Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mig fun Creative Commons License 2014.04.13 0 0 7504

Kiveve ha szemelykocsi, illetve saját magadnak fuvarozol vele.!

Előzmény: Törölt nick (7503)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.13 0 0 7503

3.5 t felett tachográf is kell bele.

Előzmény: sz_attila (7502)
sz_attila Creative Commons License 2014.04.13 0 0 7502

Én most a télen csináltam meg az E jogsimat, pont azért, mert időnként kölcsönzök 2 tonnás futót. Úgy igen, túlléped a 3,5 tonnát, de mivel benne van a forgalmiban, ezért rendben van, E jogsi azonban kell hozzá.

Horog biztosan van erősebb, de nem húzhatsz nehezebbet, mint ami a forgalmiban szerepel. Más lapra tartozik, hogy tulképpen a kocsinak se tennél vele sok jót.

Előzmény: T_H (7498)
mig fun Creative Commons License 2014.04.13 0 0 7501

Treler az már nehéz pot jogsi, tehát E.

Van nagyobb horog de trafik meg tarsai 2tonnat huzhatnak, tehat, treler+ akarmi van rajta nem lehet több 2tonnanal, amit a képen látsz, azzal csak annyi a baj hogy ,kb 2,3 2,5 tonna.

Nem biztos hogy foglalkoznak vele a rendörök, a kpm esek annál inkább.

Előzmény: T_H (7498)
cs!pesz Creative Commons License 2014.04.13 0 0 7500

Rossz helyen a navi, bár mutogatni jó ott is ha vkinek azért kell.

Remélhetőleg lehet normálisan könyökölni majd az ajtón.

Egyelőre ennyi...

Előzmény: Pali.ua (7497)
I-200TX Creative Commons License 2014.04.13 0 0 7499

Alig várnom már, hogy szemügyre vehessek egyet élőben is. Őszintén remélem, hogy nagyot fogok csalódni pozitív értelemben. Egyelőre nincs mondhatni semmi, ami meg fogót volna, de remélem ez változni fog J

Előzmény: Pali.ua (7497)
T_H Creative Commons License 2014.04.12 0 0 7498

A trélerezés dolgot nem értem, segítsetek számolni.

 

A trafic/vivaro önsúlya: 1850kg

Az utánfutó kb 500kg (ha nem több)

Tehát így összsen már 2350kg

 

így az autó amit felpakolhatunk rá max 1150kg ha bele akarunk férni a 3.5 tonnába.

 

A forgalmiban nekem az van, hogy vontatható tömeg 2000/750

gondolom ebben ismét benne van a trérer súlya is. Tehát fékezetten kb. 1500kg-ot rakhatunk fel, de akkor meg már túl vagyunk a 3.5 tonnán.

Ebben esetben csak annyi van, hogy kell az E jogsi is?

 

De pl. a képen lévő szerelvény nálam nem játszhatna mert 1850+500 az már több mint a 2000

 

Jól számolok?

Esetleg van nagyobb terhelhetőségű horog?

Van nem kell ilyen sokat számolni?

Előzmény: attys (7489)
Pali.ua Creative Commons License 2014.04.12 0 0 7497

Új Opel Vivaro /Renault Trafic szalon.Szerintem a külső visszapillantó maradhatott volna a régi.

attys Creative Commons License 2014.04.12 0 0 7496

Tényleg Medina!  Igen jobban jártam de tudod a pénz nem számít..... csak legyen jó olcsó! :)

Előzmény: vargamunka (7490)
vargamunka Creative Commons License 2014.04.12 0 0 7495

itt lóg ép a melóból de lebukót :)nehéz jó munkaerőt találni :):)

Előzmény: vargamunka (7494)
vargamunka Creative Commons License 2014.04.12 0 0 7494

szia 

akkor kapnék :)

nem szeretném zsebre tenni :)

Előzmény: Törölt nick (7493)
vargamunka Creative Commons License 2014.04.12 0 0 7492

Szép reggelt

Mai kezdő tanonc szerelők

Előzmény: llaller (7491)
llaller Creative Commons License 2014.04.12 0 0 7491

ezt "zsótinak, így reggelre:

vargamunka Creative Commons License 2014.04.11 0 0 7490

Szia 

Akkor talán Medina ?!:)mindegy így is jó ......gondolom anyagilag jobban jártál így :) 

üdv

Előzmény: attys (7489)
attys Creative Commons License 2014.04.11 0 0 7489

Rémisztgettek, hogy váltócsere, de köszönet Vargamunka (aki távgyógyászatban is nagyon jártas és segítőkész) tanácsainak féltengely gumiharang és váltóbowden cseréjével orvosolták a problémát! Sajna azért lábon nem tudott menni! Jönni sem! :) Zsolti ennyi Merlot a földön nincs!!

 

 

berényi opel Creative Commons License 2014.04.10 0 0 7488

Sziasztok,érdeklődnék mi lehet a baja az 1.9itd opelomnak.Nem akar gyorsulni,rángat.Ha elkapja akkor megy rendesen,de most egyre többet rágat.Szűrők kivannak cserélve.Félek nehogy a nagynyomású szivattyúnak legyen baja.Annak mik az előzményei?

vanyek82 Creative Commons License 2014.04.10 0 0 7487

Már benn van egy drágábban vett... Sajna későn írtad

Előzmény: mobtelgsm (7484)
KCTUNING Creative Commons License 2014.04.09 0 0 7486

Üdv mindenkinek,

Nem kell motorvezérlőt cserélned szoftveresen megoldható.

Előzmény: CARLOSZ85 (7482)
sonyka007 Creative Commons License 2014.04.09 0 0 7485

Sziasztok!

 

 

2002-es  trafic-ba szeretnék klímát rakni utólag. Kérdezném hogy ez nagyon bonyolult? A mechanikus szerelés menne, de nem tudom mennyire bonyolult az elektromos része?

mobtelgsm Creative Commons License 2014.04.08 0 0 7484

Hi

Nekem van .

Új csapágyakkal adom 120e-ért.

Előzmény: vanyek82 (7473)
klupyka Creative Commons License 2014.04.07 0 0 7483

Sziasztok!

Egy 2005-ös Opel Vivaro-ról lenne szó. Az lenne a problémám, hogy gyorsításkor van, hogy nem bír menni az autó. Eddig 2-3 alkalommal volt ilyen. Ilyenkor leállítom az autót, majd újra beindítom és olyan mint újkorában. Mikor előjön a hiba, nem ég semmilyen visszajelző lámpa és ahogy nyomom a gázt vagy nagyon gyengén gyorsít, vagy fullad le az autó. Városban ez elég rossz élmény. A kocsiban 1.9 CDTI motor van. Mi okozhatja a hibát?
Válaszokat előre is köszönöm!

CARLOSZ85 Creative Commons License 2014.04.07 0 0 7482

Hello Mindenkinek!

NEM ÉRTEK AZ AUTÓHOZ LESZÖGEZNÉM!!!!!!

Van egy 2002 Renault Trafic 1.9 Dci 82 Le 9 fős kisbuszom. Sajnos a motorja kb 600000 Km futot cserélni kellett. Most kapott egy 1.9 Vivaro motor, ami 101 lovas.

Motorcsere során kuplungot, szerkezetet, kinyomócsapágyat, szűrőket, olajat, váltóolajat, izzitógyertyát, vezérlést, turbót, összes tomítést, EGR szelep teljesen kitakarítva, légtömegmérő teljesen kitakarítva- Ezeket cseréltük.

Most, hogy összeállt az autó, az alábbi problémáim vannak:

 

-A váltó jobban zúg a kelleténél ( a váltóburkolatot nem rakták vissza)

-Szerintem nem húzz úgy az autó, ahogy kellene

- A turbó 2000 fordulatnál nem kapcsol be

- 120 kmh pörög a motor 3250 fordulaton.

 

Ha minden igaz a motorba 120000 Km van. Mielőtt a motorcsere megtörtént a turbó nyomásvezérlőt, talán ez a neve, kellett cserélni. De nézem az Unix oldalán nem hasonlít az eredeti alkatrészre. Lehet, hogy ez a vezérlő a bűnös?

 

Másik téma: Szeretném a 82 Le 101 Le felhúzatni, Elég egy szoftvert cserélni rajta, vagy chipeltetni kell, vagy motorelektronikát kell cserélni

 

Válaszokat előre is köszönöm

 

Mano.66 Creative Commons License 2014.04.07 0 0 7481

Kössz a választ.Maradok akkor az ELF-nél.

Előzmény: vargamunka (7478)
YURA ua Creative Commons License 2014.04.07 0 0 7480

нет

Előzmény: vanyek82 (7477)
R!ck4 Creative Commons License 2014.04.06 0 0 7479

Azzal jársz a legjobban, ha a jól bevált forrásból szerzed be a szilenteket...

Előzmény: lala63 (7424)
vargamunka Creative Commons License 2014.04.06 0 0 7478

Szia 

Nem érdemes hisz az Elf olajok szintén igen magas minőségi követelményeknek felel meg , 

Persze ha úgy gondolod nem fogsz ártani vele csak a pénztárcád lesz jelentősebben kevesebb ,,

 üdv vargamunka

Előzmény: Mano.66 (7476)
vanyek82 Creative Commons License 2014.04.06 0 0 7477

És a 2.0-es Traficba F9Q-s motor volt?

Előzmény: YURA ua (7475)
Mano.66 Creative Commons License 2014.04.06 0 0 7476

Érdemes váltani az Elf 5W-40 olajrol Eneos Sustina 5W-40-re.Jobban kimélné a motort?

 

Ez a termék leirása.

 

Termékismertető: 
Az Eneos Sustina sorozat a márka csúcstermékei, teljesen szintetikus üzemanyag motorolajcsalád.
Ezt az 5W-40 viszkozitású olajat modern japán benzines és részecskeszűrővel, vagy anélkül szerelt dízel személy- és kis-haszonjárművekhez ajánljuk elsősorban.
A fejlesztés során a JX Nippon Oil & Energy vállalat saját és egyben egyedülálló „W Base” (magas viszkozitás indexű) alapolaját, illetve a „ZP” (ZDDP/ZDTP mentes) technológiát használták fel, hogy elkészítsék a világ legstabilabb viszkozitású olaját.
A szélsőséges hőmérsékleti tartományok között is tökéletesen működik, kellően folyékony marad még a legnagyobb hidegben is, csökkentve a motor belső kopását és garantálva az üzemanyag-takarékos üzemmódot.

A ZP forradalmasított technológiájával és az új kopásálló adalékkal elkészített motorolaj adalékanyaga nem tartalmaz ként, ezért alacsony az olaj minőségi romlásának lehetősége, illetve kiváló védelmet nyújt, mivel tisztán tartja a motort! A motor számára egyedülálló tartósságot és extra hosszú olajcsere intervallumot biztosít, köszönhetően az rendkívüli oxidáció tűrésnek.

Jóváhagyások:
- API SN
- ACEA A3/B4, C3

YURA ua Creative Commons License 2014.04.06 0 0 7475

2,0 ás trafic-ból

Előzmény: vanyek82 (7473)
YURA ua Creative Commons License 2014.04.06 0 0 7474

Nekem van

Előzmény: vanyek82 (7473)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!