van egy hatalmas problémám, gondoltam leirom itt hátha tud vki vmi okosat mondani rá, mert én megbuktam:(
1.6os 16szelepes Bvectra-n kicseréltem a fojtószelep ház utáni gumicsövet, ami összeköti a motor tetején lévő szívócsövel,semmit nem huztam szét amikor levettem a szivócsövet csak a vákuumcsöveket,mindent a helyére raktam vissza, viszont a motor azóta nem hajlandó indulni.Addig ment, csak pörgött,mert ki volt szakadva a gumicső. Szikra van, brenya is van a befecsi szelepeknél, a szelepek is müködnek,áramot is kapnak, mégsem indul. Ha sokat áll, és nem inditom,akkor az első inditásnál elkapja egy pillanatra, de ennyi. Van vkinek vmi ötlete? Nagyon hálás lennék mindenféle ötletnek! Én kifogytam belőlük:(
Szükségem lenne egy kis segítségre. Adva vagyon egy '96-os B Vectra 2.5 V6, X25XE motorkóddal. A képen bekarikázott világosbarna(piros) csatlakozó ellendarabja (fekete) hol található? Mi a funkciója? Ugyanis hoztak hozzám egy ilyen Vekit, hogy rakjam össze, de ennek nem találom a csokiját.
Dízel ügyben tanácsot szeretnék kérni, öcsémnek dízel vectrája van ami első alkalommal 2.fokozattal akart indulni a jármű megugrott-s leált a szerelő azt mondta hogy adagoló,alkalmi vétel 130.000Ft,a kocsi nem ment 1 tank üzemanyagot ugyan azok az eseményeg ismétlődtek meg szerelő most 200.000Ft-ot mondott,viszont utána nézet más szerelőknél őkszerintük van benne valami mágnes szelep.
tudtok-e segíteni! 6 éves 1.8-as Vectrám az autópáján előszeretettel eszegeti az olajat 700km/7dl 140-160km/h-nál, ezt közúton 90-120 nál nem tapasztaltam. Mi lehet az oka?
Üdvözlet, Kedves Fórumozók! 2001ben gyártott vectrám gyárilag beépített Nokia CARK-91es kihangosítóját szerteném Bluetooth-ossá fejleszteni ezzel a kis <a href="http://www.gigatel.hu/modules.php?name=shop&model=0556&cikk=008784&print=no" target="_blank">kiegészítővel</a> . Az lenne a kérdésem, h hol találom ill. hogy tudok legegyszerűbben hozzáférni a kihangosító dobozához? A kiegészítőt csatlakoztatni ugye elég egyszerű lenne, de ha nagy műszerfalbontást igényel inkább szervízbe viszem.
Lenne egy kérdésem. Vizsga előtt áll az autóm és légzsákcserét csináltam nemrég. Jelenleg világít a kontrollámpa. A kérdés, hogy a szervíz kompjutere ki tudja "oltani" a lámpát, vagy macerásabb lesz a dolog. Igy nem megy át a vizsgán. A 2 első lett cserélve egy kocc miatt. Valami elektronikát is magyaráztak nekem, hogy fel kell ismertetni a rendszerrel vagy mi. A lényeg hogy én csak 2 lufit vettem bontva-megbízható helyről- de elektronikai gondról nem tudok. Ha valaki volt hasonló cipőben, vagy tud megoldást megköszönöm. Üdv
alváz számot azé' írtam, mert nem szedi ki a szervíz a kocsidból a magnót hogy megnézze, hanem a gyári beszereléseket az alvázszámból monja meg ezzel azonosítja, amúgy mind1, az a lényeg amit írtál
mindenért fizetni kell :(((
jah és bónuszba megkapod a gyári immobiloiser kódját is, legalábbis én megkaptam
Ebben az időben nekem is piszkos gyorsan fölmelegszik és bekapcsol a venti, de 94-95 foknál mindig szépen visszahűti kb. 92-re. Itt aztán folyamatosan ki-be kapcsol. De mivel az órám szerint tényleg alig 4-5 fok között mozog, így nem is csodálom hogy állandóan ki-be kapcsolgat. Viszont nekem új a hűtőm, a termosztátom és a hengerfej is alig 1 éve lett megcsinálva, szóval gyanítom, hogy ez normális. (legalábbis remélem:)) A VW konszern autóinál azt tapasztaltam, hogy a vízhőfokóra meg sem moccan, hiába kapcsol a ventilátor, szóval gondolom egy golfhoz képest lehet ijesztő az állandó ingadozás, de nem hiszem, hogy ettől többet járna a ventilátorod, mint más autóké.
1.8-as B vectrához szeretnék segítséget kérni. Ha városban megyek vele, nagyon hamar bekapcsol a hűtőventillátor. Eddig még soha nem forrt fel a víz, de szinte folyamatosan megy a venti amíg a városban közlekedek. (Ha a termosztát rossz, akkor azt hogy lehet a legkönnyebben megállítani) Lehet hogy ez normális de nekem eddig TDI Golf-om volt és nála sose tapasztaltam ekkora hőmérséklet ingadozást a hűtővízben.
Segítséget szeretnék kérni car 400-as magnóm kódját hogyan lehetne kideríteni? Ugyanis azt nem prezentálták az autóm mellé... Segítségeteket előre is köszi.
Ja, meg még azt is kifelejtettem, hogy ha bekapcsolom a klímát, akkor nagyon lecsökken az autó nyomatéka. Olyankor már tényleg nincs ereje. Jó, rendbe van hogy a klíma elvesz némi kakaót tőle, de ennyire? Ha mondjuk megyek egy folyamatos gázon és kikapcsolom a klímát, észrevehetően elkezd gyorsulni a kocsi.
Lehet hogy a légtömegmérő is kipurcant. Ki tuddja. Lehet hogy jobban járnék egy másik motor blokkal.
nekem úgy tűnik (legalább is az én autómon), hogy ha az olajszint tart a minimum felé, akkor összekormolja az AGR-t, és hasonló tüneteket okoz (én elhiszem hogy ,nekem valóban megpucolja ezt a bizbaszt a szerelő, mert utána meggyógyul).
Ja majd' elfelejtettem engem is kábított azzal szerelő, hogy kitisztította az AGR-t, de csak rosszabb lett és feleslegesen fizetsz, ha tényleg azzal van a baj akkor csere (utángyártott 30-40 E), 5 perces munka. Mindenképpen pontosítani kellene a hibát, mert anélkül csak találgat a "mester". A hibakiolvasás nem sok péz, s' akkor nincs sufniutuning, meg piszkálgatás.
Nagyon gyenge, csak akkor van ereje ha jól kihúzatom, sokszor alapgázon amikor rálépek a fékre lefullad a motor, és mióta egy két hónapja voltam vele egy mezei szervizbe, azóta néha-néha kigyullad a szerviz lámpa. Továbbá alapgázon rángat és össze vissza megy a motorja. Az AGR szelepet piszkálgatta a mester és álitólag kipucolta. De ezzel nem lett jobb a kocsi, hanem sokkal roszabb. Addig nem gyulladt ki a lámpa soha, meg azért ennyi tünete nem volt. Az a kérdésem igazából, hogy melyik szervizt ajáljátok ami nem olyan drága, de megbizható és a végére jár ennek a dolognak. Érden lakom.
sd-s az nincs, de most vettem egy usb-s, jvc fejegységet(kd 631) azt ajánlani tudom, mert nagyon szépen gyorsan beolvassa az összes adatot ami pl egy pendriveon van.
szépen is szól mind az audio mind az mp3 file.
annyival lehet jobb az sdnél, hogy az sd az egy kötött dolog vagyis csak sd kártyát tudsz beledugni'
viszont az usbbe akár notebookot, kávéfőzót akármit amin zenét viszel a kocsiba és van usbje:)