Meg,hogy lehet sok ez00 egy automata váltónak ?? Más 80-as évekből való autók amikben automata van és már van rajtuk legalább 400-500 ezer km vagy több simán mennek !!!! Akkor,hogy létezik az,hogy 274 sok lenne ráadásul tiptronic váltónak !!!!!
274,000 km van most pontosan rajta !!!! Az sok amúgy ??? Van egy ismerősöm akinek renaultja van és most nyomja rá a 900,000 km-t és úgy megy neki az autó,mint az óra !!!!
A kerregő hang valószínű a főtengely ékszíjtárcsa ,de látnom ill hallanom kéne , a váltóban lehet ,hogy kevés az olaj ,meg cserélni sem ártana az olajat , meg lehet ,hogy km is van már benne bőven.
Nekem csak mikor hideg a motor akkor egy pár percig olyan erősebben vált az automata,de utánna már megy rendesen :)) Azt se értem miért csinálja,valamint hogy hidegen nagyon erős kerregő hangot ad ki utánna mikor már felmelegszik csökken az mitől lehet ???
Sziasztok! Újként azért írok , mert gk vásárláson töröm a fejem. 1,5m. körül kéne valamit vennem. 607,C5,Superb. Az utolsó itt nem játszik.De látom a C5 topikba is átírtok páran.
607 nél a manuális váltóssal kisebb a nyűg? 2 vagy 2,2 hdi ? 2002 utáni évjárat már jobb? A ráncfelvarrott modellnél javították a régi betegségeket? Mert akkor lehet hogy az a megoldás?
Tanácstalan vagyok mint egy kisközség!
És végül 607 vagy C5 második típusa ?
Előre is köszönöm, remélem tulajdonos leszek, és ehhez a ti tanácsaitok is hozzájárulnak.
Nem nagyon írtam mostanában,de azért figyelemmel kísérem a dolgokat. Ami még lényeg,nem volt gond a kocsival. :)
Eddig :(
A központi kijelző néha beszürkül,aztán újra indításnál megint működik. Szól minden,váltani is tudom az adókat,csak nem látni semmit. Kontakt hiba,vagy kezdjek vadászni kijelzőt :-o Egyébként mi a pontos megnevezése?
Olvastam,hogy Zolysys esetleg Te tudsz benne segíteni...
Az automata váltóban Én minden 2-ik olajcserénél azt is kicseréltetem,mert ugye egyszerre nem lehet az egészet le engedni.
Gyári leírás szerint nem kell,de megéri.Szerintem! Vannak itt szakemberek is,akkik biztos megtudják mondani,hogy van e értelme.
Én megadom a kocsinak. 205 ezer van benne,de még nem rángat a váltó és jól működik.
Fékcsikorgás meg Nekem is megvolt,néha van is,pedig gyári tárcsákat rakattam be és betéteket. Amit hallottam,hogy lehet a kerékagycsapágy ami még jó,de már kicsit kotyog(lehet,h hülyeség),Nkem beleért a betét a tárcsa külső peremébe,kicsit letörtem a betét szélét és mér nincs sípolás. :)
Képet nem tudok feltenni, mert lusta és béna vagyok....inkább béna, csoda hogy ide is fel tudtam jelentkezni!
Inkább írok róluk:gyári 17"-es 6 ágú-ak, mind a négy karcos, apró padkázás nyomok vannak rajtuk(nincsenek nagy kiharapások), peremek nem sérültek, görgözni nem kell(csak megveszed és felteszed) nincsenek tele súllyal, közepük nincs.
Téliguminak tökéletes, bármelyik 607-re jó(brembofékesre is), a hibák csak nagyon közelről láthatók, és Budapesten bármikor megtudjátok nézni!
A 40000.-ft ért szerintem vasfelnit sem kapsz, nem hogy 17"alufelnit.
Jó gumit is tudok rá adni hasonló áron(nem 4 db-ot de 2-2-2 pár közül tudsz választani).
Hívjatok nyugodtan(06-30-937-40-38), ha kell házhoz viszem!
Nincs szüksége valakinek alufelnire(17" gyári jó állapotban, teljessen használható, apró karcok és egy kis fékpor azért van, sajnos a közepek hiányoznak) egy 40000.-ért odaadom a 4 db-ot!
Van rá gumi is(8 db), az is jó állapotban van, még két szezonra simán jó, szintén 40000.- a 4 db/ garnitúra.
Emberkék az automata váltóban milyen időközönként kell olajat cserélni??? Meg arra nem tudom a választ,hogy nemrég lettek kicserélve a fékek és akárhányszor fékezek vele sípoló hangot ad ki . Az mitől lehet???
Szia Bp , de az a baj ehhez a motorhoz nincs semmi bontott alkatrészem , mert egy ilyet úgy lehet a legkönnyebben javítani ,hogy van sokféle jó bontott alkatrésze az embernek és így csak azt kell cserélni amitől biztosan jó lesz , mert ugye a márkaszervizek is itt véreznek el hogy beszerelnek valami új alkatrészt és az autó továbbra sem jó,de természetesen az ki kell fizetni mert az is rossz volt , ezzel etetik a kuncsaftot ezt ismerem,de az autó továbbra is szar.
Tehát ha nem egyértelmű a hiba akkor elég nehéz biztosra állítani ,hogy ezt cseréld ki és jó lesz ,itt sokszor próbálkozni kell .
A legjobb az lenne ha szereznél egy jól működő 2.2benyást amiből lehetne egy két dolgot kipróbálni a tiédbe és így nem vernéd magad felesleges költségbe.
hello sziasztok van egy olyan problémám hogy amikor tolatok a kuplung felengedése allat ugye az autó egy kicsit berezeg és akkor nem tudom pontossan de alluról a kipufogótól szerintem fúrcsa hang jön.de ha beleviszek egy kis gázt is a tolatásba akkor nem hallani.Mi lehet a baj a kipufogo hozzáér valamihez ?vagy mi lehet légyszi segitsetek benne!!!
jah meg egy másik kérdés nekem egy sma 2.2.hdi van és szeretnék bele valmi extrákat minden érdekel ha valakinek van utólagbeszerelhető extrája az irjon rám elöre is köszönöm.
Egy ismerősöm leolvasta a hibaüzenetek és elvileg valami üzemanyag keverési arány problémát olvasott ki. De ő nem ért hozzá így nem nagyon tudom, hogy tudok előre lépni a problémával