Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

székelymihály Creative Commons License 2011.01.08 0 0 2235

Az ablakmosó vezeték az ajtó nyitási pontnál törik el. De mivel nem én javítottam, nem tudok többet mondani.

 

Mindenesetre Németországban minden A6 Avantot gariban cserélik (kérésre) ezt a csövet (vagy csatakozót), illetve volt visszahívási akció mint említettem.

Mi Magyarországon kimaradtunk a visszahívásból, és hivatalosan nem is ismerik el a hibát.

schwarz01 Creative Commons License 2011.01.08 0 0 2234

csak igy tovább. örülsz mi???:)))))

Előzmény: Templomegere W123/220D (2229)
székelymihály Creative Commons License 2011.01.08 0 0 2233

itt is van egy példa a kódolásra:

székelymihály Creative Commons License 2011.01.08 0 0 2232

Az energiagazdálkodása követi az akkumulátor "életét", így ha egy akku tönkrement, akkor az újat is hibásként fogja kezelni.

Kivéve ha a csere után, az Audi leírása szerint betáplálják az új (Audi-Varta) akkumulátor kódját (a VAG kábellel lehet csak).

Persze ez átverhető, mivel csak a régit kell egy kicsit átváltoztatni.

 

A Varta pedig árulja a 110Ah -es akkut Audi jelzés nélkül is (persze olcsóbban).

 

Én mindenesetre visszaraktam a 4 éves akksit és a hiba kiküszöbölése óta tökéletesen működik.

 

találtam angol leírást is: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A6_%284F%29_Battery_Replacement

Törölt nick Creative Commons License 2011.01.08 0 0 2231

Feletèbb èrdekes amit mondasz!

Az akku kodjàt àtirni????????

Amit belinkeltèl a kèp alapjàn kèpben vok,hhol is van az MMI ben de ott lehet ilyet csinàlni?

Egyàlltalàn milyen kodot kell beirni?

Az a "skàla" jol mukodik mert miutàn beinditottuk(bikàzàssal),megnèztem ès 10%-ot mutatott!

Ahogy mentem vele szèpen kuszott folfelè ès 50km utàn màr 100%-on volt!

Egyèbkènt nem gyàri varta kerult most bele,èpp nem volt raktàron amikor ezt vettem......

 

Az ablakmoso cso neked hol tort el?Ho lnèzzek utànna?Vhol a"zsanèr" kornyèkèn??

(enyèm is avant)

 

Előzmény: székelymihály (2228)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.08 0 0 2230

Sajnos addig nem marad màs mint segitsèget kèrek ès bikàzzuk!

Mo.-on minden nap mentem vele ès akkor nem jelentkezett a problèma,itt kint viszont csak hètvègente megeyk vele ès le is merul!

Ha hazamegyek kimèretem........

 

Koszi a hozzàszolàst!

Előzmény: schwarz01 (2227)
Templomegere W123/220D Creative Commons License 2011.01.08 0 0 2229

Hali!

 

hazaértem, rohannom kellett mert 6kor már melóban kellett lennem ,  és 5 kor még füzfőn voltam.   na mindegy 60km  tempósan , 5.35-kor már otthon voltam .  öltözés rohan meló.

 

most sikerült alá kerülnöm és száraz !!!!!! nagyon úgy néz ki hogy száraz :D

 

 

amit cserélt az összes szimering, gumigyürük , 3 lamella , és 2 db biztositó gyürü.

 

 

75e  jó magyar ft hagytam ott, kaptam még 1 év garanciát olajfolyásra. 

Előzmény: schwarz01 (2217)
székelymihály Creative Commons License 2011.01.08 0 0 2228

Első lehetőség: átírtad a komputerrel az új akku kódját? Ha akkut cserélsz át kell írni az akku kódját az energiamenedzsment miatt. http://www.a6-wiki.de/index.php/H%C3%A4ufig_gestellte_Fragen#Batterie_ersetzen.2Fcodieren

 

Második lehetőség: Ha Avant, akkor tuti beázás a hátsó ablakmosó eltörött vezetékétől. Nekem, amint itt régebben megírtam ugyan ez volt a problémám. Elöször 2-3 hétig csak annyit merült reggelre, hogy vészüzemódban inditottam (nem volt pl. belső világítás stb.), , de semmi más gond nem volt, erre én lecseréltem az akkut, gondoltam elintéztük. Semmi nem változott, sőt  néhány nap után a BOSE hengrendszer elnémult. Rá 3-4 napra pedig reggel már nem indult az autó. Apám lemérte, nyugami állapotban is baromi nagy volt a fogyasztása.

Audi szervízbe elvittem, mondtam nekik, hogy a legjobb német A6 fórumon (http://www.motor-talk.de/forum/audi-a6-4f-b309.html) olvastam erről a beázásról. Sőt mondtam, hogy az Audinak volt egy  82B8 kódu visszahívási akciója az Avantokra (http://www.a6-wiki.de/index.php/Heckscheibenwaschanlage_Avant).

Ott az utólagos riasztóra fogták a dolgot. Majd miután emlékeztettem a szerelőt a beázásos témára, megnézte és megtalálta a széttört csövet és kijavitotta egy javító készlettel. A magas fogyasztást ezek után is a riasztóra fogták!

 

Risztószerelőhöz el. Mért és gondolkodott, az erősítőt kihúzta és lám megszűnt a magas fogyasztás(úgy is hagytuk, hiszen úgysem működött már). Ezt a szerelő kamerával dokumentálta is.

 

Írtam az Audi szervíznek, hogy így meg úgy (panaszos levél). A válaszukban elnézést kértek és az addigi költségeim visszafizetésén kívül az Audival lebeszélték a "méltányossági garanciát" a BOSE erősítőcserére (310 000 Ft). Az autóm több mint 4 éves (2006/11), tehát már nem garis, de végig szervízkönyves (cégautó).

 

Egyébként nem hivatalosan tudnak erről a problémáról, szerintük minden Avanttal megtörténik ez a hiba elöbb-vagy utóbb.

Amennyibe tovább használtam volna a hátsó mosót vagy szerencsétlenebbül alakul, akkor az egész MMI +navigáció érintett lett volna. Így azok csak kívülről kaptak vizet.

 

Azóta én nem használom a hátsó mosót, biztos ami biztos.

Ajánlom minden Avantosnak, hogy ne használja a hátsó mosót (illetve egy javító szettel csináltassa meg)!

schwarz01 Creative Commons License 2011.01.08 0 0 2227

szerintem nem akksi(tul fiatal) lesz ezért ha hazatérsz(addig meg szenvedsz?) ne felejts el megméretni az állandó áramfelvételt(alább részleteztem). persze ha VAN  5amper áramfelvétele akkor ezután jön a java.... megnézni, hogy a vilanypejkók:) hol szaladnak ki a karámból... mi vesz még fel áramot miután lezártad???? szerintem a lezárással nem áramtalanitasz, nem? ugyanugy csatlakozva marad MINDEN.... (nekem néha nem aludt el a csomagtér világitás. de pl: van még az első ajtóban is kutyaszarvillantó) ha nincs nagy állandó áramfelvételed akkor vizsgáltasd be az akksidat ha 1napos akkor is! legfeljebb kapsz 1 újat gariba...na??? amugy láttam már 2évet várakozó akkumlátort eladás előtt..... aztán beleteszik egy kocsiba és mehet.... ha szerencséd volt néha kapott csepptöltést. volt az enyémnél is, hogy 3-4nap állás után nem indult... mondjuk az egy 2éves  100ah banner volt. 1 hónapja kapott 1 ugyanilyet azóta jó.

Előzmény: Törölt nick (2225)
mistermekkmester Creative Commons License 2011.01.08 0 0 2226

Ez így van, nem kompatibilis egyik a másikkal

Előzmény: esa366 (2224)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.08 0 0 2225

De basszus,ez egy 2honapos aksi!!!!Mitol halhatott volna meg?

Nem èrtem!A riszton kivul miutàn bezàrtad az autot mi vehet mèg fel àramot?Semmi,vagy mègis?!?!?!

Előzmény: esa366 (2220)
esa366 Creative Commons License 2011.01.08 0 0 2224

Valaki azt mondta hogy valami 7 cikszámból tevődik össze a tükör  és komletnek nics külön száma !!!

Előzmény: esa366 (2223)
esa366 Creative Commons License 2011.01.08 0 0 2223

Kösz !

-DE ha komplett csere lenne ? Felfogatás is eltérhet !?

Előzmény: mistermekkmester (2222)
mistermekkmester Creative Commons License 2011.01.08 0 0 2222

Nem lesz jó... 2006 os tükör borítás:8E0857807B, 2004-es:8D0857507

Előzmény: esa366 (2221)
esa366 Creative Commons License 2011.01.08 0 0 2221

Tud valaki  cikszámot nézni ?

Érdekelne hogy a 2004.08 A6-ra jó-e a 2006 évi visszapilantó tükör !

Sima motoros ,füthető .

esa366 Creative Commons License 2011.01.08 0 0 2220

Nekem azt mondták hogy nyugodtan ,mert nem felejt !!!

Aksi csere is mehet !

-De egyébbként az elöző aksimat nekem is bemérték sokszor és mindig 98 % -ra mondták.Állandóan lemerült .A szervízbeN ráraktak valami műszert és az röktön kiirta hogy KO.

Kellet is vennem egy újjat!

Nem kell azért kizárni az aksi hibát sem,de kisebb a lehetősége!

Előzmény: Törölt nick (2219)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.08 0 0 2219

Mèg nem,ugyan is kulfoldon vok!

De ha levesszuk a sarut,nem hal be az egèsz system? :)

Előzmény: schwarz01 (2218)
schwarz01 Creative Commons License 2011.01.08 0 0 2218

az állandó áramfelvételt megmértétek már(akkusaru le és ampermérőt a két pont közzé). de a benne lévő 100ah aksit nem könyű lemeriteni csontra..... ez furcsa.

Előzmény: Törölt nick (2216)
schwarz01 Creative Commons License 2011.01.08 0 0 2217

már mindjárt itt az igazság pillanata. cseppet idegbe lettem volna 3-4 napi sajátkezű szerelés után ha szivárgott volna. már tényleg várom mi lesz.... és 1 kalappal, hogy ne szivárogjon.

Előzmény: Templomegere W123/220D (2213)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.08 0 0 2216

Udv!

 

Szerintetek mi a xar szivhatja le az akkumulàtoromat?????????

Hideg sincs,ès mindossze 2 honapos akkurol van szo!

Olvastam màr a forumon,h pl vkinek vmilye zàrlatos volt,de nekem minden tokèletesen mukodik!

 

Van egy utolagosan beszerelt riasztom,de az bekapcsolt àllapotban is csakn 17mA-t fogyaszt!

Ez ugy gondolom molyfingahoz ,h 3-4 nap alatt annyira lemeruljon,h mèg a kozponti zàr sem nyillik ki!!!!!!!

 

Esetleg otlet???

 

THX!

dani126126 Creative Commons License 2011.01.08 0 0 2215

Sziasztok!


Olyan problémám van, hogy az nem igazán húz, 2.5 tdi AFB-s, 3000 fölött alig pörög, LOMHA? Ötlet? (am. motorcserés volt, adagoló felújított, turbó szétszedése után jónak tűnik)

Templomegere W123/220D Creative Commons License 2011.01.08 0 0 2214

Én már mint írtam 1x szétszedtem , de mivel nincs csápos emelőm , ezért én csak úgy tudtam hogy kocsi eleje szét , motor ki , aztán váltó ki .  +1x én ezt nem fogom végig csinálni ....... erre a műveletre ők mondtak 40e ft-ot   (váltó ki-be) . Nem kevés , de visza gondolva az én 3-4 napos szerelgetésemre , pont az a határ amire még talán azt mondom oké .

Templomegere W123/220D Creative Commons License 2011.01.08 0 0 2213

nem voltam ott , dolgoznom is kell sajnos hogy legyen némi pénzem  . Repedés nincs sehol . annyit tud csinálni hogy a szimeringeket gumigyürüket kicseréli . Mondta hogy csodák nincsenek , ez egy egyszerü szerkezet , ennek így jónak kell lennie .....  semmi nem lóg , semmi kopásnyom . 

 

4-re megyek a kocsiért . ha hazaérek vele és száraz az alja akkor jó lett. ha nem akkor megy vissza . 70e  lesz kb ez a mutatvány . 

Előzmény: schwarz01 (2211)
A6_RoRo Creative Commons License 2011.01.08 0 0 2212

Sziasztok,

olyan sok jót írtatok már a pesti szerelőtökről, hogy arra gondoltam lehet inkább megérné nekem is hozzá elvinni a kocsit, hogy nézze át ő. Szerintetek? Vállal ilyet? Gondolom gépe van amit rá tud dugni és átnézni. Merre található amúgy?

schwarz01 Creative Commons License 2011.01.08 0 0 2211

egyszer kell megcsinálni de már nagyon kiváncsi vagyok. vagy repedt valami....? kiváncsi vagyok a nyomásprobára mit hoz elő. akkor pénzben hol tartol minuszban? olvastam vissza már megérdemelnéd hogy jó legyen. ott voltál amikor szerelték?

Templomegere W123/220D Creative Commons License 2011.01.08 0 0 2210

A váltóban a szimeringet én már 1x kicseréltem , akkor is folyt az olaj , gyárit tettem bele .  3 hete fogtam és én kiszedtem a váltót és szétszedtem , kicseréltem az olajszivatyút , és ismét a szimeringet , és a wandlert is .  ezek azok a részek amik az olajszivárgásban részt vettek .  összeraktam minden frankó csak éppen a szivárgás nem szünt meg .  itt volt az a pont oké ...... nem vagyok képes rá ,irány a szakember . na mint kiderült én nem hibáztam , valahol máshol van a hibuci ami még a szakinak is felteszi a kérdőjelet . 

 

ma kiderül minden elvileg .

 

 

Előzmény: schwarz01 (2209)
schwarz01 Creative Commons License 2011.01.07 0 0 2209

ha szivárog az olaj akkor csak nincs minden rendben(bár a franc sem tudja...) mindenesetre kiváncsi vagyok a  "nyomáspróbára". és ha folyik(bocs szivárog) akkor hogyan tovább????????? valami csak van vagy a szimering volt enyire rosz....  majd irjál. ja legyen igaz az utolsó mondatod.

Előzmény: Templomegere W123/220D (2206)
schwarz01 Creative Commons License 2011.01.07 0 0 2208

PERÁSZ! schmecckernek most igaza van. nem egy olyan géped van amit mindenki szerelőinasa tud javitani. mégörülj hogycsak 1 10es volt a tandij(nem kellett trélerezned valahonnan hazafelé....) vidd a szakihoz megcsinálja(ha nincs zsé gyüjtögess mint én) de akkor legalább jó lesz. nehogy több kárt csinálj mint hasznot a magamnakszereleksenkibennembizok rendszerrel. :) amugy én is kilennék ezekután.... add meg az audidnak amit kér(nem a géptetőbe idegből beleállitott baltára gondoltam) utána te is boldogabb leszel.

Előzmény: Törölt nick (2205)
A8-Forever Creative Commons License 2011.01.07 0 0 2207

csatlakozom, audiban a legjobb donibcsi! az én a8-asomhoz is csak ő nyúlhat hozzá, senki más :)

Előzmény: Törölt nick (2205)
Templomegere W123/220D Creative Commons License 2011.01.07 0 0 2206

nincsen hiba sehol sem .  szétszedték elmosták , végigmértek mindent , és minden jó .  szimeringeket kicserélik felöntik olajjal , aztán nyomás alá helyezik , és ha ereszt valahol akkor elvileg ki is derül hol ..... :D

 

nagyon rossz érzések vannak bennem ..........

 

félek ugyan úgy fog szivárogni , én meg járhatok vissza gariszerelésre ......és többet lesz ott az autó mint itthon . na meg kifizettem egy adag pénzt azért hogy ott kutassák a rejtelmeit .

 

 

de az is lehet érdekes módon minden rendben lesz

Előzmény: schwarz01 (2203)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!