Én most a télen csináltam meg az E jogsimat, pont azért, mert időnként kölcsönzök 2 tonnás futót. Úgy igen, túlléped a 3,5 tonnát, de mivel benne van a forgalmiban, ezért rendben van, E jogsi azonban kell hozzá.
Horog biztosan van erősebb, de nem húzhatsz nehezebbet, mint ami a forgalmiban szerepel. Más lapra tartozik, hogy tulképpen a kocsinak se tennél vele sok jót.
Van nagyobb horog de trafik meg tarsai 2tonnat huzhatnak, tehat, treler+ akarmi van rajta nem lehet több 2tonnanal, amit a képen látsz, azzal csak annyi a baj hogy ,kb 2,3 2,5 tonna.
Nem biztos hogy foglalkoznak vele a rendörök, a kpm esek annál inkább.
Alig várnom már, hogy szemügyre vehessek egyet élőben is. Őszintén remélem, hogy nagyot fogok csalódni pozitív értelemben. Egyelőre nincs mondhatni semmi, ami meg fogót volna, de remélem ez változni fog J
Rémisztgettek, hogy váltócsere, de köszönet Vargamunka (aki távgyógyászatban is nagyon jártas és segítőkész) tanácsainak féltengely gumiharang és váltóbowden cseréjével orvosolták a problémát! Sajna azért lábon nem tudott menni! Jönni sem! :) Zsolti ennyi Merlot a földön nincs!!
Sziasztok,érdeklődnék mi lehet a baja az 1.9itd opelomnak.Nem akar gyorsulni,rángat.Ha elkapja akkor megy rendesen,de most egyre többet rágat.Szűrők kivannak cserélve.Félek nehogy a nagynyomású szivattyúnak legyen baja.Annak mik az előzményei?
2002-es trafic-ba szeretnék klímát rakni utólag. Kérdezném hogy ez nagyon bonyolult? A mechanikus szerelés menne, de nem tudom mennyire bonyolult az elektromos része?
Egy 2005-ös Opel Vivaro-ról lenne szó. Az lenne a problémám, hogy gyorsításkor van, hogy nem bír menni az autó. Eddig 2-3 alkalommal volt ilyen. Ilyenkor leállítom az autót, majd újra beindítom és olyan mint újkorában. Mikor előjön a hiba, nem ég semmilyen visszajelző lámpa és ahogy nyomom a gázt vagy nagyon gyengén gyorsít, vagy fullad le az autó. Városban ez elég rossz élmény. A kocsiban 1.9 CDTI motor van. Mi okozhatja a hibát? Válaszokat előre is köszönöm!
Van egy 2002 Renault Trafic 1.9 Dci 82 Le 9 fős kisbuszom. Sajnos a motorja kb 600000 Km futot cserélni kellett. Most kapott egy 1.9 Vivaro motor, ami 101 lovas.
Motorcsere során kuplungot, szerkezetet, kinyomócsapágyat, szűrőket, olajat, váltóolajat, izzitógyertyát, vezérlést, turbót, összes tomítést, EGR szelep teljesen kitakarítva, légtömegmérő teljesen kitakarítva- Ezeket cseréltük.
Most, hogy összeállt az autó, az alábbi problémáim vannak:
-A váltó jobban zúg a kelleténél ( a váltóburkolatot nem rakták vissza)
-Szerintem nem húzz úgy az autó, ahogy kellene
- A turbó 2000 fordulatnál nem kapcsol be
- 120 kmh pörög a motor 3250 fordulaton.
Ha minden igaz a motorba 120000 Km van. Mielőtt a motorcsere megtörtént a turbó nyomásvezérlőt, talán ez a neve, kellett cserélni. De nézem az Unix oldalán nem hasonlít az eredeti alkatrészre. Lehet, hogy ez a vezérlő a bűnös?
Másik téma: Szeretném a 82 Le 101 Le felhúzatni, Elég egy szoftvert cserélni rajta, vagy chipeltetni kell, vagy motorelektronikát kell cserélni
Érdemes váltani az Elf 5W-40 olajrol Eneos Sustina 5W-40-re.Jobban kimélné a motort?
Ez a termék leirása.
Termékismertető: Az Eneos Sustina sorozat a márka csúcstermékei, teljesen szintetikus üzemanyag motorolajcsalád. Ezt az 5W-40 viszkozitású olajat modern japán benzines és részecskeszűrővel, vagy anélkül szerelt dízel személy- és kis-haszonjárművekhez ajánljuk elsősorban. A fejlesztés során a JX Nippon Oil & Energy vállalat saját és egyben egyedülálló „W Base” (magas viszkozitás indexű) alapolaját, illetve a „ZP” (ZDDP/ZDTP mentes) technológiát használták fel, hogy elkészítsék a világ legstabilabb viszkozitású olaját. A szélsőséges hőmérsékleti tartományok között is tökéletesen működik, kellően folyékony marad még a legnagyobb hidegben is, csökkentve a motor belső kopását és garantálva az üzemanyag-takarékos üzemmódot.
A ZP forradalmasított technológiájával és az új kopásálló adalékkal elkészített motorolaj adalékanyaga nem tartalmaz ként, ezért alacsony az olaj minőségi romlásának lehetősége, illetve kiváló védelmet nyújt, mivel tisztán tartja a motort! A motor számára egyedülálló tartósságot és extra hosszú olajcsere intervallumot biztosít, köszönhetően az rendkívüli oxidáció tűrésnek.