Keresés

Részletes keresés

ron89 Creative Commons License 2017.04.16 0 0 9694

Én már alig várom mikor a dkv honlapján : Újabb üteméhez érkezett a projekt ezért : :D

Tényleg szuper lesz, nagyon várom. :)

Előzmény: Caf 518 (9692)
ron89 Creative Commons License 2017.04.16 0 0 9693

Az út végén, még az árok előtt megfordulnak. Autóforgalom úgyse lesz ott a Barna utcától lefelé.

Itt gondolkozom, hogy mégis milyen árok van a Petőfi téren, de leesett, csak most fogják kiásni. :)

A tárolóhely így meglenne oldva, esetleg egy fordulót aszfaltoznak majd a buszoknak, egyívben nem igen tudnának megfordulni a Piac utcán, vagy igen?

 

A villamosok betudnak majd menni a hurokba, ha alattuk ásnak? Nagy segítség lenne, ha velük nem lenne probléma.

Előzmény: marky-511 (9688)
Caf 518 Creative Commons License 2017.04.16 0 0 9692

Szerintem ezek a Lánchidat is :D megépítik a villamosoknak :D annyira be van rá indulva a városvezetés. :D 

 

Én már alig várom mikor a dkv honlapján : Újabb üteméhez érkezett a projekt ezért : :D 

 

Mondjuk én azt is kinézném belőlük, hogy a 10-est meg a 46-ost totál másfele vinnék el a segner tér meg az erzsébet utca között meg valami ideiglenes járatot nyomatnának esetleg :D egy trolit :D ami a remízben megfordul :D 

 

Előzmény: marky-511 (9688)
Econell99 Creative Commons License 2017.04.16 0 0 9691

Szerintem még jó ötlet lenne a 37-45 összevonása is a terelések idejére.

Econell99 Creative Commons License 2017.04.16 0 0 9690

Viszont a Szent Anna - Miklós utca tengely ellenirányú buszsáv nélküli egyirányúsítása eléggé meg fogja nehezíteni a viszonylag kis kellemetlenséggel járó terelést. Mindenképp meggondolandó lenne, hogy a Szent Anna-Miklós tengely is kapjon ellenirányú buszsávot (akár ideiglenesen is).

Előzmény: marky-511 (9689)
marky-511 Creative Commons License 2017.04.16 0 0 9689

A Sumenen nem hiszem, ott amúgy is meg fog nőni a forgalom.

 

Nem hiszem hogy a Segner térig megérné járatni ezeket a viszonylatokat, a Nagyállomásra nem lesz elég a két villamos. A 44-48 féle viszonylatoknak jobb helye lenne a Petőfi téren, hogy az átszállásmentes kapcsolat megmaradjon a Nagyállomásig.

Előzmény: Econell99 (9687)
marky-511 Creative Commons License 2017.04.16 0 0 9688

Két viszonylatnak borzalmas lenne 1 váltón fel alá kószálnia, vágányokat biztos nem fognak ideiglenesen sem építeni.

Akkor hidat kell nekik csinálni a Petőfi térnél :D

Nem tudom, kiköltözik-e a kocsiszín a Pallagi útra és a Doberdóra, vagy esetleg meghagyják a hurkot. Egyik se egyszerű megoldás.

 

Akkor a Petőfi teret valahol le kell aszfaltozni ideiglenesen nem ? Vagy csak a Vásáry utcai megálló után fordulnak egyet és kész ?

Az út végén, még az árok előtt megfordulnak. Autóforgalom úgyse lesz ott a Barna utcától lefelé.

Viszont lesznek olyan viszonylatok, amelyek útvonalába nem illik majd bele a Petőfi téri végállomás (pl. a 10-es vagy a 46-os), lehet a posta előtti régi fordulót is használni fogják, hogy az Erzsébet utcán közlekedő viszonylatoknak ne kelljen kerülni.

 

 

Előzmény: Caf 518 (9684)
Econell99 Creative Commons License 2017.04.16 0 0 9687

Lehet lesz majd ledobva pár betonlap + egy oszlop, "oszt jóvanazúgy" :D

Előzmény: marky-511 (9681)
Econell99 Creative Commons License 2017.04.16 0 0 9686

A Segner tér szerintem is valószínűbb. Bár lehet, hogy ott meg attól félnének, hogy hozzászoknak az emberek, és még a végén az átépítés után is meg kell majd hosszabbítani a viszonylatokat a belváros felé (a Nagyállomás érintése után persze). Ami szerintem nem lenne, rossz, csak beindulna a vezetésnél a "párhuzamosság" riasztó.

Előzmény: A5tech (9680)
Caf 518 Creative Commons License 2017.04.16 0 0 9685

Itt egy részletes cikk a mercikről, ősszel állnak csak forgalomba. 

 

 

http://iho.hu/hir/csuklos-mercikkel-erositenek-debrecenben-170416

Caf 518 Creative Commons License 2017.04.16 0 0 9684

Szerintem amúgy, a villamosokat ameddig tudják hagyják a helyükön, én úgy képzelem el mint anno pesten mikor a metrot csinálták - tudom brutális hasonlat - de ott is közlekedtek ilyen olyan kanyargósan a villamosok mikor az egyes megállókat csinálták aszem pont a Blaha Lujza téren volt ez --> szerintem itt is ez lesz. Két viszonylatnak borzalmas lenne 1 váltón fel alá kószálnia, vágányokat biztos nem fognak ideiglenesen sem építeni. 

 

Akkor a Petőfi teret valahol le kell aszfaltozni ideiglenesen nem ? Vagy csak a Vásáry utcai megálló után fordulnak egyet és kész ?

Előzmény: marky-511 (9683)
marky-511 Creative Commons License 2017.04.16 0 0 9683

Ideiglenes megállóhoz öböl nem fog épülni, és nem tudom, meg merik-e kockáztatni, hogy feltartsák a forgalmat egy amúgy se gyér forgalmú úton.

 

Én is előre félek :D

Már az új belvárosi közlekedési rend káoszt fog szülni a tapasztaltak alapján. Leginkább a Gázvezeték utca lakóit sajnálom, jó pár hónapig Rakovszky 2.0 utca lesz.

Előzmény: ron89 (9682)
ron89 Creative Commons License 2017.04.16 0 0 9682

A tervek között pedig nem látom hogy megállók épülnének a Sumen utcán

Ideiglenes megállók csak lesznek, így is el kell majd indulni fél nappal korábban, ha oda akarsz érni valahova. Hétköznapokon így is marha nagy káosz lesz itt, egy cseppet sem várom.

Előzmény: marky-511 (9681)
marky-511 Creative Commons License 2017.04.16 0 0 9681

Nekem is eszembe jutott a Petőfi tér, bőven van ott hely a megfordulásra, és valószínűleg a villamosok is ott fognak pihenni. Viszont - már csak ezért is - nem ártott volna a Szent Anna utcán is hagyni egy ellenirányú buszsávot, most egy féltucat viszonylat terheli majd tovább a Kossuth utcát.

 

És akkor még vegyük oda a 30/30A-t is, ami a Déli sor felől majd mehet az Antall József utcára, majd szintén a Kossuthra. A 42-es pedig továbbra sem közlekedhet problémamentesen. A tervek között pedig nem látom hogy megállók épülnének a Sumen utcán, úgyhogy az Erőmű után a Klaipeda utcáig nincs megállás. Visszafele még nagyobb lesz a távolság.

Sőt, ha a Petőfi tér felé a Szent Anna utcán rövidebb úton közlekednek, ott se lesz megálló. Nem praktikus átszállási szempontból.

Előzmény: A5tech (9680)
A5tech Creative Commons License 2017.04.16 0 0 9680

Hát én úgy emlékszem valahol valami olyasmit olvastam, hogy a Petőfi téren lesz valami ideiglenes végállomása kialakítva, ha tényleg így lesz akkor szerintem Piac utca- Kossuth-Klaipeda-Sumen utca felé fognak azok a viszonylatok kerülni melyek a Homokkerti felüljárón közlekednek. Bár egy Segner tér -Belváros- Sumen utca verziót is eltudok képzelni.

marky-511 Creative Commons License 2017.04.16 0 0 9679

Nem tudom, lesz-e használva a felüljáró alatti forduló, elvileg azt a szakaszt is újítani fogják, hogy a két oldalon elférjen a körforgalom.

Előzmény: Caf 518 (9676)
trizs77 Creative Commons License 2017.04.16 0 0 9678

Ha levizsgáznak.

Előzmény: Mr Vanhool97 (9677)
Mr Vanhool97 Creative Commons License 2017.04.16 0 0 9677

Sziasztok

 

Azt lehet tudni már,hogy Rijekai Citarok mikor fognak forgalomba állni? 

Caf 518 Creative Commons License 2017.04.16 0 0 9676

Én gondolok néhány alternatívára. 

 

10-es család, 39-es,  46-os család --> Erzsébet utca --> Salétrom utca --> Raktár utca  (végállomás ) --> Ispotály utca -->                                                           Salétrom utca --> Erzsébet utca

 

16, 21, 43 --> Wesselényi --> Irinyi --> Budai Ézsaiás -> Wesselényi 

 

18, 18Y, 44, 47Y, 48 --> Homokkerti felüljáró alatti ideiglenes buszforduló - szólósítás - átalakítással balra be tudnak fordulni és                                    tesznek egy kört és utána vissza a felüljáróra. A 47-es szünetel addig, helyette 42-es jár. 

 

42-es --> Homokkerti felüljáró --> Sumen --> Szent Anna --> Piac utca. Visszafele Széchenyi --> Kossuth utca --> Klaipeda utca            --> Sumen utca. 47-es helyett is 42-es. 

 

 

30, 30A --> vagy kettévágva. 30-as Derék utca - Nagyállomás: Déli sor után --> Raktár utca --> Ispotály utca --> Salétrom utca

               --> Déli sor.  49-es Homokkeri felüljáró - Bánk: --> Vágóhíd utca --> Szent Anna utca --> Sumen utca 

 

 

Előzmény: marky-511 (9675)
marky-511 Creative Commons License 2017.04.16 0 0 9675

Szerintem idén nem valószínű. Előbb az új forgalmi rendet kell kialakítani, és annak is van egy olyan eleme, ami csak jövőre lesz kész (de az a Nagyerdei körutat érinti, úgyhogy nem érinti közvetlen a belvárosi átalakításokat).

 

Engem jobban érdekelne, mit hogyan szerveznének át. A 30-as busz pl. elég nagy kerülőre kényszerül. Mivel a Miklós és Szent Anna utcákon nincs buszsáv (leszámítva az Attila tér felé), így a Kossuth utca felé kell majd kerülnie. A 8-ból jó pár csuklós kell majd rá.

 

És akkor ott a nagyállomási forduló kérdése, mert sok átmenő viszonylat (pl. 42-es) nem fog tudni a hagyományos útvonalán közlekedni, én átmenetileg szét is választanám a 47-estől.

Előzmény: A5tech (9674)
A5tech Creative Commons License 2017.04.15 0 0 9674

Én arra​ is kíváncsi lennék h kb mikortól tervezik a menetrend változást, idejébe közzé tehetnék hisz egy elég nagy változás lesz valószínűleg a fôpályaudvar építése miatt.

Snake-Mojzi Creative Commons License 2017.04.15 0 0 9673

"Légkondi van legalább rajtuk?"

 

Van.

Előzmény: ron89 (9671)
Caf 518 Creative Commons License 2017.04.15 0 0 9672

Nem tudom, hogy  a "cikk" hiányossága, hogy nem említi meg a javítást, de gondolom, hogy kijavították, szerintem megvette az ITK, ha majd elkezdik a buszgyártást, addig kell kihúzniuk, azon sem lepődnék meg ha ez a 8 busz maradna, és a szólók közül 8-at átpasszolnának a BKK-hoz. 

Remélem, hogy így a 25/25Y csuklós vonal lesz teljesen, esetleg a 19-es is. 

Előzmény: ron89 (9671)
ron89 Creative Commons License 2017.04.15 0 0 9671

Szóval a gyártó, a komoly műszaki hibás buszokat, kénytelen volt visszavásárolni, majd lepasszolta őket Debrecenbe. Ez nagyon ígéretesnek hangzik. Légkondi van legalább rajtuk?

 

Olvasom a Derke oldalán, hogy a Szent Anna utcai villamosmegálló másik végénél is lesz végre zebra. Nem is értem, hogy lehetett ilyen el....t módon megcsinálni, hogy ott van a zebra 10 m-re, de a megállóból nem lehet elérni.  Hogy lehetett egyáltalán így megtervezni?

Előzmény: Caf 518 (9669)
Caf 518 Creative Commons License 2017.04.15 0 0 9670

Érdekes, hogy milyen problémásak voltak :) ezek a buszok. 

Caf 518 Creative Commons License 2017.04.15 0 0 9669

DERKE-től idézve: 

 

"

Keresd a kakukktojást! "Színesedik" az autóbuszpark Debrecenben!

A Petőfi tér átépítése során nem csak a terelőútvonalak és az ideiglenes menetrendek jelentenek majd változást, hanem kicsit "színesedik" az autóbuszpark is. Várhatóan nyolc darab használt Mercedes Citaro G típusú, Euro IV-es motorral szerelt csuklós autóbusz érkezik Rijekából (Fiume), amelyek "besegítenek", hogy a hosszabb menetidő és a terelőútvonalak ellenére is kiszolgálásra kerüljenek az igények.
Az, hogy az átépítés után maradnak-e még nem ismert. Az biztos, hogy a csúcsidőszak kiszolgálása igényli a csuklós autóbuszokat.

Az autóbuszok kora viszont nem épp optimális, egy idősek a debreceni 'civisekkel', valamint az előéletük sem makulátlan. A rijekai üzemeltető már a garanciális időszakban komoly műszaki problémákat tapasztalt velük és 2011-től perben állt a buszokat gyártó EvoBus-szal. Végül tavaly jutottak egyességre, ami szerint a gyártó visszavásárolta a buszokat.

Nemrég kapott szárnyra a hír, hogy a buszgyártás egyik hazai fellegvára lesz Debrecen, ahol az ITK Holding Zrt. és az EvoBus Hungária Kft. együttműködésében készülnének új autóbuszok. Minden bizonnyal nem csak új buszok tekintetében van együttműködés, hiszen Rijekától visszavásárolt járművek kerülnek Debrecenbe.

Reméljük, hogy - a részben megtörtént matricázáson kívül - a hibákat is javítják és nálunk nem fognak hasonló problémák jelentkezni!"

marky-511 Creative Commons License 2017.04.13 0 0 9668

Arra is kíváncsi lennék, mekkora igény van ott a tömegközlekedésre. Kézenfekvő lenne mondjuk a 15/15Y útvonalmódosítása, de lehet, felesleges lenne oda egy 39-esnél sűrűbben közlekedő viszonylat.

Előzmény: Econell99 (9661)
Caf 518 Creative Commons License 2017.04.11 0 0 9667

Na es mely vonalakon segitenek es itt maradnak vegleg?

Előzmény: LMG-140 (9666)
LMG-140 Creative Commons License 2017.04.11 0 0 9666

Az a Cito már vagy 3 éve itt van és most üzemképtelen. Szóló citaro nincs itt csak 4 db csuklós amit további 4 követ és ezek a főpályaudvar építése miatt jöttek, mivel szükség lesz rájuk. 2009es évjáratúak egyébként :)

Előzmény: Caf 518 (9662)
Econell99 Creative Commons License 2017.04.11 0 0 9665

Hát igen. Gondom ha Debreceniek lesznek, akkor a Cito megy 39-esre, a többit kiosztják valahova.

Hátha hoznak még pár buszt. Már kb. 10 csuklós is aranyat érne jelenleg.

Előzmény: Caf 518 (9664)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!