Keresés

Részletes keresés

hamvasat Creative Commons License 2023.04.23 0 0 87062

Már megoldva, köszi.

Előzmény: hamvasat (87061)
hamvasat Creative Commons License 2023.04.23 0 0 87061

Sziasztok!

 

Off van köztetek társasházi lakásbiztosítási kárrendezésben jártas, aki segítene értelmezni, hogy mire terjed ki egy tömbbiztosítás egy komoly csőtöréses leázás kapcsán? On

Stenmark1 Creative Commons License 2023.04.23 0 0 87060

Jól mondod, ez tényleg hihetetlenül jó érték egy 800-as blokktól. Neked volt Afrikád is, mi a helyzet ahhoz viszonyítva?

 

István nyilván ezt is alul tudja múlni, de ehhez neki különleges képességei vannak, pl 1600 cm3-vel is, kicsivel 4 fölött jár. Egyébként pont az St-nél (az is a 800-as), a hozzá viszonyított nagyobb tempónál hozott ki kevesebbet, ami egyértelműen ennek a blokknak, hajtóműnek a dicsérete.

 

Szóval +1 a 800-as Rotaxnak, ha egyszer el tudom engedni a boxer, tele, palalever szentháromságot, akkor visszatérek az F 650 Gs Twin, vagy F 700 Gs-hez. A 800 Gs 21-es kereke, és hosszú rugóútja országúton szerintem felesleges. Mondjuk aki terepre is letéved, annak univerzális motornak, már verhetetlen.

Előzmény: Horpa1 (87055)
T1OK3 Creative Commons License 2023.04.23 0 0 87059
HorváTH 69 István Creative Commons License 2023.04.23 -1 2 87058

Volt Innovám . Ja ! 2L-el ment . De a kis tankja miatt , még így is lépten nyomon a benzinkutakat kellett lesni :( 

 

 

Az ST-mel , én is meglepődtem , mikor egy egész napos motorozás után ilyen kis fogyasztás jött ki . Nem ez volt a jellemző... És pont nem avval a rám jellemző 60-80-as tempóval motoroztam , hanem elég sok helyen mentem 100+kicsi tempóval . Amúgy , nekem anno az 1250 RS-em evett hosszú távon ilyen 3,8-at ( tank átlag ) . És ez rendszeres volt... Persze rövid távokon , megette az is a 4,5-öt ! 

 Most lehet hitetlenkedni , meg akármi , de az én 60 kilómmal , meg vezetési stílusommal , a legtöbb motor , lényegesen kevesebbet eszik , mint az általánosan jellemző . 

 

 Jöhetnek nyugodtan a mínuszok , engem nem különösebbe zavar ( már ) , de én nem szokok hazudni . Főleg leírva nem :) Legfeljebb az emlékezetem csal meg !? 

 

 

Előzmény: zöld_I (87056)
hamvasat Creative Commons License 2023.04.22 0 0 87057

Mit két litereztek itt?! Az én GS-em még annyit sem eszik. Csak áll a garázsban :-)

zöld_I Creative Commons License 2023.04.22 0 0 87056

Van egy eladó Honda Innovám. Szerintem 2 alatt eljárnál vele.

Előzmény: HorváTH 69 István (87053)
Horpa1 Creative Commons License 2023.04.22 0 2 87055

Mármint akkor nagyon hímes tojásként kezelted, nem tudom lehetséges-e, ez normál használat, nek nyélgázas kigyorsításokkal, finom motorozással értem el, de félterep gumik vannak fent és a nyomás sincs felnyomva, szóval ha rekordot akarnék dönteni egy élvezhetetlen motorozással biztosan lentebb lehet vinni, de a 3 l egy 800-as motortól nekem kicsit hihetetlen, bár ezen is nagyon meglepődtem🤗

Előzmény: Horpa1 (87054)
Horpa1 Creative Commons License 2023.04.22 0 0 87054

Persze persze🤣

Előzmény: HorváTH 69 István (87053)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2023.04.22 -4 0 87053

Ez kúrva sok ! Nekem ilyen motor nem is kell . A 800 ST-m , 3L alatt evett ! És érdekes módon , nem is akkor , mikor finomkodtam vele ! 

Előzmény: Horpa1 (87052)
Horpa1 Creative Commons License 2023.04.21 0 1 87052

A sebesség mérések kapcsán eldöntöttem, teljesen betartva a korlátozásokat gurulok ma hű társam és fegyverhordozóm, F800 GS segedelmével, egészen elképesztő az éhezőművész fogyasztása🙃

Nyilván nem szempont, de jó móka volt a mai nap🙂

 

zöld_I Creative Commons License 2023.04.21 0 0 87051

ÍÍÍÍ, mekkora lenne vazz :D 

Előzmény: hamvasat (87050)
hamvasat Creative Commons License 2023.04.21 0 0 87050

Kakucsi pálya mellett Szabadkás, foltokból varrt műbőrkabiban feszítve, bal hónalj alatt kiskőrösi bukóval, jobb kézben fütszűrő nélküli hamis csempész marbival tekintélyesen végigmérni a pályán haladókat, arra még jó lenne :-)

Előzmény: zöld_I (87048)
dreamfactory Creative Commons License 2023.04.21 0 0 87049

Olyan Mitas gumim volt ráadásul XS250en . Háááát egy nagy rakás sz@r , azt biztos . 

A többit nem néztem , olyan szemmel mint Te , de igazad van . 

 

Akkor a veterán gruppéban eljátszadoznék vele . :D

Előzmény: zöld_I (87048)
zöld_I Creative Commons License 2023.04.21 0 0 87048

Hááát.

A nemlétező kocsmámban marha jól nézne ki a TY250 mellett, de ezzel pályán...

Erőben biztos nincs hiány, meg füstből sem,de gumi fékcső, kis nyomi fékek, alap hurkapálcás futómű,

és meg vagyok róla győződve, hogy azoknak a gumiknak sem a tapadás volt a jele az oviban :D 

Plusz azok a malacok biztos hogy lekoccolnak kanyarban.

Előzmény: dreamfactory (87047)
dreamfactory Creative Commons License 2023.04.21 0 0 87047

Egy kis OFF :

 

https://auto.jofogas.hu/hajdu_bihar/1974_Yamaha_RD_250_350_137733141.htm

 

Ezzel Zöld_I köröznék a a Kakucson ! Ez lehetne a kúposztó 

kroni1 Creative Commons License 2023.04.20 0 0 87046

Fene se tudja.. Nekem Fazerem is volt ami az LC-hez hasonlóan elindult behúzott kuplunggal középsztenderen.

Előzmény: tux (87036)
maschine89 Creative Commons License 2023.04.20 0 0 87045

Már megtakarítottam, de amúgy tisztának tűnt. 

Előzmény: hamvasat (87042)
maschine89 Creative Commons License 2023.04.20 0 0 87044

Nem mentem vele. Hétvégén kipróbálom. 
EKO  adott egy telefonszámot aki segíthet. Ő azt mondta, hogy lehet egy kis dolog is de akar nagyobb is.

Előzmény: Mortoff (87041)
dvorcsakl Creative Commons License 2023.04.20 0 0 87043

Ez nem Henrik mocija.

Előzmény: zöld_I (87040)
hamvasat Creative Commons License 2023.04.20 0 0 87042

No igen, pont akartam írni. Én használtam ugyanazt a navin több motoron is és simán átvált, amint mész vele a motorra rakva. Nem kell semmit összetanítani.

 

Esetleg azt tudom még elképzelni, hogy meg kéne a motoron tisztítani az érintkező tüskéket, illetve a navin is megtisztítani a csatlakozási pontokat. Lehet, hogy azon tüskéknél, amin az adatkommunikáció történik, rossz az érintkezés.

Előzmény: Mortoff (87041)
Mortoff Creative Commons License 2023.04.20 0 0 87041

Mentél is a motorral úgy, hogy a GPS-t is használtad?

Előzmény: maschine89 (87037)
zöld_I Creative Commons License 2023.04.19 0 0 87040

Tudom, kint volt Henrik okítani.

Előzmény: dvorcsakl (87039)
dvorcsakl Creative Commons License 2023.04.19 0 0 87039

Ez meg 1200RT.

Előzmény: zöld_I (87033)
Mortoff Creative Commons License 2023.04.19 0 0 87038

Ebben nem vagyok érintett.

Előzmény: hamvasat (87034)
maschine89 Creative Commons License 2023.04.19 0 0 87037

Megcsináltam. Sajnos így sem jó. :( 
Azért köszönöm szépen! Szerintem géppel aktiválni kell.... másra már nem tudok gondolni.

Előzmény: Mortoff (87027)
tux Creative Commons License 2023.04.19 0 0 87036

Ugyan ez egy Triumphon, szerintem ez a normális.

Előzmény: tux (87035)
tux Creative Commons License 2023.04.19 0 0 87035

Itt a volt 2017-es GS-em hangja és a hátsó kerék viselkedése a korábban magyarázott helyzetben. Ugyan ezt csinálta kuplungcsere előtt és után is. Emlékeim szerint mutattam már ezt a videót amikor aktuális volt, csak most belefutottam és gondoltam megmutatom újra miről beszélek.

hamvasat Creative Commons License 2023.04.19 0 0 87034

Még annyit a Kurvigerhez, hogy kár, hogy az Android autó nem kezeli.

Előzmény: Mortoff (87023)
zöld_I Creative Commons License 2023.04.19 0 0 87033

Azt!

Előzmény: dreamfactory (87032)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!