márka szervizbe vittem a gépet karosszéria munkára és csak úgy vették be, ha alvégezhetik a szoftver-frissítést is. Viszont adnak érte egy ajándék öt literes, gyárinak mondott castrol olaj-kupont, amit a következő esedékes olajcsere alkalmával lehet beváltani.
nem tudja valaki, hogy mikor kezdik el a csaló szoftverek javítását Európába? Svájcban lakom és megyünk haza májusban. Gondoltam, hogy ha már ott vagyunk iratok rá egy chippet mert azért mégis csak olcsóbban Megcsinálják. De viszont tegnap megnéztem a neten, és az én autómra is lesz visszahívás így fölöslegesen nem fizetem ki a chippelest. Jó lenne ha esetleg nem lenne kötelező visszavinni csak gondolom utánna műszakin meg problémám lenne hogy nem vittem be. Szoval értitek. :/
Értem, ilyen autót szeretnék venni ezért érdeklődöm. Ha ilyet veszek akkor ezt a tengely problémát megkel csináltatni,hogy ne érjen meglepetés. Nem tudom,hogy érdemes-e lecserélni egy 1.9PDTDI egy ilyen változatra.
Sziasztok! Autó vásárlás előtt állok és érdeklődnék hogy 1.4 tsi motorok mennyire megbízhatóak? Olajfogyasztás van e,melyik motorkódost nem szabad venni?
BMP Motorkódú a BOSCH injektoros. Mi a véleményetek erről a típusról? Ennek a típusnak láncos vagy fogaskerekes az olajpumpa meghajtása? Ennél a típusnál is gyakori a balansz tengely és a hatszög kopása? Akinek van ilyen Motorkódú autója és tud véleményt mondani előre is köszönöm.
Vagy esetleg nincs bekapcsolva a "reise modus"? Nem tudom hogy van magyarul de ez azt állítja át. Mert ha olyan helyre mész ahol masik felén mennek ugye akkor a lámpának is máshogy kell világítania. Nekem b7 van. Nem tudom hogy ez az opció volt e már b6 ban is
Egyébként érdekes, nem OFF autómban van (és dízel), de nálam jól működik. Talán a japcsi ezt jobban beállította, mint a német szakembör? Jelzem: az autó vidéki, nem budapesti. Ott lehet, hogy én is megőrülnék ettől.
Még mindíg a lámpával kinlódok.Szóval,az a gondom hogy a bi-xenon lámpákból a bal oldali ferdén áll,átvilágít a másik oldalra. Ha bekapcsolom a világítást a szokásos automata beállítás után mindíg ugyanoda áll be. Itt jön az első kérdésem.Ha nem csak függőlegesen tesztel hanem vízszintesen is azt csak a kanyarkövetővel felszerelt lámpa tudja?Mert nem tudom hogy az van-e benne,nem vettem észre hogy csinálna valamit kanyarban.
Tegnap voltam szerelőnél, próbálta beállítani az alaphelyzetét a kis fehér fogasléces állítóval,de hiába tekergette nem állított semmit.
Második kérdés:Ha kanyarkövető van benne,ezek a vízszintes beállítók nincsenek kiiktatva gyárilag? Hiszen úgyis a motorok állítják a kormányállástól függően.Mondjuk a másik lámpa jól áll és ott sem reagál a kézi állításra.A motor viszi minden irányban.
Ja B6 2006-os a gép.Jó lenne ha valaki felokosítana a témában.Köszi.
Dízelbe nem való az! Ezen kívül nem hinném, hogy ha "gyárilag" nincs benne, akkor úgy egyébként a többi rendszere fel lenne készítve rá, gondolok itt az önindítóra, az akkura és a töltési rendszerre úgy mindenestől.
Koszi a valaszt! A klima termeszetesen nem megy allo motornal! Nem is arra irtam, hogy klima kikapcsolva! Miutan leallitottam ment a ventillator! Valoszinuleg regeneralni akart!!