Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.03.06 0 0 26369
Úristen. Én akkor már nem tankolnám tele :))
Előzmény: Odin626 (26368)
Odin626 Creative Commons License 2007.03.06 0 0 26368

ÓÓÓ pi**ába... lemeradtam :)

Paripám köszöni szépen jól van, igaz mostanában hétvégi autóként üzemel javarészt a nyitott kipufogóval (a szomszédok legnagyobb örömére).

Van viszont egy aggasztó tünet: a jobb hátsó küszöbvégnél ( a kerékjárati ív sarkában) korrózió nyomait fedeztem fel hétvégén. Ez minnél hamarabb orvoslást kíván.

Előzmény: Törölt nick (26366)
StationW Creative Commons License 2007.03.06 0 0 26367

És én nyertem, mert az én 626 üzemeltetése teljesen gáz mostanában!

 

De nem baj, mert ma kerékcsapágycsere, és végre vége a búgócsigakorszaknak. Lassan kezdett nagyobbat szólni mint a kipuffom...

Előzmény: Törölt nick (26366)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.05 0 0 26366
Hát, kisorsoltak egy Mazda6-ot a klub gázüzemű 626-jai között, de lemaradtál... :)
Előzmény: Odin626 (26365)
Odin626 Creative Commons License 2007.03.05 0 0 26365

Hello mindenkinek!!

 

Rég jártam erre, gondoltam benézek mi hír van errefelé :)

tutetem11 Creative Commons License 2007.03.05 0 0 26364
:-)
Előzmény: Medve_V6 (26362)
StationW Creative Commons License 2007.03.05 0 0 26363
Hmmm:) póverszlájd:)
Előzmény: Medve_V6 (26362)
Medve_V6 Creative Commons License 2007.03.05 0 0 26362

hmm

 

 

így akartam

Előzmény: Medve_V6 (26361)
Medve_V6 Creative Commons License 2007.03.05 0 0 26361

 

hmmm
Előzmény: tutetem11 (26359)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.05 0 0 26360
Az adottság kétségtelenül előny, de néha elég kinyomtatva az orruk alá dugni a törvényt, ami alapján dolgozniuk kéne, és amit jó eséllyel akkor látnak életükben először :)
Előzmény: tutetem11 (26359)
tutetem11 Creative Commons License 2007.03.05 0 0 26359

Köszönöm ez nagy segitség volt már:-)

 

Akkor nincs más hátra veszekedni kell velük, bár egy biztositótól nem is vártam mást.:-)

Legalább kihasználom a 190/110-es adottságaimat:-)

 

Mégegyszer köszi

Előzmény: Medve_V6 (26357)
Medve_V6 Creative Commons License 2007.03.05 0 0 26358
:)
Előzmény: StationW (26355)
Medve_V6 Creative Commons License 2007.03.05 0 0 26357

azért ennek nem így kéne működnie: ha GTK-ra veszik fel, akkor nekik kellene mondaniuk egy roncsértéket (amiért ők át is veszik) és e mellé egy összeget. a kettőnek elvileg nagyjából az eurotax ár körül kellene lennie. ilyen esetben választhatsz, hogy megtartod a roncsot + a kpt, vagy ők átveszik a roncsot, azt kifizetik az általuk ajánlott áron, plusz odaadják a kp-t (tehát ha a felét kapod meg kb, akkor a roncsérték elvileg pont a fele, de ennyiért át kell, hogy vegyék, legalábbis amennyire én tudom, korábban így volt, mostanában nincs cascom)

 

ha ez nem így van, ne fogadd el, hanem egyeztess velük.

 

hogy hol, és milyen feltételekkel, azt pontosan nem tudom, de a javítás idejére elvileg jogosult lehetsz autóbérlésben ktg térítésre is (korábban ez is így volt  most lehet, hogy nem), sőt a kocsid javítás miatti árcsökkentésének megtérítését is kérni lehet, és jár is

 

 

persze a biztosítók erre nem hívják fel a figyelmed: aki "hisztizik" emiatt, azzal megegyeznek, de aki nem, annak nem is ajánlják... etikus viselkedés

 

 

konkrétan azzal nem tudok szolgálni, hogy mennyit érhet.

Előzmény: tutetem11 (26356)
tutetem11 Creative Commons License 2007.03.05 0 0 26356

Szia! 

Pontositsunk:-)

 

1840 moci , 175.000 km, eddig sérülésmentes, tele extrával /klima, el tükör, váltózár, 2 légzsák meg a széria cuccok:-.)

 

Olyan infóim vannak hogy az eurotax kat ár az 690.000 forint.

Mivel a kocsit gazdasági totálkáára vették ezért odaadják kp-ben a felét azt mehetek amerre akarok.

Ismerősekkel felmérettem a javitás várható költségét hát paddal alkatrésszel fényezéssel munkadijja együtt kb 350.000 forint. 

 

Mondhatnám hogy kb pont fedezi a kárt a biztositó de ettől még az értékcsökkent lesz az autó erősen. Arról nem beszélve hog a javitás költsége becsült az inkább magasabb lesz, de a biztositó által adott zsé az annyi amennyi.

Elég szégyen hogy még az ártatlan félnek kell zsebbe nyúlnia kármennyiről is van szó...

Arról nem is beszélek hogy 2 hete nincs autóm és ez még egy 3-4 hétig igy is lesz.

Ezért gondolkodom a cserén hogy igy eladom ahogy van.

Csak a kettőből nem sok mindent kapok.

Ezért érdekelne hogy kb mennyit érhet igy jelen állapotában. 

Előzmény: Medve_V6 (26354)
StationW Creative Commons License 2007.03.05 0 0 26355

Ezzel most sokat segítettél rajta Medve :)))))

 

 

A szüleim most adták el a GE-jüket. 700 000 Huf. 2.0i 16V Automata.

Előzmény: Medve_V6 (26354)
Medve_V6 Creative Commons License 2007.03.05 0 0 26354

Hali!

 

Egy kicsit kevés infót adtál meg, a 626 ára felszereltségtől, motortól, állapottól, futott km-től, korábbi sérülésektől és még nagyon sok mindentől függ. szerintem nézz körül a hasznaltauto.hu-n az árakkal kapcsolatban, ott láthatod, mennyiért kínálják mások.

 

megcsináltatni, vagy ne: jó kérdés: azt az árat, amennyiért megcsináltatod, szinte biztos, ogy nem tudod érvényesíteni az eladási árban. Az viszont kérdéses, hogy sérülten ki veszi meg, és mennyiért. Mert aki megveszi, az vélhetően tisztában lesz vele, nagyjából mennyibe kerül megcsináltatni, és minimum annyival olcsóbban, de inkább jóval olcsóbban akarja majd elvinni.

 

viszont ha nem te vagy a hibás, akkor a biztosító elvileg megtéríti a károd, tehát ha megcsináltatod, és piaci áron adod el, akkor max az ügyintézést és az idegeskedést szívod meg.

 

ezzel nem azt akarom mondani, hogy csináltatsd meg, vagy ne, csak a véleményem írtam le.

Előzmény: tutetem11 (26353)
tutetem11 Creative Commons License 2007.03.05 0 0 26353

Sziasztok! 

 

Érdeklődnék van-e valakinek valamilyen elképzelése arról hogy milyen áron lehet eladni egy 96-os 626-os Mazdát eladni úgy hogy megcsapták a hátulját?

Most hogy egy talentum összetörte azon gondolkodom hogy fiatalitok egy másik Mazdára.:-)

 

A ényeg: Lökháritó, csomagtartó, hátfal sérült.

Érdemes-e megcsináltatni vagy inkább igy eladni?

MErre érdemes próbálkozni? Mennyit lehet kérni saccperkábé?

 

Előre is köszi

StationW Creative Commons License 2007.03.05 0 0 26352

Ezek az adatok (120,200) a 8V adatai:)

A 12V hengerfej még nincs fennt, mert azt teljesen felújítom, még mielőtt feltenném. Nézzd meg a klubon a tuning topicot, ott a legújabb darabom, elkezdtem összerakni tegnap este, elég ütős lett a vörös vákumcsövekkel+a nikkelezett csavarokkal.

 

Én azért választottam végül a 12V-t, mert egyrészt több hozzá az alkatrész - 89-90 között ugyanez a motor muzsikált a Ford Probe-ban, és az USAban sokminden van hozzá- másrészt ennek volt feltöltött változata is, és ha esetleg oda jutok, még jól jöhet a kompatibilitás.

 

Mellesleg most találtam leömlőt (75 000 Huf - Pacesetter) lehet megrendelem, jobb mint itthon gányoltatni...

Előzmény: Krisz1977 (26344)
StationW Creative Commons License 2007.03.05 0 0 26351
Üzemanyagnyomás szabályzó csere, egy állíthatóra a fix helyett.
Előzmény: Krisz1977 (26346)
daredda Creative Commons License 2007.03.04 0 0 26350
[RE.]

Csak egy gyertyánál van ez az olaj dolog.
De ne keserítsetek el ezekkel az okosságokkal, hogy a perselyezés nem jó, meg nem is tudom, miket káromkodtok ide. Majd elviszem a Mesterhez, ott szétkapják, aztán majd megmondja, mit lehet, mit tud inzétni, illetve én majd okosan rávágom, hogy ÉS A HELICOIL ? Aztán majd nézek ki a fejemből.

Igen, én hibáztam, mert azt nem írtam, hogy csak egy hengernél van ez, pedig olyan kép is van, csak nem azt tölöttem fel.

Köszi az infoáradatot, majd kicsit belemerülök, miket írnak, aztán jelentkezem.

Valaki nem tud osztrákiai bontó címet?

DRD - 626
Előzmény: Krisz1977 (26332)
jozsie Creative Commons License 2007.03.04 0 0 26349
"be az egyik gyertyának"
Előzmény: jozsie (26348)
jozsie Creative Commons License 2007.03.04 0 0 26348
Nekem volt egy BD 323-asom, és 8 évet jártam úgy vele, hogy helicoilos menetet raktunk be az gyertyának. Még ma is rója az utakat ugyanazzal a menettel. Ha precízen van betéve egyenértékű az eredetivel... sőt mert az aluminium ez pedig acél.Ez egy jól bevált, profi technológia.
Előzmény: jogepek (26347)
jogepek Creative Commons License 2007.03.02 0 0 26347

A perselyezés nem jó megoldás, mert gyakran gyertyakiszedésnél kitekeredik a persely is, sőt akár magától is képes kivándorolni. A perselyezést egyszerűen úgy csinálják, hogy egy túlméretes menetet fúrnak a hengerfejbe, majd abba belehajtanak egy kívül-belül menetes szerelvényt. Sajnos mivel pereme van a perselynek, a gyertya nem fog eléggé belógni a továbbiakban az égéstérbe.

Ennél egy fokkal jobb megoldás a helicoil. Ilyenkor a menetet egy speciális szerszámmal egy lépésben kicsit feldörzsárazzák és megfelelő menetet vágnak bele. Majd ebbe a menetbe egy fémsorja szerű acélspirált hajtanak, és végén a felesleget letörik. Elméletben a helicoilos menetet nehezebb elszakítani, mint az eredetit. Hátránya ennek is az, hogy elméletileg kijöhet, bár nekem több motoromon is van helicoilos menetjavítás, azokkal nem volt még gond. Az ára körülbelül megegyezik a perselyezéssel.

Persze a legszakszerűbb az, ha leszerlik a hengerfejet, és rendesen felhegesztik és újrafúrják a gyertyafuratot és menetet vágnak bele.

 

Előzmény: StationW (26330)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.03.02 0 0 26346

Üzemanyagnyomás milyen úton lesz állítható? AC pumpán lesz áramkorlátozás, vagy valami állítható nyomásszabályozó szelepről van szó?

(Én hétvégén készülök megmérni az enyémnek a nyomását, már meg is vettem hozzá a szerelékeket.)

 

Többet már nem kérdezek ma, ígérem! :)))

Előzmény: StationW (26343)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.03.02 0 0 26345

Sőt, most kapcsolok, hogy 200Nm-t mértek már nálad?! Hát akkor azzal már most jobban állsz a GT-nél, mert az csak 178Nm.

Alapesetben a 2.2-nek a legnagyobb a nyomatéka 184-gyel  a GD sorozatból, úgyhogy risszpekt! :)

Előzmény: StationW (26343)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.03.02 0 0 26344

Jaaa, hogy ennyire átalakítottad!? Nem tudtam, hogy eredetileg csak 8V volt.

Akkor viszont a 12V, meg a kompressziónövelés, stb...  elég rendesen dob rajta. Szerintem jó esélyekkel indulsz az alap GT felé :)

Hajdanán, még GC-s koromban én is szerettem volna átalakítani a 8V motort 12V + injektorra, mert 12V dugók voltak benne, de akkor még nem ismertem túlzottan a lehetőségeket, ráadásul Japkeréknél amikor rákérdeztem a hengerfejre, meg a többire, azt mondták, hogy nincsen hozzá 12V-s és injektor sincs. Én meg, mint tudatlan, belenyugodtam.

Aztán amikor szegény GC kiszolgálta magát, rácsaptam a 16V-re, mint vak kovács a "szerszámára". :D

Előzmény: StationW (26343)
StationW Creative Commons License 2007.03.02 0 0 26343

A 2.2 115Le-s, az enyém egy 2.0 8V ami eredetileg 90Le 153Nm.

 

Az utolsó teljesítménymérésen 120Le-t és 200Nm-t tudott.

Most remélem a 12V HF jobb öblítést csinál + jobb lesz a szívósor is. Ezzel a hengerfejjel nő a kompresszió és a sűrítési arány is.

 

A mostani sűrítésem az 8,6 az új pedíg 10 lesz. A kompressziónak még utána kell járjak... Meg ugye lesznek nagyobb injektorok+állítható üzemanyagnyomás is.

 

Amin még nagyon gondolkozom az valami korrekt gyűrűszett, az is hozhat egy kicsit a konyhára, csak utána kellene járni.

 

Előzmény: Krisz1977 (26342)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.03.02 0 0 26342
A tiéd eredetileg mennyi, 115 vagy 120?
Előzmény: StationW (26341)
StationW Creative Commons License 2007.03.02 0 0 26341

A fincsi darab....140Le:)

 

Kiváncsi vagyok, hogy az új felállással mit fogok tudni összehozni az enyémből, szeretném ha alaphangon erősebb lenne a GT-nél. Olyan jó lenne...de lehet hogy csak kompresszorral.

Előzmény: Krisz1977 (26340)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.03.02 0 0 26340
Nekem a GT változat van, 2.0 litér. :)
Előzmény: StationW (26339)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!