Igen nála 100e.- rövidebb mint Kecelen.Beszéltem vele mikor kitisztitották az adagolómat, Kecelen 310.- a felújitott.Ő csak sérülésmentes csere darabot kér,érdemes eltenni a telefonszámát!
éppen fejegységgel küzdök én is, hogy a CCR 600as rádió helyére végre valami korrekt cucc kerüljön. Tegnap beszéltem egy céggel, (http://www.kacsa-audio.hu/) ahol mindenféle interfészeket lehet beszerezni ahoz, hogy kormányról tudj vezérelni minden funkciót. viszont olyan áron, hogy majdnem lehidaltam.
Jvc, Blau, sony és egyéb jelátalakítók kb 23-28e ftba kerülnek, típus szerint és a fejegységeket csk abban az esetben tudjuk bekötni, ha van hozzá megfelelő távirányító előkészítés. Szóval a cdr-500 lenne az egyik megoldás, de itthon drága az is, ha esteleg vennél akkor javaslom az osztrák vagy német e-bayt, ott 130Euro körül zsír újat is vehetsz magadnak.
Ha tud vki megoldást vagy olcsóbban interfészt, akkor azt örömmel venném.
Bosch-t hoznak nekem is!De lehet hogy rosszul tudom, de más cég nem is foglalkozik vele.Hétfőig kiderül,hogy tényleg elszállt , ha nem akkor tartalékba elteszem!Köszi
Nekem most cseréltek légtömegszabályozot. Nekem is 15e körül akartak hozzni, de többen nem javasolták ! Állitolag nem hosszu az élettartalma! Nekem Bosch hozztak de ez 28e volt.
Sziasztok szerintetek lehetséges, hogy a légtömegszabályzó csak rosszul érintkezett?Délelött állóhelyzetben pirosnál kigyulladt a sárga többször,a szervizbe mondták hogy rossz.Most este viszont semmi baja. Cseréljem vagy ne nagyon jó ajánlatot kaptam 15e.Köszi
Nekem is B vectram van és én is jártam ebben a cipőben.Nálam 3-ban kellett égőt cserélni.Két nap után magam csináltam meg.Ha gondolod javithato a tiéd is.Küld el elérhetőségedet az e-mailomra: atalosz@citromail.hu
Tud valaki segiteni? Olyan szerelöt keresek aki ért a 2.0DTH B Vectra motorhoz,és budapest vagy környékén van és megbizható!
A hiba : menetközben NÉHA elkezd világitani a sárga motor kontrol lámpa a müszerfalon ilyenkor elmegy a teljesitmény az autobol, ilyenkor újra inditom a motort és tökéletesen müködik egy darabig!
Már volt az auto 2 opel szervizbe és egy pancsernál. Az opel szervizbe kicserélték a vákum csöveket valami EP szelepet kitakaritotak és új légtömegméröt raktak fel de a hiba továbbra is meg van!
Elég sokszor kértem már itt tanácsot és kaptam is. Ezért gondoltam leírom az én adagolós tapasztalataimat! Az autó 99-es évj. 2000 dti x20dth.
Amikor az adagolóm meghalt, a gázolajnak olyan szine lett a tankban mint a coca-cola. Hosszú hónapok következtek mindent körbejártam, hogy minnél olcsóbban megússzam. Amit megtudtam: 2000 aug. után gyártott vectrák adagoló elektronikája módosítva lett-ez állítólag tovább bírja.(info Bosch szervíz) Az ez előttieknek 200 e km. az élettartama. nekem 203e volt az órában mikor megállt. Valóban mindenki a Beneditzki műhelyt ajánlotta 280-tól felfelé az ár. Én találtam egy német szakit aki 1 év garival felújított komplett adagolót árult az e-bay-on 800euró postaköltséggel együtt. Kicsit féltem a netes vásárlástól de látszott hogy komoly a pali. Megkockáztattam, egy hét alatt megjött tip-top állapot. Beszerelés szabályzással még 35 ezer. Azóta nincs gond-már van benne 25 ezer.
Ja egy érdekesség: nem minden márkaszervíz vállalja a ki-be szerelését.
Nemrég vettem egy 96-os Vectra B-t és van egy-két kisebb problémám vele ezért szeretném elvinni egy korrekt szervizbe vagy egy guruhoz. Tudnátok ebben segiteni. Várom a személyes tapasztalatokat, akár privátba is janika.kiss@gmail.com
A gyürü cseréje elött vagy után??Nem tudom azt mondják hogy ha rossz a gyürü akkor nehezen indul az autó. Az a baj hogy még csak egy honapja va meg az autó és nem ismerem az elözményeket! Ha ez igy folytatodik lehet hogy nem lesz sokáig meg az autó!
Nos a multkori sárga lámpa világitására meg találtuk a hibát! egy légtömegmérö okozta a hibát. örültem hogy végre jol müködik az autó!!! De másnap ujabb hibára lettem figyelmes!Emelkedik az olaj szint! Valoszinü hogy gázolaj kerül a motorolajba! Szerintetek hol érdemes elkezdeni a javitást? Sajnos ahány szerelö annyi félét mond. Volt már hasonló problémátok?? Elöre is meg köszönöm ha valaki tud segiteni 1-2 jo ötlettel.
Szeretném a véleményeteket, tanácsotokat kérni az alábbi helyzetben. Van egy 1999-es, benzines Opel Vectra 2.0 CD autóm. 72 ezer km van benne. Az elmúlt időszakban az alábbi problémákat érzékeltem, ezért szervízbe vittem az autót:
1. régebbi hiba: teljesítménycsökkenés, büdös kipufogó, tökéletlen égés,
2. régebbi hiba: túl meleg motor, vagy külső magas hőmérséklet esetén lassításkor túlpörgés, fordulatszám ingadozás,
3. régebbi hiba: huzamos, magas sebesség után "Check Oil Level" felirat a számítógépen
4. új hiba: a sárga színű motor kontroll lámpa folyamatos világítása
Az első 3 hibajelenséggel már vittem előzőleg is szervízbe, gyakorlatilag érdemi javítás nem történt, a computer nem tartalmazott semmilyen hibakódot állításuk szerint. A 4. hiba után ismét szervíz.
Szervízben az alábbi történt:
Hibakód alapján: jeladó vezérműtengely csere: a csere előtt, a hibakód kiolvasásakor feltételezték, hogy az 1-es és 2-es korábbi, valamint a 4-es új hibákat ez okozza, illetve ezen hibák együttesének tulajdonítható az, hogy a 62000 km-nél cserélt olaj 72000 km-re eszméletlenül elszennyeződött.
Ezzel egyidejűleg érzékelték, hogy az olajszint jeladó hibás (gondolom ez okozta a "Check Oil Level" hibát). Az olajat kicserélték. A jeladó cseréjét nem javasolták (drága, állításuk szerint kb. 30 ezer Ft.), javaslatuk, hogy check oil felirat esetén álljak meg és ellenőrizzem a tényleges szintet manuálisan.
Így úgy gondolták a cserével minden eddigi probléma orvosolva lesz...
Ez valószínűleg (illetve az autó teljesítményét vezetés közben érzékelve) tényleg így történt, azonban a cserét követően fellépett egy újabb "rejtett" hiba, melyet a gépi leolvasó nem érzékel (0 hibakód).
Tényleges tesztvezetés során egy új hibát érzékeltek. Az alapjárati motor vezérlése nem megfelelően működik:
-van hogy tökéletes, van hogy ingadozik néhány percig majd leáll, van hogy ingadozik néhány percig majd beáll.
-van hogy üzem közben lassításkor tökéletes, van hogy ingadozik néhány percig majd leáll, van hogy ingadozik néhány percig majd beáll.
A szervízben próbából átraktak egy másik alapjárati motort, hátha az rossz, de azzal a motorral is ugyanezt tette. Mindent kitisztogattak, minden érintkezőt és vezetéket átnéztek, de a hiba továbbra is fennáll. Feltételezik, hogy a központi vezérlő egység küld vagy vesz rossz jelet, vagy érintkezési vagy szenzorhibás. Ezek után kijelentették, hogy szerintük motorikusan, mechanikusan jó az autó, ha nem lenne benne számítógép, akkor tökéletesen működnek. Javasolták, hogy keressek egy specialistát, aki a számítógépes részéhez ért, mert ők ehhez már nem tudnak hozzászólni! :-( Egy kicsit furcsának tűnik ez számomra egy szakszervíz esetén. Van valami ötletetek? Előre is köszi!
Köszi sikerült megúszni egy adagoló tisztitással, szimering cserével újra programozással 64564Ft-al Kecelen!De viszont a teljesen felújitott adagoló 310ezer náluk!
Köszönöm mindenkinek a gyors segitséget! az egyik szerelő talált valami apro lyukat a vákum csövön és az "EP" szelepel van valami hiba.(meg járatták)Meg mondom öszintén fogalmam sincs hogy mi az a"EP"! na mindegy. most jöhet a proba autozás. Tud valaki mondani valamit hogy mi az ISOFIX rendszer????
Ha belecsap a motorba a villám (műszerfalon a hibajelzés megjelenik), akkor lennie kell hibakódnak.
Ha gyengül a teljesítmény, akkor lehet, hogy "vészprogramra" állt be a computer, de jellemzően a légtömegmérő kezdődő elhalálozása szokott ilyesmit csinálni.
Ki kellene próbálnod egy hibátlan légtömegmérővel, ha tényleg nem tudnak neked hibakódot mondani. Azért próbálni először, mert 15-17e az utángyártott, ami rögtön kuka, minimum beszállítói eredeti Bosch-t kell venni az meg közel 30. A gyári meg 45-50e :((
Ha mégsem légtömegmérő, akkor következő tipp a vákumcsövek teljes átnézése, esetlegesen teljes cseréjük (ez nem annyira veszélyes összeg).
Elképzelhető, de szerintem kédezd meg google.com-ot "car 300 change oem display type" és ott benne lesz milyen gomb kóddal lehet változtatni, sajnos nem emléxem.
De ha ez nem jön be akkor lehet, hogy a car 300-at kell upgradelni car 400-ra....
Üdv Blau
Ha ez 5000 huf akkor rendben, de miért nem vesztek bele 15-20-ért egy fokkal jobb minőségű MP3-as játkost. Most a szaxervizben még 5000 ért programoztatsz és még mindig 1 gyári hulladékod lesz.
A következő kérésel fordulok hozzátok,a kifogástalanul működő CAR300-as rádiómat beletettük az öcsém ugyancsak 2000 évjáratú Vectrájába s a kijelzőn semmi sem jelenik meg! Mit csináltunk rosszul??