A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Off van köztetek társasházi lakásbiztosítási kárrendezésben jártas, aki segítene értelmezni, hogy mire terjed ki egy tömbbiztosítás egy komoly csőtöréses leázás kapcsán? On
Jól mondod, ez tényleg hihetetlenül jó érték egy 800-as blokktól. Neked volt Afrikád is, mi a helyzet ahhoz viszonyítva?
István nyilván ezt is alul tudja múlni, de ehhez neki különleges képességei vannak, pl 1600 cm3-vel is, kicsivel 4 fölött jár. Egyébként pont az St-nél (az is a 800-as), a hozzá viszonyított nagyobb tempónál hozott ki kevesebbet, ami egyértelműen ennek a blokknak, hajtóműnek a dicsérete.
Szóval +1 a 800-as Rotaxnak, ha egyszer el tudom engedni a boxer, tele, palalever szentháromságot, akkor visszatérek az F 650 Gs Twin, vagy F 700 Gs-hez. A 800 Gs 21-es kereke, és hosszú rugóútja országúton szerintem felesleges. Mondjuk aki terepre is letéved, annak univerzális motornak, már verhetetlen.
Volt Innovám . Ja ! 2L-el ment . De a kis tankja miatt , még így is lépten nyomon a benzinkutakat kellett lesni :(
Az ST-mel , én is meglepődtem , mikor egy egész napos motorozás után ilyen kis fogyasztás jött ki . Nem ez volt a jellemző... És pont nem avval a rám jellemző 60-80-as tempóval motoroztam , hanem elég sok helyen mentem 100+kicsi tempóval . Amúgy , nekem anno az 1250 RS-em evett hosszú távon ilyen 3,8-at ( tank átlag ) . És ez rendszeres volt... Persze rövid távokon , megette az is a 4,5-öt !
Most lehet hitetlenkedni , meg akármi , de az én 60 kilómmal , meg vezetési stílusommal , a legtöbb motor , lényegesen kevesebbet eszik , mint az általánosan jellemző .
Jöhetnek nyugodtan a mínuszok , engem nem különösebbe zavar ( már ) , de én nem szokok hazudni . Főleg leírva nem :) Legfeljebb az emlékezetem csal meg !?
Mármint akkor nagyon hímes tojásként kezelted, nem tudom lehetséges-e, ez normál használat, nek nyélgázas kigyorsításokkal, finom motorozással értem el, de félterep gumik vannak fent és a nyomás sincs felnyomva, szóval ha rekordot akarnék dönteni egy élvezhetetlen motorozással biztosan lentebb lehet vinni, de a 3 l egy 800-as motortól nekem kicsit hihetetlen, bár ezen is nagyon meglepődtem🤗
A sebesség mérések kapcsán eldöntöttem, teljesen betartva a korlátozásokat gurulok ma hű társam és fegyverhordozóm, F800 GS segedelmével, egészen elképesztő az éhezőművész fogyasztása🙃
Kakucsi pálya mellett Szabadkás, foltokból varrt műbőrkabiban feszítve, bal hónalj alatt kiskőrösi bukóval, jobb kézben fütszűrő nélküli hamis csempész marbival tekintélyesen végigmérni a pályán haladókat, arra még jó lenne :-)
No igen, pont akartam írni. Én használtam ugyanazt a navin több motoron is és simán átvált, amint mész vele a motorra rakva. Nem kell semmit összetanítani.
Esetleg azt tudom még elképzelni, hogy meg kéne a motoron tisztítani az érintkező tüskéket, illetve a navin is megtisztítani a csatlakozási pontokat. Lehet, hogy azon tüskéknél, amin az adatkommunikáció történik, rossz az érintkezés.
Itt a volt 2017-es GS-em hangja és a hátsó kerék viselkedése a korábban magyarázott helyzetben. Ugyan ezt csinálta kuplungcsere előtt és után is. Emlékeim szerint mutattam már ezt a videót amikor aktuális volt, csak most belefutottam és gondoltam megmutatom újra miről beszélek.