Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2005.06.05 0 0 7066

Van valakinek Moldova alaptankönyv?

 

Ott a Záhony-Mátészaka vasutpusztítás a németek által

szkennelje már be valaki legyen szíves!

Törölt nick Creative Commons License 2005.06.05 0 0 7065

Szerinted az mennyi többletkölség lenne ha Losoncig menn az Ipolytarnóci vonat? Az mennyi konkrét számot kérek.

Egyszerüsített szolgálatkor a vonatszemélyzet állít maga mindent, pl erdei vasutak

Előzmény: Törölt nick (7064)
Törölt nick Creative Commons License 2005.06.05 0 0 7063

Megoldás:

 

Ingyen kell dolgoztatni az embereket.

Előzmény: Törölt nick (7060)
Törölt nick Creative Commons License 2005.06.05 0 0 7059

 

 

Taxxx: Szerintem nem 60% a humán költség sajnos hanem kb 20-30% szerintem.

 

Bruttó havi munkabér: 140.000 Ft Éves bruttó jövedelem: 1.680.000 Ft Gyermekek száma: 2 Munkaadói járulék (3%): 4.200 Ft Munkaadói TB járulék (29%): 40.600 Ft Eü-i hozzájárulás: 3.450 Ft Szakképzési alap hozzájárulás (1,5%): 2.100 Ft Munkavállalói járulék (1%): 1.400 Ft Munkavállalói eü-i járulék (4%): 5.600 Ft Állami nyugdíjjárulék (0,5%): 700 Ft Magánnyugdíjpénztári befizetés (8%): 11.200 Ft GYES: 0 Ft Gyermekkedvezmény: 8.000 Ft Számított SZJA: 28.200 Ft Gyermekkedvezménnyel csökkentett SZJA: 20.200 Ft Összes adó: 16.150 Ft Adójóváírás: 4.050 Ft Nyugdjíjárulék utáni kedvezmény: 0 Ft Összes kedvezmény: 12.050 Ft Havi összes levonás a bruttó bérből: 35.050 Ft Havi összes munkaadói járulék: 50.350 Ft Összesen havonta az államnak fizetendő: 85.400 Ft Munkaadó összes havi költsége: 190.350 Ft Nettó havi munkabér: 104.950 Ft Családi pótlék: 15.000 Ft Havi összes nettó jövedelem: 119.950 Ft


Van 43.500 MÁV vasutasunk, tehát a MÁV havi munkabér kiadása : 8 milliárd, 265 millió forint.

 

Erre jön rá pluszba a járandóság ( ruha. étkezés, stb) + a humán költség, ami dr,Kugler szerint a bruttó bér 60-80%-a.

 

Legyen a példánkban csak 60%, ( bár valószínűleg több).

 

Akkor havonta 13,22 milliárdba, évente 171,9 milliárdba kerülnek a vasutasok ............ha !!!!!!.............NEM mennek be dolgozni

 

Taxxx:

 

Te emberek nélküli autmatákban gondolkozol?

Neked gépek kellenek nem emberek!

Törölt nick Creative Commons License 2005.06.05 0 0 7058

Taxxx a vasuttól elvonatkoztatva mi a véleményed más piaci ágazatokról?

 

Legyen mondjuk Faipar asztalosipar vagy ilyesmi.

Tudnod kell ott általában nem fizetnek adót stb.

Ott hogy állapítod meg a valóságot?

Kell számla?

kell a francnak.

Felezés Pesten -Engedd el a teljes ÁFÁt kisöreg! a divat.

 

Amugy mostanában a közlekdésiek egyre nagyobb számban busz, vonat mennek zsebre sajnos.Ott is piacosodunk.

Ilyenekmiatt szünik meg a járat pl.

Előzmény: Törölt nick (7056)
Törölt nick Creative Commons License 2005.06.05 0 0 7055

Üzleti tervet akarsz:

 

Bevétel 293 millió Kiadás : 890 millió hiány:597 millió a különbséget az állam állja

Lásd NRV

 

Vagy dolgozzanak a vasutasok ingyen hobbyból lojanaka a MOLtól üzemanyagot furják meg a vezetéket (sicc!) raboljanak ki hetente egy pénzszálítót(sicc!)

Előzmény: Törölt nick (7046)
YOSSARIAN Creative Commons License 2005.06.05 0 0 7054

A fentieken felül mely vonalakon, vagy csak az adott vonal egyes szakaszán jár CSAK Bz+1mellék összeállítású vonat ?

Mi az ami pontatlan ebben a felsorolásban ?

 

111: Csörgős vonatok járnak

113: többféle variáció van, néha egészen hosszú szerelvények

116: Bz+Bzx+Bzx+Bz jár

117: itt is többféle variáció van

 

Előzmény: Törölt nick (7013)
Törölt nick Creative Commons License 2005.06.05 0 0 7053

Én egy millió szoktam  eltapsolni egy év alatt. Próálom megkeresni is ez 80000/ho

 

És Kedves Taxxx!

 

 Szerintem be kellene vezeti a takarékos hajtányos közlekedést egyes vonalakon

Reggel este menne egy szóló Bz közbe meg kopaszhaj féle járgányok.

 

Ugyis élvezné a hajtányozást ugyhogy lenne hobbyforgalom és a Te általad felajánlott 1 Milliárdból sokáig el lehetne vegetálni

 

Tudom nem sűrün engedélyeznék, (fű alatt mehetne a hajtány) de nem baj amig lenne forgalom addig nem sínfelszedős dolog következne mint a mai önkéntsek  és szoláriumbarna megélhetési bünözőkpl:  a Mezőhídvég-Enying között.

 

Előzmény: Törölt nick (7046)
Törölt nick Creative Commons License 2005.06.05 0 0 7049
Meg arra is emlékszünk, hogy végül kihoztuk bukta lesz belőle.......
Előzmény: mattil (7048)
mattil Creative Commons License 2005.06.05 0 0 7048
"mert üzleti tervnek még a szinopszisát se láttam egyikőtök óhaj+sóhaj beírásai után"

Nono! A Titibi Vasút nem is volt egy rossz gondolat! :-)) Egész világos és egyszerű menetrendi és üzemeltetési tervei voltak. Emlékszel még rá?
Előzmény: Törölt nick (7046)
sínbohóc Creative Commons License 2005.06.05 0 0 7047
Igen rossz lehet Neked! Álmodozni sem tudsz.
Előzmény: Törölt nick (7046)
Törölt nick Creative Commons License 2005.06.05 0 0 7045

Szerinted a Szlovákok nem adnák bérbe? 2002/2003 ban még benne van Rapovce Kalonda

Olyan vasuti KBK- kellene itt.

Előzmény: gw (7040)
rm40 Creative Commons License 2005.06.05 -1 0 7044

Szombathely-Rum vonal ügyében, akinek kéznél van, javaslom a 2002-es Vasúthistória Évkönyvet felütni a valahanyadik ötéves terv időszakát összefoglaló tanulmányt.

 

Nálam sajnos most nincs it, de valaki talán idézhetné a vonatkozó bekezdést.

Előzmény: v_peti (7043)
v_peti Creative Commons License 2005.06.05 0 0 7043

Az 1972/73-as menetrend a vonatszám feletti jel szerint kis befogadóképességű, motorvontatású vonat közlekedik. Ami feltehetően az AB és az ABb vonatokat jelöli. Moldova György könyvében is AB motorvonatról lehet szó.

De egy ABmot két kocsival az gyakorlatilag Bz+2 mellék.

Mivel nem voltam ott, ezért nem tudom tényként kezelni, kénytelen az ember olyan szavakat hazsnálni, hogy "állítólag".

 

 

Előzmény: Törölt nick (7042)
gw Creative Commons License 2005.06.05 0 0 7040

Én sem értem, hogy miért nem jön át vonat, ha megvan a pálya Losonc felől.

 

Azért mert a pálya megvan, attól vonat még nincs. Személyvonat legalábbis már 2 éve nem jár menetrendszerint Losonc és Kalonda közt...

Előzmény: v_peti (7033)
Vendégsín Creative Commons License 2005.06.05 0 0 7039
az a rugós váltó micsoda?

Ez (részlet egy előadás anyagából):

Előzmény: Törölt nick (7031)
v_peti Creative Commons License 2005.06.05 0 0 7038

Útlevélellenőrzés: Most már elég a személyi igazolvány is. Az átkelőhely forgalmát meg ha szükséges, akkor lehet korlátozni, hogy pl. csak EU-polgárok veheti igénybe.

 

Előzmény: Törölt nick (7031)
v_peti Creative Commons License 2005.06.05 0 0 7037

Amúgy meg egy forgalmasabb mellékvonalnál (pl. 78, 87 alső szakasza), ott azért csak legyen fénysorompó, a kisebb forgalmúaknál (pl. 87 felső szakasza, 62) meg már úgyis megáll a vonat, és a jv kezeli a sorompót.

 

Előzmény: M40 120 (7034)
v_peti Creative Commons License 2005.06.05 0 0 7036

Ha a vonat túl sokszor lassít, akkor iszonyúan megnő a menetidő. :( Ott van a Nyíregyházi kisvasút példája. Nem elég a településeken belüli lassújel, az útátjáróknál is lassítani kell. állítólga régen nem így volt ez, és a vont is jobban tudott haladni.

 

Előzmény: M40 120 (7034)
v_peti Creative Commons License 2005.06.05 0 0 7035

A Szombathely-Rum vonalon járt annó álltólag tömött MD csúcsidőben.

 

1. Ma is buszkonvojok (csúcsidőben 2-3 busz is mehet egy időben) járnak erre.

2. Az állomások elhelyezkedése nagyon jó, egyes esetekben jobb mint a buszmegállóké, mert némelyik busz nem megy be a faluba, hanem a falu szélén lévő főúton (87-es) áll csak meg. A vasútállomás némileg talán jobb helyen van.

3. A buszok ugyanazon településeket érintik, mint a vonatok, nincs olyan település, ahová csak busszal lehetne eljutni.

A közeli települések kiszolgálása nem ebből az irányból történik autóbusszal, így talán nincs is olyan autóbusz, ami lekanyarodna erről az útvonalról Rum előtt.

Meggyeskovácsi látszólag ilyen hely, de oda a buszok Rumon keresztül mennek, így az sem az.

 

 

Előzmény: Törölt nick (7029)
M40 120 Creative Commons License 2005.06.05 0 0 7034

Ezt úgy érted, hogy lassítson le a vonat minden átjárónál?

Ahol (fény)sorompót válthatnál ki vele, és van menetrendszerű buszközlekedés is, ott igen, a vasút is lassítson le, és a közút is.

 

Vagy elegendő az, ha az autósokat kényszeríted lassításra a fekvőrendőrrel?

Az autósokat mindenképpen le kell lassítani, a STOP tábla nem elég, máshogy meg nem igazán lehet, mint egy kemény bukkanó.

Előzmény: v_peti (7032)
v_peti Creative Commons License 2005.06.05 0 0 7033

Én sem értem, hogy miért nem jön át vonat, ha megvan a pálya Losonc felől. Régen volt átmenet személyforgalomban is, de csak korridoronatként. Bár az egyik évben szerepelt ez a Hivatalos Menetrendben is, már nemzetközi vonatként, úgy hogy alatta a lábjegyzetben az volt, hogy érvényes a meghirdetéstől, vagy valami hasonló.

 

 

Előzmény: Törölt nick (7031)
v_peti Creative Commons License 2005.06.05 0 0 7032

Ezt úgy érted, hogy lassítson le a vonat minden átjárónál? Vagy elegendő az, ha az autósokat kényszeríted lassításra a fekvőrendőrrel?

 

Persze, hogy a rugós váltó sem ingyense, de hosszabb távon jobb, és az állomási keresztek ideje is rövidebb, mintha mindig vágányutat kellene álltani.

 

 

Előzmény: M40 120 (7030)
M40 120 Creative Commons License 2005.06.05 0 0 7030

A fénysorompó fenntartása is pénzbe kerül.

Inkább a füttyoszlop, lassújel, fekvőrendős STOP tábla megoldás kellene.

Csak a jelenlegi szabályok nem igazán támogatják ezt, mint mások is írták.

A rugós váltó sem ingyen üzemel.

Előzmény: v_peti (7026)
Törölt nick Creative Commons License 2005.06.05 0 0 7029

És melyik vonalon járt az a tömött MD?

Előzmény: v_peti (7028)
v_peti Creative Commons License 2005.06.04 0 0 7028

Igen.

 

Előzmény: Törölt nick (7027)
Törölt nick Creative Commons License 2005.06.04 0 0 7027
Csanády?
Előzmény: v_peti (7024)
v_peti Creative Commons License 2005.06.04 0 0 7026

Az biztos, hogy sok helyen le lelehtne építeni a személyzetet, de ehhez fénysorompó vagy félsorompó kellene a tekerős helyett. Vagy rugós váltók az állomási személyzet kiváltására. (Ez utóbbiról elég sok szó esett mostanában.)

 

Előzmény: M40 120 (7025)
M40 120 Creative Commons License 2005.06.04 0 0 7025

Nem az a baj, hogy szóló Bz jár, hanem inkább a "nagy" mennyiségű kiszolgáló személyzet, az ilyen kisforgalmú vonalakon, persze vannak kivételek is.

De azért a szóló Bz sincs kitömve utasokkal a legtöbb helyen.

Előzmény: Törölt nick (7023)
v_peti Creative Commons License 2005.06.04 0 0 7024

Sógoréknák is több helyen is vannak főként szólómotorkocsival közlekedő vonalak.  Igaz, köztük olyan is van, amelyiken komoly teherforgalom van.

 

Viszont a vasútbarátok által sokat szidott miniszter olyan vonalakra is kiomndta a halálos itéletet, ahol csúcsidőben tömött MD közlekedett.

 

Előzmény: Törölt nick (7023)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!