroszok csináltak egy fain gépet......(mondaná a haverom) na de komolyan szuper a hajtás csak el kéne mennem 1 vezetéstréningre mert láttam hogy ezek tudnak keresztben kanyarodni havon. azt szivesen elsajátitanám.(nem vagyok pricos csak más nagyon más az "érzés" mikor megtrógálod keresztben tartani havon, mindig egyenesbe igyekszik tartani azt a vaddisznyó testit... khmm kasznyit... )
Igen, nekem is 2 hete volt az első komoly teszt lehetőségem a 4 kerékkel. Fantasztikus, ahogyan viszi a 2 tonnát! :) Viszont kanyarban és megálláskor nem lehet a fizikát átverni!
Ez egy igazi barom volt aki ezt írta, szerintem neki nem is volt ilyen kocsija csak írt valamit amit hallot valahol és felszorozta 5 el! 500000ft ért új motorelektronikát veszel!
Az izzítógyertya probléma viszont valós 2005-év közepéig kerámiával szerelték utána meg vassal. ( tanfolyamon azt mondta a sváb mérnök,hogy azért próbálkoztak a kerámiával mert az 4 TIZED MÁSODPERCEL HAMARABB FELIZZIK . Barmok. Egy rakás hengerfej meg leszerelődik a NAGY TALÁLMÁNY miatt)
"1 hete 2 izzítógyertya behalt,csak az a baj,hogy ami benne van gyárilag,az kerámia,így nem lehet kiszedni,beleszakad,hengerfej le,új,FÉM izzítógyertyát kell beletenni,amihez újra kell tanítani a motor computerét,amit horribilis áron csinálnak,kb 4-500.000 FT és ez csak a computer,hol van a szerelési költség stb...Ez állítólag minden 3.0 TDinél ekkora szívás,típushiba"
A TÖRPÉNET: a szomszéd rendőr csoki vett 1praktik. szürke takaróponyvát...... aztán rendeltetésszerüen este jól ráhuzta a hondájára... másnap reggel az ablakból néztem a showt, amikoris le szerette volna szedni.... de a "pányva" odafagyott a vizes fényezésre.... végül is a barátnőjével közös tornamutatványban(lábak a lökösön aztán húzd húzd) megszabaditották a gépest. na azóta 1xsem láttam a becses darabot!!!! szerinted????
nem váltójavitó(k) hanem szerelők. van műszer és értik is amit csiálnak. amugy váltót javitani Gödöllőre vinném.... Nyiri Jánoshoz(telefon pár oldalal ezelőtt leirva). beszéltem vele most mikor előált ez a problémám. nagy gyakorlattal rendelkezik(54éves) nem mond elhamarkodottan semmit. nagyon korrektül elmondja mire számithatok de fontos a hibajelenség pontos leírása. ja és sok ilyen váltót csinál.