Még egy fontos dolgot elfelejtettem. El akarták lopni pesten az autót állítólag de nem sikerült. Összeomlott a rendszere és újra kellett rakni a motorvezérlőt stb. A vezető oldali zár körül sérült. Plusz a műszerfal oldalán lévő biztosítéktábla is hiányzott.
gondoltam megosztom veletek a mai élményemet, és meghallgatom a véleményeiteket. 1 órája voltam megnézni egy esélyes leendő A6-ot. Az autó kívülről szép. Erről nem is írnék tovább. Mondom a fontosabb dolgokat. Motor 2.7tdi 2005.06 havi. A tulaj elmondása szerint azt a bizonyos izzító gyertyát amiről itt sokat olvastam már, cserélni kell. 2db-ot konkrétan és hát elvileg ebben ugye kerámia van ami meg ahogy olvasom lehet nagyon nagy szívás is. 190.000km. Nekem az előző A6-om (4b) ugyan ennyi km-rel került hozzám tehát úgymond annyira bízom bennük, hogy egy 100.000-ig még kiszolgál szerintem. 1 éve lett behozva Németországból, 150.000km-rel, ott vezetett szervízkönyve volt addig, és itthon is. 1 alatt 40.000 ment bele itthon kb. Az eladó elmondása szerint céges autó volt és 4 évesen 150.000km-rel adta el a cég. Vaj plüss belső, szürke/vaj kiegészítőkkel. Kormány igen lekopva, akárcsak a váltó és az MMI vezérlő körüli rész. Állítólag ezek silány minőséggel festett alkatrészek. Az ára jó a kocsinak. Menet teljesítményeit tekintve is jónak mondható. Véleményeket várnék. Bennem 2 esélyes a dolog,
1: Tegyük fel igaz, a 150.000 4évesen céges ként hihetően hangzik, és mellette az is, hogy biztos nem ékszerként vigyáztak rá és a "silány" festés hamar lekopott. Gondoltam rá megmondom, hogy a gyertyák legyenek kicserélve az a minimum. Az ára mint említettem jó, és amúgy is vennék bele karbon berakást.
2: Hazugság az egész, hamisak a szervízkönyvek, és 4-500.000km-es kula ami ráadásul kopott is.
mondjuk ez tényleg így van ....ma vittem szerelőhöz az autót (2.8 Trip) váltó olajfolyással . Mondtam neki mi a szitu, válasz röktön az volt hogy ez nem diesel ebben soha nem fog széthullani a váltó . kissé nyomatékhiányos a dieselhez képest
én most eléggé bízom ebben amit meg fogok nézni. Reméljük a km óra és a valóság között lesz némi összefüggés. Persze megnézetem szervízben is, és nem is magyar a kocsi. Abban bízom leginkább, hogy nem egy 400e-ről visszapörgetett taxi...
2007/8 havi 3.0 TDI quattro kombiról. Aznap vették meg, amikor megjött a vevő az autómra...Tudtam hogy van egy érdeklődő, mondták neki hívjon fel engem, de várt vele, pedig elég lett volna, ha 1 nappal előbb hív...
Jelzem, benne ismeretlenül is megbízhatsz, nekem is nagyon kézségesen segített. Csak kár, hogy lecsúsztam a verdáról. Ha márkaszervízben volt, mindent meg fog mondani róla.
2.7tdi-t szeretnék manuális váltóval és ez konkrétan 2005 11. havi. Ebben az összeállításban elég jók a vélemények róla. A km lekérdezésben tudsz segíteni? Elvileg Audi márkaszervizben volt szervizelve, de ezt csütörtökön fogom megtudni, az alvázszámmal együtt.
első kommentemet írom nektek. Először is Boldog Új Évet kívánok minden kedves fórumozónak!
Hosszú éveken át voltam boldog A6 4B tulaj de ez az időszak már a múlté. Az autó elkelt és most itt az ideje a 4F-nek :)
Első sorban 2 kérdésem volna felétek. Amit kinéztem magamnak abban nagy Navi Plus van "manuális" klímával (vagyis nincs 2 kis kijelző a klímavezérlőn hanem sima 4 tekerő van). Na ezzel kapcsolatban érdekelne, hogy a fenti nagy kijelzőn lehet vajon állítani a klímát, vagy ez olyan fapad mint egy Golf2? :)
Más.... az autóhoz van végig vezetett szervízkönyv, rendben is van de Én nagyon bizalmatlan vagyok (ami szerintem a mai világban alap követelmény a túléléshez) és szeretném valahogy lekérdezni alvázszám alapján a szervíztörténetét az autónak. Tudtok erre valami lehetőséget? Porsche-nél megmondják?
Nem minden esetben mérvadó hogy az az autó egy kiglancólt ócskavas.
Az bíztos hogy a kissebb teljesitmény nagyobb igénynek van kitéve és ezáltal jobban elhasználódik !Na és vannak bizonyos tipus hibák is,de az se jön elő mindeggyiknél .
Szerelnek most is 140 LE. audikat és megveszik és megvannak vele elégedve ./MONDJUK NEKEM SOSEM KÉNE !!!/
-Mindenkinek elkell dönteni hogy mire is kell és mit válal be érte .
A kis ccm. meg a kevés LE. manapság már öreg uras divat