Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

captainb Creative Commons License 2016.09.02 0 0 10738

Azért hihetetlen, hogy 10 év után valami szétment a futóműben. Pedig naponta 4-6 alkalommal megyek végig a 200 méteres főúton, meg a lovardába sem biliárdasztal út vezet. De nem ám gömbfej, vagy csukló, hanem a két első toronyszilent. A többi még feszes. 

yonsi Creative Commons License 2016.09.02 0 0 10737

Üdv!

Gyertyakábelről esetleg mi a tapasztalat?

sebike05 Creative Commons License 2016.08.31 0 0 10736

semmi köze a korhoz a szelepcserének ha valaki szemetet tankol és nem használja normálisan az autót akkor a hengerfejhez nem kell nyúlni ,de volt akinek megcsináltuk és 1000km en belül megint nekiállt check lámpázni

a katalizátor pedig a sok elégetlen üzemanyag miatt ment tönkre,gyakorlatilag a gazdi tette tönkre

Előzmény: yonsi (10734)
sebike05 Creative Commons License 2016.08.31 0 0 10735

fémházas nem tud szétesni és cserélhető benn a betét,csereideje nincs csak ha tönkremegy de annak az előbb említett előjele van én 9500ft ba adom 2db bilincsel és a hozzávaló tömítéssel mert amit kapok a termosztáthoz az nem jó a kocsihoz

Előzmény: yonsi (10732)
yonsi Creative Commons License 2016.08.31 0 0 10734

Ma találkoztam egy régi ismerőssel aki tizenévesen kapta a szelepcserét és szerintem járulékosan a katalizátort is kellett cserélni.A katalizátor betét összeomlott.

170eFt-ból megúszta a szelepcserét ,pedig annak idején mondtam neki hogy garanciában erőltesse .

Törölt nick Creative Commons License 2016.08.31 0 0 10733

mindenképpen jobb a fémházas.

 

(gyakorlatilag az ide beirt tipushibák mindenkinél előjönnek idővel)

 

Előzmény: yonsi (10732)
yonsi Creative Commons License 2016.08.31 0 0 10732

Reménykedem hogy a fémházas kivitel tovább bírja!

Amúgy 13eft körül volt.Azt hiszem termosztát ciklusidővel nem találkoztam a könyvben.

Üdv!Köszi!

 

Előzmény: sebike05 (10724)
sebike05 Creative Commons License 2016.08.31 0 0 10731

igen

Előzmény: Törölt nick (10730)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.31 0 0 10730



Most végre sikerült.

Előzmény: Törölt nick (10729)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.31 0 0 10729

Lemaradt a kép.

Előzmény: Törölt nick (10728)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.31 0 0 10728

A fehérrel "jelölt" résznél lesz vízköves?

Előzmény: sebike05 (10724)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.31 0 0 10727

menj el egy horpadásjavitóhoz, elég jól ki tudják venni

Előzmény: yonsi (10723)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.31 0 0 10726

Nekem most lett cserélve és hallhatóan egyenletesebben jár a motor.

Előzmény: yonsi (10723)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.31 0 0 10725

Mik az előjelek?

Előzmény: sebike05 (10724)
sebike05 Creative Commons License 2016.08.31 0 0 10724

Nem véletlenül adnak meg csereciklust!

Gyújtókábel készlet nem nagy árban van 6500Ft tól már tudok adni Teslát 8500ért koreait,9000 ért gázoshoz valót.

Termosztát szétesésének van előjele,ha az út előtt cseréled akkor megáll 10.000ft ba,én már vezérléscserekor kérdés nélkül cserélem.

Előzmény: yonsi (10723)
yonsi Creative Commons License 2016.08.31 0 0 10723

Üdv!

Érdeklődöm a tapasztalatokról a tyertyakábel hibák előfordulása terén.Milyen sűrűn szokott bedögleni?Tudom hogy időszakosan cserére szorul, de a gyári alkatrészek mindig tovább bírják.

1.4-es benzines 2005-ös a vasam és gondolkodom a nyári hosszú út előtt, hogy lecserélem.

Úgy emlékszem horibilis az ára!

Véleményeket előre is köszönöm mindig építő jellegűek.

 

ui.

Idény nyáron terveztem a horvát út előtt hogy lecserélem a termosztátot fémházasra.

A horvát utat kibírta de a Zamárdi kompot már nem.

Kompra felmenetel előtt állás közben pillanatok alatt elfolyt a hűtővizem nagy gőzfelhők közepette.Mivel a három sorból középen álltam mindenki pánik szerűen kiugrállt a kocsikból.

Az egyik rám is nyitotta az ajtót, elég nagy nyomot hagyva az oldalsó védőlemezen!

Autómentő,szervíz és potom 40eft-ért kaptam fémházas termosztátot! (olcsón megúsztam)

Ennyit a fórumos tapasztalatokról amik sajnos be is jönnek mindig.Végül is (egy) gyárból és alkatrészből vannak!

 

captainb Creative Commons License 2016.08.26 0 0 10722

Köszi.

 

Az megvolt, hogy ezek gáz autók, csak nem emlékeztem a részletekre.

Előzmény: sebike05 (10721)
sebike05 Creative Commons License 2016.08.26 0 0 10721

és valószínűleg 2003as a kocsi még a Korea kft hozta be őket sérülten

Előzmény: captainb (10719)
sebike05 Creative Commons License 2016.08.26 0 0 10720

Vannak olyan alkatrészek amik nem csereszabatosak(hátsó ajtót soha nem fogsz kapni) ,az eleje kissé kusza jobb lámpa alatt nagyon látszik,az első lökhárítóból hiányzik a szélességjelző.

De ezt kb 1/2 éve már kiveséztük itt

 

Előzmény: captainb (10719)
captainb Creative Commons License 2016.08.25 0 0 10719

Jó, de ezt kissé bővebben kellene megindokolnom. :)

Előzmény: sebike05 (10718)
sebike05 Creative Commons License 2016.08.25 0 0 10718

felejtse el

Előzmény: captainb (10717)
captainb Creative Commons License 2016.08.25 0 0 10717

Sebike!

 

Rokonom nézegeti ezt az autót:

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/chevrolet/lacetti/chevrolet_lacetti_1.8_16v_platinum_automata_tempomat.napteto.multikormany-10405971

 

Azon túl hogy Más a logó, mit kell még tudni róla: motorról, váltóról, alkatrészekről? Tényleg ugyanaz, mint az EU Lacettik?

sebike05 Creative Commons License 2016.08.23 0 0 10716

fagyállót sose,vezérléscserekor irány a szemétbe fékfolyadék esetén igen  van rá direkt teszter de 2-3 évnél tovább nem nagyon bírja egyik sem

Előzmény: palinkastom (10708)
sebike05 Creative Commons License 2016.08.23 0 0 10715

Tudok hozzá 550A indítóáramú 61ah gondozásmentes varázs szemes akkumulátort 19000ft ért

Előzmény: Törölt nick (10707)
palinkastom Creative Commons License 2016.08.23 0 0 10714

A mért adatokból lehet következtetni, mikor lettek lecserélve a folyadékok, hogy fölöslegesen ne kelljen.

Lehet az akár egy év is...

 

Előzmény: Törölt nick (10710)
palinkastom Creative Commons License 2016.08.23 0 0 10713

A végén a szavazás nagyon jó! :D

Előzmény: Törölt nick (10711)
palinkastom Creative Commons License 2016.08.23 0 0 10712

Azt nem kell bizonygatnod, hogy a folyadékokat időnként le kell cserélni :) Csak az a kérdéses, hogy hány km után, ill. milyen értékek alapján?

Szakember barátom nézte meg a leeresztett fagyállót (ami kristálytiszta volt), ő mondta, hogy a savas fagyálló opálos, ezt nyugodtan visszatölthetem. (Szerinte nem régen lett cserélve.) De biztos, ami biztos, ma hoztam a munkahelyemről PH indikátort (lakmusz csíkot), azzal tesztelve sem savas.

Ha majd visszakapom a digitális PH-méter, azzal is meg fogom nézni, pontosan mennyi a PH-ja.

A lényeg, hogy 7 alatt ne legyen.

Holnap a szaki elhozza a munkahelyéről a fékolaj-tesztert, azzal megvizsgáljuk a fékfolyadék víz-tartalmát.

Az alábbi értékek a mérvadóak:

0 - 1,5% : jó, nem kell lecserélni

1,5 - 3% : még megfelelő, de csere ajánlott

3% fölött: cserélni kell

(Egyébként a korábban írt "hülyeségeket" is a szaki mondta, talán nem pontosan úgy, ahogy én leírtam.)     

Előzmény: Törölt nick (10709)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.23 0 0 10711

Lacetti a hirekben !

 

Taxist üldöztek a rendőrök a belvárosban

A menekülő taxis a rakparton a korlátnak csapódott. A rendőrök elfogták. Tovább »

forrás: Index.hu

Törölt nick Creative Commons License 2016.08.23 0 0 10710

Minek, hogy jó esetben 3-6 hónappal később kelljen leengedni?

Előzmény: palinkastom (10708)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.23 0 0 10709

 

 

http://www.autonavigator.hu/tippek_tanacsadok/fagyallo_folyadek_ellenorzese_csereje-3606

 

A fagyásponttól függetlenül a hűtőfolyadék cserére szorul, ez általában 2-3 évente esedékes. Ennyi idő alatt ugyanis kémiailag átalakulás a folyadék, és komoly korróziós veszélyt jelent a fém alkatrészekre, bizonyos alumíniumötvözetek különösen érzékenyek az elöregedő hűtőfolyadékra.

Előzmény: palinkastom (10708)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!