Az ablakmosó vezeték az ajtó nyitási pontnál törik el. De mivel nem én javítottam, nem tudok többet mondani.
Mindenesetre Németországban minden A6 Avantot gariban cserélik (kérésre) ezt a csövet (vagy csatakozót), illetve volt visszahívási akció mint említettem.
Mi Magyarországon kimaradtunk a visszahívásból, és hivatalosan nem is ismerik el a hibát.
hazaértem, rohannom kellett mert 6kor már melóban kellett lennem , és 5 kor még füzfőn voltam. na mindegy 60km tempósan , 5.35-kor már otthon voltam . öltözés rohan meló.
most sikerült alá kerülnöm és száraz !!!!!! nagyon úgy néz ki hogy száraz :D
amit cserélt az összes szimering, gumigyürük , 3 lamella , és 2 db biztositó gyürü.
75e jó magyar ft hagytam ott, kaptam még 1 év garanciát olajfolyásra.
Második lehetőség: Ha Avant, akkor tuti beázás a hátsó ablakmosó eltörött vezetékétől. Nekem, amint itt régebben megírtam ugyan ez volt a problémám. Elöször 2-3 hétig csak annyit merült reggelre, hogy vészüzemódban inditottam (nem volt pl. belső világítás stb.), , de semmi más gond nem volt, erre én lecseréltem az akkut, gondoltam elintéztük. Semmi nem változott, sőt néhány nap után a BOSE hengrendszer elnémult. Rá 3-4 napra pedig reggel már nem indult az autó. Apám lemérte, nyugami állapotban is baromi nagy volt a fogyasztása.
Ott az utólagos riasztóra fogták a dolgot. Majd miután emlékeztettem a szerelőt a beázásos témára, megnézte és megtalálta a széttört csövet és kijavitotta egy javító készlettel. A magas fogyasztást ezek után is a riasztóra fogták!
Risztószerelőhöz el. Mért és gondolkodott, az erősítőt kihúzta és lám megszűnt a magas fogyasztás(úgy is hagytuk, hiszen úgysem működött már). Ezt a szerelő kamerával dokumentálta is.
Írtam az Audi szervíznek, hogy így meg úgy (panaszos levél). A válaszukban elnézést kértek és az addigi költségeim visszafizetésén kívül az Audival lebeszélték a "méltányossági garanciát" a BOSE erősítőcserére (310 000 Ft). Az autóm több mint 4 éves (2006/11), tehát már nem garis, de végig szervízkönyves (cégautó).
Egyébként nem hivatalosan tudnak erről a problémáról, szerintük minden Avanttal megtörténik ez a hiba elöbb-vagy utóbb.
Amennyibe tovább használtam volna a hátsó mosót vagy szerencsétlenebbül alakul, akkor az egész MMI +navigáció érintett lett volna. Így azok csak kívülről kaptak vizet.
Azóta én nem használom a hátsó mosót, biztos ami biztos.
Ajánlom minden Avantosnak, hogy ne használja a hátsó mosót (illetve egy javító szettel csináltassa meg)!
szerintem nem akksi(tul fiatal) lesz ezért ha hazatérsz(addig meg szenvedsz?) ne felejts el megméretni az állandó áramfelvételt(alább részleteztem). persze ha VAN 5amper áramfelvétele akkor ezután jön a java.... megnézni, hogy a vilanypejkók:) hol szaladnak ki a karámból... mi vesz még fel áramot miután lezártad???? szerintem a lezárással nem áramtalanitasz, nem? ugyanugy csatlakozva marad MINDEN.... (nekem néha nem aludt el a csomagtér világitás. de pl: van még az első ajtóban is kutyaszarvillantó) ha nincs nagy állandó áramfelvételed akkor vizsgáltasd be az akksidat ha 1napos akkor is! legfeljebb kapsz 1 újat gariba...na??? amugy láttam már 2évet várakozó akkumlátort eladás előtt..... aztán beleteszik egy kocsiba és mehet.... ha szerencséd volt néha kapott csepptöltést. volt az enyémnél is, hogy 3-4nap állás után nem indult... mondjuk az egy 2éves 100ah banner volt. 1 hónapja kapott 1 ugyanilyet azóta jó.
Nekem azt mondták hogy nyugodtan ,mert nem felejt !!!
Aksi csere is mehet !
-De egyébbként az elöző aksimat nekem is bemérték sokszor és mindig 98 % -ra mondták.Állandóan lemerült .A szervízbeN ráraktak valami műszert és az röktön kiirta hogy KO.
Kellet is vennem egy újjat!
Nem kell azért kizárni az aksi hibát sem,de kisebb a lehetősége!
az állandó áramfelvételt megmértétek már(akkusaru le és ampermérőt a két pont közzé). de a benne lévő 100ah aksit nem könyű lemeriteni csontra..... ez furcsa.
már mindjárt itt az igazság pillanata. cseppet idegbe lettem volna 3-4 napi sajátkezű szerelés után ha szivárgott volna. már tényleg várom mi lesz.... és 1 kalappal, hogy ne szivárogjon.
Olyan problémám van, hogy az nem igazán húz, 2.5 tdi AFB-s, 3000 fölött alig pörög, LOMHA? Ötlet? (am. motorcserés volt, adagoló felújított, turbó szétszedése után jónak tűnik)
Én már mint írtam 1x szétszedtem , de mivel nincs csápos emelőm , ezért én csak úgy tudtam hogy kocsi eleje szét , motor ki , aztán váltó ki . +1x én ezt nem fogom végig csinálni ....... erre a műveletre ők mondtak 40e ft-ot (váltó ki-be) . Nem kevés , de visza gondolva az én 3-4 napos szerelgetésemre , pont az a határ amire még talán azt mondom oké .
nem voltam ott , dolgoznom is kell sajnos hogy legyen némi pénzem . Repedés nincs sehol . annyit tud csinálni hogy a szimeringeket gumigyürüket kicseréli . Mondta hogy csodák nincsenek , ez egy egyszerü szerkezet , ennek így jónak kell lennie ..... semmi nem lóg , semmi kopásnyom .
4-re megyek a kocsiért . ha hazaérek vele és száraz az alja akkor jó lett. ha nem akkor megy vissza . 70e lesz kb ez a mutatvány .
olyan sok jót írtatok már a pesti szerelőtökről, hogy arra gondoltam lehet inkább megérné nekem is hozzá elvinni a kocsit, hogy nézze át ő. Szerintetek? Vállal ilyet? Gondolom gépe van amit rá tud dugni és átnézni. Merre található amúgy?
egyszer kell megcsinálni de már nagyon kiváncsi vagyok. vagy repedt valami....? kiváncsi vagyok a nyomásprobára mit hoz elő. akkor pénzben hol tartol minuszban? olvastam vissza már megérdemelnéd hogy jó legyen. ott voltál amikor szerelték?
A váltóban a szimeringet én már 1x kicseréltem , akkor is folyt az olaj , gyárit tettem bele . 3 hete fogtam és én kiszedtem a váltót és szétszedtem , kicseréltem az olajszivatyút , és ismét a szimeringet , és a wandlert is . ezek azok a részek amik az olajszivárgásban részt vettek . összeraktam minden frankó csak éppen a szivárgás nem szünt meg . itt volt az a pont oké ...... nem vagyok képes rá ,irány a szakember . na mint kiderült én nem hibáztam , valahol máshol van a hibuci ami még a szakinak is felteszi a kérdőjelet .
ha szivárog az olaj akkor csak nincs minden rendben(bár a franc sem tudja...) mindenesetre kiváncsi vagyok a "nyomáspróbára". és ha folyik(bocs szivárog) akkor hogyan tovább????????? valami csak van vagy a szimering volt enyire rosz.... majd irjál. ja legyen igaz az utolsó mondatod.
PERÁSZ! schmecckernek most igaza van. nem egy olyan géped van amit mindenki szerelőinasa tud javitani. mégörülj hogycsak 1 10es volt a tandij(nem kellett trélerezned valahonnan hazafelé....) vidd a szakihoz megcsinálja(ha nincs zsé gyüjtögess mint én) de akkor legalább jó lesz. nehogy több kárt csinálj mint hasznot a magamnakszereleksenkibennembizok rendszerrel. :) amugy én is kilennék ezekután.... add meg az audidnak amit kér(nem a géptetőbe idegből beleállitott baltára gondoltam) utána te is boldogabb leszel.
nincsen hiba sehol sem . szétszedték elmosták , végigmértek mindent , és minden jó . szimeringeket kicserélik felöntik olajjal , aztán nyomás alá helyezik , és ha ereszt valahol akkor elvileg ki is derül hol ..... :D
nagyon rossz érzések vannak bennem ..........
félek ugyan úgy fog szivárogni , én meg járhatok vissza gariszerelésre ......és többet lesz ott az autó mint itthon . na meg kifizettem egy adag pénzt azért hogy ott kutassák a rejtelmeit .