Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.01.03 0 0 2144

A kilométeróra állítása kb. 2 perces művelet (vagy kevesebb)...

 

Egyetlen, amivel még - majdnem - elhinném a kilométert, ha a kocsi összes eddigi szervizéről meg lenne a számla, meg a szervizkönyv és ez a szerviz-ek számítógépében szintén szerepelne...

 

De így is csak "majdnem hinném el", mert ezek a dolgok is simán kijátszhatók....

Előzmény: molnar111 (2141)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.03 0 0 2143

"garanciát adnak a kilométerre"

 

Remélem ezt Te sem gondolod komolyan!!??

 

"110kw-os motor mennyire megbízható"

 

Egy 10 éves sokat futott - ismeretlen előéletű - autónál valszeg semennyire...

Persze lehet szerencséd, csak a kérdés, hogy mekkora eséllyel....

Amúgy eléggé felejtős kategória... Győri motor, de elég sok gondról lehetett hallani róluk:  Hengerfej, vezérműtengely-törés/kopás...

 

A 114 Kw-os nagyságrendekkel jobb motor....

Előzmény: molnar111 (2141)
mistermekkmester Creative Commons License 2011.01.03 0 0 2142

Milyen garanciát???? 2 évet???? Új autóra adnak ennyit, nem egy 10 évesre. Szerinted ha magveszed és 1 hónap múlva beadja a kulcsot mondjuk a váltó, akkor a kereskedő megjavíttatja neked :-))))) Ugye ezt te sem hiszed el

Előzmény: molnar111 (2141)
molnar111 Creative Commons License 2011.01.03 0 0 2141

kereskedőtől venném és ott garanciát adnak a kilométerre és még az egész kocsira is(2évet)de engem ami érdekelne az az hogy a 110kw-os motor mennyire megbízható!?

Törölt nick Creative Commons License 2011.01.03 0 0 2140

Tehát egy 10 éves dízel A6-ost szeretnél venni, ami nagyon nagy eséllyel cégautóként kezdte a pályafutását, majd 3-4 éves korában visszaütötték többszázezer kilométerrel az óráját, majd még mentek vele további 100000-t (-eket) és most el akarják adni?

Ne a motort nézd, hanem az autóval várható szopás esélyét......

Mert a - nagy eséllyel - k...a sokat futott kocsinak már minden baja lehet...

(És ettől még nem az Audi, mint márka a szar, hanem egyszerűen - nagy eséllyel - 0-ra vannak hajtva..)

 

 

Persze lehet, hogy tévedek... Úgy legyen...:-)

 

 

Előzmény: molnar111 (2139)
molnar111 Creative Commons License 2011.01.03 0 0 2139

2001es évjárat az az audi a6 amit kinéztem(110kw)

sanya1981 Creative Commons License 2011.01.03 0 0 2138

Üdv, ma kerestem, de sajnos nem találtam a  concertet):

Előzmény: mistermekkmester (2134)
molnar111 Creative Commons License 2011.01.03 0 0 2137

Helló!

Autót szeretnék venni.

Audi A6-ost. De úgy hallottam hogy a 110kw-os nagyon nem jó!?vélemények?

schwarz01 Creative Commons License 2011.01.03 0 0 2135

 ÜDV. én meg a három hónapja vett  99es a6omon azt hittem könyü lesz kivenni a "hamutálat" mert nem tudom helyére tolni(hogy ott is maradjon), mindig viszanyomja valami....... de én majd 1szép nyugodt nyári szabadnapomon árnyékoló nagy olajfánk alatt állok neki mert elriadtam a mutatványtól. még jó hogy nem áltam neki....    KITARTÁS.

mistermekkmester Creative Commons License 2011.01.03 0 0 2134

De hogyan húzom??? Nem jön... Ha csak húzom , valami törni fog... azt meg nem kéne

Előzmény: Törölt nick (2131)
mistermekkmester Creative Commons License 2011.01.03 0 0 2133

A klímavezérlő már kiugrott, az egész középboxban már csak a hamutartó figyel... Ma délután ismét nekiállok...

Előzmény: Templomegere W123/220D (2132)
Templomegere W123/220D Creative Commons License 2011.01.02 0 0 2132

én úgy emlékszem hogy a hamutartó az tényleg 2 csavaros , de ahhoz hogy ki is szedd  nekem úgy rélik ki kellett szednem vagy legalább is mozdítanom a klímavezérlőt , mert a hamutartónak van egy része ami úgy van beemelve a helyére ...valami ilyesmi rémlik , az biztos hogy a 2 csavar kiszedése édes kevés volt . 

Előzmény: mistermekkmester (2127)
mistermekkmester Creative Commons License 2011.01.02 0 0 2130

Ja, és amit az elsa hoz képet, nekem ott nincs csavar!

Előzmény: mistermekkmester (2129)
mistermekkmester Creative Commons License 2011.01.02 0 0 2129

A csavarok kint vannak, de én ma egész déléután ezzel birkóztam, de nem jön ki. Vmi a két szélén fogja, ahol a kis müa fogaskerekek forognak, de egyszerűen nem látom, nem jövök rá, h mi az... És megnéztem ismét az elsát,és olyan, mintha az enyém a chorus rádióval szerelthez hasonlítana. Amúgy az autó "különleges rádió adó-vevővel" volt szerelve annak idején a középkonzol is ehhez van kialakítva. Lehet ezért nem egyezik? De a hamutartó csak nem más..., bár ki tudja, lehet...

Előzmény: Törölt nick (2128)
mistermekkmester Creative Commons License 2011.01.02 0 0 2127

Hali, tudja-e vki , h A6 2003 manuál, concert cd, hogyan kell a hamutartó boxot kivenni ? ( az egészet nem csak a hamutálat) ELSAWIN 3.6 alapján nem boldogulok, mert amit ír, h a két fület csavarhúzóval kihúzni a nyil irányaban azt nem tudom végrehajtani, mert nincs meg, h hova is kéne tenni a csavarhúzót....:-((

Törölt nick Creative Commons License 2011.01.02 0 0 2126

Jovohèten kezdem majdhasznàlni!

Majdirok........... :)

Előzmény: schwarz01 (2125)
schwarz01 Creative Commons License 2010.12.31 0 0 2125

kiváncsian várom milyen tapasztalataid lesznek vele. mert nekem is kellene vennem nekem is avantom van. szóval majd 1 hét mulva visszatérünk rá. az ár jó volt, szerintem.

Előzmény: Törölt nick (2123)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.31 0 0 2124

2hete cserèltem izzitokat!

Szerintem egy 0-val tobbet irt a sràc,ugyan is csak 40-50 ezr korul mozog ez a mutatvàny!

Keràmia volt az entèmben is de kijott mind a 6! (szerencsère)

 

Porlaszto csucsokat be kell tanitani de izzitot szerintem nem....

 

 

 

B.U.E.K. MINDENKINEK!!!!!!!

Előzmény: BIG FOOT (2117)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.31 0 0 2123

Sikerult 9.000èrt!

Egèsz jo minosègunek tunik!

Előzmény: esa366 (2112)
schwarz01 Creative Commons License 2010.12.30 0 0 2122

a "hajmeresztő népmesék" kategóriagyőztesének szavaznám meg........ hát vannak még az a6 3.0tdi raptorok......     ..... azok a pénzszomjas állatok........     ....... meg a tinó gazdájuk akit jól lehuztak azok a becsületes fiuk.... es még jól el is dicsekszik vele országnak világnak... pedig csak az eszének kéne a helyén lennie(mert ugye zsé az van sz.rásig)! 

Előzmény: BIG FOOT (2117)
schwarz01 Creative Commons License 2010.12.30 0 0 2121

egyetértek :))) azok a piszkos oroszok csináltak egy fain gépet......(mondaná a haverom) na de komolyan szuper a hajtás csak el kéne mennem 1 vezetéstréningre mert láttam hogy ezek tudnak keresztben kanyarodni havon. azt szivesen elsajátitanám.(nem vagyok pricos csak más nagyon más az "érzés" mikor megtrógálod keresztben tartani havon, mindig egyenesbe igyekszik tartani azt a vaddisznyó testit... khmm kasznyit... ) 

Előzmény: Gregoryt (2120)
Gregoryt Creative Commons License 2010.12.30 0 0 2120

Igen, nekem is 2 hete volt az első komoly teszt lehetőségem a 4 kerékkel. Fantasztikus, ahogyan viszi a 2 tonnát! :) Viszont kanyarban és megálláskor nem lehet a fizikát átverni!

Előzmény: schwarz01 (2097)
schumi1974 Creative Commons License 2010.12.30 0 0 2119

Ez egy igazi barom volt aki ezt írta, szerintem neki nem is volt ilyen kocsija csak írt valamit amit hallot valahol és felszorozta 5 el! 500000ft ért új motorelektronikát veszel!

 

Az izzítógyertya probléma viszont valós 2005-év közepéig kerámiával szerelték utána meg vassal. ( tanfolyamon azt mondta a sváb mérnök,hogy azért próbálkoztak a kerámiával mert az 4 TIZED MÁSODPERCEL HAMARABB FELIZZIK . Barmok. Egy rakás hengerfej meg leszerelődik a NAGY TALÁLMÁNY miatt)

Előzmény: BIG FOOT (2117)
BIG FOOT Creative Commons License 2010.12.30 0 0 2117

Most olvastam a népítélet-ben

!http://nepitelet.hu/autok/audi/a4_2004/szelveszgyors_kombi_csak_ne_kelljen_szervizbe_vinni/

 

"1 hete 2 izzítógyertya behalt,csak az a baj,hogy ami benne van gyárilag,az kerámia,így nem lehet kiszedni,beleszakad,hengerfej le,új,FÉM izzítógyertyát kell beletenni,amihez újra kell tanítani a motor computerét,amit horribilis áron csinálnak,kb 4-500.000 FT és ez csak a computer,hol van a szerelési költség stb...Ez állítólag minden 3.0 TDinél ekkora szívás,típushiba"

 

Ez tényleg így van?

schwarz01 Creative Commons License 2010.12.29 0 0 2116

A TÖRPÉNET: a szomszéd rendőr csoki vett 1praktik. szürke takaróponyvát...... aztán rendeltetésszerüen este jól ráhuzta a hondájára... másnap reggel az ablakból néztem a showt, amikoris le szerette volna szedni.... de a "pányva" odafagyott a vizes fényezésre.... végül is a barátnőjével közös tornamutatványban(lábak a lökösön aztán húzd húzd) megszabaditották a gépest. na azóta 1xsem láttam a becses darabot!!!! szerinted????

Előzmény: esa366 (2112)
sanya1981 Creative Commons License 2010.12.29 0 0 2114

Pr kódokból megmondom. Matricán szervízkönyvben/csomagtartóban.

Előzmény: Templomegere W123/220D (2113)
Templomegere W123/220D Creative Commons License 2010.12.29 0 0 2113

többfélét ír a progi .... legtisztább ha leszeded a kereket és megméred !!

Előzmény: Törölt nick (2108)
esa366 Creative Commons License 2010.12.29 0 0 2112

Ne a praktikeres 4000 ft.-ost !

Olyan anyagból legyen ami nem fagy rá az autóra.

Nekem olyan van ,de csak gond  ha olvad és fagy ! jobb ha nincs is !

A Baumaxba van Kb 6-7000 ft. -ért az valami (teflonosnak )mondják !Nekem azt ajánlották !

Állitólag (3) rétegű !

Előzmény: Törölt nick (2111)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.29 0 0 2111

Sziasztok!

 

Takaro ponyvàt szeretnèk venni A6 avantomra!

Valaki vàsàrolt màr ilyet?Milyet èrdemes venni?

schwarz01 Creative Commons License 2010.12.29 0 0 2110

nem váltójavitó(k) hanem szerelők. van műszer és értik is amit csiálnak. amugy váltót javitani Gödöllőre vinném.... Nyiri Jánoshoz(telefon pár oldalal ezelőtt leirva). beszéltem vele most mikor előált ez a problémám. nagy gyakorlattal rendelkezik(54éves) nem mond elhamarkodottan semmit. nagyon korrektül elmondja mire számithatok de fontos a hibajelenség pontos leírása. ja és sok ilyen váltót csinál.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!