nehogy "kiverd már" csak úgy mandinerből. tod milyen sokba fog ez kerülni??? főleg akkor ha nincs is eldugulva és a végén csakel kell vinned EGY SZERELŐHÖZ
melyik volt az a "becsületes" szerviz/mester aki ilyet tett???? mond ki bátran had tudjuk kit kéne elkerülni(nagyon meszire)!!! még szerencse hogy ma az ellenkezőjéről is olvashattunk. még lehet ez a generátorjavítás sok pénzt spórolt Neked. gondolok itt egy későbbi problémára a ki nem cserélt alkatrészek miatt.... na és megkerested már aki csinálta???
SZIASZTOK! AUDI A6 2,5TDI V6-BAN ELTUD DUGULNI A KATALIZÁTOR? ÉS MI A HIBAJELENSÉGE? ÉS ABBÓL NEM LESZ GÁZ HOGY KIVEREM BELŐLE A KERÁMIÁT? PL ZÖLDKÁRTYA VAGYIS MÜSZAKI? KÖSZI
Lenne egy kérdésém, hátha valaki már túl van ezen :
A6 2,5 v6 tdi q AKE 2001
Generátor generál miatt lebontottam a burkolatot a szíjakról (is), és szomorúan tapasztaltam, hogy a hosszbordásszíj (a hosszabbik) feszítőgörgője ami alul a főtengely szíjtárcsa és a klímakompresszor között található és még egy kicsi teleszkóp is van rajta hátul , hát bizony elég rendesen lóg. De nem ám a csapágy , hanem az öntvénykar lötyög csavarostul -perselyestül a másik , nagyobbik öntvényben, mivel ebben ugyebár egy hátrafelé kitolható vas persely van (ezt egy 8-as menettel megáldott torx csavar tartja, ). Ennek eredménye (lehet), hogy a szíj már több mint 5 mm-t lesétált erről a görgőröl és beleért a burkolatba?
A problémám halmozott , ugyanis 2009 decemberében fizettem 170ezret komplett vezérléscserére , de a többi görgő állapotából ítélve : átbxtak . Ami láthatóan új : a fogasszíj feszítő, és a fogasszíj. Az összes többi görgő antikolt és a hosszbordásszíjak is repedezettek.
Akkor amiben a véleményeteket kérném : Ez a feszítő szándékosan van így lötyögősre megcsinálva, hogy tekeredni is tudjon kissé , a körülötte lévő görgőknek lenne a dolga szabályozni az egyenesfutást , és csak a többi görgő ki nem cseréléséből adódik a gondom, vagy ez is ismert hiba és cserélnem kell a komplett öntvényt amiben a persely van ? Ez nem kis darab , ez tartja a klímakompresszort ,olajhűtőt és a fent említett teleszkópot...
szervószivattyú, 4db stabilizátor patkó, olajcsere és a 6ból 5 gyertya szar de azt a tulaj kicserélteti. Itt szeretném megjegyezni, hogy a hosszas utánajárás, plusz Donibcsi infói alapján kijelenthetem, hogy a 2.7tdi-be soha nem szereltek kerámia izzító gyertyát, csak 3.0-be.
mit kell rajta javitani? a most a kialkudott ár már visza is hozza a ráforditást.(felmentél diagnosztika) de a tulaj is korrekt volt, mert sok szentül meg van győződve hogy amit árul az pöpec kis gép...... és hallani sem akar diagnosztikáról átvizsgálásról. sajna a számtechez nem nagyon értek:( .... szoktam mondani hogy az agyam mechanikus... de majd tanulom ezt is.
megnéztem okával ennek a tipusnak "belsejét", biztos meg tudnám szokni :))))) amugy mindenkinek igy kellene kocsit venni példás! és mikori évjáratig nézhető vissza minden??? azért kiváncsi lennék az enyém mit kapott..... ráadásul még ujonnan Magyarországon vásárolt is.
szia! Hol van ez a doni-motors? ÉS menyibe kerül egy alapos motordiagnosztika hibafeltárásal? Énis sokat olvastam itt róla a fórumon,és ha az időm engedi elviném a gépet megnézetni hogy miért szar! MERT itt vidéken csak találgatnak és ott veszik le az embert ahol csak tudják! négy szerelőnél voltam,és mind mást mondot!
Még nem vettem meg. Sikerült alv.szám alapján minden infót megtudnom a kocsiról. A legapróbb csavarig utána nézettem. Az elsőtől az utolsó szervizig, teljes felszereltség lista stb. Ezek rendben voltak így kértem időt és felmentünk Pestre a Doni-Motorshoz. Olyan sokan ajánlották itt és sok jót hallottam, hogy inkább utaztam 250km-t de legyen megnézve rendesen. Bő egy órán át vizsgálták, komplett motordiagnosztika, majd a végén átbeszéltük a hibalistát és hozzávetőleges árakat a javításról. Aztán ezt átbeszéltük az eladóval is és sikerült megegyeznünk, tehát ha minden jól megy akkor szerdán visszük átírni. A leveledet nem kaptam meg.
javítás kb 1 óra . ha jól tudom a komplett műszeregység csere nem olyan egyszerű , abban van az immo-is , + pénz azt is megoldani . én nem szaroztam amikor a javitás nem sikerült . megrendeltük a kijelzőt , megjött és berakta a srác . Azóta is istenien működik . Tapolcai vagyok . bontott kijelzővel is lehet próbálkozni , ha jó a cucc akkor megoldható a csere .
Sziasztok! Tudna nekem valaki segiteni mert sürgős lenne? Tegnap minden rendben volt a géppel,de reggel inditom és rohadtul kopog,(edigis kopogot de nem enyire)!Ha melegedik akkor is,főleg gázadásra és gyorsitáskor(mintha kalapácsal vernék a motort)és vészüzembe kapcsol,de nem füstöl! teljesitménye=00 Mindig a MOLnál tankolok.
menyi idö a javitás kb? és hol lax? érdemes-e lemeni,mert itt cserét javasolnak,de lehet hogy a bontott alkatrész is ilyen hibás lesz? benne van a pakliban,de inkább javittatom ha olcsón kijönne. ajánlotak most komplett müszer egységet 20e,de ki teszi bele? estleg szolnok megyében valaki ért hozzá?
Főnökömnek már 2010 vége óta ilyen A7-ese van. Szerintem szép nagyon kívül belül, bár szerintem ha már a 7es számot nézzük akkor valahol az A6 és A8 között kellene lennie, viszont szerintem kisebb belül mint egy A6.